Oeh laat even weten hoe het bevaltquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja![]()
Ik ga zo Angels On Bare Skin uitproberen
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben zaterdag naar de meet geweest in AmsterdamWas echt supertof
kijk eens naar de avaquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.Het was hartstikke gezellig en de goodiebags op de Leidsestraat waren fantastisch.
Oh ja, ik weet het weer! Je avatar ziet er gevaarlijker uit dan jezelf.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Muck het volgende:
mijn moeder vanochtend: "ik had hele droge lippen, dus ik heb wat van je lippenbalsem gepakt hoor, maar gatver wat is dat een smerig spul!"
ik:
heeft ze champagne snow shower solid perfume op haar lippen staan smeren![]()
ik ben gewoon echt pissigquote:Op maandag 31 maart 2008 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ja, ik weet het weer! Je avatar ziet er gevaarlijker uit dan jezelf.![]()
MM, trek je het nog? Morgenvroeg bellen en updaten he!
Yeah inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar dus gezien! Wie was jij ook alweer? Ik ben degene zonder de 22.Het was hartstikke gezellig en de goodiebags op de Leidsestraat waren fantastisch.
dat dacht ik ook ja!quote:
lekker!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Butterscotch het volgende:
Van het weekend gehaald;
Ocean Salt
Ultra Bland
Celestial
BB weed
Lekker ontspannend dagje gehad zondag!
zeker tofquote:
omdat ik van tevoren een bedrag met mezelf had afgesproken waar ik niet overheen zou gaan, en dat heb ik dus ook niet gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 10:30 schreef noekje het volgende:
Maar Muck, je hebt helemaal geen Aura Suavis bij de retro-order, zie ik nu. Waarom niet, die is zo lekker! Vooral in de zomer of na het sporten.
nee, die is echt heel snel wegquote:Van de Marzibain ruik ik niks meer zodra die te water gaat.![]()
oehquote:De kinderen hun haar was ik altijd met Curly Wurly.![]()
niks voor mij denk ikquote:Ik heb trouwens nog een Olive Branch parfum over. Ongebruikt enzo. Als er belangstelling is, pm me. Ik moet even kijken wat die heeft gekost maar dat wil ik ervoor weer hebben.
ik heb het meestal in max. een week.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef honderd het volgende:
even een vraag ik had het een en ander bestel op lush.nl maar en dit was op 1 april. Dit duurt dus nu al 2 weken, ik weet dat er wat vertraging op zou kunnen lopen door dat betaalsysteem van ze. Maar wat is jullie ervaring?
Same here. Duurde max 1 weekquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het meestal in max. een week.
Je bedoelt van B Never?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:23 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Same here. Duurde max 1 week
Heeft niemand de make up geprobeerd van Lush UK?
heel verstandig, hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag van mezelf echt nog maar heel beperkt de Lush winkel hier binnen lopen.
Gelukkig is dr altijd weinig personeel en heb ik niet altijd tijd om te wachten dus koop ik ook wel es niks als ik ga haha!
Maar ik ben er al jaren verslaafd aan...
quote:
dan zal ik zeker niet zeggen dat ie zooooooooo lekker isquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu dankzij jouw post me al de hele dag vreselijk incompleet voel omdat ik marzibain niet ken
Maar die is toch niet in de winkel te koop, dat scheelt weer een beetjequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu dankzij jouw post me al de hele dag vreselijk incompleet voel omdat ik marzibain niet ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |