Na aanleiding van Giel Beelen krijgt een uur extra Giel van 6:00-10:00 op de radio!?

NEEEE!!!1!!1eins! Wie de neuk beslist zoiets? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij extra zendtijd krijgt vanwege de kwaliteit want die levert hij simpelweg niet. Volgens mij is het puur omdat hij opvalt, niet omdat ie ergens goed in is, maar omdat ie de aandacht trekt.
Ik vraag me echt af of zo'n programmadirecteur bij de VARA uberhaubt ooit naar hem luistert of kijkt. Volgens mij hoort zo'n programmadirecteur alleen van horen zeggen via-via wat over Giel (over een live eikel piercing, of een modderbad met maden ofzo) en denkt dan, "goh, die Giel trekt lekker veel aandacht voor 3FM, goed bezig".
Giel Beelen, godver, wàt een enorme kneus.

Straks in september begint De Wereld Draait Door weer, dan komt hij weer om de paar dagen met zijn mediageile bek op TV, beetje dom grijnzen bij Van Nieuwenkerk aan tafel.
![]()
klacht: Giel
tv not rot brain..Life is something to do when you can't get to sleep..The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination