Ja de zon is echt geweldig voor mijn vage velletjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik probeer het nu op een andere manier te gebruiken en met Enzymion dagcrème, op aanraden van een Lushmiepje hier. Het is al beter, maar dat kan ook aan het weer liggen, mijn huid wordt altijd wat beter met zonnestralen.
Ik zie nu pas dat je in Dublin woontquote:[..]
Thanks! Maar ik kan hier zo de winkel in lopen en de doos kopen.Wat erin zit, stond uitgestald, maar er was niks aparts dat me kon bekoren. In plaats van de doos heb ik dus maar een monstertje Curly Wurly gevraagd om uit te proberen, klein flesje Coolaulin, Karma en Karma Kream gekocht. En die Enzymion dus.
Nu mag ik van mezelf niet meer naar binnen.
Maar ik moet wel, want ik heb nog een 10% discount bonneke.
Ik heb gewoon geen keuze!!
Bijna 10 euro zelfsquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:41 schreef NevermindMe het volgende:
Oh, dat scheelt toch mooi een euro of 6 voor Sympathy for the skin! Ik heb gisteren in Den Haag nog een pot gekocht (ja, ik had een Lush-verbod ja..) ook nog een roze Pop in the bath
gekocht..
En ik ben zo jaloers, ik wil ook naar Lush Londen! Alleen balen van de hoofdpijn die je er van krijgt..
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:44 schreef NevermindMe het volgende:
Mijn pot kostte gisteren maar 15,95 hoor?
Tip voor de volgende keer: dat van die 100 ml per verpakking geldt alleen voor je handbagagequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Sympathy for the Skin gekocht in Londen voor 9 pondDe helft van wat het in Nederland kost! Alleen wel een heel gedoe om het mee te krijgen naar Nederland
Aangezien je alleen vloeistoffen in hoeveelheden van 100ml mee mag nemen heb ik de inhoud verdeeld over twee goedkope potjes om het in te doen. De rest heb ik weg moeten gooien
(ong. 40 ml) Maar dan nog, ik ben vet goedkoper uit
dat klopt! Godmother heet ie geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef LeNeHe het volgende:
Ik las dat er nu een zeepje is met de geur vanSnow Fairy?
Heerlijk!
![]()
Zouden er nog meer nieuwe producten komen? Anders wacht ik nog ff met bestellen.
Op het NL forum las ik iets over Rub Rub shower gel en dat ruikt net als 17 CTL, dat is echt mijn lievelingsluchtje. Baal nog steeds dat 'ie discon is.
Ik hoop ech dat die Rub Rub nog eens in de winkels komt.
Yeah, The godmother is heerlijkquote:Op maandag 26 mei 2008 12:18 schreef LeNeHe het volgende:
Ik las dat er nu een zeepje is met de geur vanSnow Fairy?
Heerlijk!
![]()
Zouden er nog meer nieuwe producten komen? Anders wacht ik nog ff met bestellen.
Op het NL forum las ik iets over Rub Rub shower gel en dat ruikt net als 17 CTL, dat is echt mijn lievelingsluchtje. Baal nog steeds dat 'ie discon is.
Ik hoop ech dat die Rub Rub nog eens in de winkels komt.
oohhhhquote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt! Godmother heet ie geloof ik
en ondanks dat ie vre-se-lijk zoet schijnt te zijn, wil ik hem wel in huis gaan halen
pas sinds kort hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
oohhhh![]()
Sinds wanneer bestaat die dan?
Flying Fox (ook de templebalm) ruiken naar Godiva geloof ik zo. En Silky Underwear ook als ik me niet vergis!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:46 schreef lienelien het volgende:
Is er eigenlijk meer spul dat zoals Godiva ruikt?
wat wil je voor bob? en jingle spells? Uit je grabbagquote:Op maandag 26 mei 2008 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klopt! Godmother heet ie geloof ik
en ondanks dat ie vre-se-lijk zoet schijnt te zijn, wil ik hem wel in huis gaan halen
rub rub rub staat ook op de wishlist
iemand toevalig interesse in:
100 g bob soap (heerlijk, maar ik ben er zelf allergisch voor)
100 g greenwash zeep
2/3 pleasure dough
3/4 melomint
een hele jingle spells?
nee, ze komen niet uit mijn grabbagquote:Op maandag 26 mei 2008 22:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
wat wil je voor bob? en jingle spells? Uit je grabbag![]()
ik heb eventueel snowcake in de aanbieding
Wat is dat ook alweer? Douchegel?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Flying Fox (ook de templebalm) ruiken naar Godiva geloof ik zo.
Nehh, die ruikt heel anders. Maar ook héél erg lekkerquote:En Silky Underwear ook als ik me niet vergis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |