quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
He, wij laten tenminste niets crashen
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja het patroon van tellen vanaf 150 snap ik. Maar....waarom?
Edit, haal er maar -10 vanaf trouwens
Ik ben nooit serieus...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet te serieus hč. Ik zet er nota bene nog een 12.gif bij..
Tering.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.
Ik moet eigenlijk weer, maar ben zo bang dat ik iets verneukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe vaak moet jij je PC per jaar opnieuw installeren omdat het ding retetraag is geworden?
Niet van al het programmeren nee, maar uiteindelijk doe ik het zelf ook! Daarom vond ik het grapje wel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt geen verstand van programmeren he...
weet ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ergens -10 vanaf halen is in feite +10.
Je moet er ook niet op kliederen met je dingetje. Je kunt hem beter normaal gebruiken, dat is het beste voor ze...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk weer, maar ben zo bang dat ik iets verneuk![]()
En ik geef toe hoor, sinds een paar keer kliederen op de macbook met mn dingetje ben ik wel jaloers dat ik nog met een normale pc en laptop zit
Klopt. Ik ben al blij dat ik snap hoe ik hier iets kan quoten ed zonder die knopjes te gebruiken boven t in type tekst veld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt geen verstand van programmeren he...
No commentquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kliederen met je dingetje. Je kunt hem beter normaal gebruiken, dat is het beste voor ze...
Met die knopjes kun je ook helemaal niets quoten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben al blij dat ik snap hoe ik hier iets kan quoten ed zonder die knopjes te gebruiken boven t in type tekst veld.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kliederen met je dinnetje. Je kunt hem beter normaal misbruiken, dat is het beste voor haar...
Oh sorry. Ik was de outpost-modus vergeten aan te zetten...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wie was nou posts aan t editen??
wel! Knopje 7 van links!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met die knopjes kun je ook helemaal niets quoten...
Behalve tekst die al in het invulvak staat...
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...quote:
Nu kunnen die laatste 10 wel eens lang gaan duren...quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...
Maar ik ga naar huis. Spam ze.
Dat doe ik ook t ging me ook niet om t quoten. Dat was maar een voorbeeld!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar daar heb je al tekst voor nodig die je hebt ingetypt. Je kunt beter het icoontje helemaal rechts van een al geplaatste post nemen...
Zo...terug naar hattrickquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick ?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu kunnen die laatste 10 wel eens lang gaan duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |