wat beter idd.. evenals mn internetverbindingquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij te zien dat je weer wat beter bent!
Check z'n profiel en tel terug.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen was ze pas 15...
Hoe oud was je zelf?
Verdomme Ruudt! Vuile niet edithoer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ruudt heeft wat anders in zijn quote staan, dus die van jou telt niet.
Qua post loop je ook ongeveer de helft achter...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik loop dan ook vaak achter. Maar dat wist jij toch al?
Beter wat beter dan slechter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
wat beter idd.. evenals mn internetverbinding
Ik was 16. En mijn profiel klopt voor de verandering wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toen was ze pas 15...
Hoe oud was je zelf?
Daarom moet ik ook zoveel spammen snap dat danquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua post loop je ook ongeveer de helft achter...
Dan moet ik niet overal op reageren, dan kun je me misschien in halen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook zoveel spammen snap dat dan
Ik heb anders aardig wat in gelopen je kwam hier niet zo veel meer. Pas van de laatste topics dat je weer zo actief mee spamt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik niet overal op reageren, dan kun je me misschien in halen.
En dan heb ik ook wat minder topics in mijn history staan...
Ik heb dan ook een leven...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb anders aardig wat in gelopen je kwam hier niet zo veel meer. Pas van de laatste topics dat je weer zo actief mee spamt.
[/Outpost76]quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb had dan ook een leven...
quote:
Klopt. Ik heb een programma gestart wat na ongeveer 12 uur crasht. En ik moet nu wachten totdat het zover is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Ruudt het volgende:
Volgens mij heeft er iemand niets te doen.
En dat is je werk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een programma gestart wat na ongeveer 12 uur crasht. En ik moet nu wachten totdat het zover is.
En het loopt nu pas 4 uur...
Daar lijkt t idd op jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef Ruudt het volgende:
Volgens mij heeft er iemand niets te doen.
Momenteel wel ja. Helaas...quote:
Ik heb welgeteld 0 kloons...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t idd op ja
Misschien wil ie zo helemaal all1 een topic vol spammen.
Kan ie weer ff lullen met zn andere personages.
Dan is het wel een hele vooruitgang naar 12 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Momenteel wel ja. Helaas...
Ik heb er wel al een tijdje aan moeten werken dat het niet meer elk half uur crashte...
Ik dacht al zo ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 10 kloons...
Ik moet iets gebruiken van een ander bedrijf. En als die hun stukje goed gemaakt zouden hebben, dan had ik die problemen niet eens gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele vooruitgang naar 12 uur.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je toetsenbord gaat vreemd, wist je dat?
pffff gelukkig ik was ff bang voor een windhoos straks heel mn pc t raam uit. Kan ik echt niet hebben nu!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met iemand die stiekem extra karakters intypt. Ze heet Windoos.
Had je tenminste een Mac kunnen kopen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
pffff gelukkig ik was ff bang voor een windhoos straks heel mn pc t raam uit. Kan ik echt niet hebben nu!
Met welk geld?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Had je tenminste een Mac kunnen kopen...
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t idd op ja
Misschien wil ie zo helemaal all1 een topic vol spammen.
Kan ie weer ff lullen met zn andere personages.
Jij bent idd nog niet helemaal beter! Ga snel je mond wassen met water en zeep!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..
Weet ik veel. Met het geld wat je krijgt als je een speler verkoopt?quote:
Een Mac is veel eenvoudiger in het gebruik dan Windows of Linux. Zelf samenstellen kan ook tot op zekere hoogte. Maar dan heb je wel een Mac Pro en die beginnen qua prijs pas bij ¤ 2.499,-- , maar dan heb je wel meteen een 8-core. Als je vervolgens een beetje opties neemt, dan kom je op ¤ 25.242,90. Valt mee toch?quote:Zou ik trouwens toch niet doen. Daar heb ik helemaal geen verstand van en een pc stel ik zelf samen. Moederbord, videokaart geluidskaart en wat geheugen en klaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij en Ruudt kloons van RealBizkit waren..
Ik ook niet. Al hoewel ik ze wel in huis heb.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja das meer voor de vrouwtjes die hier voor de sex (meestal vaker) komen.
Was dat maar zo simpelquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Met het geld wat je krijgt als je een speler verkoopt?
Ow had ik dat eerder geweten!quote:Een Mac is veel eenvoudiger in het gebruik dan Windows of Linux. Zelf samenstellen kan ook tot op zekere hoogte. Maar dan heb je wel een Mac Pro en die beginnen qua prijs pas bij ¤ 2.499,-- , maar dan heb je wel meteen een 8-core. Als je vervolgens een beetje opties neemt, dan kom je op ¤ 25.242,90. Valt mee toch?
Je hebt dan ook nog nooit een echt koekje gehad...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
Enige koeken die ik regelmatig eet en dus wel lekker vind zijn Jodekoeken, raar maar waar.
Je kunt ook lekker op je stoel blijven zitten en online kopen. Dan bespaar je al vast wat op brandstofkosten, parkeerkosten en dergelijke.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was dat maar zo simpel
[..]
Ow had ik dat eerder geweten!
* Outpost76 loopt ff naar de compu winkel voor een mac.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
Enige koeken die ik regelmatig eet en dus wel lekker vind zijn Jodekoeken, raar maar waar.
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent idd nog niet helemaal beter! Ga snel je mond wassen met water en zeep!
lange vingers schijnen ze dol op te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al hoewel ik ze wel in huis heb.
Mja das meer voor de vrouwtjes die hier op de koffie (meestal thee) komen.
Van 20 cm zeker...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?![]()
[..]
lange vingers schijnen ze dol op te zijn
die zijn inderdaad erg lekker..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Ruudt het volgende:
moet je maar niet van die rare dingen zeggen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gadver.. je stopt toch geen zeep in je mond?![]()
quote:lange vingers schijnen ze dol op te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |