En terechtquote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef Againzender het volgende:
En dit is natuurlijk een nummer dat Rob destijds ook flink heeft gepushed, I Alone
Welterusten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef on_air het volgende:
Bij Live haak ik af.
Het begint met slaap... ofzo.
quote:
Zet je radio eens aanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe single Alphabeat? Die is inmiddels toch alweer oud? Ja, niet gedraaid op 3FM maar hij is toch alweer een tijdje uit?
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfsquote:
de overslaande CD ?quote:
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
inderdaad, erg lekker nummer, herkenbaar zelfs
maar op zich is Live natuurlijk geen superband. Hoeft ook niet
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
Destijds prima plaat waar I Alone op stond, niets mis meequote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij slaat de plaat over, Rob?
[..]
Inderdaad geen superband, maar moet eerlijk zeggen dat ik jaren geleden hun muziek wel kon waarderen. Tegenwoordig hoor je maar weinig van die gasten.
N.E.R.D. bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
Live speelt overal en nergensquote:
Aha, naja ze mogen ook wel eens een nieuwe single uitbrengen. Lijkt me leuk als die gasten ook nog een keer in Grunn komen optreden.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef Sersjee het volgende:
Ze spelen zo'n beetje de hele zomer in Nederland...
En wtf is dit?!
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zienquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ff naar het Journaal @ Nederland 1.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat bandje staat al een aantal jaren klaar volgens mij wat ze nu laten zien
idd, blij dat ze die teringhond hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wel goed om ff 't geheugen op te frissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |