+1quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
* Koekje gaat een nieuwe fles cola halen voor de laatste 150 posts...
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moet je maar niet van die rare dingen zeggen!![]()
[..]
die heb ik zelf al dus dan hoeft dat niet ook nog eens in koek vorm.
Je vergeet wat...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
lange vingers schijnen ze dol op te zijn
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn kamer is tegenover de kantine, dus dat schiet wel op.
-6.
Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik de koekvorm ook helemaal niet
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
12 uur wachten op zn werk voor een systeem en dan fok een beetje vol spammen![]()
Geniaal!
[..]
-11.quote:Ow gelukkig ik dacht al. Die breken namelijk zo snel af en worden sompig. (als je t goed doet dan.)
-10
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een slipslibtongetje gaat er ook meestal wel in.
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Niet als je hem snel weg haalt nee...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gespam![]()
En nee ik tel niet mee
-13
Van al dat getyp gaat de beeldschermtachograaf elke 23 seconden piepen en dan moet je even afstand van je werk doen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je wekt die indruk natuurlijk wel met je gespam..
-14
Doe maar. Maar ik heb er geen meer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb nog 4 supporterslots over, wie wil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 jaar hier anders alles eerst moeten ombouwen qua software. Waar we eerst 36 uur voor nodig hadden, dat gebeurd nu in 6 uur.
Nu ben ik iets aan het maken zodat een ander ding niet meer elk half uur crasht, maar in 1 keer helemaal door draait zonder dat iemand het handmatig steeds moet herstaren.
Daarnaast ben ik nog bezig om alle bestaande VB code om te zetten in C# code en alles wat meer structuur te geven. Het is echt niet dat ik niets doe hoor.
[..]
-11.
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geïnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Blij dat er mensen zijn die dat allemaal snappen.
Mn eigen pctje in elkaar zetten en de software installeren vind ik al lastig zat
-22
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef rompompom het volgende:
Je supportert mij al, twee keer kan niet geloof ik..
dat is idd echt ideaal.. tis alleen jammer dat het zo duur is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geïnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.
-23.
Ik wil het wel voor je doen, geef je login gegevens maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet kijken nu. Hattrick (en beide mirrors) zijn geblokkeerd hier...
Mijn username heb je al.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen, geef je login gegevens maar.
15 tegen 9 hier. Jij zit bij die 15.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk. Op een Mac is software binnen 1 seconde geïnstalleerd (voor 99% van de software). En de-installeren is alleen de map naar de prullenbak verplaatsten en klaar.
-23.
Ik ben geen hackert, dus daar red ik het niet mee!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn username heb je al.
-28.
Ik support er 15 en 20 supporteren mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik support nu 13 teams en 9 teams supporten mij.
Als je maar minstens 1 keer per topic benoemd hoe populair je wel niet bent...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik support er 15 en 20 supporteren mij![]()
![]()
ah lekker eindelijk weer een ontopic post!
* Outpost76 is trots op zich zelf!
-33
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt all1 is de aanschaf van zn nieuwe trainie dan ook weer duurder. Maakt volgens mij dus geen reet uit.
Daar kom je zo achter:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben geen hackert, dus daar red ik het niet mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het wel alleen op een oude PC uitproberen...
-37.
Maar werkt het dan net zo goed? Ik heb altijd het idee dat je toch wel de 'echten' moet hebben wil het zo fijn werken én er grafisch zo fijn uitzien, bovendien ziet zo'n grote aluminiumkast met zo'n 23 inch scherm er een stuk beter uit dan zo'n Mac Mini!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn iMac heeft ¤ 1.500,-- gekost ongeveer. Het valt op zich best mee, zeker met wat je er voor terug krijgt.
Een Mac Mini heb je al vanaf ¤ 499,--, een iMac vanaf ¤ 999,-- en een MacBook vanaf ¤ 949,--
Als dat verglijkt met andere premium merken zoals Sony, dan is het niet zo duur.
-35.
dat valt idd wel mee.. ach ja mijn laptop is binnenkort weer toe aan vervanging dus dan kan ik weer even rondkijken voor een MacBook..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn iMac heeft ¤ 1.500,-- gekost ongeveer. Het valt op zich best mee, zeker met wat je er voor terug krijgt.
Een Mac Mini heb je al vanaf ¤ 499,--, een iMac vanaf ¤ 999,-- en een MacBook vanaf ¤ 949,--
Als dat verglijkt met andere premium merken zoals Sony, dan is het niet zo duur.
-35.
Yup. Al wordt je nieuwe trainee er niet jonger op en je verkoopspelers ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?
kut verkeerde topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die zou ik toch nu al kunnen kopen, laten spelen. En die andere dan begin volgend seizoen verkopen?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Ruudt het volgende:
Ik zou trouwens niet weten wie ik moet supporten met de 3 slots die over zijn.
Het werkt echt super. Ik heb een 20" iMac (1,5 jaar nu trouwens). Als je eenmaal op een Mac gewerkt heb, wil je niets anders meer. 20 Seconden opstart tijd is ook erg lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar werkt het dan net zo goed? Ik heb altijd het idee dat je toch wel de 'echten' moet hebben wil het zo fijn werken én er grafisch zo fijn uitzien, bovendien ziet zo'n grote aluminiumkast met zo'n 23 inch scherm er een stuk beter uit dan zo'n Mac Mini!
-38
Ik lul meestal onzin hoor! 1 of andere populaire post die ik in t verleden heb gedaan is dan dus ook waarschijnlijk als grap bedoeld. Ik wil niet zo overkomen als jij nu beschrijft namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je maar minstens 1 keer per topic benoemd hoe populair je wel niet bent...
-34
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |