Maar voor je het weet heb je een reply van EA en is je topic waardeloosquote:
Ik bedoelde mn post niet eens zo negatief, maar zoals je al zegt is het gewoon vreemd. Ik ga er gewoon vanuit dat "wie zwijgt stemt toe" en 3FM heeft, tot Michiel's post zojuist, gezwegen over de opmerking van Rob. Misschien ben ik te goedgelovig om meteen maar alles wat Rob zegt voor waar aan te nemen en was ie gewoon pissed off omdat zijn keuze voor MH niet MH geworden is. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet geloven en van de kant van 3FM (en dat hoeft (hoort zelfs) dus niet Michiel te zijn)wordt de vuile lucht ook niet opgeklaard.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik ben in een te flauwe bui om er serieus op te reageren (afgelopen weekend wat weinig geslapen, dan krijg ik dat).
Het is inderdaad wel een vreemd verhaal...
[3FM #630] Het zonnigste topic sinds tijden!
Het heeft hier vandaag qua tijd langer geregend dan dat het droog is geweest...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier.
Dat staat goed toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was het kleine moeite om de subforum tag goed te zetten
Ik denk dat we minder pissed-off waren geweest als het persbericht van een uur minder AV niet vandaag onder onze neuzen geschoven werd. Misschien dat we daarom wel te snel conclusies trokken uit Rob zn woorden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel, mocht je nog tijd vinden om korte reactie te geven graag, we staan open voor ieder weer woord, want we waren aardig over de (@#*($# vanmiddag. Misschien is dit onterecht geweest.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik Rob's woorden anders moet interpreterenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat we daarom wel te snel conclusies trokken uit Rob zn woorden.
Het zal vast de manier zijn, maar er is blijkbaar wel iets gebeurd afgelopen keer, anders verzint Rob niet zoietsquote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Ik kan me niet vinden in de lezing van Rob. Het beleid van de MH is al jarenlang ongewijzigd: de 3FM jocks kiezen hem in een eerlijke verkiezing. Spring hoog of laag, betrek Florent, de premier of God erbij, dat is de manier.
Ik denk ook dat er geen andere interpretatie mogelijk is, maar is het ook de waarheid?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik Rob's woorden anders moet interpreteren
Dan heeft Viva La Vida bij de verkiezing van de MH van vorige week zeker niet op 't lijstje van mogelijkheden gestaan. Er waren diverse dj's die giga-enthousiast over die plaat waren en zijn. Beetje raar dat ie dan nu pas MH, vind je niet?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Ik kan me niet vinden in de lezing van Rob. Het beleid van de MH is al jarenlang ongewijzigd: de 3FM jocks kiezen hem in een eerlijke verkiezing. Spring hoog of laag, betrek Florent, de premier of God erbij, dat is de manier.
Weet je wat? Ik doe er 2!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
Nou, dan toch maar even een voorzichtigebij deze plaat?
Of ik dat wel of niet vind doet niet ter zake. In een stemming is vorige week gekozen voor Katie Perry, deze week voor Coldplay.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heeft Viva La Vida bij de verkiezing van de MH van vorige week zeker niet op 't lijstje van mogelijkheden gestaan. Er waren diverse dj's die giga-enthousiast over die plaat waren en zijn. Beetje raar dat ie dan nu pas MH, vind je niet?
Al was 't de best beluisterde dj ter wereld. Het wil niet zeggen dat ik z'n programma tot 10.00 uur trek.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat kunnen jullie zeuren zeg...anderhalf topic lang...oke de regen helpt ook niet echt mee maar kommop zeg, zijn we niet in voor veranderingen? begin je eigen radiostation. Ik ken Rob als niet anders dan gewoon lekker op de radio afzeiken op anderen..nou en.
en ik vind het ook heel jammer dat ik straks niet nog een uurtje Ekdom kan meepikken voor ik ga werken maar Giel is toch niet ZO slecht (luistercijfers zijn prima)
Lijkt me ook niet. Maar Rob is een bonusheld, dus als hij wat roept, ben ik in ieder geval genegen hem te geloven.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk niet dat Michiel iemand is om de boel bij elkaar te verzinnen.
Al heeft hij bewezen dat als het hem even niet zint , ook best even zin heeft om te rellen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Maar Rob is een bonusheld, dus als hij wat roept, ben ik in ieder geval genegen hem te geloven.
We kijken/luisteren hier ook gewoon kritisch naar 3FM als dat nodig isquote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wat kunnen jullie zeuren zeg...anderhalf topic lang...oke de regen helpt ook niet echt mee maar kommop zeg, zijn we niet in voor veranderingen? begin je eigen radiostation. Ik ken Rob als niet anders dan gewoon lekker op de radio afzeiken op anderen..nou en.
en ik vind het ook heel jammer dat ik straks niet nog een uurtje Ekdom kan meepikken voor ik ga werken maar Giel is toch niet ZO slecht (luistercijfers zijn prima)
*3FM-die hard in hart en nieren*
Maar het verhaal van Rob kan toch ook niet totaal uit de lucht gegrepen zijn lijkt mequote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk niet dat Michiel iemand is om de boel bij elkaar te verzinnen.
Laat iedergeval de waarheid in het midden en zoek naar de aanwijzingen die voor of tegen kan bewijzen. nu lijkt het wie het eerst roept heeft gelijk en daar ben ik niet van.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
We kijken/luisteren hier ook gewoon kritisch naar 3FM als dat nodig is
Als je daar niet van houd lees je er maar overheen
[..]
Maar het verhaal van Rob kan toch ook niet totaal uit de lucht gegrepen zijn lijkt me
top trouwens van je om tijdens je uitzending op deze discussie in te gaan. natuurlijk weet ik niet wat er gebeurd is tijdens die verkiezing van de MH, verhaal van Rob is inderdaad maar een kant van het verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Aanwijzingen vinden zal moeilijk worden aangezien waarschijnlijk er niemand echt het verhaal erachter wil vertellenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat iedergeval de waarheid in het midden en zoek naar de aanwijzingen die voor of tegen kan bewijzen. nu lijkt het wie het eerst roept heeft gelijk en daar ben ik niet van.
Wachten op vrijdag op ruby en de rest , die hebben er toch schijt aan is geblekenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Alsof Giel zorgt voor de hoge luistercijfers van 3FM. 't Zou wat zijn.
[..]
Aanwijzingen vinden zal moeilijk worden aangezien waarschijnlijk er niemand echt het verhaal erachter wil vertellen
quote:
het berichtje van Rob, en kort daarop het bericht over de nieuwe programmering, gecombineerd met dit kwalitatief uitermate teleurstellende weer, op een maandag nota bene, zorgde voor wat stevige reacties jaquote:
Liefde maakt blind, dat blijkt maar weerquote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
je heb echt niks gemist, er is een persbericht en een DJ die wat verkeerds (volgens somige mensen) zei op de radio...meer niet
dat had ik al begrepen, maar wat voor berichtje van Rob?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het berichtje van Rob, en kort daarop het bericht over de nieuwe programmering, gecombineerd met dit kwalitatief uitermate teleurstellende weer, op een maandag nota bene, zorgde voor wat stevige reacties ja
O ja, op mijn werk was ook nog eens de koffieautomaat stuk
http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3quote:Op maandag 21 juli 2008 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat had ik al begrepen, maar wat voor berichtje van Rob?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik ondanks eerdere berichten dat het niet nodig zou zijn toch het complete serverrack leeg moet halen voor hij verhuist kan worden. Hangen servers in van zo'n 50 kilo per stuk die ik er echt niet in m'n eentje uit krijg hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het berichtje van Rob, en kort daarop het bericht over de nieuwe programmering, gecombineerd met dit kwalitatief uitermate teleurstellende weer, op een maandag nota bene, zorgde voor wat stevige reacties ja
O ja, op mijn werk was ook nog eens de koffieautomaat stuk
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, dat blijkt maar weer
Het is juist Arbeidsvitaminen die de meeste luisteraars trekt. Ik denk dat Giel dat niet gaat halen. Natuurlijk speelt mee dat AV op een gunstiger tijdstip is om meer luisteraars te trekken, maar voor Giel geldt denk ik dat je óf graag naar hem luistert, óf juist niet. Zijn programma is ook niet echt geschikt als behang en dat gaat Edwin Evers wel veel beter af (ik vind het ook niet raar dat Rob hem in zijn boek de koning van de ochtendradio noemt). Giel zal tussen 9 en 10 niet hetzelfde programma kunnen maken als de 3 uur daarvoor, want om 9 uur zijn al heel veel mensen op het werk die behangradio willen horen. En ik ken Giel eigenlijk niet als een dj die zijn programma door de muziek laat bepalen, maar misschien heb ik wel te weinig naar zijn programma's geluisterd.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Alsof Giel zorgt voor de hoge luistercijfers van 3FM. 't Zou wat zijn.
Nominatie van fok held van vandaag , wat een werk om het terug te gevenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
En ik kreeg vandaag te horen dat ik ondanks eerdere berichten dat het niet nodig zou zijn toch het complete serverrack leeg moet halen voor hij verhuist kan worden. Hangen servers in van zo'n 50 kilo per stuk die ik er echt niet in m'n eentje uit krijg hoor.
Maar goed, zo eerst maar even een goede daad verrichten. Vanmorgen in de trein 6 pasjes gevonden, eigenaar ervan getraceerd en die komt straks met de trein langs het station hier in de buurt. Even er naartoe fietsen en pasjes en eigenaar weer met elkaar verenigen.
Als ik eerlijk ben vind ik AV ook lekkerder klinken (gezien de hoeveelheid muziek, en de brede muziekgenre wat daar gedraaid wordt) , en dat vinden mijn collega's ook, gezien ze vaak wel meenuriën of fluitenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is juist Arbeidsvitaminen die de meeste luisteraars trekt. Ik denk dat Giel dat niet gaat halen. Natuurlijk speelt mee dat AV op een gunstiger tijdstip is om meer luisteraars te trekken, maar voor Giel geldt denk ik dat je óf graag naar hem luistert, óf juist niet. Zijn programma is ook niet echt geschikt als behang en dat gaat Edwin Evers wel veel beter af (ik vind het ook niet raar dat Rob hem in zijn boek de koning van de ochtendradio noemt). Giel zal tussen 9 en 10 niet hetzelfde programma kunnen maken als de 3 uur daarvoor, want om 9 uur zijn al heel veel mensen op het werk die behangradio willen horen. En ik ken Giel eigenlijk niet als een dj die zijn programma door de muziek laat bepalen, maar misschien heb ik wel te weinig naar zijn programma's geluisterd.
Zolang het straks droog is vind ik het geen ramp, 't is maar 10 minuten heen en 10 minuten terug. Vanmorgen wel een half uur rond aan het bellen geweest, maar dat was in de baas z'n tijdquote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nominatie van fok held van vandaag , wat een werk om het terug te geven
Ik vroeg me al af of Michiel weer de Freaknacht gaat doen wanneer Giel op vakantie is.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Ah, op 2 augustus Nailpin te gast in de Freaknacht.
Als Nailpin komt ga ik er vanuit van wel! Dan mogen van mij Plork en de Aannemers ook wel weer langskomenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of Michiel weer de Freaknacht gaat doen wanneer Giel op vakantie is.
Ah ja, vergissing. Nailpin komt 9 augustus en Plork de 2e.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Nailpin komt ga ik er vanuit van wel! Dan mogen van mij Plork en de Aannemers ook wel weer langskomen
Ik ook, een andere plaat dan van je me gewend bentquote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef Againzender het volgende:
Zo, maar even een requestje gedaan. Het gaat tenslotte om de muziek mensen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah ja, vergissing. Nailpin komt 9 augustus en Plork de 2e.
W000t!! Achterhoek ftw! Ik ga Plork waarschijnlijk niet zien op de Zwarte Cross, want ik ga als het goed is zaterdag zodat ik Moke kan zienquote:Op maandag 21 juli 2008 20:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah ja, vergissing. Nailpin komt 9 augustus en Plork de 2e.
en daar is zeik om? als Rob gelijk heeft dan is dat natuurlijk belachelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
kom er net achter dat ik twee bands met twee nummers door elkaar heb gemixed, goed bezigquote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, een andere plaat dan van je me gewend bent
Dat, en dit: [3FM #629] Een Extra Fout Uurquote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar is zeik om? als Rob gelijk heeft dan is dat natuurlijk belachelijk
De discussie ging er meer om in hoeverre er een kern van waarheid in Rob z'n verhaal zit.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar is zeik om? als Rob gelijk heeft dan is dat natuurlijk belachelijk
NEEEEEEEE!!!!!!!!!! OMFGquote:Op maandag 21 juli 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat, en dit: [3FM #629] Een Extra Fout Uur
en dan een topic vol met soortgelijke reactiesquote:
Klasse inderdaad ! gaat geloof ik al richting de 3 weken. Knap werk!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha eet zich vol met koekjes , alles beter dan een sigaret, trots is op Maricha
hehequote:
uiteraardquote:
En da's nie kudquote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Zo hoor je hem nooit, zo hoor je Black Hole Sun 2 dagen achter elkaar
woensdag 28-05-2008 21:50 Muse Time Is Running Outquote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou zo graag weer eens Time is running out of Bliss o.i.d. willen horen...
edit: ja, dan moet ik die aanvragen... Maar er is zoveel da'k wil horen![]()
laat ik eens niet klagen vandaagquote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoor je 'em de aankomende week nog drie keer.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
op naar morgen nog een keer , zelfde tijdstipquote:Op maandag 21 juli 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Jij mag niet meer naar soundgarden toe je ziet wat er van gekomen isquote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Againzender het volgende:
jemig, ben nog bij het laatste concert van Soundgarden in Nederland geweest. Hilarisch, de band stopte er ook niet veel later mee
1994. Volgens mij het hoogtepunt van de grunge.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef on_air het volgende:
Is dit niet ook al weer 11 of 12 jaar geleden?
nog erger, was uit 1994quote:Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef on_air het volgende:
Is dit niet ook al weer 11 of 12 jaar geleden?
kan ik er wat aan doen dat die bassist over de zeik gingquote:Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij mag niet meer naar soundgarden toe je ziet wat er van gekomen is
ach, dat went heel snelquote:Op maandag 21 juli 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Weet nu al dat ik zeer binnenkort ga roepen: vroegah, in mijn tijd...
"What's that coming over the hill is it aquote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Is it a badeend?
behoorlijk gay jaquote:Op maandag 21 juli 2008 21:42 schreef on_air het volgende:
Ja, hallo,
Charles & Eddye - Would I Lie to You staat niet in die keuzelijst.
Pretty gay imo.
Groetjes.
Whahaquote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Om op vroegah door te borduren, de Samurai Pizza Cats moeten terug op tv, samen met Eek the cat.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoor je 'em de aankomende week nog drie keer.
Baal nog steeds dat ik geen cap kan vinden van die barbie aan de gril uit de clip.
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef on_air het volgende:
[ afbeelding ]
Een geel vel, waar voorheen Badeend vrolijk dobberde
wie is die kale meneer in gele shirtquote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Zo zeg die kale meneer gaat ook even helemaal los. Leuk om te zien.
Kale meneer?! Da's de legendarische Bert van Lent!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Zo zeg die kale meneer gaat ook even helemaal los. Leuk om te zien.
Dat was ook wel te verwachten met het nieuws van vandaag.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:58 schreef Guis het volgende:
Welk een bedrijvigheid hier!
Is dat DE Bert van Lent?! naam heb ik hier al voor voorbij zien gekomen, maar had geen beeld van de persoon achter de naam. Nu dus wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Kale meneer?! Da's de legendarische Bert van Lent!
Zie http://www.bbc.co.uk/radi(...)ture/40artists.shtmlquote:Op maandag 21 juli 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil even wat covers (goeie) voor me opnoemen...ben ff inspiratieloos
Muijs - Guis het lijkt ook zo op elkaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Moet je de achternaam wel goed schrijven natuurlijk.![]()
En alles vanquote:Op maandag 21 juli 2008 22:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie http://www.bbc.co.uk/radi(...)ture/40artists.shtml
Een CD vol meesterlijk goede covers.
Het zij je vergeven!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muijs - Guis het lijkt ook zo op elkaar.![]()
is aangepast
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie http://www.bbc.co.uk/radi(...)ture/40artists.shtml
Een CD vol meesterlijk goede covers.
Die versie van Stand By Your Manquote:Op maandag 21 juli 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En alles vanMe First & the Gimme Gimmes
Oeh, gelukkig maar want dan kan ik nu met een gerust hart beginnen aan een koud biertje en voor Roel een wijntje !quote:
Iemand die the Gimmes kentquote:
It's a damn shame.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef on_air het volgende:
Eén van de kwaliteiten waar ik niet op getest ben. Kennis van muziek.
Haaaaaaaaaaaaaai met Kim , het wordt een heerlijk nat weertje , met hier en daar een hoogte punt met veel zon om heerlijk naakt op het strand te liggenquote:
Vlak die ontzettende 'geile' en 'zwoele' stem niet uit.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaai met Kim , het wordt een heerlijk nat weertje , met hier en daar een hoogte punt met veel zon om heerlijk naakt op het strand te liggen
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Namens het hele station de megahit coldplay met viva la vida , lachje er achteraan:)
Damn, ik typte de naam en had al een heel licht vermoeden dat er iets niet klopte, maar dat was het dus. Milow dus. Niet meer vergeten want daar is de muziek te leuk voor.quote:
Da's deze meneerquote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit: Hoi Guis! (in het huis.. ohnee, dat was die andere.)
MJ kan weer paar hamburgers kopen, is laatste 7 dagen echt elke dag wel wat van MJquote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Deze hoor je heul erg weinig van MJ, maarOff The Wall
is super!
3FM overdrijft de laatste tijd erg met artiesten die even in 't nieuws zijn. Leuk om dan een plaatje van betreffende artiest te draaien, maar dat hoeft niet meteen iedere dag te zijn. Normaal draaien ze 'm ook amper. Zelfde met GnR...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MJ kan weer paar hamburgers kopen, is laatste 7 dagen echt elke dag wel wat van MJ
Gaat inderdaad wel lekker met de MJ platen de afgelopen dagen. Hij kan tevreden zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MJ kan weer paar hamburgers kopen, is laatste 7 dagen echt elke dag wel wat van MJ
Wanneer was mj in het nieuwsquote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM overdrijft de laatste tijd erg met artiesten die even in 't nieuws zijn. Leuk om dan een plaatje van betreffende artiest te draaien, maar dat hoeft niet meteen iedere dag te zijn. Normaal draaien ze 'm ook amper. Zelfde met GnR...
Paar dagen geleden. In een rolstoel.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer was mj in het nieuws
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer was mj in het nieuws
waarbij ik mij weer afvraag (puur technische vraag): hoe moeilijk is het voor een DJ om nummers toe te voegen aan De Computer.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
Zeg, nu Roos aan de lijn hangt, gril haar dan eens over het feit dat Jeff Buckley niet in den computer staat.
Buma, licenties, aankoop, bladibla.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarbij ik mij weer afvraag (puur technische vraag): hoe moeilijk is het voor een DJ om nummers toe te voegen aan De Computer.
Mooi gesprokenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 10 irraties bij het luisteren naar Giel Beelen:
1. het verongelijkte wannabe-shockjock-popiejopie toontje![]()
2. Artiesten vragen om hun songs te verbouwen tot Giel Beelen-adoratiesongs![]()
3. 'Opa Beelen'![]()
4. Neefje 'Lucas Beelen'![]()
5. De eeuwige geile goedemorgen, grow up puber![]()
![]()
6. De ellenlange telefoongesprekken met kansloze nobody's zoals Johan Vlemmix waar niemand op zit te wachten
7. het gegeil op zijn eigen tv-programma![]()
8. Kim Holland, Lange Schwanz
9. De geluidsfragmentjes bij de woorden 'Frankrijk, Belgie' etc..
10. De ongelofelijke voorspelbaarheid
Dankzij Florent mogen we hier nu iedere dag een uur langer van 'genieten'![]()
![]()
![]()
Daarmee krijg je pas te maken als je het draait, volgens mij mag je onbeperkt nummers erin stoppenquote:
dat soort spul dus. kan ij voorstellen dat het vooral juridisch nogal lastig is. Technisch is het natuurlijk uitermate simpelquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 10 irraties bij het luisteren naar Giel Beelen:
1. het verongelijkte wannabe-shockjock-popiejopie toontje![]()
2. Artiesten vragen om hun songs te verbouwen tot Giel Beelen-adoratiesongs![]()
3. 'Opa Beelen'![]()
4. Neefje 'Lucas Beelen'![]()
5. De eeuwige geile goedemorgen, grow up puber![]()
![]()
6. De ellenlange telefoongesprekken met kansloze nobody's zoals Johan Vlemmix waar niemand op zit te wachten
7. het gegeil op zijn eigen tv-programma![]()
8. Kim Holland, Lange Schwanz
9. De geluidsfragmentjes bij de woorden 'Frankrijk, Belgie' etc..
10. De ongelofelijke voorspelbaarheid
Dankzij Florent mogen we hier nu iedere dag een uur langer van 'genieten'![]()
![]()
![]()
Nee nee. Café comuters die worden met gelicenceerde muziekpaketten verkocht. Wat ze daarna met de play count doen weet ik niet zeker, maar het is niet gewoon at random.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarmee krijg je pas te maken als je het draait, volgens mij mag je onbeperkt nummers erin stoppen
zodoen ze het ook met cafe computers , je betaalt per gebruik. niet wat erop staat.
Dat hoeft toch niet voor elk nummer expliciet te worden afgesproken? Zolang je maar betaalt voor elke keer dat 't nummer wordt gedraaid, is het toch geen probleem?quote:
Je taalfout even buiten beschouwing gelaten, ja ik luister omdat ik mijn radio standaard op 3FM heb staan, dus bij het wakker worden hoor ik Giel... vaak niet langer dan een half uur maar dan komen al de door mij genoemde cliche's al voorbij... laat staan als ik 3 uur luisterquote:
Per play count. Zal idd wel een tarievenlijst zijn. Ze moeten maandelijks ofzo iets overhandigen aan de Buma.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet voor elk nummer expliciet te worden afgesproken? Zolang je maar betaalt voor elke keer dat 't nummer wordt gedraaid, is het toch geen probleem?
Iemand een idee hoe dat technisch is geregeld trouwens? En qua tarieven? Komt er een lijst uit de almachtige computer met de gedraaide platen in een bepaalde periode die vervolgens tegen een x-tarief wordt afgerekend met de muziekmaffia?
maar je snapt wel toch wat ik bedoelquote:
Nou ja, je stopt het in een geautomatiseerd systeem, dus als het erin staat moet daarna de afhandeling richting buma wel goed gaan, dus het lijkt mij toch net even een stapje ingewikkelder dan even een CD rippen en in de computer prakken.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet voor elk nummer expliciet te worden afgesproken? Zolang je maar betaalt voor elke keer dat 't nummer wordt gedraaid, is het toch geen probleem?
Dat is zo'n dooddoener. Als ik schrijf "Hei heefd mei een slach om me ooruh ferkogt." ziet dat toch ook niet uit? Da's net zo erg als 'luisterd'.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar je snapt wel toch wat ik bedoel![]()
denk dat er speciale quota afgesproken zijn, want als je ziet wat wij moesten betalen voor 7 minuten muziek in dvd die we geproduceerd hebben , was flink de beurs opentrekkenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe dat technisch is geregeld trouwens? En qua tarieven? Komt er een lijst uit de almachtige computer met de gedraaide platen in een bepaalde periode die vervolgens tegen een x-tarief wordt afgerekend met de muziekmaffia?
Is verbonden via ftp en internet met allerlei systemen die dit soort dingen binnentrekken en afrekenenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Per play count. Zal idd wel een tarievenlijst zijn. Ze moeten maandelijks ofzo iets overhandigen aan de Buma.
daar ben ik al overheen gestapt sinds ik online ben, ik probeer hoogstens het goede voorbeeld te geven door zelf foutloos te typenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*zit niet op n forum om alsnog die stomme d en t-s goed te gaan doen als iedereen wel begrijpt wat ik bedoel*
Fuck of ik snap wat je bedoelt. Het is gewoon verrot fout. Punt.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maar je snapt wel toch wat ik bedoel![]()
*zit niet op n forum om alsnog die stomme d en t-s goed te gaan doen als iedereen wel begrijpt wat ik bedoel*
is correct geschrevenquote:
Bij jou laat ik ze vaak staan... Maar goed, jij luistert dan denk ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is correct geschreven
meest erge vind ik de taalregels omtrent het gebruikt van engelse woorden die je dan op de spelregels van het nederlands moet vervoegen.
hij downloadt
verandert, Hans, verandert.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Leuke nieuwe single zeg. Dizzee Rascal FT calvin Harris - Dance Wiv Me. Lijkt wel of overal waar Calvin Harris zich mee bemoeid in goud veranderd.
Hij staat niet in de computer... Dat vertelde Rob vanmiddag. Hij zou hem speciaal meenemen vanavond en draaien.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sinds begin van de meting @ 3fmfan.nl helemaal niet gedraaid.
Dan moet ie dat maar es heel snel doen dan. Ik gooi hier toch ff de jijbuis-versie er doorheenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij staat niet in de computer... Dat vertelde Rob vanmiddag. Hij zou hem speciaal meenemen vanavond en draaien.
is mijn online gebrek, ik denk sneller dan ik typ en dan typ ik rare zinsconstructies. te lui om dan later te corrigeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Bij jou laat ik ze vaak staan... Maar goed, jij luistert dan denk ik wel.
En ENG <> NL is verschrikkelijk.
quote:well your faith was strong but you needed proof
you saw her bathing on the roof
her beauty and the moonlight overthrew you
she tied you to her kitchen chair
she broke your throne and she cut your hair
and from your lips she drew the hallelujah
Rob heeft vanmiddag gezegd dat hij hem zou draaien, en in de compueter zou zetten.quote:
Jij als "woordenaar" zou het automatisch toch goed moeten kunnen doen. Het in ieder geval geen gebrek of blinde vlek. Neem ik aanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is mijn online gebrek, ik denk sneller dan ik typ en dan typ ik rare zinsconstructies. te lui om dan later te corrigeren.
Dit van Joss zei hij vanmiddag ook en maakt het waar.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob heeft vanmiddag gezegd dat hij hem zou draaien, en in de compueter zou zetten.
Maar ja, hij heeft wel meer gezegd vanmiddag
Beter werk van Ronson dit
Te laatquote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Againzender het volgende:
neeneenee, doe The Smiths Rob....
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor Zie ik daar Joss Stone genoemd gezoend worden?
Moet ik meteen aan Team America denken. Briljante film.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is bijna net zo grappig als Giel! Kunnen ze niet naar Frankrijk? Of Zuid-Korea?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet ik meteen aan Team America denken. Briljante film.
In Frankrijk én Korea. Noord ook vooral.
En terechtquote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef Againzender het volgende:
En dit is natuurlijk een nummer dat Rob destijds ook flink heeft gepushed, I Alone
Welterusten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef on_air het volgende:
Bij Live haak ik af.
Het begint met slaap... ofzo.
quote:
Zet je radio eens aanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe single Alphabeat? Die is inmiddels toch alweer oud? Ja, niet gedraaid op 3FM maar hij is toch alweer een tijdje uit?
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfsquote:
de overslaande CD ?quote:
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfs
maar op zich is Live natuurlijk geen superband. Hoeft ook niet
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
Destijds prima plaat waar I Alone op stond, niets mis meequote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
N.E.R.D. bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
Live speelt overal en nergensquote:
Aha, naja ze mogen ook wel eens een nieuwe single uitbrengen. Lijkt me leuk als die gasten ook nog een keer in Grunn komen optreden.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zienquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ff naar het Journaal @ Nederland 1.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zien
idd, blij dat ze die teringhond hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wel goed om ff 't geheugen op te frissen.
Hard gegaan dit topicquote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef Againzender het volgende:
ik ga gewoon eennieuw topic opene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |