Ik blijkbaar niet, terwijl ik het wel een leuk nummer vind...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Ik heb Fapienne wel in mijn mp3 collectie...
Vond dat altijd wel meevallenquote:
Mee aanmeldt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Trouwens, welke vaste en al bekende luisteraar stuurt een aanmelding naar Ekstra Weekend?
[ afbeelding ]Aanmeld voor [[BBQ]]
Daarom zitten er dus alleen lekkere Jetsers.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Euhm....
Ik kan even geen leuke BN'er bedenken. Geef eens een voorzet.
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:00 schreef on_air het volgende:
[..]
Daarom zitten er dus alleen lekkere Jetsers.
Naja, liever een man die leuk praat, iets te vertellen heeft en een garpje kan maken, dan een leeg Arie Boomsma omhulsel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.
Hey Nine Days! Een vriendin van me ziet die mensen nog regelmatig (in hun nieuwe bezettingen).
Vooruit rijden geen probleem, achteruit is even goed oefenen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die wel eens in een auto hebben gereden met daarachter een aanhangwagen (750kg) ? Wil binnenkort even zo'n geval huren maar heb nog nooit met zo'n ding gereden.
Laat mij maar even meedenken:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tja, die ene keer dat ze een kerel uitnodigen is het Frist Sissing.
Wiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat mij maar even meedenken:
Sacha Visscher
Nick & Simon
Geert Hoes
Levi van Kempen (uit ONM)
Nou, Mika, Sam Sparro, oftewel: lekkere homo's. Lekker dubbel onbereikbaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
CEE , wat voor soort mannen vind je leuk, stellen wij wel een lijstje voor je op
En hoe zit het met het nemen van bochten want moet je die nou iets ruimer nemen of is dat niet nodig? Zal zeker ook wel even opletten zijn met remmen / gas als je lading hebt of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooruit rijden geen probleem, achteruit is even goed oefenen.
Oh ja die twee zijn best leuke BN'ers.quote:
quote:
Je met remmen en trekken dat je gewicht achter je hebt , houd rekening met langere remweg, geen haakse bochten nemen, gewoon overdreven netjes rijden, niet harder dan 80.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoe zit het met het nemen van bochten want moet je die nou iets ruimer nemen of is dat niet nodig? Zal zeker ook wel even opletten zijn met remmen / gas als je lading hebt of valt dat wel mee?
Dildo party. Geil !
Thanks hier kan ik wat mee !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je met remmen en trekken dat je gewicht achter je hebt , houd rekening met langere remweg, geen haakse bochten nemen, gewoon overdreven netjes rijden, niet harder dan 80.
Christophe Haddadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja die twee zijn best leuke BN'ers.![]()
En die belg uit GTST, ik ken z'n naam niet? Hij speelt zo'n bad guy volgens mij.
hij is volgens mij begin 20quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:14 schreef Sersjee het volgende:
"Ik doe het alleen voor punten"
Daar is een woord voor...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Grote griebels, liever de kont van een aap kussen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
Ah, toch Mika in 't program!
En nogmaals: het was een dampend stampend feest dinsdag met pallets aan ballonnen en big girls en een hele grote milkshake!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ik zou het wel weten.
Iedereen was er!quote:
Stond naast je joh gekkie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stond je ook voor het podium? Ik heb je niet gezien!
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neger bepaalde platen in de mix gewoon.
Zijn minpunten idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jammer dat fabienne rookt
dat welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn minpunten idd.
Maar dan nog staat ze errug positief.
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom danste en sprong je dan niet mee, saaierd.
Volgens de WIKI was het op 24 nov 2001, maar zij was toen ze stierf al geen deel meer van Labouche want ze was solo gegaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
Ik heb ze allebei aan en af en toe gaat er eentje op mutequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!
Nina Hagen.
Onderaan lijkt mijn usericoon te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ekdom is ook een vrolijke FOKker.
Ik had m'n vrolijke bloemetjesponcho net uitgedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |