Ik blijkbaar niet, terwijl ik het wel een leuk nummer vind...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Ik heb Fapienne wel in mijn mp3 collectie...
Vond dat altijd wel meevallenquote:
Mee aanmeldt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Trouwens, welke vaste en al bekende luisteraar stuurt een aanmelding naar Ekstra Weekend?
[ afbeelding ]Aanmeld voor [[BBQ]]
Daarom zitten er dus alleen lekkere Jetsers.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Euhm....
Ik kan even geen leuke BN'er bedenken. Geef eens een voorzet.
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Daarom zitten er dus alleen lekkere Jetsers.
Naja, liever een man die leuk praat, iets te vertellen heeft en een garpje kan maken, dan een leeg Arie Boomsma omhulsel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.
Hey Nine Days! Een vriendin van me ziet die mensen nog regelmatig (in hun nieuwe bezettingen).
Vooruit rijden geen probleem, achteruit is even goed oefenen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die wel eens in een auto hebben gereden met daarachter een aanhangwagen (750kg) ? Wil binnenkort even zo'n geval huren maar heb nog nooit met zo'n ding gereden.
Laat mij maar even meedenken:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.
Wiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat mij maar even meedenken:
Sacha Visscher
Nick & Simon
Geert Hoes
Levi van Kempen (uit ONM)
Nou, Mika, Sam Sparro, oftewel: lekkere homo's. Lekker dubbel onbereikbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
CEE , wat voor soort mannen vind je leuk, stellen wij wel een lijstje voor je op
En hoe zit het met het nemen van bochten want moet je die nou iets ruimer nemen of is dat niet nodig? Zal zeker ook wel even opletten zijn met remmen / gas als je lading hebt of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooruit rijden geen probleem, achteruit is even goed oefenen.
Oh ja die twee zijn best leuke BN'ers.quote:
quote:
Je met remmen en trekken dat je gewicht achter je hebt , houd rekening met langere remweg, geen haakse bochten nemen, gewoon overdreven netjes rijden, niet harder dan 80.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoe zit het met het nemen van bochten want moet je die nou iets ruimer nemen of is dat niet nodig? Zal zeker ook wel even opletten zijn met remmen / gas als je lading hebt of valt dat wel mee?
Dildo party. Geil !
Thanks hier kan ik wat mee !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je met remmen en trekken dat je gewicht achter je hebt , houd rekening met langere remweg, geen haakse bochten nemen, gewoon overdreven netjes rijden, niet harder dan 80.
Christophe Haddadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja die twee zijn best leuke BN'ers.![]()
En die belg uit GTST, ik ken z'n naam niet? Hij speelt zo'n bad guy volgens mij.
hij is volgens mij begin 20quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
"Ik doe het alleen voor punten"
Daar is een woord voor...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Grote griebels, liever de kont van een aap kussen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
Ah, toch Mika in 't program!
En nogmaals: het was een dampend stampend feest dinsdag met pallets aan ballonnen en big girls en een hele grote milkshake!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ik zou het wel weten.
Iedereen was er!quote:
Stond naast je joh gekkie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stond je ook voor het podium? Ik heb je niet gezien!
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neger bepaalde platen in de mix gewoon.
Zijn minpunten idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jammer dat fabienne rookt
dat welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn minpunten idd.
Maar dan nog staat ze errug positief.
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom danste en sprong je dan niet mee, saaierd.
Volgens de WIKI was het op 24 nov 2001, maar zij was toen ze stierf al geen deel meer van Labouche want ze was solo gegaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
Ik heb ze allebei aan en af en toe gaat er eentje op mutequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!
Nina Hagen.
Onderaan lijkt mijn usericoon te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ekdom is ook een vrolijke FOKker.
Ik had m'n vrolijke bloemetjesponcho net uitgedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
idd. heiligschennis. Bier moet je drinken, niet gooienquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.quote:
Klopt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...
Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.quote:
even opgezocht, Was in Zurich en met fruit zat ik goed was Passion Fruitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...
Allebei natuurlijk. Het is een geweldige plaat en het is nu al een klassiekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.
Dit liedje is mooi, heel mooi maar ik weet niet of ik hem zo super vind omdat ik hem super vind of omdat mensen zeggen dat het een superklassieker wordt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lijkt me een makkie voor Sandstormquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.
Typetyfus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?
Daar is ie weerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor bier en tieten.
Nouja, bier dan.
Komt ze toch ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fabienne moet gewoon volgende week terugkomen
Da's de verkeerde versiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
Komt door die stinkstokquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ze klinkt als een omaatje van 80 met dat bekertje.
Robert-Jan en Kevin zijn er geloof ik niet en er staat ook nog geen nieuwe lijst online, helaas..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
Staat de playlist al online trouwens? Weet ik of ik moet blijven luisteren
Ik heb zwaar vermoeden dat ik zo even 3fm ga uitzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
Staat de playlist al online trouwens? Weet ik of ik moet blijven luisteren
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke uitzending
Fabienne was echt tof![]()
![]()
Da's nog eens servicequote:
Van deze mix word ik ook niet happyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Ik ben er nog
Maar hier word ik niet vrolijk van![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:04 schreef robertjanglas3fm het volgende:
22-23 The Automatic - Monster Van She - Strangers (Van She Tech Rework) Duffy - Mercy Sam Sparro - Black And Gold (Phones As Hard As Diamonds Edit) GEM - Blisters Moloko - Forever More Calvin Harris - Acceptable In The 80s Weezer - Pork & Beans Gorillaz - Dirty Harry Santogold - L.E.S. Artistes Editors - Orange Crush Death Cab For Cutie - I Will Posses Your Heart 23-00 Beastie Boys - Sabotage Infadels - Make Mistakes Kate Nash - Mouthwash Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix) Freestylers - Push Up Ting Tings - That's Not My Name Shane Shu - All Of Me Madness - Baggy Trousers Goose - Bring It On Krause - Radio Edit The Kooks - Shine On CSS - Left Behind 00-01 Rudy's Guilty Pleasure: Safri Duo - Played A Live (The Bongo Song) Primal Scream - Can't Go Back Estelle ft Kanye West - American Boy HIT ME TV - A Public Thing REM - What's The Frequency, Kenneth? Justice - DVNO MGMT - Electric Feel Blondie - Heart Of Glass Live Request: 1. Stereo MC's Connected (live) 2. Voicst - Dazzled Kids (Noorderslag 2005) 3. The Streets - Dry Your Eyes (Lowlands 2004) N.E.R.D. - Everyone Nose Room Eleven - Lovely Morning
Zeker niet...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is iedereen het topic uitgerent ?
Van MT word ik wel happy de peppyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is Modern Talking - you're my heart you're my soul
. Rudy modus: Wat 'n track
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van MT word ik wel happy de peppy
Jammer dat ik de recorder uitgezet hebquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Ze zijn lekker bezig met de cam. Jammer dat ik geen caps kan maken. :´(
Of hij heeft geen vriendin of hierna niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Wist ie de naam van z'n vriendin niet meer![]()
Weezer
Tot morgenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb vierkant ogen, ga lekker slapen, tot morgen
Lekkere plaatquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Infadels
quote:23-00
Beastie Boys - Sabotage
Infadels - Make Mistakes
Kate Nash - Mouthwash
Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix)
Freestylers - Push Up
Ting Tings - That's Not My Name
Shane Shu - All Of Me
Madness - Baggy Trousers
Goose - Bring It On
Krause - Radio Edit
The Kooks - Shine On
CSS - Left Behind
quote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Make It Mine - Jason Mraz
4. Jackson Avenue - Stephanie Mckay
5. Love Is Noise - The Verve
6. Do For Love - Sabrina Starke
7. Man With The Red Face - Mark Knight & Funkagenda
8. Don't Change - Lyrics Born
9. Be As One - Orjan Nilsen
10. Mystery Repeats - Pete Philly & Perquisite
11. Gravity Blues - Black Box Revelation
NIeuwe MGMT is zeker al wel op 3FM te horen geweest, maar dan vooral 's avonds @ 3voor12.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Over MGMT gesproken: wordt hun nieuwe single, Electric Feel, nog niet gedraaid op 3FM??
Briljante plaat!
Over briljante platen gesproken: de nieuwe dEUS is ook erg goed:
de geluidskwaliteit is wel bagger
Eind vond ik niet heel erg sterk (viel nogal in herhaling)..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog bij te komen van die bagger in de studio net
Sterker nog, de plaat staat het laatste uur zelfs op de playlist!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Over MGMT gesproken: wordt hun nieuwe single, Electric Feel, nog niet gedraaid op 3FM??
Briljante plaat!
Wees blij. Het deed echt zeer aan m'n oren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
@Sersjee: dat heb ik volgens mij vaker gehoord dat het slecht was. Heb het zelf helaas niet gehoord, maar neemt niet weg dat ik de single wel erg prettig vind. Lekker up-tempo enzo.
Ik wist vanaf de eerste toon welk liedje het was, maar ik kon steeds niet op de titel komen. Dankjequote:
np (Y) maaruh, dat heb ik ook heel vaak dat ik de melodie herken maar niet op de titel/artiest kan komen. Ben ook helemaal geen Blof-fan, maar Wat zou je doen vind ik nog wel een aardig liedje van ze. Op TMF is een plaat te zien die zometeen nog gedraaid gaat worden. Justice - DVNO. Oja, ik zou het wel lachen vinden als ze Stress officieel gaan releasen. De clip bij dat liedje is zo gruwelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist vanaf de eerste toon welk liedje het was, maar ik kon steeds niet op de titel komen. Dankje
Ah de Hanze Starts uit Zutphen en omstreken. Wie kent ze nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Noortje. het volgende:
Hanzevast.. Wij heten Hanze Stars
Blablabla ik wil meer muziek. 3fm voelt echt precies aan wat ik wil horen.
Yeahhh 8)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah de Hanze Starts uit Zutphen en omstreken. Wie kent ze niet![]()
Doe maar niet... De smaak van de gemiddelde DJ is veule malen beter dan die van de gemiddelde luisteraar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten de luisteraars eens de megahit laten kiezen, DJ's selecteren drie platen en dan kan het publiek stemmen...
Dan hebben we elke week ruziequote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:26 schreef Noortje. het volgende:
Als we nou met alle FOK!ers een deal sluiten?
Die moet ik nog altijd luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eensch.
Hoewel ik de rest van het album niet bijster spannend vind.
Edwin heeft een beetje een "vervelende" neiging om de erg goede platen rond de klok van 10:00 te draaien en dan ben ik vaak nog aan het pitten of wordt ik net wakker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:19 schreef Noortje. het volgende:
Morning!
Heb ik Hit Me TV én Coldplay gemist?
Ah Train is ook leuk, een van de eerste liedjes die ik op de piano kon
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:39 schreef Broekie het volgende:
Hmm, zo te lezen heb ik gisteravond bij EkStra Weekend meer gemist dan in de Youtube samenvatting terug te zien is.
Piles. Vriend. Zou je zo vriendelijk willen zijn... ?
Mag gewoon helemaal hoor
't was net op het randje trouwens met de drukte, het had er niet veel drukker moeten zijn of het was niet echt ontspannen meer geweest. Wel een hoop leuke jongedames zonder vriendje (bij zich althans) overigens, zie je er ook niet vaakquote:
Anders ik wel. Nouja, eerst de "uitnodiging" maar afwachten.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:43 schreef borisz het volgende:
Ik ga iig proberen vrijdag bij de BBQ aanwezig te zijn
Op Hyves? ... Mailing? Fok!? 3FM site? ....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anders ik wel. Nouja, eerst de "uitnodiging" maar afwachten.
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Op Hyves? ... Mailing? Fok!? 3FM site? ....
Gewoon gaan kan toch ook.
Hoewel en Ektraweekend fan-base wel beangstigend is.
Ik heb ook gekrabbeld, en ik denk dat als je wilt ook gewoon moet krabbelen of een mail sturen naar michiel, gerard of tjibbe.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.
Maar, ik wil ook best een mailtje sturen namens een aantal FOK!kers dat we er graag bij willen zijn hoor, weet alleen niet hoe ze reageren op een aanmelding van zo'n relatief grote "groep".
Jah zag je krabbel al, lijkt me ook wel tof. Heb vrijdag niks te doen dus komt prima uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook gekrabbeld, en ik denk dat als je wilt ook gewoon moet krabbelen of een mail sturen naar michiel, gerard of tjibbe.
Ik doe niet aan Hyves. En ze kennen me niet, als luisteraar, dus dat is vreemd. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.
Maar, ik wil ook best een mailtje sturen namens een aantal FOK!kers dat we er graag bij willen zijn hoor, weet alleen niet hoe ze reageren op een aanmelding van zo'n relatief grote "groep".
Ik heb ook gekrabbeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves. En ze kennen me niet, als luisteraar, dus dat is vreemd. Ofzo.
En zo'n grote groep is het niet, volgens mij zijn we tot nu toe maar met vier.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Potverdorie. Ga ik daar es lekker niet naar luisteren.
Overheen gekeken. Zo ff lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maaruh, de link al bekeken die TheZapster net gaf? Wat een topic zeg..
Ik heb de mijne ook gegevenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leaf Grrrr!
Kon 't niet laten ook m'n reactie achter te laten.
Jeujj!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef Broekie het volgende:
Over de BBQ: Ik heb sterk het vermoeden dat er alleen maar dames uitgenodigd gaan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |