oh ik schrok alquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag 40 stuksSomething Wicked This Way Comes
besteld.
![]()
Oké... het is een groepsorder voor 10 personen. Eergisteren verschenen ze in Duitsland bij de restoposten en gisteravond zat mijn groepsorder vol. Weehee!
dan is smitten een beetje ... wijverig misschienquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
Als man zijnde gaat het me meer om de werking dan dat ik naar kokos of madeliefjes ruik
Nou, nu ben ik echt al de heeeeeele tijd dit topic aan het vermijden en over die marzibain aan het piekeren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zal ik zeker niet zeggen dat ie zooooooooo lekker is
op www.lush.co.uk retro kiezen en dan onder bubble bars.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik echt al de heeeeeele tijd dit topic aan het vermijden en over die marzibain aan het piekeren.
Ik hou het niet meer.
WAAR KAN IK DIE VINDEN???
Thnx....quote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
op www.lush.co.uk retro kiezen en dan onder bubble bars.
OMGquote:Op woensdag 23 april 2008 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Something
Wicked
This
Way
Comes!
![]()
[ afbeelding ]
Helping is absoluut niet vet, en het werkt echt super tegen droge beschadigde handenquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
Hallo dames, iemand ervaring met helping hands van Lush? Ik heb vrij droge handen en met dit droge weer zelfs beginnende kloven, maar heb geen zin om een super vette creme te gebruiken waardoor ik het eerste half uur na gebruik niets aan kan raken
Dus zijn die Lush producten minder vet?
balen zegquote:Op zondag 4 mei 2008 17:37 schreef Lieke_K het volgende:
Nou, mijn gezicht is juist een slagveld geworden door of Baby Face, of Tea Tree Water of de combinatie. Waarschijnlijk is de Tea Tree iets te aggressief voor mij, aldus de kenners. Nog maar een Mask of Magnaminty halen om de schade te herstellen, die doet voor mij meestal wonderen.
nee, alleen in Engeland volgens mij.quote:Hebben ze in NL ook die Retro Lush cadeaudozen in de winkel? Ik heb 'm in de hand gehad, maar vond het toch een beetje teveel van het goede...
Ik probeer het nu op een andere manier te gebruiken en met Enzymion dagcrème, op aanraden van een Lushmiepje hier. Het is al beter, maar dat kan ook aan het weer liggen, mijn huid wordt altijd wat beter met zonnestralen.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
balen zeg
ik gebruik geen Lush voor mijn gezicht omdat ik echt een ontzettende probleemhuid heb, maar zo te lezen is dat maar goed ook![]()
Thanks! Maar ik kan hier zo de winkel in lopen en de doos kopen.quote:[..]
nee, alleen in Engeland volgens mij.
Als je wat van de retro-dingen uit wil proberen, kan ik altijd proefjes maken hoor(en dat aanbod geldt ook voor de rest natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |