Dan moet ie dat maar es heel snel doen dan. Ik gooi hier toch ff de jijbuis-versie er doorheenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij staat niet in de computer... Dat vertelde Rob vanmiddag. Hij zou hem speciaal meenemen vanavond en draaien.
is mijn online gebrek, ik denk sneller dan ik typ en dan typ ik rare zinsconstructies. te lui om dan later te corrigeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Bij jou laat ik ze vaak staan... Maar goed, jij luistert dan denk ik wel.
En ENG <> NL is verschrikkelijk.
quote:well your faith was strong but you needed proof
you saw her bathing on the roof
her beauty and the moonlight overthrew you
she tied you to her kitchen chair
she broke your throne and she cut your hair
and from your lips she drew the hallelujah
Rob heeft vanmiddag gezegd dat hij hem zou draaien, en in de compueter zou zetten.quote:
Jij als "woordenaar" zou het automatisch toch goed moeten kunnen doen. Het in ieder geval geen gebrek of blinde vlek. Neem ik aanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is mijn online gebrek, ik denk sneller dan ik typ en dan typ ik rare zinsconstructies. te lui om dan later te corrigeren.
Dit van Joss zei hij vanmiddag ook en maakt het waar.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob heeft vanmiddag gezegd dat hij hem zou draaien, en in de compueter zou zetten.
Maar ja, hij heeft wel meer gezegd vanmiddag
Beter werk van Ronson dit
Te laatquote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Againzender het volgende:
neeneenee, doe The Smiths Rob....
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor Zie ik daar Joss Stone genoemd gezoend worden?
Moet ik meteen aan Team America denken. Briljante film.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is bijna net zo grappig als Giel! Kunnen ze niet naar Frankrijk? Of Zuid-Korea?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet ik meteen aan Team America denken. Briljante film.
In Frankrijk én Korea. Noord ook vooral.
En terechtquote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef Againzender het volgende:
En dit is natuurlijk een nummer dat Rob destijds ook flink heeft gepushed, I Alone
Welterusten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef on_air het volgende:
Bij Live haak ik af.
Het begint met slaap... ofzo.
quote:
Zet je radio eens aanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe single Alphabeat? Die is inmiddels toch alweer oud? Ja, niet gedraaid op 3FM maar hij is toch alweer een tijdje uit?
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfsquote:
de overslaande CD ?quote:
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfs
maar op zich is Live natuurlijk geen superband. Hoeft ook niet
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
Destijds prima plaat waar I Alone op stond, niets mis meequote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
N.E.R.D. bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
Live speelt overal en nergensquote:
Aha, naja ze mogen ook wel eens een nieuwe single uitbrengen. Lijkt me leuk als die gasten ook nog een keer in Grunn komen optreden.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zienquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ff naar het Journaal @ Nederland 1.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zien
idd, blij dat ze die teringhond hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wel goed om ff 't geheugen op te frissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |