Hij zei meneer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
aha maar thx daar was ik hier boven nog niet achter. Ik begreep all1 niet wat je bedoelde
inm heeft meneer Ruudt me t uitgelegd samen met meneer RealBizkit666.
Ik zag het. PI's zijn de bom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
aha maar thx daar was ik hier boven nog niet achter. Ik begreep all1 niet wat je bedoelde
inm heeft meneer Ruudt me t uitgelegd samen met meneer RealBizkit666.
hey ik heb ook een oude, trage, slome windows PC. Maar niet die layout!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, de layout voor mensen met oude, trage, slome windows PC's...
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hey ik heb ook een oude, trage, slome windows PC. Maar niet die layout!
Dus let op je worden apple freak!![]()
omfg daar is meneer droog kloot weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.
Ik ben er toch echt al weer 10 minuten hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
omfg daar is meneer droog kloot weer
Het is je vergevenquote:
Wat?? Hoe?? en......................................quote:Moet ik wel zegen dat ik Vista via Boot Camp heb lopen aangezien ik moet kunnen programmeren met Visual Studio 2008 en Windows XP in een virtual machine zodat ik tijdens het werken met de Mac kan downloaden met uTorrent...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben er toch echt al weer 10 minuten hoor.
En dat was niet mijn eerste post in die 10 minuten...
Ik moet voor mn lesdyctie al rustig en vaker wat lezen om t te begrijpen. Maar dit is voor mij chinees dus dat helpt toch niet.quote:
1 Poging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
[..]
Wat?? Hoe?? en......................................![]()
.
.
.
.
.
.
Laat maar dat uitleggen is niet aan mij besteed. Snap t nu al niet meer
Stuur de FA's maar een mail.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het wordt tijd voor een Hattrick subforum en bijpassend SC
Daarom hebben we ook een eigen forum nodig... Dan kunnen we in de verschillende topics wel ontopic blijven en dan kunnen dus alle topics die seal of ontopic worthiness krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
We zullen in ieder geval geen seal of ontopic worthiness gaan verdienen
* Koekje ziet Ruudt helemaal dubbel liggen van het lachen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
* Ruudt ziet Outpost z'n ogen groter en groter worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
PI's zijn voor mensen die hun posts niet goed kunnen uitdrukken. Daarom gebruik ik ze zeer zelden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
1 Poging.
Ik heb 2 partities op mijn HD. Op 1 Partitie staat gewoon OSX 10.5. Om op die andere partitie een windows OS te draaien (vista in mijn geval) moet ik dat via Boot Camp instaleren. Boot Camp is een programma wat bij OSX 10.5 geleverd wordt. Hierdoor kan ik opstarten in OSX 10.5 of Vista. Vista heb ik dan nodig om Visual Studio 2008 te kunnen draaien met volledig geheugen en processor capaciteit.
In OSX 10.5 heb ik een programma dat heet VMWare. Hierin heb ik een virtual machine gemaakt zodat ik 2 besturingssystemen tegelijk kan draaien (OSX 10.5 en XP in mijn geval). XP heb ik namelijk nodig om uTorrent te kunnen draaien aangezien er geen goede torrentdownloaders voor OSX 10.5 zijn. Geheugen en processor zijn dan gedeeld (75/25 bij mij).
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
* Ruudt ziet Outpost z'n ogen groter en groter worden.
* Outpost76 gaat toch maar wat andere medicijnen halen als hij leest dat een koekje ruudt ziet dubbel liggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje ziet Ruudt helemaal dubbel liggen van het lachen...
Mijn bijnaam is koekje... zucht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
* Outpost76 gaat toch maar wat andere medicijnen halen als hij leest dat een koekje ruudt ziet dubbel liggen
Joh vandaar dat je team ook zo heet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is koekje... zucht.
En dan noemt ie mij een droog kloot...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Joh vandaar dat je team ook zo heet.
Dat snapte ik wel vent. Ik zit een beetje stom te lullen. Dat je dat nog niet door hebt.
Ja juistem! Ik mag dat soort humor wel. Vandaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan noemt ie mij meneer droog kloot...
Je bent een hoofdletter vergeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja juistem! Ik mag dat soort humor wel. Vandaar.
Volgens mij loop je me in de zeik te nemen want hij staat er wel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent een hoofdletter vergeten.
Gebruik dan verdomme ook een PIquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel vent. Ik zit een beetje stom te lullen. Dat je dat nog niet door hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gebruik dan verdomme ook een PI
Voel je al nattigheid dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij loop je me in de zeik te nemen want hij staat er wel hoor.
Stiekem mijn posts editen als je me quote he!
NEE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gebruik dan verdomme ook een PI
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee want ik zit binnen en al was ik buiten hier sneeuwt of regent t niet. Helaas
Als dat zo was stond er wel een klein tekstje onder zoals in post 253.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kan ik je dus ook niet in de zeik lopen te nemen, dus was ik serieus en ben jij degene die stiekum achteraf aan het wijzigen was.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ruudt het volgende:
Leuk zo'n kit-designer, ben m'n away-kit aan het verneuken.
edit: ik was vergeten een pi te gebruiken.
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat zo was stond er wel een klein tekstje onder zoals in post 253.
Ik wist dat niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat binnen 5 minuten niet komt...
Edit: Tenzij je iets in het editveld zet...
En nog een edit dan maar...
Daar stond eerst 11...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nog 10 jongens en we kunnen onszelf heuse dagspammers noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |