Ik vind t niets daarom staat mn B team opgesteld komende Zondagquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
3de vergissing op rij, ik klap de laptop maar eens dicht denk ik.
Mijn jeugd is ziek denk ik. Al twee seizoenen ofzo uitstekend en krijg alleen maar zwakke kneusjes. Mijn eerste drie spitsen zijn wel super lief nu.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Ik heb de mazzel dat ik geen andere trainies hoef terug te kopen voor de gene die ik laatst heb verkocht. Mn jeugd doet t aardig met trainies voort brengen. Ik heb er nu 4 en er komt er zondag nog 1 bij.
Ik wel, kansloos verliezen in de halve finale lijkt me leuk!quote:
Ja maar dat lukt me met mn B team ook wel. Zou wel erg zijn als t me daar om gaat.quote:
Aha jij speelt nog niet met het nieuwe jeugd systeem begrijp ik?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn jeugd is ziek denk ik. Al twee seizoenen ofzo uitstekend en krijg alleen maar zwakke kneusjes. Mijn eerste drie spitsen zijn wel super lief nu.en die train ik ook door.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[Hattrick] Awards Seizoen 26 - de Nominaties
Als voorproefje van de terugkerende Awards; nu alvast de nominaties!! Om het overzichtelijk te houden voor iedereen deze editie 1 award waar voor valt te nomineren! Deze award heeft alles te maken met het nieuwe uiterlijk van hattrick welke ook nieuwe gezichten voor de spelers met zich mee bracht! Na alle opmerkingen als 'ik heb trollen in m'n team' en 'ik weet wel welke spelers ik het eerst op de lijst zet', een award voor...
DE LELIJKSTE SPELER!!
Hoe de award genaamd wordt blijft nog even een 'verassing' en wordt verhuld bij de andere awards.
Nomineren is makkelijk: een ieder mag één speler van hem zelf óf een andere Fok!manager nomineren. Stuur mij een PM, via Fok! of Hattrick, met spelers id en eventuele motivatie!
Deadline voor inzendingen is zondag 11 januari 12:00 u.
Succes
Ja, kom maar brengen. Dat moet je precies kunnen redden, voordat 'ie koud isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net een bakkie gezet. Nog interesse?
Ondanks dat mijn poging om een wedstrijd opzettelijk te verliezen is mislukt en het gelijkspel werd hoop ik nog steeds geen kampioen te worden. Gelukkig sta ik nu nog op doelsaldo 2de....quote:Hattrick #286: Veel kampioenschappen in 2009!!!!
verzondenquote:Nomineren is makkelijk: een ieder mag één speler van hem zelf óf een andere Fok!manager nomineren. Stuur mij een PM, via Fok! of Hattrick, met spelers id en eventuele motivatie!
alweer wat nuchter?quote:
Te laat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ja, kom maar brengen. Dat moet je precies kunnen redden, voordat 'ie koud is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |