Wist ik ook niet hoor! Echt niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...
Edit: Tenzij je iets in het editveld zet...
En nog een edit dan maar...
Test test...
Nog steeds niets...
Nu dan? Oh nee. Nog net geen 5 minuten...
Bijna...
Nu wel...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wist ik ook niet hoor! Echt niet!
quote:Nieuwe shirtsponsor
Met ingang van vandaag heeft Destron Elsloo FC een nieuwe shirtsponsor. Snackbar In 't Vettige Mandje zal de komende 5 seizoenen prijken op het shirt.
"We zijn heel blij met deze overeenkomst" aldus beide partijen.
Of het echter gevolgen gaat hebben voor de conditie van de spelers, die allemaal gratis mogen eten zolang ze bij Elsloo onder contract staan, moet nog blijken.
Waar heb jij t over?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet transbedorven is?
Hier nog zo iemandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ruudt het volgende:
Leuk zo'n kit-designer, ben m'n away-kit aan het verneuken.
edit: ik was vergeten een pi te gebruiken.
[ afbeelding ]
Jij zei: transVERSquote:
Dat heeft te maken met de nieuwe regels omtrend het daytraden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
De transfermarkt in aan het inzakken volgens mij, de kredietcrisis treft ook hattrick.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
Heeft Ruudt nou al antwoord op de TT? Zo van dat-ie op het plaatje met bankbiljetten moet klikken aan de rechterkant op een spelerspagina?
quote:
OMFG je blijft ook bezig he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij zei: transVERS
Ik zei: transBEDORVEN
Bedorven is het tegenovergestelde van vers mocht je het je afvragen.
Komt wel weer goed vlak voor t seizoen is afgelopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
De transfermarkt in aan het inzakken volgens mij, de kredietcrisis treft ook hattrick.
Ook dat. Wel een prima regel als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de nieuwe regels omtrend het daytraden.
Hij heeft m niet eens gemist. :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
De tering, echt, die topics gaan er doorheen als een malle. SW zal wel balen dat-ie er weer één heeft gemist..
Heeft Ruudt nou al antwoord op de TT? Zo van dat-ie op het plaatje met bankbiljetten moet klikken aan de rechterkant op een spelerspagina?
quote:
quote:
De stroom uitgezet om 1 uur?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook word hier de stroom uit gezet om 1 uur dus dan moeten jullie t zonder spammer nr 1 doen
Ja anders gaan ze met stroom lopen spelen hier naast en dat mag hier niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De stroom uitgezet om 1 uur?
Dan is bij mij meteen het topic vol.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het bijna 7 uur stil hier... En we hebben nog niet eens 1 pagina vol...
Heb je wel iets normaal staan qua instellingen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is bij mij meteen het topic vol..
Mijn internet is snel genoeg om alles in 1 keer te laden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je wel iets normaal staan qua instellingen?
De snelheid van internet heeft anders niets met de snelheid van je PC te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn internet is snel genoeg om alles in 1 keer te laden.
De vorige had ik nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
De tering, echt, die topics gaan er doorheen als een malle. SW zal wel balen dat-ie er weer één heeft gemist..
Voor een simpel forum als FOK! is je pc doorgaans niet de limiterende factor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De snelheid van internet heeft anders niets met de snelheid van je PC te maken.
GisTer weer 3 nominaties opgeleVerP!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[Hattrick] Awards Seizoen 26 - de Nominaties
Als voorproefje van de terugkerende Awards; nu alvast de nominaties!! Om het overzichtelijk te houden voor iedereen deze editie 1 award waar voor valt te nomineren! Deze award heeft alles te maken met het nieuwe uiterlijk van hattrick welke ook nieuwe gezichten voor de spelers met zich mee bracht! Na alle opmerkingen als 'ik heb trollen in m'n team' en 'ik weet wel welke spelers ik het eerst op de lijst zet', een award voor...
DE LELIJKSTE SPELER!!
Hoe de award genaamd wordt blijft nog even een 'verassing' en wordt verhuld bij de andere awards.
Nomineren is makkelijk: een ieder mag één speler van hem zelf ķf een andere Fok!manager nomineren. Stuur mij een PM, via Fok! of Hattrick, met spelers id en eventuele motivatie!
Deadline voor inzendingen is zondag 11 januari 12:00 u.
Succes
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor een simpel forum als FOK! is je pc doorgaans niet de limiterende factor.
Een reden te meer om je team niet op te geven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Grumpey het volgende:
SW, het is een ere kwestie natuurlijk, wie in de meeste HT-topics aanwezig is geweest..volgens mij wel spannend, geen idee of ik je nog heb ingehaald ofzo
Vooruit, ik ben geen expert. Maar laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat de pagina's snel genoeg laden om alles in 1 keer tevoorschijn te toveren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je PC (browser software) zal toch de site helemaal moeten opbouwen (denk aan plaatjes, PI, emoticons, layout). Dat zal "internet" echt niet doen. Die stuurt slecht wat HTML code door.
Doe de ACID3 test maar eens. Je PC is dan echt wel de limiterende factor en niet je internetverbinding...
Ik heb ook geen flauw idee, SD gaat dat in ieder geval niet winnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Grumpey het volgende:
SW, het is een ere kwestie natuurlijk, wie in de meeste HT-topics aanwezig is geweest..volgens mij wel spannend, geen idee of ik je nog heb ingehaald ofzo
Ik zie een taak voor Arcee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, SD gaat dat in ieder geval niet winnen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben geen expert. Maar laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat de pagina's snel genoeg laden om alles in 1 keer tevoorschijn te toveren.
Doet-ie meestal elke 50 topics wel. Hij houdt alles bij die gast, echt niet normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vraag dan ook meteen even voor het aantal posts per user in de hattrick topics te tellen...
quote:Age: 17 years (10 days)
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: excellent
Passing: solid
Scoring: weak
Set pieces: weak
Wishing that was true.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is die van jou, rpp??
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...
voor een groot deel trekt het weer aan in week 1 t/m week 4 van het volgende seizoen
alhoewel ik wel meen dat overall de trend wel naar ietwat lagere prijzen gaat, maar dan een lichte percentuele daling
Of wil de stopper hier hem niet opkopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
Verdommequote:Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het bijna 7 uur stil hier... En we hebben nog niet eens 1 pagina vol...
Ik geloof donderdagavond. Maar ook zaterdagavond scoort heel goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef rompompom het volgende:
On-topic ():
Dé teftes, wat eenYP:
[..]
Kut het ging gisteren nou juist zo lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
mwah de hoogste aantal verkochte spelers wordt op maandag tussen 19:00 en 20:00 uur gehaaldquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
of het echt niets uitmaakt weet ik niet .... de aanvoer van trainee's is an sich minder tijdsgebonden de pieken en alen in transferprijzen en omzet hebben vooral te maken met uitgetrainde spelers die eerder op de TL geplaatst worden tegen het einde van het seizoen en een hogere vraag aan het begin van een seizoen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdomme
Ga dan ook niet slapen.
Tsssss wat een inhaalster.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerkingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
Ook voor die van lelijkste speler?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook voor die van lelijkste speler?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je lelijkste manager ?
quote:
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien is een eigen awardtopic iets?
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Je moet toch ergens beginnen met het aanmaken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...
Schrok je?quote:voor je inzending trouwens!
Rest van de awards gaan zonder nominatie..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!quote:
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ah. Vandaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ik heb gister het vlaggetje van Cymru gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Zo vanmiddag het Bosnische vlaggetje ophalen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent wiltD en je jong wat he.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je knapste manager ?
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!![]()
[..]
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!Voor zover ik het op heb kunnen merken uit de awards van vroegahh, ging het toen ook ongeveer zo...
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.quote:
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.
Zo bedoelde ik het niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
knapste manager award?
Heb ik iig 1 award
Nu al getrouwd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dingetje weet ik zelf niet eens...
Ruudt heeft wat anders in zijn quote staan, dus die van jou telt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.
Dan mag het onderhand wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
Toen was ze pas 15...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
wat beter idd.. evenals mn internetverbindingquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij te zien dat je weer wat beter bent!
Check z'n profiel en tel terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen was ze pas 15...
Hoe oud was je zelf?
Verdomme Ruudt! Vuile niet edithoer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ruudt heeft wat anders in zijn quote staan, dus die van jou telt niet.
Qua post loop je ook ongeveer de helft achter...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik loop dan ook vaak achter. Maar dat wist jij toch al?
Beter wat beter dan slechter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat beter idd.. evenals mn internetverbinding
Ik was 16. En mijn profiel klopt voor de verandering wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen was ze pas 15...
Hoe oud was je zelf?
Daarom moet ik ook zoveel spammen snap dat danquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua post loop je ook ongeveer de helft achter...
Dan moet ik niet overal op reageren, dan kun je me misschien in halen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook zoveel spammen snap dat dan
Ik heb anders aardig wat in gelopen je kwam hier niet zo veel meer. Pas van de laatste topics dat je weer zo actief mee spamt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik niet overal op reageren, dan kun je me misschien in halen.
En dan heb ik ook wat minder topics in mijn history staan...
Ik heb dan ook een leven...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb anders aardig wat in gelopen je kwam hier niet zo veel meer. Pas van de laatste topics dat je weer zo actief mee spamt.
[/Outpost76]quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb had dan ook een leven...
quote:
Klopt. Ik heb een programma gestart wat na ongeveer 12 uur crasht. En ik moet nu wachten totdat het zover is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Ruudt het volgende:
Volgens mij heeft er iemand niets te doen.
En dat is je werk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een programma gestart wat na ongeveer 12 uur crasht. En ik moet nu wachten totdat het zover is.
En het loopt nu pas 4 uur...
Daar lijkt t idd op jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Ruudt het volgende:
Volgens mij heeft er iemand niets te doen.
Momenteel wel ja. Helaas...quote:
Ik heb welgeteld 0 kloons...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t idd op ja
Misschien wil ie zo helemaal all1 een topic vol spammen.
Kan ie weer ff lullen met zn andere personages.
Dan is het wel een hele vooruitgang naar 12 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel wel ja. Helaas...
Ik heb er wel al een tijdje aan moeten werken dat het niet meer elk half uur crashte...
Ik dacht al zo ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 10 kloons...
Ik moet iets gebruiken van een ander bedrijf. En als die hun stukje goed gemaakt zouden hebben, dan had ik die problemen niet eens gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele vooruitgang naar 12 uur.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je toetsenbord gaat vreemd, wist je dat?
pffff gelukkig ik was ff bang voor een windhoos straks heel mn pc t raam uit. Kan ik echt niet hebben nu!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met iemand die stiekem extra karakters intypt. Ze heet Windoos.
Had je tenminste een Mac kunnen kopen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
pffff gelukkig ik was ff bang voor een windhoos straks heel mn pc t raam uit. Kan ik echt niet hebben nu!
Met welk geld?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Had je tenminste een Mac kunnen kopen...
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t idd op ja
Misschien wil ie zo helemaal all1 een topic vol spammen.
Kan ie weer ff lullen met zn andere personages.
Jij bent idd nog niet helemaal beter! Ga snel je mond wassen met water en zeep!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..
Weet ik veel. Met het geld wat je krijgt als je een speler verkoopt?quote:
Een Mac is veel eenvoudiger in het gebruik dan Windows of Linux. Zelf samenstellen kan ook tot op zekere hoogte. Maar dan heb je wel een Mac Pro en die beginnen qua prijs pas bij ¤ 2.499,-- , maar dan heb je wel meteen een 8-core. Als je vervolgens een beetje opties neemt, dan kom je op ¤ 25.242,90. Valt mee toch?quote:Zou ik trouwens toch niet doen. Daar heb ik helemaal geen verstand van en een pc stel ik zelf samen. Moederbord, videokaart geluidskaart en wat geheugen en klaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..
Ik ook niet. Al hoewel ik ze wel in huis heb.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja das meer voor de vrouwtjes die hier voor de sex (meestal vaker) komen.
Was dat maar zo simpelquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Met het geld wat je krijgt als je een speler verkoopt?
Ow had ik dat eerder geweten!quote:Een Mac is veel eenvoudiger in het gebruik dan Windows of Linux. Zelf samenstellen kan ook tot op zekere hoogte. Maar dan heb je wel een Mac Pro en die beginnen qua prijs pas bij ¤ 2.499,-- , maar dan heb je wel meteen een 8-core. Als je vervolgens een beetje opties neemt, dan kom je op ¤ 25.242,90. Valt mee toch?
Je hebt dan ook nog nooit een echt koekje gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
Enige koeken die ik regelmatig eet en dus wel lekker vind zijn Jodekoeken, raar maar waar.
Je kunt ook lekker op je stoel blijven zitten en online kopen. Dan bespaar je al vast wat op brandstofkosten, parkeerkosten en dergelijke.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was dat maar zo simpel
[..]
Ow had ik dat eerder geweten!
* Outpost76 loopt ff naar de compu winkel voor een mac.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
Enige koeken die ik regelmatig eet en dus wel lekker vind zijn Jodekoeken, raar maar waar.
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent idd nog niet helemaal beter! Ga snel je mond wassen met water en zeep!
lange vingers schijnen ze dol op te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al hoewel ik ze wel in huis heb.
Mja das meer voor de vrouwtjes die hier op de koffie (meestal thee) komen.
Van 20 cm zeker...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?![]()
[..]
lange vingers schijnen ze dol op te zijn
die zijn inderdaad erg lekker..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
moet je maar niet van die rare dingen zeggen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?![]()
quote:lange vingers schijnen ze dol op te zijn
+1quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat een nieuwe fles cola halen voor de laatste 150 posts...
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moet je maar niet van die rare dingen zeggen!![]()
[..]
die heb ik zelf al dus dan hoeft dat niet ook nog eens in koek vorm.
Je vergeet wat...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
lange vingers schijnen ze dol op te zijn
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn kamer is tegenover de kantine, dus dat schiet wel op.
-6.
Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammen![]()
Geniaal!
[..]
-11.quote:Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)
-10
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Niet als je hem snel weg haalt nee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gespam![]()
En nee ik tel niet mee
-13
Van al dat getyp gaat de beeldschermtachograaf elke 23 seconden piepen en dan moet je even afstand van je werk doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..
-14
Doe maar. Maar ik heb er geen meer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb nog 4 supporterslots over, wie wil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geīnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Blij dat er mensen zijn die dat allemaal snappen.
Mn eigen pctje in elkaar zetten en de software installeren vind ik al lastig zat
-22
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef rompompom het volgende:
Je supportert mij al, twee keer kan niet geloof ik..
dat is idd echt ideaal.. tis alleen jammer dat het zo duur is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geīnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.
-23.
Ik wil het wel voor je doen, geef je login gegevens maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet kijken nu. Hattrick (en beide mirrors) zijn geblokkeerd hier...
Mijn username heb je al.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen, geef je login gegevens maar.
15 tegen 9 hier. Jij zit bij die 15.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geīnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.
-23.
Ik ben geen hackert, dus daar red ik het niet mee!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn username heb je al.
-28.
Ik support er 15 en 20 supporteren mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.
Als je maar minstens 1 keer per topic benoemd hoe populair je wel niet bent...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik support er 15 en 20 supporteren mij![]()
![]()
ah lekker eindelijk weer een ontopic post!
* Outpost76 is trots op zich zelf!
-33
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.
Daar kom je zo achter:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben geen hackert, dus daar red ik het niet mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het wel alleen op een oude PC uitproberen...
-37.
Maar werkt het dan net zo goed? Ik heb altijd het idee dat je toch wel de 'echten' moet hebben wil het zo fijn werken én er grafisch zo fijn uitzien, bovendien ziet zo'n grote aluminiumkast met zo'n 23 inch scherm er een stuk beter uit dan zo'n Mac Mini!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn iMac heeft ¤ 1.500,-- gekost ongeveer. Het valt op zich best mee, zeker met wat je er voor terug krijgt.
Een Mac Mini heb je al vanaf ¤ 499,--, een iMac vanaf ¤ 999,-- en een MacBook vanaf ¤ 949,--
Als dat verglijkt met andere premium merken zoals Sony, dan is het niet zo duur.
-35.
dat valt idd wel mee.. ach ja mijn laptop is binnenkort weer toe aan vervanging dus dan kan ik weer even rondkijken voor een MacBook..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn iMac heeft ¤ 1.500,-- gekost ongeveer. Het valt op zich best mee, zeker met wat je er voor terug krijgt.
Een Mac Mini heb je al vanaf ¤ 499,--, een iMac vanaf ¤ 999,-- en een MacBook vanaf ¤ 949,--
Als dat verglijkt met andere premium merken zoals Sony, dan is het niet zo duur.
-35.
Yup. Al wordt je nieuwe trainee er niet jonger op en je verkoopspelers ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?
kut verkeerde topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie ik moet supporten met de 3 slots die over zijn.
Het werkt echt super. Ik heb een 20" iMac (1,5 jaar nu trouwens). Als je eenmaal op een Mac gewerkt heb, wil je niets anders meer. 20 Seconden opstart tijd is ook erg lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar werkt het dan net zo goed? Ik heb altijd het idee dat je toch wel de 'echten' moet hebben wil het zo fijn werken én er grafisch zo fijn uitzien, bovendien ziet zo'n grote aluminiumkast met zo'n 23 inch scherm er een stuk beter uit dan zo'n Mac Mini!
-38
Ik lul meestal onzin hoor! 1 of andere populaire post die ik in t verleden heb gedaan is dan dus ook waarschijnlijk als grap bedoeld. Ik wil niet zo overkomen als jij nu beschrijft namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je maar minstens 1 keer per topic benoemd hoe populair je wel niet bent...
-34
Ik zou zeker eens proberen. Bij de MediaMarkt verkopen ze die dingen ook tegenwoordig en ook bij sommige Dixons-filialen, dus daar zou je eens kunnen kijken of het bevalt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat valt idd wel mee.. ach ja mijn laptop is binnenkort weer toe aan vervanging dus dan kan ik weer even rondkijken voor een MacBook..
ik heb trouwens 11 supporters en support er zelf 13..
Ik was ook niet heel serieus hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lul meestal onzin hoor! 1 of andere populaire post die ik in t verleden heb gedaan is dan dus ook waarschijnlijk als grap bedoeld. Ik wil niet zo overkomen als jij nu beschrijft namelijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben al je Supporter since 28-10-2008 09:51
Post 187...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Iets dat ergens onderaan pagina 4 achter een spoiler staat.
Ja, m'n collega's in het kantoor hiernaast zijn ook heilig aanhanger/overtuigd van hun Macs. Mijn nadeel is dat ik mijn werk ook prima op een windows peeceetje kan doen! Maar als ik het geld zelf zou hebben...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het werkt echt super. Ik heb een 20" iMac (1,5 jaar nu trouwens). Als je eenmaal op een Mac gewerkt heb, wil je niets anders meer. 20 Seconden opstart tijd is ook erg lekker.
Nog een voorbeeld:
Neem 1000 bestandjes van 1 KB in windows en kopieer deze eens voor de lol. En doe hetzeflde op de Mac. De Mac is binnen 1 seconde klaar en windows 5 minuten of zo. En dat heeft dan weer te maken met de brakke bestandindeling van Windows.
-45.
Ja ok. Ik Photoshop nogal graag en dan is een Mac wel handig. En in gebruik is hij erg fijn, had ik dat al gezegd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, m'n collega's in het kantoor hiernaast zijn ook heilig aanhanger/overtuigd van hun Macs. Mijn nadeel is dat ik mijn werk ook prima op een windows peeceetje kan doen! Maar als ik het geld zelf zou hebben...
-57
Alle 3 de Hatrricksites doen het hier niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Druus het volgende:
Heeft iemand anders problemen met inloggen in hattrick?
Dan heb je de verkeerde voor je, want je bent geen supporter van me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
146862
Je hebt laatst hier nog gepost toen ik je supporter werd;)
Ach, ik ben een hele bescheiden computer gebruiker en dan trek ik geen 1000 Euro ergens voor uit als ik iets kan krijgen dat voor mij heel best werkt en slechts de helft kost.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het werkt echt super. Ik heb een 20" iMac (1,5 jaar nu trouwens). Als je eenmaal op een Mac gewerkt heb, wil je niets anders meer. 20 Seconden opstart tijd is ook erg lekker.
Nog een voorbeeld:
Neem 1000 bestandjes van 1 KB in windows en kopieer deze eens voor de lol. En doe hetzeflde op de Mac. De Mac is binnen 1 seconde klaar en windows 5 minuten of zo. En dat heeft dan weer te maken met de brakke bestandindeling van Windows.
-45.
oh kut ik kijk verkeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde voor je, want je bent geen supporter van me.
Voor mij zou ie als ik in flash bezig ben ook wel handig zijn, maar geen must! Ik zal m'n baas er in ieder geval niet van kunnen overtuigen ben ik bang!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok. Ik Photoshop nogal graag en dan is een Mac wel handig. En in gebruik is hij erg fijn, had ik dat al gezegd?
-59.
Dat was ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
146862
Je hebt laatst hier nog gepost toen ik je supporter werd;)
kickquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bent Panum (CM) (219654213)
Danmark 19 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 20-04-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 2 210
Loon: 756 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Deze ga ik vanavond listen. Voor welke prijs zou iemand eventueel nog interesse hebben in een openingsbod, ik moet nog een nieuwe wingertrainee;)
Voor hoeveel moet ik hem uberhaupt listen. Hij is pas nét 19, transfervergelijk geeft gemm 300k maar de tsi ligt gemm ook lager.
WB! Je gaat degraderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Egamer het volgende:
GODVERDOMME
Vol passie (1233399)
Toch nog een team en ik ga nu een keertje wel doorzetten. Ik ben overigens op zoek naar m'n eerste friendly, dus wie kan?
Ik heb mijn baas er wel van kunnen overtuigen. Ik heb nu 2 laptops hier staan en een dekstop.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Voor mij zou ie als ik in flash bezig ben ook wel handig zijn, maar geen must! Ik zal m'n baas er in ieder geval niet van kunnen overtuigen ben ik bang!
En hoe was ie in het gebruik ?
-65
Gebruik de oefenpot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Egamer het volgende:
GODVERDOMME
Vol passie (1233399)
Toch nog een team en ik ga nu een keertje wel doorzetten. Ik ben overigens op zoek naar m'n eerste friendly, dus wie kan?
Ikke ikke ikkequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb nog 4 supporterslots over, wie wil?
Done.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke
Heb zelf ook nog wel een slotje over.
Mijn team is Raging Bulls United (764020)
-74![]()
Ja, dat wel.quote:
Tsja, voor wat programmeren in HTML, PHP, Flash, wat plaatjes omzetten af en toe, wat javascriptjes hier en daar doet de pc hier prima z'n werk. En uiteindelijk moet het resultaat er in alle browsers goed uitzien, maar daarvoor heb je ook geen mac nodigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn baas er wel van kunnen overtuigen. Ik heb nu 2 laptops hier staan en een dekstop.
Op 1 laptop draait Vista, de MacBook draait OSX 10.4 en de desktop heeft een Xeon processor en draait Vista 64-bit.
De Mac wordt gebruikt voor het omzetten van bepaalde plaatjes van het ene formaat naar een andere formaat. Daarnaast zijn er ook klanten die een HIS-systeem op de Mac hebben en daar is hij in eerste instantie voor aangeschaft.
-71.
Duurt soms eventjes...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef Egamer het volgende:
Heb m'n team in oefenpot staan, maar er gebeurd verder niks. Hoort dat?
Je kunt beter gewoon zelf een team uitdagen dat in de oefenpot staat. Dat gaat sneller en zeker op woensdag...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef Egamer het volgende:
Heb m'n team in oefenpot staan, maar er gebeurd verder niks. Hoort dat?
Hij is geen supporter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon zelf een team uitdagen dat in de oefenpot staat. Dat gaat sneller en zeker op woensdag...
-81.
Oh? En Safari dan... Ik ken genoeg sites die niet goed werken onder Safari terwijl die wel de ACID3-test doorstaat in tegenstelling tot vele andere kut-browsers...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, voor wat programmeren in HTML, PHP, Flash, wat plaatjes omzetten af en toe, wat javascriptjes hier en daar doet de pc hier prima z'n werk. En uiteindelijk moet het resultaat er in alle browsers goed uitzien, maar daarvoor heb je ook geen mac nodig
Oh. Ik wist niet dat daar ook vershil in zat. Alleen dat je wat meer eisen stellen met supporter...quote:
Ik hád hier ook een versie van safari, maar aangezien die altijd wat lastig up to date viel te houden (elke keer opnieuw downloaden en installeren, ipv automatische updates) loop ik tegenwoordig gewoon even bij m'n collega's hiernaast binnen dus!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh? En Safari dan... Ik ken genoeg sites die niet goed werken onder Safari terwijl die wel de ACID3-test doorstaat in tegenstelling tot vele andere kut-browsers...
-83.
De nieuwe versie al geprobeerd? 3.2.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hád hier ook een versie van safari, maar aangezien die altijd wat lastig up to date viel te houden (elke keer opnieuw downloaden en installeren, ipv automatische updates) loop ik tegenwoordig gewoon even bij m'n collega's hiernaast binnen dus!
-85
Ik heb geen idee wat dat doet maar was t niet van plan om dat uit te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Iets dat ergens onderaan pagina 4 achter een spoiler staat.
Wel een beetje dusquote:
Als je dat uitvoert, kun je je PC opnieuw installeren...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat doet maar was t niet van plan om dat uit te vinden
[..]
Wel een beetje dus
Nee want ik log nooitzelden uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Druus het volgende:
Heeft iemand anders problemen met inloggen in hattrick?
quote:Online sinds 04-01-2009 09:44.
Ik dacht al zo iets etter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat uitvoert, kun je je PC opnieuw installeren...
Oh ja: Dat werkt trouwens niet op een Mac...
-89.
Ook niet, ben ik niet zo vaakquote:
Wel eerst back-ups maken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht al zo iets etter!![]()
Maar eens testen als ik mn pc opnieuw wil installeren dan.
Ook donequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nieuwe versie al geprobeerd? 3.2.
http://www.apple.com/nl/safari/download/
-87.
quote:14. Josef Haan (114793927)
Nederland 26 years and 50 days, Next birthday: 10-03-2009
In inadequate form, solid stamina.
A controversial person who is calm and upright.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC MEVE
wedstrijden
spelers
laatste 5 logins
(since 15-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 108 440
Wage: 84 710 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Egamer het volgende:
GODVERDOMME
Vol passie (1233399)
Mijn beste zit nu rond de 50.000 TSI. Ik kan hem alleen niet opzoeken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Ruudt het volgende:
Dit is trouwens mijn beste ex-jeugdspeler:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn beste zit nu rond de 50.000 TSI. Ik kan hem alleen niet opzoeken...
Met 17 jaar en Formidabel positiespel voor 2.000.000 verkocht toentertijd. Doorverkocht voor 4.000.000 en daar dus lekker 160.000 nog eens voor gevangen.
Hij is een tijdje niet getraint (half seizoen), maar wordt nu wel weer volop getraind.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 17 jaar en Formidabel positiespel
Jaja jou compu is fantasties! dat weten we nu welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel eerst back-ups maken...
Iets wat OSX 10.5 trouwenselk uur automagisch doet.![]()
-93.
Die van mij zit op slechts 28k TSI, een winger die net aan 5 sterren haalt. Schiet niet op!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Ruudt het volgende:
Dit is trouwens mijn beste ex-jeugdspeler:
[..]
Compu is een belediging...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jaja jou compu is fantasties! dat weten we nu wel
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet door mij... Door degene die hem toen gekocht heeft...
Ik heb er twee met een tsi net boven de 18k, maar beiden al 21, dus zullen niet veel betere worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij zit op slechts 28k TSI, een winger die net aan 5 sterren haalt. Schiet niet op!.
Succes. Vergeet je penaltynemers niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef Egamer het volgende:
Yes over een uurtje m'n eerste wedstrijd.
Toch grappig, voor een spelerT die ooit eens een blauwe maandag bij me gespeeld heeft!quote:06-01-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 80 000 ¤
Maak je die spelfouten ook in je code? Dan is het niet zo gek dat het na 12 uur crasht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet door mij... Door degene die hem toen gekocht heeft...
quote:3. Matthieu Reijnders [1 maal een kaart gekregen]
20 jaar en 86 dagen, TSI = 9 800
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maak je die spelfouten ook in je code? Dan is het niet zo gek dat het na 12 uur crasht..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maak je die spelfouten ook in je code? Dan is het niet zo gek dat het na 12 uur crasht..
Dat lukt niet. De compiler geeft typfouten aan. En zoals ik al zei. De fout ligt niet in mijn code, maar in de code die aangeleverd is door een ander bedrijf...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
He, wij laten tenminste niets crashenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt geen verstand van programmeren he...
ja het patroon van tellen vanaf 150 snap ik. Maar....waarom?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja het patroon van tellen vanaf 150 snap ik. Maar....waarom?
Edit, haal er maar -10 vanaf trouwens
Niet te serieus hč. Ik zet er nota bene nog een 12.gif bij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat lukt niet. De compiler geeft typfouten aan. En zoals ik al zei. De fout ligt niet in mijn code, maar in de code die aangeleverd is door een ander bedrijf...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
He, wij laten tenminste niets crashen
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja het patroon van tellen vanaf 150 snap ik. Maar....waarom?
Edit, haal er maar -10 vanaf trouwens
Ik ben nooit serieus...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet te serieus hč. Ik zet er nota bene nog een 12.gif bij..
Tering.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.
Ik moet eigenlijk weer, maar ben zo bang dat ik iets verneukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe vaak moet jij je PC per jaar opnieuw installeren omdat het ding retetraag is geworden?
Niet van al het programmeren nee, maar uiteindelijk doe ik het zelf ook! Daarom vond ik het grapje wel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
weet ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.
Je moet er ook niet op kliederen met je dingetje. Je kunt hem beter normaal gebruiken, dat is het beste voor ze...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk weer, maar ben zo bang dat ik iets verneuk![]()
En ik geef toe hoor, sinds een paar keer kliederen op de macbook met mn dingetje ben ik wel jaloers dat ik nog met een normale pc en laptop zit
Klopt. Ik ben al blij dat ik snap hoe ik hier iets kan quoten ed zonder die knopjes te gebruiken boven t in type tekst veld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
No commentquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kliederen met je dingetje. Je kunt hem beter normaal gebruiken, dat is het beste voor ze...
Met die knopjes kun je ook helemaal niets quoten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al blij dat ik snap hoe ik hier iets kan quoten ed zonder die knopjes te gebruiken boven t in type tekst veld.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kliederen met je dinnetje. Je kunt hem beter normaal misbruiken, dat is het beste voor haar...
Oh sorry. Ik was de outpost-modus vergeten aan te zetten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wie was nou posts aan t editen??
wel! Knopje 7 van links!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met die knopjes kun je ook helemaal niets quoten...
Behalve tekst die al in het invulvak staat...
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...quote:
Nu kunnen die laatste 10 wel eens lang gaan duren...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...
Maar ik ga naar huis. Spam ze.
Dat doe ik ook t ging me ook niet om t quoten. Dat was maar een voorbeeld!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...
Zo...terug naar hattrickquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick ?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu kunnen die laatste 10 wel eens lang gaan duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |