quote:
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien is een eigen awardtopic iets?
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, de awards zelf komen volgende week!! Alleen voor de nominaties van lelijke spelers leek het me wat overbodig...
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Je moet toch ergens beginnen met het aanmaken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook ? Nominaties van lelijke spelers alleen...
Schrok je?quote:voor je inzending trouwens!
Rest van de awards gaan zonder nominatie..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is toch ook pas 1 nominatie-ding, of heb ik wat gemist?
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!quote:
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ah. Vandaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rest van de awards gaan zonder nominatie..
Ik heb gister het vlaggetje van Cymru gekocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Zo vanmiddag het Bosnische vlaggetje ophalen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent wiltD en je jong wat he.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je knapste manager ?
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik schoot er van schrik bijna van in de lach!![]()
[..]
Precies! Die verschijnen gewoon volgende week en dan kan er gestemd worden!Voor zover ik het op heb kunnen merken uit de awards van vroegahh, ging het toen ook ongeveer zo...
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.quote:
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan win ik toch met m'n dinnetje van 19, ben zelf 23.
Zo bedoelde ik het niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter. Ze is jong (23) en wild.![]()
En nee. De knapste award is alleen voor mensen die verstand hebben van het Hattrick.
Meteen maar even uileggen voor Oupost: knap bedoel ik in de zin van slimheid, niet uiterlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
knapste manager award?
Heb ik iig 1 award
Nu al getrouwd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dinnetje weet ik zelf niet eens...
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het over vrouw. De leeftijd van mijn dingetje weet ik zelf niet eens...
Ruudt heeft wat anders in zijn quote staan, dus die van jou telt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat die net zou oud is als jij zelf bent.
Dan mag het onderhand wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
Toen was ze pas 15...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. 9 maanden.
We zijn dan ook al 8 jaar en 3 maanden samen. Eigen huisje en een woef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |