check, check, double checkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Het is maar goed dat ik geen bad heb, want de baddingen vind ik wél allemaal stuk voor stuk heerlijk.
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef snopprinses het volgende:
ja! er was wel een vertraging opgelopen heb ik gehoord door de carnaval denk ik..maar alles moet toch wel ondertussen binnen zijn gekomen denk ik?
Oh serieusquote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef NevermindMe het volgende:
Ik heb het inmiddels ook ontvangen! Was naar de verkeerde woonplaats verstuurd, dus dat was het probleem
Maar hartstikke bedankt, heb er natuurlijk al gebruik van gemaakt
no problemquote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Hier wel, ik weet niet wanneer want ik kwam vandaag pas weer op m'n kamerBedankt in elk geval!
verkoopt lush.nl die dingen ook?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, een grote in de UK en een kleine en grote in Nl. En Du heeft ze ook. Maarikdoeutnietidoeutniet
volgens mij nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
Nu niet meer, gister wel en vanochtend zijn ze van de site afgehaald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
verkoopt lush.nl die dingen ook?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb gehoord en gelezen dat er een Lush in Antwerpen komt.
jippiejeeeeeeeeej !!!!!
quote:LUSH OPENT WINKEL IN ANTWERPEN BINNENKORT!
Nadat we al een tijdje in Luik (Wallonie) zitten met een prachtige winkel zal Lush nu ook haar deuren openen in Vlaanderen - en wel in het centrum van Antwerpen op de Keyserlei 2. We hopen half maart 2008 open te gaan. Meer informatie volgt later.
Hihi, Delft. Ligt ietsje uit de richting, maar geeft niet, het is er alsnog!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Oh serieuswat voor stoms had ik dan opgeschreven?
![]()
Uhu, ik woon zelf ook in de buurt van Eindhoven, en ga voor een Lush ook meestal naar Den Bosch!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb nu eindelijk een bad! Al 1 badbal cadeau gehad van een lief vriendinnetje, maar ik wil er meer in de toekomst
. Den Bosch is zeker nog steeds de dichstbijzijnde voor mij he? (Eindhauvuh)..
Graag gedaan (denk ik).quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef NevermindMe het volgende:
Jeeeej, toch nog een Grab Bag kunnen bemachtigen! Ik ben weer helemaal blij
Japs.quote:
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs.![]()
Ik ben vanuit dit forum naar het Lush forum komen overwaaien.
Knikt heftig.. alleen heet ik daar flashy!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!
Haha, wat grappig! Het wordt hier steeds gezelliger, met mensen van het Lush-forumquote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Knikt heftig.. alleen heet ik daar flashy!!!
ja, hoiquote:Op maandag 25 februari 2008 16:56 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Haha, wat grappig! Het wordt hier steeds gezelliger, met mensen van het Lush-forum
ja, och, ik dacht, ik meld me ook evenquote:
en ook hoiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:16 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook ja! Wat grappig, er zitten hier volgens mij wel meer mensen die ook op het Lush forum zitten, aan sommige gebruikersnamen te zien!
het is voor mijn portemonnee maar goed dat er geen winkel in Arnhem zitquote:Op maandag 25 februari 2008 18:00 schreef Lov1 het volgende:
Stelletje Lush-verslaafden(ik ook hoor
)
Ben trouwens blij met mn Sympathy for the SkinHij is erg lekker! En ook mn HIWTK is erg lekker onder de douche
Vooral in combinatie met American Cream ruik ik echt naar een snoepje
![]()
Toch nog steeds jammer dat er geen winkel in Arnhem zit... Zijn er nog plannen voor of staan die weer in de ijskast?
Ik snap niet precies hoe het allemaal werkt! Kun je me misschien een beetje uitleggen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:26 schreef Cat22 het volgende:
En heeft iedereen zijn retro al besteld? Ik ga morgenavond bestellen!
daar heb je inderdaad een CC voor nodig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:12 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe het allemaal werkt! Kun je me misschien een beetje uitleggen?![]()
Je hebt zeker ook een CC nodig daarvoor? Want er zitten best wat spulletjes tussen die ik graag eens uit zou willen proberen!
Dat zag ik ook net ja, ik was eerst nog enigszins aan het kijken wat het allemaal inhield enzo, dus helaas te laat!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad een CC voor nodig.
Op het forum liep de afgelopen weken een grouporder voor de mensen die geen CC hebben, maar toch graag wilden bestellen. Die bestelling is geisteravond de deur uit gegaan, dus daar ben je nu iets te laat mee ben ik bang, maar er komt er vast wel weer een
mijn bestelling is er helemaal door en ik heb een aantal dingen dubbel besteld, dus mocht je nou echt heel graag iets willen en je kunt niet meer bestellen, geef dan even een gil, misschien dat ik je dan kan helpenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net ja, ik was eerst nog enigszins aan het kijken wat het allemaal inhield enzo, dus helaas te laat!
Cat, ben jij eventueel bereid om voor mij mee te bestellen, of doe je dat liever niet? Eerlijk zeggen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |