Ja, dat wel.quote:
Tsja, voor wat programmeren in HTML, PHP, Flash, wat plaatjes omzetten af en toe, wat javascriptjes hier en daar doet de pc hier prima z'n werk. En uiteindelijk moet het resultaat er in alle browsers goed uitzien, maar daarvoor heb je ook geen mac nodigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn baas er wel van kunnen overtuigen. Ik heb nu 2 laptops hier staan en een dekstop.
Op 1 laptop draait Vista, de MacBook draait OSX 10.4 en de desktop heeft een Xeon processor en draait Vista 64-bit.
De Mac wordt gebruikt voor het omzetten van bepaalde plaatjes van het ene formaat naar een andere formaat. Daarnaast zijn er ook klanten die een HIS-systeem op de Mac hebben en daar is hij in eerste instantie voor aangeschaft.
-71.
Duurt soms eventjes...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef Egamer het volgende:
Heb m'n team in oefenpot staan, maar er gebeurd verder niks. Hoort dat?
Je kunt beter gewoon zelf een team uitdagen dat in de oefenpot staat. Dat gaat sneller en zeker op woensdag...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef Egamer het volgende:
Heb m'n team in oefenpot staan, maar er gebeurd verder niks. Hoort dat?
Hij is geen supporter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon zelf een team uitdagen dat in de oefenpot staat. Dat gaat sneller en zeker op woensdag...
-81.
Oh? En Safari dan... Ik ken genoeg sites die niet goed werken onder Safari terwijl die wel de ACID3-test doorstaat in tegenstelling tot vele andere kut-browsers...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, voor wat programmeren in HTML, PHP, Flash, wat plaatjes omzetten af en toe, wat javascriptjes hier en daar doet de pc hier prima z'n werk. En uiteindelijk moet het resultaat er in alle browsers goed uitzien, maar daarvoor heb je ook geen mac nodig
Oh. Ik wist niet dat daar ook vershil in zat. Alleen dat je wat meer eisen stellen met supporter...quote:
Ik hád hier ook een versie van safari, maar aangezien die altijd wat lastig up to date viel te houden (elke keer opnieuw downloaden en installeren, ipv automatische updates) loop ik tegenwoordig gewoon even bij m'n collega's hiernaast binnen dus!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh? En Safari dan... Ik ken genoeg sites die niet goed werken onder Safari terwijl die wel de ACID3-test doorstaat in tegenstelling tot vele andere kut-browsers...
-83.
De nieuwe versie al geprobeerd? 3.2.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik hád hier ook een versie van safari, maar aangezien die altijd wat lastig up to date viel te houden (elke keer opnieuw downloaden en installeren, ipv automatische updates) loop ik tegenwoordig gewoon even bij m'n collega's hiernaast binnen dus!
-85
Ik heb geen idee wat dat doet maar was t niet van plan om dat uit te vindenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Iets dat ergens onderaan pagina 4 achter een spoiler staat.
Wel een beetje dusquote:
Als je dat uitvoert, kun je je PC opnieuw installeren...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat doet maar was t niet van plan om dat uit te vinden
[..]
Wel een beetje dus
Nee want ik log nooitzelden uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Druus het volgende:
Heeft iemand anders problemen met inloggen in hattrick?
quote:Online sinds 04-01-2009 09:44.
Ik dacht al zo iets etter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je dat uitvoert, kun je je PC opnieuw installeren...
Oh ja: Dat werkt trouwens niet op een Mac...
-89.
Ook niet, ben ik niet zo vaakquote:
Wel eerst back-ups maken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht al zo iets etter!![]()
Maar eens testen als ik mn pc opnieuw wil installeren dan.
Ook donequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De nieuwe versie al geprobeerd? 3.2.
http://www.apple.com/nl/safari/download/
-87.
quote:14. Josef Haan (114793927)
Nederland 26 years and 50 days, Next birthday: 10-03-2009
In inadequate form, solid stamina.
A controversial person who is calm and upright.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC MEVE
wedstrijden
spelers
laatste 5 logins
(since 15-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 108 440
Wage: 84 710 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Egamer het volgende:
GODVERDOMME
Vol passie (1233399)
Toch nog een team en ik ga nu een keertje wel doorzetten. Ik ben overigens op zoek naar m'n eerste friendly, dus wie kan?
Mijn beste zit nu rond de 50.000 TSI. Ik kan hem alleen niet opzoeken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Ruudt het volgende:
Dit is trouwens mijn beste ex-jeugdspeler:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |