Jee thanksquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Ik heb weer American Cream ingeslagen, één van de laatste stukjes 17 cherry trea lane voor MaJo meegenomen, Ultimate Shine, en h'su when whua (zo schrijf je het vast niet) en die ruikt toch redelijk dubieus... En Happycadeaudinges gratis
Haha, zoals eerder gezegd is het zeer verslavend, dus pas opquote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef LLCoolC het volgende:
wow lush #131 aangezien er zoveel topics over zijn moet lush wel goed zijn...
wat maakt lush zo populair, is iemand zo lief om het even uit te leggen?
Groen spul? Ehhhhhhm, Jungle denk ik, da's conditioner. Kan je het beste met heet water een papje van maken en dan in je haar smerenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef MaJo het volgende:
Wat is trouwens dat groene spul dat ik ooit van je heb gekregen, in allemaal kleine brokjes, shampoo toch? Weet het niet meerHet ruikt echt goddelijk
Het ligt in mijn slaapkamer en steeds als ik binnenkom ruikt het er naar Lush
Ik snap het zelf ook nog niet helemaalquote:Op zondag 13 januari 2008 00:53 schreef LLCoolC het volgende:
wow lush #131 aangezien er zoveel topics over zijn moet lush wel goed zijn...
wat maakt lush zo populair, is iemand zo lief om het even uit te leggen?
Ik heb de OP wat up-to-date gemaakt, vorige linkjes vanaf 128, deel 5 meetings en filiaal Den Haag toegevoegd.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij werken een aantal links in de OP niet meer. En de link naar de meeting is al een heel oude (misschien is er geen nieuwe meer?). Ben nu te lui om de goede links op te zoeken, maar wilde het even melden.
Super!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb de OP wat up-to-date gemaakt, vorige linkjes vanaf 128, deel 5 meetings en filiaal Den Haag toegevoegd.
Oeh, het ging me om het woord Duiste, maar ik zie nu dat er ook een puntje voor de link is geslopen.quote:De Duiste website: .lush-shop.de
Doe dan in plaats van een tvp de geplande Retro-bestel-actie op het Nederlandse Lush forum aankondigen.quote:
Wat ik zeg dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:01 schreef nesnam het volgende:
A Cat22
Er is al een oproep op het NL lush forum gedaan om de retro's te bestellen. Graag wil ik iedereen van het Fok forum vragen om hierop te reageren... We hopen een goeie run te kunnen maken en zo leuke retro's in de wacht te slepen. 50 stuks per item is niet echt simpel te behalen met een kleine groep
Groetjes!
van die dingen zijn the comforter en blackberry bath bomb voor in bad de rest is een stuk zeep, iets voor onder de douche (jelly) en een scrubblok. Cadeaus met uitsluitend douchedingen:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef DAMH het volgende:
Mensen ik wil voor iemand die jarig is iets bij die lush gasten bestellen, maar heb geen idee wat, nu zie ik bij cadeau's veel dingen staan,, ik wil max ong 40euro uitgeven,, zou iemand mij plz een tip kunnen geven wat wel leuk is voor een meid van 22?
ps ze heeft geen bad, vervalt dan me hele plan of is het ook voor onder de douche?
want als ik bv Very Berry zie staan dan zit dit in dat pakket "The Comforter Bubble Bar, Sultana of Soap, Blackberry Bath Bomb, Sweetie Pie Shower Jelly 100g & You Snap the Whip Body Butter." is dat nou allemaal zeep voor in bad of hoe zit dat.. dus plz wat tips voor een arme knul
Ik heb dus meestal rond mijn neus jen op mijn voorhoofd juist droge plekken, terwijl bv. mijn kin en wangen weer vettig zijn. Nou is mijn gezicht nog niet eens zooo'n probleem (hoewel ik wel een goede nachtcreme gebruiken moet), maar vooral mijn hoofdhuid is een drama.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Gevoelig op welke manier Yoni? Ik krijg van heel veel zooi een extreem droge huid op m'n wangen, terwijl het rondom m'n neus weer de andere kant op slaat. Wassen met Coalface (zit een scrubkant aan, en een zeepkant) en daarna m'n gezicht insmeren met Skin Drink doet het goed voor mij.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van die dingen zijn the comforter en blackberry bath bomb voor in bad de rest is een stuk zeep, iets voor onder de douche (jelly) en een scrubblok. Cadeaus met uitsluitend douchedingen:
-My Fair Lady
-Happy (1 baddingetje maar erggg leuk pakket)
-Shiney Happy People
nee hoor, op de site staat dit:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daar zitten 3 baddingen in...
Ne Worry Pas Ballistic
Happy Pil Ballistic
Green Day BBS
Hm, ik zie het ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, op de site staat dit:
The Olive Branch en Happy Hippy Shower Gels; Sandstone en Happy Soap; Happy Pill Bath Ballistic; Ultimate Shine Shampoo Bar; Lemslip Buttercream
hij is recentelijk vernieuwd heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hm, ik zie het ja.
Maar ik heb 'm thuis staan met
Ne Worry Pas Ballistic
Happy Pil Ballistic
Green Day BBS
Happy Soap
Happy Hippy shower gel
The Olive Brach shower gel
hm. Niets gehoord van dat 'ie eruit gaat oid..!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan oxeo cube nergens meer vinden op de site.. word die niet meer gemaakt ofzo?![]()
Jaaaa!quote:Iemand bekent met de 'lily savon' zeep? Hij ziet er wel lekker uit
Oeh Oxeo Cube is echt lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan oxeo cube nergens meer vinden op de site.. word die niet meer gemaakt ofzo?![]()
Iemand bekent met de 'lily savon' zeep? Hij ziet er wel lekker uit
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef MaJo het volgende:
Oh en Lienelien, die Sonic Death Monkey is inderdaad echt goorVond hem in het flesje nog wel lekker ruiken maar onder de douche meurt het echt gigantisch
Heb er een hele lading Cherry Tree Lane tegenaan moeten gooien om weer normaal te ruiken
![]()
Maar het ruikt helemaal niet naar chocola maar naar olijfolie ofzoquote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef CherryLips het volgende:
SDM.
Ik ben verzot op chocola, maar niet met zeep erin. Ik vind Heavenly Bodies ook al goor. Whip Stick ging dan nog op zich, maar daar ben ik allergisch voor.
Ja lach er maar omquote:
Nee fix dat maar met iemand van hier, weet even niet meer wie maar iemand had wel interessequote:Op maandag 21 januari 2008 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja lach er maar omWil je hem weer terug?
![]()
Dat verklaart een hele boelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef withxhonor het volgende:
sonic death monkey is toch lekker... tis even wennen, maar dan wordt het vanzelf lekker. ik moet wel zeggen dat het geen meisjesluchtje heeft
heb zondag toch fijn een grote fles ervan gekocht. daarbij is het heul handig dat het dinnetje de medewerkerskorting krijgt![]()
Dat had ik met Trampquote:Op maandag 21 januari 2008 16:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee fix dat maar met iemand van hier, weet even niet meer wie maar iemand had wel interesse
Ik moet dat spul echt niet meer op m;n kmer hebben
Als je happy hippy meisjesachtig vind...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verklaart een hele boelNee ik vind het echt helemaal niets
Iemand interesse in Sonic Death Monkey in ruil voor een echt meisjesluchtje?
Oh, daar zitten wel wat dingen bij waar ik wel geinteresseerd in ben! Ga je even een berichtje sturenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes waar ik niks meer meedoe, dus als iemand het wil hebben mag die ze tegen de verzendkosten hebbenIk zal vanavond ook even foto's van de spullen laten zien als iemand interesse heeft:
2 proefjes ultimate shine
2 proefjes snowcake
1 proefje glitter bug
1 proefje rock star (eventueel nog meer, heb ze in zakjes in mn kleerkast liggen)
1 proefje honey I'm home
1 proefje sexy peel
1 proefje skin sin
1 proefje angels delight
1 blok angels delight
1 blok sea vegetable
1 bubble bar two timing tart
1 bubble bar the comforter (wel al verbruizeld)
1 bruisbal, ben de naam kwijt..maar een bruine van de kerstcollectie
1 shampoo bar seanik
1 shampoo bar soak and float bar
1 pot bare naked lady (weet wel niet hoe deze verstuurd moet worden)
De producten zijn niet gebruikt of maar 1/2 keer gebruikt.
Je bedoelt denk ik de Lush Pud (zo'n bruine bruisbal met wit bovenkantje en hulstblaadjes erin). Ik hoef hem niet trouwens, het is één van de weinige produkten waar ik echt niks aan vind.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
.....
1 bruisbal, ben de naam kwijt..maar een bruine van de kerstcollectie
......
Yesquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik de Lush Pud (zo'n bruine bruisbal met wit bovenkantje en hulstblaadjes erin). Ik hoef hem niet trouwens, het is één van de weinige produkten waar ik echt niks aan vind.
Als je je spul niet kwijt raakt zou je het ook op het nederlandse Lush forum kunnen proberen (zie link in OP).
Ik gebruik ook Karmaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren meerdere keren complimentjes gekregen over m'n parfum, ik blijf toch zweren bij karma
meer dames die karma gebruiken hier?
het valt me op dat, als het flesje zo half leeg is, het steeds minder lekker begint te ruiken (al vind ik het zelf), de geur wordt steeds heftiger lijkt het wel.
Ken ik niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Als je happy hippy meisjesachtig vind...
Ge Greenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Karma![]()
Ik heb hier nog een Go Green solid parfum liggen. Hij is niet gebruikt en het is niet mijn geurtje..
Iemand interesse??
Denk niet dat ze die hier kwijtraaktquote:
Zou ik de ultimate shine en/of de glitterbug mogen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes waar ik niks meer meedoe, dus als iemand het wil hebben mag die ze tegen de verzendkosten hebbenIk zal vanavond ook even foto's van de spullen laten zien als iemand interesse heeft:
2 proefjes ultimate shine
2 proefjes snowcake gereserveerd
1 proefje glitter bug
...
De producten zijn niet gebruikt of maar 1/2 keer gebruikt.
Was te proberen toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die hier kwijtraaktWat een goor spul is dat zeg
![]()
Ik heb wel interesse in de bubble bar two timing tart. Ik stuur je vandaag een berichtje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
1 bubble bar two timing tart
Irrem!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:34 schreef Irrem het volgende:
Hé Lenehe
En het kerstcadeautje al uitgeprobeerd? Ik wist niet dat er een cadeaubon bijzat.
Een australische die ik heb ontmoet werkte bij Lush en die kreeg regelmatig spullen mee met flinke korting
maar ik kan moeilijk mijn hele rugzak volproppen met zeep, als ik geen bad heb. En het is veel te duur om spullen op te blijven sturen naar NL
Dream Cream!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:31 schreef sararaats het volgende:
aangezien de Skin Sin in Duitsland ook al niet meer verkrijgbaar is heb ik toch een vraag.
welke bodylotion is even goed als de Skin Sin? ik woon in maart 2 weken in Duitsland.
ja dat is echt vieze rommelquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Even tussendoor, Sex Bomb is qua geur een heerlijke bruisbal, maar die snotachtige substantie die erin zit brengt het badplezier echt tot een ongekend dieptepunt he. Allemaal van die slijmerige flubbertjes in t water, t gaat zelfs door de zeef heen.Iemand een tip hiervoor?
die is in Duitsland goedkoper !!!quote:
ohquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef CherryLips het volgende:
buh, die valentijnsmassage bar ruikt echt helemaal nergens naar. Ja, alleen boter. Beetje een deceptie.
Stuur maar op dan!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef CherryLips het volgende:
buh, die valentijnsmassage bar ruikt echt helemaal nergens naar. Ja, alleen boter. Beetje een deceptie.
Omdat de big bag al uitverkocht is. Er is ook een kleinere versie van 10 pond, daar schenen er gisteravond nog wat van te zijn.quote:
check, check, double checkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Het is maar goed dat ik geen bad heb, want de baddingen vind ik wél allemaal stuk voor stuk heerlijk.
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef snopprinses het volgende:
ja! er was wel een vertraging opgelopen heb ik gehoord door de carnaval denk ik..maar alles moet toch wel ondertussen binnen zijn gekomen denk ik?
Oh serieusquote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef NevermindMe het volgende:
Ik heb het inmiddels ook ontvangen! Was naar de verkeerde woonplaats verstuurd, dus dat was het probleem
Maar hartstikke bedankt, heb er natuurlijk al gebruik van gemaakt
no problemquote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerBedankt in elk geval!
verkoopt lush.nl die dingen ook?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, een grote in de UK en een kleine en grote in Nl. En Du heeft ze ook. Maarikdoeutnietidoeutniet
volgens mij nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
Nu niet meer, gister wel en vanochtend zijn ze van de site afgehaald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb gehoord en gelezen dat er een Lush in Antwerpen komt.
jippiejeeeeeeeeej !!!!!
quote:LUSH OPENT WINKEL IN ANTWERPEN BINNENKORT!
Nadat we al een tijdje in Luik (Wallonie) zitten met een prachtige winkel zal Lush nu ook haar deuren openen in Vlaanderen - en wel in het centrum van Antwerpen op de Keyserlei 2. We hopen half maart 2008 open te gaan. Meer informatie volgt later.
Hihi, Delft. Ligt ietsje uit de richting, maar geeft niet, het is er alsnog!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oh serieuswat voor stoms had ik dan opgeschreven?
![]()
Uhu, ik woon zelf ook in de buurt van Eindhoven, en ga voor een Lush ook meestal naar Den Bosch!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu eindelijk een bad! Al 1 badbal cadeau gehad van een lief vriendinnetje, maar ik wil er meer in de toekomst
. Den Bosch is zeker nog steeds de dichstbijzijnde voor mij he? (Eindhauvuh)..
Graag gedaan (denk ik).quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef NevermindMe het volgende:
Jeeeej, toch nog een Grab Bag kunnen bemachtigen! Ik ben weer helemaal blij
Japs.quote:
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs.![]()
Ik ben vanuit dit forum naar het Lush forum komen overwaaien.
Knikt heftig.. alleen heet ik daar flashy!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!
Haha, wat grappig! Het wordt hier steeds gezelliger, met mensen van het Lush-forumquote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Knikt heftig.. alleen heet ik daar flashy!!!
ja, hoiquote:Op maandag 25 februari 2008 16:56 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Haha, wat grappig! Het wordt hier steeds gezelliger, met mensen van het Lush-forum
ja, och, ik dacht, ik meld me ook evenquote:
en ook hoiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!
het is voor mijn portemonnee maar goed dat er geen winkel in Arnhem zitquote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef Lov1 het volgende:
Stelletje Lush-verslaafden(ik ook hoor
)
Ben trouwens blij met mn Sympathy for the SkinHij is erg lekker! En ook mn HIWTK is erg lekker onder de douche
Vooral in combinatie met American Cream ruik ik echt naar een snoepje
![]()
Toch nog steeds jammer dat er geen winkel in Arnhem zit... Zijn er nog plannen voor of staan die weer in de ijskast?
Ik snap niet precies hoe het allemaal werkt! Kun je me misschien een beetje uitleggen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Cat22 het volgende:
En heeft iedereen zijn retro al besteld? Ik ga morgenavond bestellen!
daar heb je inderdaad een CC voor nodig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe het allemaal werkt! Kun je me misschien een beetje uitleggen?![]()
Je hebt zeker ook een CC nodig daarvoor? Want er zitten best wat spulletjes tussen die ik graag eens uit zou willen proberen!
Dat zag ik ook net ja, ik was eerst nog enigszins aan het kijken wat het allemaal inhield enzo, dus helaas te laat!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad een CC voor nodig.
Op het forum liep de afgelopen weken een grouporder voor de mensen die geen CC hebben, maar toch graag wilden bestellen. Die bestelling is geisteravond de deur uit gegaan, dus daar ben je nu iets te laat mee ben ik bang, maar er komt er vast wel weer een
mijn bestelling is er helemaal door en ik heb een aantal dingen dubbel besteld, dus mocht je nou echt heel graag iets willen en je kunt niet meer bestellen, geef dan even een gil, misschien dat ik je dan kan helpenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net ja, ik was eerst nog enigszins aan het kijken wat het allemaal inhield enzo, dus helaas te laat!
Cat, ben jij eventueel bereid om voor mij mee te bestellen, of doe je dat liever niet? Eerlijk zeggen hoor!
Oke, geweldig! Ik check even op het andere forum wat je besteld hebt, en mocht het niet meer lukken, en het zo erg is, dat ik helemaal zit te huilenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn bestelling is er helemaal door en ik heb een aantal dingen dubbel besteld, dus mocht je nou echt heel graag iets willen en je kunt niet meer bestellen, geef dan even een gil, misschien dat ik je dan kan helpen
is goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:46 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Oke, geweldig! Ik check even op het andere forum wat je besteld hebt, en mocht het niet meer lukken, en het zo erg is, dat ik helemaal zit te huilen, dan zal ik je een berichtje sturen!
Melomint bubble barquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:59 schreef NevermindMe het volgende:
Haha, goed idee. Want dan ben ik denk ik niet helemaal in orde
Ik kon je lijstje trouwens zo snel niet vinden, dus wat heb je besteld?
ah lief!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef NevermindMe het volgende:
Jeeeej, ik mag met Cat meedoen!
Nu alleen nog even mn moeder overhalen dat ze het even voor me voorschiet. Moet te doen zijn!
Ik bestel dan:
Pineapple Grunt Soap 3x (1 voor een vriendin)
Banana Moon
Quinquereme 2x (weer 1 voor vriendin)
Gentle Lentil
Marzibain 2x
Bon Bain Bonnard
Joehoeee
Graag gedaan hoor! Marzibain heb ik ook op mijn lijst. En nu er zoveel ballistics door zijn, twijfel ik of ik toch niet wat extra ga bestellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef NevermindMe het volgende:
Jeeeej, ik mag met Cat meedoen!
Nu alleen nog even mn moeder overhalen dat ze het even voor me voorschiet. Moet te doen zijn!
Ik bestel dan:
Pineapple Grunt Soap 3x (1 voor een vriendin)
Banana Moon
Quinquereme 2x (weer 1 voor vriendin)
Gentle Lentil
Marzibain 2x
Bon Bain Bonnard
Joehoeee
ik zal wel blind zijn, maar ik kan je lijstje echt nergens vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb nog veel Lush-spulletjes die ik kwijt wil! Vooral bruisballen. Ik heb het ook op het Lush-forum staanDus als iemand iets wilt overnemen, laat het maar even weten
http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=3877quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal wel blind zijn, maar ik kan je lijstje echt nergens vinden
Ik heb 1x marzibain maar heb geen bad, is dat danw el genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor! Marzibain heb ik ook op mijn lijst. En nu er zoveel ballistics door zijn, twijfel ik of ik toch niet wat extra ga bestellen.Niet doen Cat, je hebt al veeel te veel!
Ik krijg je definitieve lijstje nog per PM van het lush forum, toch? Voor ik iets ga bestellen wat je eigenlijk niet wilde. (handig, dezelfde mensen op twee fora.)
merciquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
http://www.lush.nl/forum/viewtopic.php?t=3877
als je het onder de douche gebruikt, doe je er vrij lang meequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:20 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Ik heb 1x marzibain maar heb geen bad, is dat danw el genoeg?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga 5 marzibain bestellenen ik heb het zelfs nog nooit geroken (heb wel een bad trouwens). Maar ik ben zo gek op alles wat met amandelen te maken heeft dat ik ervan uitga dat hij goed gaat bevallen. (er zijn er al zo'n 300 besteld trouwens!)
Hmm ik heb er dus 1( bij jou trouwens:P ) besteld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga 5 marzibain bestellenen ik heb het zelfs nog nooit geroken (heb wel een bad trouwens). Maar ik ben zo gek op alles wat met amandelen te maken heeft dat ik ervan uitga dat hij goed gaat bevallen. (er zijn er al zo'n 300 besteld trouwens!)
Ken je de snowfestival van 2 jaar geleden,snowcake soap of Smitten handcreme? Daar ruikt marzibain naar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Snowcake ken ik. Ik heb zo'n 200 ml showergel kunnen bemachtigen die ik koester. En ook een stuk zeep, maar zeep vind ik nooit zo fijn, ook al ruikt deze heel lekker. Komt helemaal goed met de Marzibain!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ken je de snowfestival van 2 jaar geleden,snowcake soap of Smitten handcreme? Daar ruikt marzibain naar.
Ik ga er morgen één halen, ik denk de roze want van de gele heb ik bijna alle onderdelen sowieso nog... Oeh, en een Paddy's Day Shamrock Shaped Bath Ballistic!quote:
Mja dat was wel een goed idee geweest,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Bij de Nederlandse nog niet, ik heb er eentje meebesteld in de UK. Hopelijk komt hij niet in gruzelementen aan.
Ja, sorry, ik dacht er ook te laat aan om het je te mailen. Volgende keer beter, zullen we maar zeggen. In ieder geval krijg je wel je retro fix!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:58 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Mja dat was wel een goed idee geweest,
helaas heb jou alleen een retro lijstje gegeven!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zit er nog geen lush in leiden Arnhem
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zit er nog geen lush in leiden Eindhoven
Volgens mij wel, en anders is Dream Cream misschien iets voor je? Daarvan weet ik zeker dat het op je gezicht kan hihi, en het is goed voor droge huid!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:52 schreef MaJo het volgende:
Net gedouched met een paar nieuwe Lush producten en OMG wat is Godiva lekkerSowieso in combinatie met American Cream, dat wordt een blijvertje
Nog even een vraagje over Sympathy for the Skin. Kan je dat ook gebruiken voor je gezicht? Ben op zoek naar een goede gezichtscreme aangezien mijn huid vrij droog is op mijn voorhoofd en wangen. Ik gebruik al mud flats wat het al behoorlijk zacht maakt, maar ik zoek nog iets extra's
Ik heb Sympathy op mijn gezicht gesmeerd en het voelt heerlijk zacht aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:30 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en anders is Dream Cream misschien iets voor je? Daarvan weet ik zeker dat het op je gezicht kan hihi, en het is goed voor droge huid!
En lekkere buit voor een avondje lush
Tegenwoordig kun je ook vragen om een gezichtsmaskertje. Bij sommige winkels mag je ook kiezen voor een 100gr stuk zeep.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand trouwens een idee wat je krijgt als het je tweede volle kaart is en je al een tas hebt?
volgens mij nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kan je zo een stempelkaart ook vragen bij online bestellen?
Nope, helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kan je zo een stempelkaart ook vragen bij online bestellen?
VIP avonden zijn tofquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, helaas.
Wel een goed excuus om een keer naar een echte stad te gaan en de Lush te bezoeken.
Ik ga morgen naar Antwerpen, daar wordt de nieuwste winkel geopend. En volgende week naar de VIP in Maastricht. Handig, als je er precies tussenin woont.Maar heel slecht voor de beurs.
Was dat het hoogtepunt van jouw avondquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef lienelien het volgende:
Het leuke na de vipavond gisteren was dat m'n tas met cedeaupakket+veel losse spulletjes ineens kapot scheurde waardoor alles ineens midden in de Leidsestraat lag
Oeh laat even weten hoe het bevaltquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja![]()
Ik ga zo Angels On Bare Skin uitproberen
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben zaterdag naar de meet geweest in AmsterdamWas echt supertof
kijk eens naar de avaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.Het was hartstikke gezellig en de goodiebags op de Leidsestraat waren fantastisch.
Oh ja, ik weet het weer! Je avatar ziet er gevaarlijker uit dan jezelf.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Muck het volgende:
mijn moeder vanochtend: "ik had hele droge lippen, dus ik heb wat van je lippenbalsem gepakt hoor, maar gatver wat is dat een smerig spul!"
ik:
heeft ze champagne snow shower solid perfume op haar lippen staan smeren![]()
ik ben gewoon echt pissigquote:Op maandag 31 maart 2008 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet het weer! Je avatar ziet er gevaarlijker uit dan jezelf.![]()
MM, trek je het nog? Morgenvroeg bellen en updaten he!
Yeah inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.Het was hartstikke gezellig en de goodiebags op de Leidsestraat waren fantastisch.
dat dacht ik ook ja!quote:
lekker!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Butterscotch het volgende:
Van het weekend gehaald;
Ocean Salt
Ultra Bland
Celestial
BB weed
Lekker ontspannend dagje gehad zondag!
zeker tofquote:
omdat ik van tevoren een bedrag met mezelf had afgesproken waar ik niet overheen zou gaan, en dat heb ik dus ook niet gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
Maar Muck, je hebt helemaal geen Aura Suavis bij de retro-order, zie ik nu. Waarom niet, die is zo lekker! Vooral in de zomer of na het sporten.
nee, die is echt heel snel wegquote:Van de Marzibain ruik ik niks meer zodra die te water gaat.![]()
oehquote:De kinderen hun haar was ik altijd met Curly Wurly.![]()
niks voor mij denk ikquote:Ik heb trouwens nog een Olive Branch parfum over. Ongebruikt enzo. Als er belangstelling is, pm me. Ik moet even kijken wat die heeft gekost maar dat wil ik ervoor weer hebben.
ik heb het meestal in max. een week.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef honderd het volgende:
even een vraag ik had het een en ander bestel op lush.nl maar en dit was op 1 april. Dit duurt dus nu al 2 weken, ik weet dat er wat vertraging op zou kunnen lopen door dat betaalsysteem van ze. Maar wat is jullie ervaring?
Same here. Duurde max 1 weekquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het meestal in max. een week.
Je bedoelt van B Never?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:23 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Same here. Duurde max 1 week
Heeft niemand de make up geprobeerd van Lush UK?
heel verstandig, hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag van mezelf echt nog maar heel beperkt de Lush winkel hier binnen lopen.
Gelukkig is dr altijd weinig personeel en heb ik niet altijd tijd om te wachten dus koop ik ook wel es niks als ik ga haha!
Maar ik ben er al jaren verslaafd aan...
quote:
dan zal ik zeker niet zeggen dat ie zooooooooo lekker isquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu dankzij jouw post me al de hele dag vreselijk incompleet voel omdat ik marzibain niet ken
Maar die is toch niet in de winkel te koop, dat scheelt weer een beetjequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu dankzij jouw post me al de hele dag vreselijk incompleet voel omdat ik marzibain niet ken
oh ik schrok alquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag 40 stuksSomething Wicked This Way Comes
besteld.
![]()
Oké... het is een groepsorder voor 10 personen. Eergisteren verschenen ze in Duitsland bij de restoposten en gisteravond zat mijn groepsorder vol. Weehee!
dan is smitten een beetje ... wijverig misschienquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Als man zijnde gaat het me meer om de werking dan dat ik naar kokos of madeliefjes ruik
Nou, nu ben ik echt al de heeeeeele tijd dit topic aan het vermijden en over die marzibain aan het piekeren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zal ik zeker niet zeggen dat ie zooooooooo lekker is
op www.lush.co.uk retro kiezen en dan onder bubble bars.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik echt al de heeeeeele tijd dit topic aan het vermijden en over die marzibain aan het piekeren.
Ik hou het niet meer.
WAAR KAN IK DIE VINDEN???
Thnx....quote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
op www.lush.co.uk retro kiezen en dan onder bubble bars.
OMGquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Something
Wicked
This
Way
Comes!
![]()
[ afbeelding ]
Helping is absoluut niet vet, en het werkt echt super tegen droge beschadigde handenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
Hallo dames, iemand ervaring met helping hands van Lush? Ik heb vrij droge handen en met dit droge weer zelfs beginnende kloven, maar heb geen zin om een super vette creme te gebruiken waardoor ik het eerste half uur na gebruik niets aan kan raken
Dus zijn die Lush producten minder vet?
balen zegquote:Op zondag 4 mei 2008 17:37 schreef Lieke_K het volgende:
Nou, mijn gezicht is juist een slagveld geworden door of Baby Face, of Tea Tree Water of de combinatie. Waarschijnlijk is de Tea Tree iets te aggressief voor mij, aldus de kenners. Nog maar een Mask of Magnaminty halen om de schade te herstellen, die doet voor mij meestal wonderen.
nee, alleen in Engeland volgens mij.quote:Hebben ze in NL ook die Retro Lush cadeaudozen in de winkel? Ik heb 'm in de hand gehad, maar vond het toch een beetje teveel van het goede...
Ik probeer het nu op een andere manier te gebruiken en met Enzymion dagcrème, op aanraden van een Lushmiepje hier. Het is al beter, maar dat kan ook aan het weer liggen, mijn huid wordt altijd wat beter met zonnestralen.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
balen zeg
ik gebruik geen Lush voor mijn gezicht omdat ik echt een ontzettende probleemhuid heb, maar zo te lezen is dat maar goed ook![]()
Thanks! Maar ik kan hier zo de winkel in lopen en de doos kopen.quote:[..]
nee, alleen in Engeland volgens mij.
Als je wat van de retro-dingen uit wil proberen, kan ik altijd proefjes maken hoor(en dat aanbod geldt ook voor de rest natuurlijk)
Ja de zon is echt geweldig voor mijn vage velletjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik probeer het nu op een andere manier te gebruiken en met Enzymion dagcrème, op aanraden van een Lushmiepje hier. Het is al beter, maar dat kan ook aan het weer liggen, mijn huid wordt altijd wat beter met zonnestralen.
Ik zie nu pas dat je in Dublin woontquote:[..]
Thanks! Maar ik kan hier zo de winkel in lopen en de doos kopen.Wat erin zit, stond uitgestald, maar er was niks aparts dat me kon bekoren. In plaats van de doos heb ik dus maar een monstertje Curly Wurly gevraagd om uit te proberen, klein flesje Coolaulin, Karma en Karma Kream gekocht. En die Enzymion dus.
Nu mag ik van mezelf niet meer naar binnen.
Maar ik moet wel, want ik heb nog een 10% discount bonneke.
Ik heb gewoon geen keuze!!
Bijna 10 euro zelfsquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:41 schreef NevermindMe het volgende:
Oh, dat scheelt toch mooi een euro of 6 voor Sympathy for the skin! Ik heb gisteren in Den Haag nog een pot gekocht (ja, ik had een Lush-verbod ja..) ook nog een roze Pop in the bath
gekocht..
En ik ben zo jaloers, ik wil ook naar Lush Londen! Alleen balen van de hoofdpijn die je er van krijgt..
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef NevermindMe het volgende:
Mijn pot kostte gisteren maar 15,95 hoor?
Tip voor de volgende keer: dat van die 100 ml per verpakking geldt alleen voor je handbagagequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Sympathy for the Skin gekocht in Londen voor 9 pondDe helft van wat het in Nederland kost! Alleen wel een heel gedoe om het mee te krijgen naar Nederland
Aangezien je alleen vloeistoffen in hoeveelheden van 100ml mee mag nemen heb ik de inhoud verdeeld over twee goedkope potjes om het in te doen. De rest heb ik weg moeten gooien
(ong. 40 ml) Maar dan nog, ik ben vet goedkoper uit
dat klopt! Godmother heet ie geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef LeNeHe het volgende:
Ik las dat er nu een zeepje is met de geur vanSnow Fairy?
Heerlijk!
![]()
Zouden er nog meer nieuwe producten komen? Anders wacht ik nog ff met bestellen.
Op het NL forum las ik iets over Rub Rub shower gel en dat ruikt net als 17 CTL, dat is echt mijn lievelingsluchtje. Baal nog steeds dat 'ie discon is.
Ik hoop ech dat die Rub Rub nog eens in de winkels komt.
Yeah, The godmother is heerlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef LeNeHe het volgende:
Ik las dat er nu een zeepje is met de geur vanSnow Fairy?
Heerlijk!
![]()
Zouden er nog meer nieuwe producten komen? Anders wacht ik nog ff met bestellen.
Op het NL forum las ik iets over Rub Rub shower gel en dat ruikt net als 17 CTL, dat is echt mijn lievelingsluchtje. Baal nog steeds dat 'ie discon is.
Ik hoop ech dat die Rub Rub nog eens in de winkels komt.
oohhhhquote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt! Godmother heet ie geloof ik
en ondanks dat ie vre-se-lijk zoet schijnt te zijn, wil ik hem wel in huis gaan halen
pas sinds kort hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
oohhhh![]()
Sinds wanneer bestaat die dan?
Flying Fox (ook de templebalm) ruiken naar Godiva geloof ik zo. En Silky Underwear ook als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:46 schreef lienelien het volgende:
Is er eigenlijk meer spul dat zoals Godiva ruikt?
wat wil je voor bob? en jingle spells? Uit je grabbagquote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt! Godmother heet ie geloof ik
en ondanks dat ie vre-se-lijk zoet schijnt te zijn, wil ik hem wel in huis gaan halen
rub rub rub staat ook op de wishlist
iemand toevalig interesse in:
100 g bob soap (heerlijk, maar ik ben er zelf allergisch voor)
100 g greenwash zeep
2/3 pleasure dough
3/4 melomint
een hele jingle spells?
nee, ze komen niet uit mijn grabbagquote:Op maandag 26 mei 2008 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
wat wil je voor bob? en jingle spells? Uit je grabbag![]()
ik heb eventueel snowcake in de aanbieding
Wat is dat ook alweer? Douchegel?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Flying Fox (ook de templebalm) ruiken naar Godiva geloof ik zo.
Nehh, die ruikt heel anders. Maar ook héél erg lekkerquote:En Silky Underwear ook als ik me niet vergis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |