quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Grote griebels, liever de kont van een aap kussen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:18 schreef Cee het volgende:
Ah, toch Mika in 't program!
En nogmaals: het was een dampend stampend feest dinsdag met pallets aan ballonnen en big girls en een hele grote milkshake!
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ik zou het wel weten.
Iedereen was er!quote:
Stond naast je joh gekkie.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stond je ook voor het podium? Ik heb je niet gezien!
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neger bepaalde platen in de mix gewoon.
Zijn minpunten idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jammer dat fabienne rookt
dat welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn minpunten idd.
Maar dan nog staat ze errug positief.
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom danste en sprong je dan niet mee, saaierd.
Volgens de WIKI was het op 24 nov 2001, maar zij was toen ze stierf al geen deel meer van Labouche want ze was solo gegaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht ergens gecrasht in duitsland begin 2000 samen met een andere band iets met fruit.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
Ik heb ze allebei aan en af en toe gaat er eentje op mutequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nou moet ik kiezen tussen dat en Ekstra!
Nina Hagen.
Onderaan lijkt mijn usericoon te zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ekdom is ook een vrolijke FOKker.
Ik had m'n vrolijke bloemetjesponcho net uitgedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat je zo boos werd toen ik al dansend mijn bier over je gooide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |