juist.. daar heb ik echt bijna al mijn stuff vandaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar heb jij nou wel verstand van zeker?
Waar vandaan? Karwei of de Ikea?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef Psychonikea het volgende:
[..]
juist.. daar heb ik echt bijna al mijn stuff vandaan!
Dat is nu echte de enige kluswinkel waar ik echt niets koop.quote:
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..quote:
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nu echte de enige kluswinkel waar ik echt niets koop.
En stuff kun je in sommige plaatsen in Nederland op elke hoek van een straat kopen...
Iets met persoonlijk. De Karwei is de enige toko die om 18.30 sluit terwijl de rest tot 21.00 open heeft (Gamma, Praxis en Hornbach).quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..
[..]
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..
Het maakt mij niet veel uit. Ik kom er all1 als ik echt iets nodig heb en dan haal ik t waar t t goedkoopst is. Die ouwe van mij heeft zowat een halve doe t zelf thuis.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ikea is alleen mijn bed.. Karwei hangt mijn huis van aan elkaar ongeveer..
[..]
Oh hoezo? Ik vind Karwei veel fijner als al die andere tenten..
de karwei's hier gewoon van 9 tot 9 hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met persoonlijk. De Karwei is de enige toko die om 18.30 sluit terwijl de rest tot 21.00 open heeft (Gamma, Praxis en Hornbach).
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik koop veel bij de Hornbach!
beter?
Volgens de site wel. Volgens de openingstijden die daar op de deur hangen niet...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de karwei's hier gewoon van 9 tot 9 hoor
Volgens de site gewoon allemaal
ah ok.. dan begrijp ik hetquote:Op maandag 5 januari 2009 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgens de site wel. Volgens de openingstijden die daar op de deur hangen niet...
heel goedquote:Op maandag 5 januari 2009 17:09 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik koop veel bij de Hornbach!
beter?
Ik hoop met zo'n 7 miljoen nog 2-3 versterkingen binnen te halen en dan zien we het wel. Hopen op 1 'bot' en voor het overige een flinke portie geluk/tactisch inzicht/gunstig speelschema/whatever..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruudt promoveert met ±154 hatstats en zo zijn er nog 2 met rond de 170. Ik ben bang dat die t niet gaan redden.
Ik zou wel je verdediging wat opkrikken want die is denk ik niet sterk genoeg.
Ik maak me ook niet echt druk om volgend seizoen te promoveren.
194
Verdediging: 107
Middenveld: 45
Aanval: 42
Al mag mn mid en mn aanval dan nog wel wat beter. Dat is dus iets om komend seizoen aan te werken![]()
Met 7 miljoen kom je idd wel een eind. Weet je al waar je dat in gaat steken?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik hoop met zo'n 7 miljoen nog 2-3 versterkingen binnen te halen en dan zien we het wel. Hopen op 1 'bot' en voor het overige een flinke portie geluk/tactisch inzicht/gunstig speelschema/whatever..
Verdediger/keeper, vleugelspeler met PM en een nieuwe spits.. Liefst een jaar of 24-25 zodat ze een aantal seizoenen mee kunnen, maar dat zien we dan wel.. Trainees moeten eerst ook nog verkocht wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met 7 miljoen kom je idd wel een eind. Weet je al waar je dat in gaat steken?
Met 7 mil kom je dan niet ver denk ik. Iig niet alles in 1x. Maar daar heb je dan ook een heel seizoen voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Verdediger/keeper, vleugelspeler met PM en een nieuwe spits.. Liefst een jaar of 24-25 zodat ze een aantal seizoenen mee kunnen, maar dat zien we dan wel.. Trainees moeten eerst ook nog verkocht worden
Ik hoop voor je dat je je handhaven kan dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zal moeten verkopen om te kunnen versterken. Maar mn trainees leveren nog niet genoeg op voor versterkingen, dus het zal er niet in zitten komend seizoen
154 maar? Ik heb er zelfs al 144quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruudt promoveert met ±154 hatstats en zo zijn er nog 2 met rond de 170. Ik ben bang dat die t niet gaan redden.
Ik zou wel je verdediging wat opkrikken want die is denk ik niet sterk genoeg.
Ik maak me ook niet echt druk om volgend seizoen te promoveren.
194
Verdediging: 107
Middenveld: 45
Aanval: 42
Al mag mn mid en mn aanval dan nog wel wat beter. Dat is dus iets om komend seizoen aan te werken![]()
En woei! Ik ga een nieuwe def kopen + trainee.quote:[Sampgloria raises for Hrant Keskintürk
Sampgloria
offered 1 750 000 ¤ for Hrant Keskintürk and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 05-01-2009 14:18]
Heb je Ruudt zn verdediging wel eens gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
154 maar? Ik heb er zelfs al 144
Ruudt woon je trouwens nog steeds in Helmond?
[..]
En woei! Ik ga een nieuwe def kopen + trainee.
Nee.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je Ruudt zn verdediging wel eens gezien
Felie!
Ik wist niet dat dat konquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Xummon het volgende:
training afgelast wegens sneeuwval in het station
Okidoki.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens gaan kijken bij Real Club de Culo.Dat verklaart een hoop denk ik
Persberichtenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat konWel matig heeft dat invloed op je training van donderdag?
omfg lul!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Xummon het volgende:
[..]
Persberichten
05-01-2009 Training afgelast wegens sneeuwval.
Wegens hevige sneeuwval was er vandaag geen training.
"Het hele trainingsveld was wit dus hierop trainen was onmogenlijk", aldus Xummon.
"Hierop hebben we besloten de training maar af te lassen. De spelers die al op het complex waren hebben een sneeuwballen gevecht gehouden en tevens staat het hele oefenterrein helemaal vol met sneeuwpoppen.
De spelers die nog onderweg waren hebben we opgebeld met de mededeling dat ze gerust om konden draaien.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg lul!
Ik nog denken dat t serieus zo was ook.![]()
Goeie!!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
as zondag trouwens een makkie voor me, komende tegenstander gaat er mee kappen en heef al zijn spelers in de uitverkoop.
kan idd plekje stijgen, 3e stek is hoogst haalbare voor mequote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je zowaar nog een plaatsje stijgen! Vraag meteen of hij ff lekker bied op een speler van jouAltijd mee genomen toch?
Dan zet je een waailap tekoop. Je weet nooit wat hij er voor bieden wil. Wel uit kijken dat t niet teveel word anders krijg jij een boete.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Xummon het volgende:
[..]
kan idd plekje stijgen, 3e stek is hoogst haalbare voor me
heb geen speler te koop staan
weet je wat het leuke is, zo heeft elke speler nog een paarquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
weet je wat het leuke is, zo heeft elke speler nog een paar
Kijk maar uit dat je niet moet bij betalen om m kwijt te rakenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Morgens een kijken wat mijn golfje nog moet opleveren qua geld...
Je weet dat hier 20 cm sneeuw ligt? Ik ga eerst eens bellen en misschien dat ik woensdag eens langs ga. Het helpt natuurlijk wel dat ik sinds augustus een nieuw motorblok en een nieuwe turbo erin heb laten leggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet moet bij betalen om m kwijt te raken
ff van binnen en buiten flink laten glimmen helpt veel in de waarde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |