Wist ik ook niet hoor! Echt niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...
Edit: Tenzij je iets in het editveld zet...
En nog een edit dan maar...
Test test...
Nog steeds niets...
Nu dan? Oh nee. Nog net geen 5 minuten...
Bijna...
Nu wel...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wist ik ook niet hoor! Echt niet!
quote:Nieuwe shirtsponsor
Met ingang van vandaag heeft Destron Elsloo FC een nieuwe shirtsponsor. Snackbar In 't Vettige Mandje zal de komende 5 seizoenen prijken op het shirt.
"We zijn heel blij met deze overeenkomst" aldus beide partijen.
Of het echter gevolgen gaat hebben voor de conditie van de spelers, die allemaal gratis mogen eten zolang ze bij Elsloo onder contract staan, moet nog blijken.
Waar heb jij t over?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet transbedorven is?
Hier nog zo iemandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ruudt het volgende:
Leuk zo'n kit-designer, ben m'n away-kit aan het verneuken.
edit: ik was vergeten een pi te gebruiken.
[ afbeelding ]
Jij zei: transVERSquote:
Dat heeft te maken met de nieuwe regels omtrend het daytraden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
De transfermarkt in aan het inzakken volgens mij, de kredietcrisis treft ook hattrick.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
Heeft Ruudt nou al antwoord op de TT? Zo van dat-ie op het plaatje met bankbiljetten moet klikken aan de rechterkant op een spelerspagina?
quote:
OMFG je blijft ook bezig he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij zei: transVERS
Ik zei: transBEDORVEN
Bedorven is het tegenovergestelde van vers mocht je het je afvragen.
Komt wel weer goed vlak voor t seizoen is afgelopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
De transfermarkt in aan het inzakken volgens mij, de kredietcrisis treft ook hattrick.
Ook dat. Wel een prima regel als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de nieuwe regels omtrend het daytraden.
Hij heeft m niet eens gemist. :quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
De tering, echt, die topics gaan er doorheen als een malle. SW zal wel balen dat-ie er weer één heeft gemist..
Heeft Ruudt nou al antwoord op de TT? Zo van dat-ie op het plaatje met bankbiljetten moet klikken aan de rechterkant op een spelerspagina?
quote:
quote:
De stroom uitgezet om 1 uur?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook word hier de stroom uit gezet om 1 uur dus dan moeten jullie t zonder spammer nr 1 doen
Ja anders gaan ze met stroom lopen spelen hier naast en dat mag hier niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De stroom uitgezet om 1 uur?
Dan is bij mij meteen het topic vol.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het bijna 7 uur stil hier... En we hebben nog niet eens 1 pagina vol...
Heb je wel iets normaal staan qua instellingen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is bij mij meteen het topic vol..
Mijn internet is snel genoeg om alles in 1 keer te laden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je wel iets normaal staan qua instellingen?
De snelheid van internet heeft anders niets met de snelheid van je PC te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn internet is snel genoeg om alles in 1 keer te laden.
De vorige had ik nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef rompompom het volgende:
De tering, echt, die topics gaan er doorheen als een malle. SW zal wel balen dat-ie er weer één heeft gemist..
Voor een simpel forum als FOK! is je pc doorgaans niet de limiterende factor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De snelheid van internet heeft anders niets met de snelheid van je PC te maken.
GisTer weer 3 nominaties opgeleVerP!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[Hattrick] Awards Seizoen 26 - de Nominaties
Als voorproefje van de terugkerende Awards; nu alvast de nominaties!! Om het overzichtelijk te houden voor iedereen deze editie 1 award waar voor valt te nomineren! Deze award heeft alles te maken met het nieuwe uiterlijk van hattrick welke ook nieuwe gezichten voor de spelers met zich mee bracht! Na alle opmerkingen als 'ik heb trollen in m'n team' en 'ik weet wel welke spelers ik het eerst op de lijst zet', een award voor...
DE LELIJKSTE SPELER!!
Hoe de award genaamd wordt blijft nog even een 'verassing' en wordt verhuld bij de andere awards.
Nomineren is makkelijk: een ieder mag één speler van hem zelf ķf een andere Fok!manager nomineren. Stuur mij een PM, via Fok! of Hattrick, met spelers id en eventuele motivatie!
Deadline voor inzendingen is zondag 11 januari 12:00 u.
Succes
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor een simpel forum als FOK! is je pc doorgaans niet de limiterende factor.
Een reden te meer om je team niet op te geven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Grumpey het volgende:
SW, het is een ere kwestie natuurlijk, wie in de meeste HT-topics aanwezig is geweest..volgens mij wel spannend, geen idee of ik je nog heb ingehaald ofzo
Vooruit, ik ben geen expert. Maar laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat de pagina's snel genoeg laden om alles in 1 keer tevoorschijn te toveren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je PC (browser software) zal toch de site helemaal moeten opbouwen (denk aan plaatjes, PI, emoticons, layout). Dat zal "internet" echt niet doen. Die stuurt slecht wat HTML code door.
Doe de ACID3 test maar eens. Je PC is dan echt wel de limiterende factor en niet je internetverbinding...
Ik heb ook geen flauw idee, SD gaat dat in ieder geval niet winnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Grumpey het volgende:
SW, het is een ere kwestie natuurlijk, wie in de meeste HT-topics aanwezig is geweest..volgens mij wel spannend, geen idee of ik je nog heb ingehaald ofzo
Ik zie een taak voor Arcee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, SD gaat dat in ieder geval niet winnen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooruit, ik ben geen expert. Maar laat ik het dan zo zeggen: Ik vind dat de pagina's snel genoeg laden om alles in 1 keer tevoorschijn te toveren.
Doet-ie meestal elke 50 topics wel. Hij houdt alles bij die gast, echt niet normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vraag dan ook meteen even voor het aantal posts per user in de hattrick topics te tellen...
quote:Age: 17 years (10 days)
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: excellent
Passing: solid
Scoring: weak
Set pieces: weak
Wishing that was true.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is die van jou, rpp??
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:42 schreef Buitenspel het volgende:
Wat een spammers hier.
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
week 15 is de laatste 4 seizoenen altijd een 'dieptepunt'...
voor een groot deel trekt het weer aan in week 1 t/m week 4 van het volgende seizoen
alhoewel ik wel meen dat overall de trend wel naar ietwat lagere prijzen gaat, maar dan een lichte percentuele daling
Of wil de stopper hier hem niet opkopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, er is een speler die ik wel wil inruilen voor een nieuwe trainee plus wat cash. Maar als ik hem niet slijten kan voor een behoorlijke prijs....
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
Verdommequote:Op woensdag 7 januari 2009 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
En toen was het bijna 7 uur stil hier... En we hebben nog niet eens 1 pagina vol...
Ik geloof donderdagavond. Maar ook zaterdagavond scoort heel goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef rompompom het volgende:
On-topic ():
Dé teftes, wat eenYP:
[..]
Kut het ging gisteren nou juist zo lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
En opeens heb je het: We gaan het over Hattrick hebben...
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je het geld echt direkt nodig ben je wel gedwongen hem voor minder te verkopen, maar als je wachten kunt, kun je hem beter voor een stevige vraagprijs op de TL zetten en hopen op een potentiele bieder die erg hoog zit voor zo'n speler en geen alternatieven heeft (de omzet is in week 15 ook redelijk gering).
die speler kun je dan ook in week 1 of 2 verkopen voor een veel beter prijs (die meestal veel hoger ligt dan die extra 3 of 4 weken salaris die je dan moet opbrengen)
mwah de hoogste aantal verkochte spelers wordt op maandag tussen 19:00 en 20:00 uur gehaaldquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig de prime time om spelers te listen. Niet qua seizoensweken dus maar bijv deadline op zaterdagavond ofzo?
of het echt niets uitmaakt weet ik niet .... de aanvoer van trainee's is an sich minder tijdsgebonden de pieken en alen in transferprijzen en omzet hebben vooral te maken met uitgetrainde spelers die eerder op de TL geplaatst worden tegen het einde van het seizoen en een hogere vraag aan het begin van een seizoen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdomme
Ga dan ook niet slapen.
Tsssss wat een inhaalster.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar mijn vrouw wil ik wel eens wat van mijn tijd hebben.
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerkingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Zo er is gisteravond flink gespamd.. en wie was er weer bij aanwezig? juist wie anders dan Outpost.. Als we ook een Spam-award hebben voor komend seizoen dan wil ik bij deze Outpost nomineren..
Ook voor die van lelijkste speler?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie sowieso voor nogal wat awards in aanmerking
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook voor die van lelijkste speler?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mwah, de nominaties zijn tot nu toe echt stuk voor stuk ontzettend lelijk!!Het is net wat de menigte als toppunt ziet...
Of bedoelde je lelijkste manager ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |