Dat had ik met Trampquote:Op maandag 21 januari 2008 16:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee fix dat maar met iemand van hier, weet even niet meer wie maar iemand had wel interesse
Ik moet dat spul echt niet meer op m;n kmer hebben
Als je happy hippy meisjesachtig vind...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verklaart een hele boelNee ik vind het echt helemaal niets
Iemand interesse in Sonic Death Monkey in ruil voor een echt meisjesluchtje?
Oh, daar zitten wel wat dingen bij waar ik wel geinteresseerd in ben! Ga je even een berichtje sturenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes waar ik niks meer meedoe, dus als iemand het wil hebben mag die ze tegen de verzendkosten hebbenIk zal vanavond ook even foto's van de spullen laten zien als iemand interesse heeft:
2 proefjes ultimate shine
2 proefjes snowcake
1 proefje glitter bug
1 proefje rock star (eventueel nog meer, heb ze in zakjes in mn kleerkast liggen)
1 proefje honey I'm home
1 proefje sexy peel
1 proefje skin sin
1 proefje angels delight
1 blok angels delight
1 blok sea vegetable
1 bubble bar two timing tart
1 bubble bar the comforter (wel al verbruizeld)
1 bruisbal, ben de naam kwijt..maar een bruine van de kerstcollectie
1 shampoo bar seanik
1 shampoo bar soak and float bar
1 pot bare naked lady (weet wel niet hoe deze verstuurd moet worden)
De producten zijn niet gebruikt of maar 1/2 keer gebruikt.
Je bedoelt denk ik de Lush Pud (zo'n bruine bruisbal met wit bovenkantje en hulstblaadjes erin). Ik hoef hem niet trouwens, het is één van de weinige produkten waar ik echt niks aan vind.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
.....
1 bruisbal, ben de naam kwijt..maar een bruine van de kerstcollectie
......
Yesquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik de Lush Pud (zo'n bruine bruisbal met wit bovenkantje en hulstblaadjes erin). Ik hoef hem niet trouwens, het is één van de weinige produkten waar ik echt niks aan vind.
Als je je spul niet kwijt raakt zou je het ook op het nederlandse Lush forum kunnen proberen (zie link in OP).
Ik gebruik ook Karmaquote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren meerdere keren complimentjes gekregen over m'n parfum, ik blijf toch zweren bij karma
meer dames die karma gebruiken hier?
het valt me op dat, als het flesje zo half leeg is, het steeds minder lekker begint te ruiken (al vind ik het zelf), de geur wordt steeds heftiger lijkt het wel.
Ken ik niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:22 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Als je happy hippy meisjesachtig vind...
Ge Greenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Karma![]()
Ik heb hier nog een Go Green solid parfum liggen. Hij is niet gebruikt en het is niet mijn geurtje..
Iemand interesse??
Denk niet dat ze die hier kwijtraaktquote:
Zou ik de ultimate shine en/of de glitterbug mogen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes waar ik niks meer meedoe, dus als iemand het wil hebben mag die ze tegen de verzendkosten hebbenIk zal vanavond ook even foto's van de spullen laten zien als iemand interesse heeft:
2 proefjes ultimate shine
2 proefjes snowcake gereserveerd
1 proefje glitter bug
...
De producten zijn niet gebruikt of maar 1/2 keer gebruikt.
Was te proberen toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die hier kwijtraaktWat een goor spul is dat zeg
![]()
Ik heb wel interesse in de bubble bar two timing tart. Ik stuur je vandaag een berichtje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef snopprinses het volgende:
1 bubble bar two timing tart
Irrem!quote:Op maandag 28 januari 2008 00:34 schreef Irrem het volgende:
Hé Lenehe
En het kerstcadeautje al uitgeprobeerd? Ik wist niet dat er een cadeaubon bijzat.
Een australische die ik heb ontmoet werkte bij Lush en die kreeg regelmatig spullen mee met flinke korting
maar ik kan moeilijk mijn hele rugzak volproppen met zeep, als ik geen bad heb. En het is veel te duur om spullen op te blijven sturen naar NL
Dream Cream!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:31 schreef sararaats het volgende:
aangezien de Skin Sin in Duitsland ook al niet meer verkrijgbaar is heb ik toch een vraag.
welke bodylotion is even goed als de Skin Sin? ik woon in maart 2 weken in Duitsland.
ja dat is echt vieze rommelquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Even tussendoor, Sex Bomb is qua geur een heerlijke bruisbal, maar die snotachtige substantie die erin zit brengt het badplezier echt tot een ongekend dieptepunt he. Allemaal van die slijmerige flubbertjes in t water, t gaat zelfs door de zeef heen.Iemand een tip hiervoor?
die is in Duitsland goedkoper !!!quote:
ohquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef CherryLips het volgende:
buh, die valentijnsmassage bar ruikt echt helemaal nergens naar. Ja, alleen boter. Beetje een deceptie.
Stuur maar op dan!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:44 schreef CherryLips het volgende:
buh, die valentijnsmassage bar ruikt echt helemaal nergens naar. Ja, alleen boter. Beetje een deceptie.
Omdat de big bag al uitverkocht is. Er is ook een kleinere versie van 10 pond, daar schenen er gisteravond nog wat van te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |