idd. heiligschennis. Bier moet je drinken, niet gooienquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
wtf wist niet dat de zangeres van La Bouche is overleden bij een vliegtuigcrash.. Op de Duitse RTL is een chart show bezig en daar blikken ze terug op oude platen en geven ze informatie over de artiesten.
Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.quote:
Klopt !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...
Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.quote:
even opgezocht, Was in Zurich en met fruit zat ik goed was Passion Fruitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, in Zwitserland volgens mij...
Allebei natuurlijk. Het is een geweldige plaat en het is nu al een klassiekerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou een toffe bandnaam zijn voor een Amerikaanse of Engelse band, zit ik me ineens te bedenken.
Dit liedje is mooi, heel mooi maar ik weet niet of ik hem zo super vind omdat ik hem super vind of omdat mensen zeggen dat het een superklassieker wordt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lijkt me een makkie voor Sandstormquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil er kerstklokken-effecten in horen en 'm dan 20.000 keer per dag tijdens Serious Request voorbij horen komen.
Typetyfus.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom heeft 3Fm eigenlijk in TT geen grote M?
Daar is ie weerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor bier en tieten.
Nouja, bier dan.
Komt ze toch ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Fabienne moet gewoon volgende week terugkomen
Da's de verkeerde versiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar is ie weer
[ afbeelding ]
Komt door die stinkstokquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ze klinkt als een omaatje van 80 met dat bekertje.
Robert-Jan en Kevin zijn er geloof ik niet en er staat ook nog geen nieuwe lijst online, helaas..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
Staat de playlist al online trouwens? Weet ik of ik moet blijven luisteren
Ik heb zwaar vermoeden dat ik zo even 3fm ga uitzettenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
Staat de playlist al online trouwens? Weet ik of ik moet blijven luisteren
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:00 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke uitzending
Fabienne was echt tof![]()
![]()
Da's nog eens servicequote:
Van deze mix word ik ook niet happyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Ik ben er nog
Maar hier word ik niet vrolijk van![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:04 schreef robertjanglas3fm het volgende:
22-23 The Automatic - Monster Van She - Strangers (Van She Tech Rework) Duffy - Mercy Sam Sparro - Black And Gold (Phones As Hard As Diamonds Edit) GEM - Blisters Moloko - Forever More Calvin Harris - Acceptable In The 80s Weezer - Pork & Beans Gorillaz - Dirty Harry Santogold - L.E.S. Artistes Editors - Orange Crush Death Cab For Cutie - I Will Posses Your Heart 23-00 Beastie Boys - Sabotage Infadels - Make Mistakes Kate Nash - Mouthwash Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix) Freestylers - Push Up Ting Tings - That's Not My Name Shane Shu - All Of Me Madness - Baggy Trousers Goose - Bring It On Krause - Radio Edit The Kooks - Shine On CSS - Left Behind 00-01 Rudy's Guilty Pleasure: Safri Duo - Played A Live (The Bongo Song) Primal Scream - Can't Go Back Estelle ft Kanye West - American Boy HIT ME TV - A Public Thing REM - What's The Frequency, Kenneth? Justice - DVNO MGMT - Electric Feel Blondie - Heart Of Glass Live Request: 1. Stereo MC's Connected (live) 2. Voicst - Dazzled Kids (Noorderslag 2005) 3. The Streets - Dry Your Eyes (Lowlands 2004) N.E.R.D. - Everyone Nose Room Eleven - Lovely Morning
Zeker niet...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is iedereen het topic uitgerent ?
Van MT word ik wel happy de peppyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is Modern Talking - you're my heart you're my soul
. Rudy modus: Wat 'n track
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van MT word ik wel happy de peppy
Jammer dat ik de recorder uitgezet hebquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Ze zijn lekker bezig met de cam. Jammer dat ik geen caps kan maken. :´(
Of hij heeft geen vriendin of hierna niet meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:37 schreef Sersjee het volgende:
Wist ie de naam van z'n vriendin niet meer![]()
Weezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |