Das kut voor jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zit vast met Dead Rising. Laatste dag. Vrees dat ik opnieuw moet beginnen. Ben namelijk niet sterk genoeg nog... of ik moet heel veel moeite gaan doen.
Dus nog pittig ook? Hoe lang is de speelduur de eerste keer schat je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zit vast met Dead Rising. Laatste dag. Vrees dat ik opnieuw moet beginnen. Ben namelijk niet sterk genoeg nog... of ik moet heel veel moeite gaan doen.
Ik dacht dit de centraal DR topic was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt het niet tijd voor een apart Dead Rising topic? Ik wil namelijk geen spoilers oid lezen
Waarom wil je de game dan ook ordenenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is trouwens niet mogelijk om Dead Rising CE te pre-ordenen op Play.com. Of is het al uitverkocht?
1 novemberquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens Roy, we hebben die Saints Row pack voor de eerste van november in het systeem staan voor 434 euro
Als ik de game ga kopen, dan wil ik wel meteen de CE.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom wil je de game dan ook ordenen
1 Sept bedoelde ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 novemberWij hebben hem gewoon voor 8 sept staan, 360 ex. btw.
Ik ga echter gewoon voor een losse Premium en dan koop ik SR later. Ik kan niet meer wachten gek
Heb jij een 360quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:56 schreef Thomper het volgende:
Dead Rising is awesome. Heb de demo zes keer achter elkaar zitten spelen, iedere keer weer andere dingen ontdekkend. Tof
Klopt, bij amazon.co.uk is hij ook al niet meer te bestellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het is trouwens niet mogelijk om Dead Rising CE te pre-ordenen op Play.com. Of is het al uitverkocht?
ordenen zei ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als ik de game ga kopen, dan wil ik wel meteen de CE.
Heb jij een 360?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:56 schreef Thomper het volgende:
Dead Rising is awesome. Heb de demo zes keer achter elkaar zitten spelen, iedere keer weer andere dingen ontdekkend. Tof
4 maanden maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ja we weten dat die game mooi is, maar op die shots niet, en de game is al zo oud
Fucking pittig. Je moet goed plannen etc, taktiek verzinnnen, wapens bijvullen, wat eten niet vergeten mee te nemen... maar zelfs dan wil het soms niet. Trial & error is DR wel een beetje. Daarentegen kun je gewoon opnieuw beginnen en behoudt je gewoon je level wat je gehaald hebt. Stel je bent level 23 maar je kan de eindbaas niet verslaan (geen idee of die er is trouwens, ben nog niet zoverquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dus nog pittig ook? Hoe lang is de speelduur de eerste keer schat je?
Klinkt cool man......quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Fucking pittig. Je moet goed plannen etc, taktiek verzinnnen, wapens bijvullen, wat eten niet vergeten mee te nemen... maar zelfs dan wil het soms niet. Trial & error is DR wel een beetje. Daarentegen kun je gewoon opnieuw beginnen en behoudt je gewoon je level wat je gehaald hebt. Stel je bent level 23 maar je kan de eindbaas niet verslaan (geen idee of die er is trouwens, ben nog niet zover), dan kun je opnieuw beginnen. Moet je wel alles opnieuw doorlopen, maar als level 23 gaat dat makkelijk. Ik vind het niet erg hoor, maar tis wel iets om in het achterhoofd te houden!
Jij bent een drol.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Mensen ik download dead rising en als ik dan wil spelen dan zegt ie "This disc is unreadable." 1. Clean the disc with a soft cloth. 2. Restart the console.
En ga jij even dood?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent een drol.
Je kunt niet zomaar games downen en op je 360 spelen.... En dit is niet het forum om deze dingen te bespreken
ik zal het even voor je vertalenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Mensen ik download dead rising en als ik dan wil spelen dan zegt ie "This disc is unreadable." 1. Clean the disc with a soft cloth. 2. Restart the console.
niet ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Wessiej het volgende:
Volgens Atari moet morgen de Test Drive Demo 2 erop staan, not
Wat een randdebielen he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef Wessiej het volgende:
Hij bedoelt de demo
Iedereen hier denken dat die illegale kopietjes probeert af te spelen
Net al gedaan. Same shit. Zou die HD overleden zijn? Andere demo's doen het wel gewoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:39 schreef Wessiej het volgende:
Even van je harde schijft af gooien en opnieuw downloaden, hij ziet het als een disc.
Op zondag kan natuurlijk niet, ik verwacht hem donderdag, tegelijk met de demo van Splinter Cellquote:
Waarvan download je hem, europeese account, amerikaans?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Net al gedaan. Same shit. Zou die HD overleden zijn? Andere demo's doen het wel gewoon.
het is een hele vreemde foutmelding voor een demo, aangezien dat geen disc is. Of je hebt een demo-disc die het niet doet, of ik zou Microsoft even bellen. Anders probeer je gewoon een illegale copie te draaien wat niet gaat werkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Net al gedaan. Same shit. Zou die HD overleden zijn? Andere demo's doen het wel gewoon.
Gewoon europees. Alles 100% legaal. Console ook al uitgezet. Zal het nu nog een keer proberen. Hoor je het zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarvan download je hem, europeese account, amerikaans?
Heb je ondertussen ookal je console eerst uitgezet voordat je demo ging downen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:47 schreef kepler het volgende:
[..]
het is een hele vreemde foutmelding voor een demo, aangezien dat geen disc is. Of je hebt een demo-disc die het niet doet, of ik zou Microsoft even bellen. Anders probeer je gewoon een illegale copie te draaien wat niet gaat werken
Goeie tip! Ga ik even doen ouwe!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je moet ff een doekje over de HD halen
Ga jij nu weer fijn met je schepje en je vormpjes in de zandbak zitten mongool.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]Ik hoop dat je Xbox 360 ontploft
het is geen delquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]Ik hoop dat je Xbox 360 ontploft
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij nu weer fijn met je schepje en je vormpjes in de zandbak zitten mongool.
Hoe de fuck moet ik weten dat die achterlijke 360 niet kan zien dat je een demo van je HDD wil laten draaien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En ga jij even dood?
Wat lul je nou man? Iedereen hier zit toch dead rising te spelen of niet?
Waarschijnlijk ziet de xbox360 alle demo's als een disc(image) misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik weten dat die achterlijke 360 niet kan zien dat je een demo van je HDD wil laten draaien?
Ben bezig. En ik heb het zelf ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Is het nou gelukt met opnieuw downloaden van de demo? Anders Microsoft hd bellen denk.. ben hier die foutmelding nog niet eerder tegen gekomen op een demo. Wel op discs..
Je HD selecteren bij instellingen (meeste rechtse bladzijde).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:39 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee hoe ik de filmpjes van me HD krijg?
Trailers kan ik zo verwijderen, maar de filmpjes niet.
Ok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je HD selecteren bij instellingen (meeste rechtse bladzijde).
System tabblad staat het wel ergens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:39 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee hoe ik de filmpjes van me HD krijg?
Trailers kan ik zo verwijderen, maar de filmpjes niet.
quote:Replay Studios kondigt Survivor aan voor Xbox 360
Vrijdag 18 augustus 2006 - Het Duitse Replay Studios heeft vandaag de nieuwe Xbox 360 en Playstation 3 game Survivor aangekondigd. De naam zegt het al, het gaat hier om een game waar het hoofddoel is om te overleven. In deze game zul je historische rampen uit de 20e en 21 eeuw 'naspelen', waaronder ook de aanslagen van 11 september 2001.
Enkele rampen die je in de game zal tegenkomen zijn Orkaan Andrew, Hiroshima, 9/11, het zinken van de Titanic en de aardbeving in Mexico in 1985. Je zult voor de ramp de vrijheid hebben die je ook kent zoals in de Grand Theft Auto serie. Zodra de ramp van start gaat, is het de bedoeling om zelf te overleven en andere mensen te redden. Daarnaast zul je ook nog diverse andere opdrachten krijgen. Hierbij wordt ook gebruik gemaakt van een speciale 'Adrenalin-Shock-Modus'.
Wanneer de game uit zal komen is nog niet duidelijk, de eerste beelden kun je hieronder bekijken. Je kunt ook een bezoekje nemen aan de officiële website
Screenshots
ja, en als je de game niet wilt, kan je je geld terug krijgen. anders wil ik hem wel pre-orderenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef BMH het volgende:
Gears of War ge-preordert voor 48,59 bij Nedgame... Als de recensies binnen zijn beslis ik wel of ik ga betalen
[edit: ow.. je moet binnen 7 dagen betalen... Nou ja.. ik zie wel]
Klopt.. Nadat ik de pre-order voltooide kreeg ik een bevestiging met daarin het verzoek binnen 7 dagen te betalen.. Aangezien dit niet in de voorwaarden staat hoef ik me hier niet aan te houden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Volgens mij hoeft het niet binnen 7 dagen bij pre-orders:
(zie hun voorwaarden)
PRE-ORDERS
Op onze site is het mogelijk om een product te pre-orderen.
U bent er dan van verzekerd dat u uw favoriete spel niet misloopt.
De pre-order word op de release datum bij u thuis bezorgd. Een vereiste
is dan wel dat de betaling hier voor de verwachte release datum binnen is.
Let wel: release data kunnen wel eens veranderen. Mits uw betaling hier
op tijd binnen is zullen wij alles in het werk stellen uw product op de dag van release bij u thuis te bezorgen.
Ik zie het niet zitten om 2,5 maand van te voren geld over te maken.
Volgens mij gaat het hier om de full versie. DR is nl. al uit in de US.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:04 schreef SpookY22 het volgende:
Kan aan mij liggen he maar die berichten over dat DR er voor zou zorgen dat je X vastloopt of vage problemen zou gaan vertonen.....het is toch een work in progress versie.....kortom er wordt niets gegarandeerd op een foutloze werking van de demo toch?
DoA is tof, erg pittige boss. FIFA is maar matigjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:01 schreef Ipho het volgende:
http://zuiderpark-compute(...)4eca02831620a22e2c86
Leuke aanbiedingen zit te twijvelen tussen DOA, of Fifa Amped heb ik al. (wat trouwens een zeer vet spel is)
Dus wie helpt me? Fifa of Doa?
Ik lol'dequote:
ik zeg toch dat je MS moet bellen, omdat het een hele rare foutmelding isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga jij nu weer fijn met je schepje en je vormpjes in de zandbak zitten mongool.
die game is 2 jaar geleden al aangekondigdquote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
System tabblad staat het wel ergens.
Die stomme adidas filmpjes ookquote:
eigenlijk word het voor mij ook tijd, om die game nog eens te spelenquote:
Aanrader.... heb het Lara gevoel die ik bij deel 1 en 2 had. Level design is zoveel beter dan het vorige deel en de controls zijn bijna perfect.... nog iets te traag soms maar de controls zijn echt spot on. Verhaal is ook erg interessant..... het verleden van Laraquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eigenlijk word het voor mij ook tijd, om die game nog eens te spelen
speel te veel CoD2 nu
Nee kan niet met de Engelstalige beta, maar ik hoop dat je Duits goed is want met die versie kan het welquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:04 schreef linuxje het volgende:
Ik draai nu windows vista beta, daarin zit media center maar het werkt bij mij (nog) niet met de xbox360. Is er iemand die dit wel werken heeft?
ja maar dan moet ik zeker ergens een duitse beta krijgen ? ik heb nu een goed werkende engelse beta. Damn ik baal er wel vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee kan niet met de Engelstalige beta, maar ik hoop dat je Duits goed is want met die versie kan het wel
Ik wil m ook zo graag op mijn 360 spelen, maar ik zit nu al 6 weken op dat spel te wachtenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aanrader.... heb het Lara gevoel die ik bij deel 1 en 2 had. Level design is zoveel beter dan het vorige deel en de controls zijn bijna perfect.... nog iets te traag soms maar de controls zijn echt spot on. Verhaal is ook erg interessant..... het verleden van Lara
Ik heb hem welquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aanrader.... heb het Lara gevoel die ik bij deel 1 en 2 had. Level design is zoveel beter dan het vorige deel en de controls zijn bijna perfect.... nog iets te traag soms maar de controls zijn echt spot on. Verhaal is ook erg interessant..... het verleden van Lara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |