Wishing that was true.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is die van jou, rpp??
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
De transfermarkt in aan het inzakken volgens mij, de kredietcrisis treft ook hattrick.
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...
voor een groot deel trekt het weer aan in week 1 t/m week 4 van het volgende seizoen
alhoewel ik wel meen dat overall de trend wel naar ietwat lagere prijzen gaat, maar dan een lichte percentuele daling
Of wil de stopper hier hem niet opkopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
Verdommequote:Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het bijna 7 uur stil hier... En we hebben nog niet eens 1 pagina vol...
Ik geloof donderdagavond. Maar ook zaterdagavond scoort heel goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef rompompom het volgende:
On-topic ():
Dé teftes, wat eenYP:
[..]
Kut het ging gisteren nou juist zo lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
mwah de hoogste aantal verkochte spelers wordt op maandag tussen 19:00 en 20:00 uur gehaaldquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
of het echt niets uitmaakt weet ik niet .... de aanvoer van trainee's is an sich minder tijdsgebonden de pieken en alen in transferprijzen en omzet hebben vooral te maken met uitgetrainde spelers die eerder op de TL geplaatst worden tegen het einde van het seizoen en een hogere vraag aan het begin van een seizoen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdomme
Ga dan ook niet slapen.
Tsssss wat een inhaalster.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerkingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
Ook voor die van lelijkste speler?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook voor die van lelijkste speler?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je lelijkste manager ?
quote:
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien is een eigen awardtopic iets?
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Je moet toch ergens beginnen met het aanmaken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...
Schrok je?quote:voor je inzending trouwens!
Rest van de awards gaan zonder nominatie..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!quote:
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ah. Vandaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ik heb gister het vlaggetje van Cymru gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Zo vanmiddag het Bosnische vlaggetje ophalen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent wiltD en je jong wat he.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je knapste manager ?
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!![]()
[..]
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!Voor zover ik het op heb kunnen merken uit de awards van vroegahh, ging het toen ook ongeveer zo...
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.quote:
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.
Zo bedoelde ik het niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
knapste manager award?
Heb ik iig 1 award
Nu al getrouwd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dingetje weet ik zelf niet eens...
Ruudt heeft wat anders in zijn quote staan, dus die van jou telt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.
Dan mag het onderhand wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
Toen was ze pas 15...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |