Ik wist vanaf de eerste toon welk liedje het was, maar ik kon steeds niet op de titel komen. Dankjequote:
np (Y) maaruh, dat heb ik ook heel vaak dat ik de melodie herken maar niet op de titel/artiest kan komen. Ben ook helemaal geen Blof-fan, maar Wat zou je doen vind ik nog wel een aardig liedje van ze. Op TMF is een plaat te zien die zometeen nog gedraaid gaat worden. Justice - DVNO. Oja, ik zou het wel lachen vinden als ze Stress officieel gaan releasen. De clip bij dat liedje is zo gruwelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist vanaf de eerste toon welk liedje het was, maar ik kon steeds niet op de titel komen. Dankje
Ah de Hanze Starts uit Zutphen en omstreken. Wie kent ze nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:11 schreef Noortje. het volgende:
Hanzevast.. Wij heten Hanze Stars
Blablabla ik wil meer muziek. 3fm voelt echt precies aan wat ik wil horen.
Yeahhh 8)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah de Hanze Starts uit Zutphen en omstreken. Wie kent ze niet![]()
Doe maar niet... De smaak van de gemiddelde DJ is veule malen beter dan die van de gemiddelde luisteraar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten de luisteraars eens de megahit laten kiezen, DJ's selecteren drie platen en dan kan het publiek stemmen...
Dan hebben we elke week ruziequote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:26 schreef Noortje. het volgende:
Als we nou met alle FOK!ers een deal sluiten?
Die moet ik nog altijd luisterenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eensch.
Hoewel ik de rest van het album niet bijster spannend vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |