+1quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat een nieuwe fles cola halen voor de laatste 150 posts...
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moet je maar niet van die rare dingen zeggen!![]()
[..]
die heb ik zelf al dus dan hoeft dat niet ook nog eens in koek vorm.
Je vergeet wat...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
lange vingers schijnen ze dol op te zijn
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn kamer is tegenover de kantine, dus dat schiet wel op.
-6.
Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammen![]()
Geniaal!
[..]
-11.quote:Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)
-10
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Niet als je hem snel weg haalt nee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gespam![]()
En nee ik tel niet mee
-13
Van al dat getyp gaat de beeldschermtachograaf elke 23 seconden piepen en dan moet je even afstand van je werk doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..
-14
Doe maar. Maar ik heb er geen meer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb nog 4 supporterslots over, wie wil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geïnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Blij dat er mensen zijn die dat allemaal snappen.
Mn eigen pctje in elkaar zetten en de software installeren vind ik al lastig zat
-22
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef rompompom het volgende:
Je supportert mij al, twee keer kan niet geloof ik..
dat is idd echt ideaal.. tis alleen jammer dat het zo duur is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geïnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.
-23.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |