idd. heiligschennis. Bier moet je drinken, niet gooienquote:

quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?

Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.

Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.quote:

Klopt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...

Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.quote:

even opgezocht, Was in Zurich en met fruit zat ik goed was Passion Fruitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...

Allebei natuurlijk. Het is een geweldige plaat en het is nu al een klassiekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.
Dit liedje is mooi, heel mooi maar ik weet niet of ik hem zo super vind omdat ik hem super vind of omdat mensen zeggen dat het een superklassieker wordt. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Lijkt me een makkie voor Sandstormquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.

Typetyfus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |