nee die gaat echt niet meer terug.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat je ook doet... niet terug geven dat ding.![]()
Kut m;n vriendin stond nog ingelogdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 08:52 schreef Kilios het volgende:
Kan m'n oude scart kabel van de gewone XBOX op de XBOX 360 , of moet ik weer een nieuwe kopen daarvoor ?
http://www.insidegamer.nl/visionquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:54 schreef kepler het volgende:
Xboxwatte??
De Xbox Live Vision Kit bevat:quote:Bestel de Xbox Live Vision Kit voor ¤ 39.99!
(Dat is 20% korting op de adviesprijs van ¤ 49.99)
We houden er van onze leden te trakteren op iets speciaals. Vandaar dat we jullie een bijzondere aanbieding doen in verband met de Xbox Live Vision video camera Kit die begin oktober uit zal komen.
Via het bestelformulier hier onder kunnen jullie hem voor een spotprijs voorbestellen en krijgen jullie hem ook nog eens een paar dagen eerder in huis! Maar wees snel, de actie loopt tot 30 september.
De Xbox Live Vision video camera van Microsoft zal de Xbox Live Gold ervaring van hardcore- en casual gamers uitbreiden. Niet langer zul je alleen via geluid met je vrienden kunnen praten, maar via videochat zul je de uitdrukking op hun gezicht kunnen zien als je met ze praat.
Dat niet alleen, ook spellen zullen gebruik maken van de mogelijkheden van de Xbox Live Vision video camera. Importeer je gezicht in Rainbow Six: Vegas zodat je online herkend wordt, of zie hoe je vrienden reageren als je ze met een stapel kaarten opzadelt in de Xbox Live Arcade game Uno en natuurlijk in World Series of Poker: Tournament of Champions. In de toekomst zullen spelletjes zelfs bestuurd kunnen worden met de camera, zoals in het geval van de Live Arcade game Totem Ball.
Alsof dat niet genoeg is zul je met de camera plaatjes kunnen sturen naar anderen en een eigen gamerpicture kunnen maken voor mensen op je vriendenlijst. Nog niet genoeg? Dan kun je de Vision ook op de PC gebruiken.
zeg dan Xbox Cameraquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/vision
http://www.xbw.nl/visionactie/
[..]
De Xbox Live Vision Kit bevat:
* Xbox Live Vision Camera
* Xbox 360 Headset
* Xbox Live Arcade game - Uno
* Eén maand Xbox Live Gold proefperiode
Met Xbox Live Vision kun je:
* Fotoberichten versturen (Alleen Xbox Live Gold)
* Videochatten (Alleen Xbox Live Gold)
* Eigen gamerpicture maken
* Aankomende "bewegings-games" spelen
Specificaties:
* Ondersteunt VGA 640 x 480 video
* Beeldverversing van 30 frames per seconde
* Foto’s van 1.3 mega-pixels
* Werkt ook met je PC via USB 2.0
[afbeelding]
Terecht cijfer...... !quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
Gamespot is het met me eens wat betreft N3:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/ninetyninenights/review.html?sid=6155689&tag=recent_updates;title;3
Kan me in alle kritiek goed vinden. De game wordt behoorlijk afgeserveerd.
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:32 schreef Morthill het volgende:
Ik zie dat iedereen N3 al volledig heeft doorgespeeld hier.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de specs van die camera nogal brak
Lenskwaliteit lijkt me wel interessant om te weten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.
Tsja..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/vision
http://www.xbw.nl/visionactie/
[..]
De Xbox Live Vision Kit bevat:
* Xbox Live Vision Camera
* Xbox 360 Headset
* Xbox Live Arcade game - Uno
* Eén maand Xbox Live Gold proefperiode
Met Xbox Live Vision kun je:
* Fotoberichten versturen (Alleen Xbox Live Gold)
* Videochatten (Alleen Xbox Live Gold)
* Eigen gamerpicture maken
* Aankomende "bewegings-games" spelen
Specificaties:
* Ondersteunt VGA 640 x 480 video
* Beeldverversing van 30 frames per seconde
* Foto’s van 1.3 mega-pixels
* Werkt ook met je PC via USB 2.0
[afbeelding]
Kijk, daar hebben we wel wat aan! Eindelijk weer een zinnige* post van je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar je hebt niet meer nodig dan 1,3 MP. De hoeveelheid megapixels maakt alleen uit als je de foto heel groot gaat uit printen. 1,3 MP is genoeg om een scherp beeld op je monitor te krijgen in 1080i, en al helemaal in 720p. (als het groter is dan 1,3 MP en het zou er in 1080i nog steeds het zelfde uit zien) Het gaat meer om de andere technische kanten van de cam.
Ja, het lijkt mij persoonlijk ook wel leuk om in games te videochatten. Bv. dat wanneer je iets zegt, je hoofd on screen komt. Zoals in space sims (Remember Wing Commander) ofzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool om foto berichten te versturen
Over een week zelf maar 1 kopen dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die gaat echt niet meer terug.
Speel het nu met mijn lcd tv op 1080i en heb een hele stapel games liggen.
Kleine 20. En no way dat die terug gaan
* ook_gek is verliefd
Of mijn hoofd importeren en op een Rainbow Six character plaatsen... DAN heb je pas wat om op te schietenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij persoonlijk ook wel leuk om in games te videochatten. Bv. dat wanneer je iets zegt, je hoofd on screen komt. Zoals in space sims (Remember Wing Commander) ofzo.
Hell yeah!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of mijn hoofd importeren en op een Rainbow Six character plaatsen... DAN heb je pas wat om op te schieten
de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Nou ja eindeloos is een groot woord, maar het opent wel coole gameplay opties. Videochatten vanuit jou huidige lokatie brengt thuis ook dichterbij.....quote:
Ik ben gemaild gister... ga wel even kijken zondagquote:Superstar DJ's Line Up For Game With Fame
PRESS RELEASE: Superstar DJ's Line Up For Game With Fame
Roger Sanchez and Pete Tong join DJ friends to take on gamers on Xbox® Live direct from Ibiza
Gamers will have the chance to take on the world’s best DJs in an exclusive Game with Fame event on 13th August. In between dropping the latest tunes in the Balearic clubbing mecca that is Ibiza, superstar DJs Steve Lawler, Pete Tong, DJ Tatana, Roger Sanchez and Annie Mac will be taking time out to pit their gaming skills against Xbox® Live™ members on Project Gotham Racing® 3.
As some of the original ‘superstar DJ’s’, the Xbox line-up have played the world’s greatest venues and entertained millions with their ground breaking advances in dance music. Paul, Steve, Tatana, Roger and Annie will be swapping their records for cars and spinning out on PGR 3 taking on lucky gamers from across Europe in this unique all star event.
The DJs will be chatting and playing exclusively with Xbox Live gamers on 13th August between 17.00 and 21.00 CET (16.00-20.00 GMT) at the Xbox Villa tucked away in the hills of the white isle. This month’s Game With Fame stars join a growing list of artists including The Strokes, Kasabian, McFly, Embrace, Maroon 5, The Thrills and Natasha Bedingfield who have all connected with their fans directly through Xbox Live.
How do I get the chance to play against the DJs?
If you are an Xbox Live member, to be in with a chance of playing against the DJs simply send the following details to djsgamewithfame@njlive.co.uk
· Name
· Email address
· Gamertag
If you are one of the lucky gamers selected to play against the DJs you will be emailed with more details by Friday 11th August 2006.
videochatten in een game lijkt me ook totaal niks, maar inderdaad gewoon met vrienden ff lullen lijkt me erg cool. Of om dingen uit te leggen, of weet ik veelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou ja eindeloos is een groot woord, maar het opent wel coole gameplay opties. Videochatten vanuit jou huidige lokatie brengt thuis ook dichterbij.....
Ik ben schizofreen ik kom nooit alleen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens Gamedemon, iedereen is vroeg of laat hier gekomen, ALLEEN. Maar na verloop van tijd begin je elkaar te kennen. Ik bedoel, ik kende toch ook geen hond hier in het begin? Hoe moet je ooit nieuwe mensen leren kennen als je constant alleen met dezelfde vrienden gaat spelen (of je het ook wil laten we nu effe voor het gemak achterwege). Volgens mij ben jij eerder bang voor het onbekende.
MMS je nu ook ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
woa die had ik nog niet gehoord, zelf bedacht of niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik wil gaydemons hoofd ook liever niet zien tijden het spelen
ik vind zuiderpark qua levering echt heel slecht. als je een week voor release besteld ben je al te laatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
1 x Saint's Row (Xbox 360) ¤57,99
1 x Dead Rising (Xbox 360) ¤56,99
laat maar komen, vorige keer bij zuiderpark bestellen, was een maand wachten op game, die al lang uit was.
geef ze nu nog 1 kans, om het iedergeval op release datum te leveren, of 1 dag erna..
zo niet, was dit de laatste order ooit
haha, hoe leip.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:23 schreef Morthill het volgende:
Zuiderpark verstuurt alleen op woensdag. Dus als je daarna bestelt heb je pech.
Zal ik het verpesten, hij heeft dit gequote van iemand anders van een ander forumquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wel wat aan! Eindelijk weer een zinnige* post van je.![]()
*mits je gelijk hebt uiteraard!
Hm ja, ik twijfelde nog, maar goed, had het ook kunnen weter zeker omdat er interpunctie in zat en de zinsopbouw beter was dan normaal. Tsja, gaf hem de voordeel van de twijfel. Eens maar nooit meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik het verpesten, hij heeft dit gequote van iemand anders van een ander forum.
nee, je moet alleen je serienummer doorgeven en daarmee kunnen ze het zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:09 schreef Hellrazor het volgende:
iemand op ebay verkoopt nieuwe xbox360's alleen zegt hij dat hij geen garantie kan geven![]()
heb je een bon nodig voor als je x60 stuk gaat ?
yep 5 uurtjes plezier weer, toffe game alleen te kort imoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg komende week Tomb Raider Legends binnen.... lekker wat te doen
Geeft niks.... gaat om de ervaring....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep 5 uurtjes plezier weer, toffe game alleen te kort imo
Zie je nou wel. Het is geen GTA kloonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat triestcheck die Saints row info
spoilers niet lezen
Nee, dat is te positiefquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Het is geen GTA kloon
IN DE FULL VERSION IS HET WEL GOED!1!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is te positief
Wat een KUTeinde
lolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IN DE FULL VERSION IS HET WEL GOED!1!!!
Ik kan je na vele honderden potjes vertellen dat statistisch gezien je geen enkele kans maakt om dit gemiddelde vol te houden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
2 potjes UNO 2 keer gewonnen![]()
Als het om geld gaat heb ik nooit zoveel geluk![]()
Ok, dan is er geen logica in de verzenddagen, want ik bestelde en kreeg het op donderdag, een week na mijn bestelling en bericht dat betaling binnen wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik het verpesten, hij heeft dit gequote van iemand anders van een ander forum.
@Morthill, ik heb 1 keer via Zuiderpark besteld en dan via de post gedaan (normaal ophalen) en toen kreeg ik het zaterdag binnen, vrijdag verzonden.
Morgenavond ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben wel in om vanavond een paar potjes online te UNO'en, wie doet mee?
inderdaad ja. Alleen moet ik effe snel een oplossing zoeken voor het geluid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Over een week zelf maar 1 kopen dus
Xbox 360 + HDTV =![]()
Tof! Dit gaat echt zo'n geweldige game wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Exclusive Mass Effect previewfilm
http://www.gamevideos.com/video/id/5014
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel een stoer einde eigenlijk, ok je gaat je kut voelen als je dat zietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
spoilers niet lezen
anders spoil je het einde even..ik doelde op het niet door kunnen gamen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoer einde eigenlijk, ok je gaat je kut voelen als je dat ziet. En het is ZEKER kut dat je niet kan spelen nadat je de game hebt uitgespeeld
. Maar ik vind het wel een origineel einde ipv happy end in de meeste games
Ik klik lekker nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
spoilers niet lezen
er staat alleen dat je niet door kan gamen als je em uitgespeeld hebt, dat je de credits krijgt en naar het hoofd menu word terug gegooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het gewoon een kuteinde.
Een einde hoeft niet happy te zijn, maar het moet je niet het gevoel geven dat je voor niks hebt zitten spelen. Dat is gewoon stupide. Dit klinkt dan ook als een einde van niks.
wat een kut forum als ik je zoals nu qoute zie ik wat je spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
einde van condemned maak eens snel condemned 2quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
Het eind van PDZ.. En dan ook nog geen achievement krijgen omdat ik een paar levels in coop heb gehaald :S
Anticlimax maal 4
Waarom speel je die game ook echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
Het eind van PDZ.. En dan ook nog geen achievement krijgen omdat ik een paar levels in coop heb gehaald :S
Anticlimax maal 4
ik denk heh, dat jij gewoon niet bij de eerste 500 zat. Helaas voor jou, maar je bent waarschijnlijk gewoon te laat...quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:40 schreef Kremers het volgende:
Bij Amazon krijgen de eerste 500 preorders van Dead Rising een gratis faceplate van DRProbleem is alleen dat je hem moet toevoegen aan je bestelling, en de LE kan niet meer besteld worden
Weet iemand hoe je een product aan je bestelling kan toevoegen? Lukt mij niet nl... Zal wel niet kunnen?
edit: Ik heb hem los besteld en bij elkaar gevoegd, alleen wordt er nu 50GBP voor de faceplate gerekend. Ik zal amazon even een mailtje sturen
Shit.... page werkt niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Exclusive Mass Effect previewfilm
http://www.gamevideos.com/video/id/5014
![]()
![]()
![]()
Bij Recently Added Videos staat het nog bij.quote:
Ik kan www.gamevideos.com niet eens bereikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij Recently Added Videos staat het nog bij.
Erm ik wel, dus het probleem ligt bij jou, Fo Sjo!quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan www.gamevideos.com niet eens bereiken
Ja ik denk het ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm ik wel, dus het probleem ligt bij jou, Fo Sjo!
Ze hebben je gebanned.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk het ookKan alles bereiken behalve die page
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom speel je die game ook echtHet is echt de slechtste game in mijn collectie
Ik had dit spel ook gekocht.... hoge verwachtingen.... maar ja! Heb er iemand ander blij mee gemaakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.
Laat maar komen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
http://xboxmovies.teamxbo(...)ctics-Battle-System/
[afbeelding]
Ik ben nooit voorbij lvl 2 gekomen, ruk gamequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.
Ik wacht even de reviews afquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:24 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een aantal games die ik gekocht heb en die ik vervolgens amper gespeeld heb. PDZ is er een van en ik ben er niet rouwig om.
[..]
Laat maar komen.
Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorbij lvl 2 gekomen, ruk game
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Kameo![]()
Er moeten meer sprookjesachtige spellen uitkomen voor de 360.
Das niet sprookjesachtigquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.quote:
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.
60 euro per game vriendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind zuiderpark qua levering echt heel slecht. als je een week voor release besteld ben je al te laat
probeer nedgame eens. loopt een actie en beide titels zijn 51e incl verzending
Ik heb ergens een reuzekikker met een kroon gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
Op de product pagina staat: "eindigt wanneer de 500 op zijn, of als het 8sep is". Je kan hem nog steeds toevoegen dus op is hij niet. Ik heb amazon al een mailtje gestuurd, heeft gewoon met dat combine orders te makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 06:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk heh, dat jij gewoon niet bij de eerste 500 zat. Helaas voor jou, maar je bent waarschijnlijk gewoon te laat...
had ik al in het vorige topic gemeld op pagina 2 of 3, maar dat maakt het nieuws er niet beter op natuurlijk!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef kepler het volgende:
Mad Tracks uitgesteld vanwege online multiplayer
wel online multiplayerGelijk een stuk interessanter
ja vriend, dat zie je pas bij het afrekenen en anders is de actie afgelopenquote:
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
LotR is echt fantasy, sprookjes zijn veel liever. Bij sprookjes denk ik aan doornroosje ed, niet aan gigantische veldslagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?
Ga je van genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg komende week Tomb Raider Legends binnen.... lekker wat te doen
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden tochquote:
Ja vond hem leuk, wel wat kort, maar beter dan het vorige deel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden toch?
Ja,... sterker nog... na de eindcredits start je precies waar je de eindbaas/scene tegenkwam..... echter dan ben je een flinke held... mensen klappen en shit....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef wc-eend het volgende:
Kan je na het uitspelen van oblivion (mainquest) gewoon nog free roamen? want ik ben het rondlopen en side questen beetje zat en ga de mainquest doen.. maarja als ik daar na niet meer kan side questen ga ik weer verder met side quests..
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNENquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef Zijpie het volgende:
*denkt er echt aan om een 360 te halen..
Ik hoop deze week een xbox360 te kopen (wel 2de hands, ben immers maar een arme student hequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
OKE !quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
Condemned is goed idd.... erg van genoten!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
Wat is Condemned eigenlijk toch een topper. Ben 'm nu op hard aan het uitspelen, echt genieten.
klikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Condemned ga ik ook nog wel een keer kopen als het afgeprijst is.
Demo was erg eng.
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.quote:
ik woon er dicht bijquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.
mwah zouw het kunnen opsturenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, maar daar heb ik niks aan.
Als het kan graag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zouw het kunnen opsturen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:
Is dat Uno zo'n geweldig spel ofzo?
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halen
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel okequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.
Wat "Rare" met de multiplayer heeft gedaan vergeef ik ze nooit.![]()
Ril. Echt alles aan de multiplayermodi faalt beangstigend imo. Het complete gameconcept is ongeschikt voor de serie. Rare zag het waarschijnlijk zelf ook en waarschijnlijk hebben ze daarom maar een Counter Strike kloon gamemode in de game gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel oke
Halo 2 is imo de beste shooter op live. Mits je het met leuke gamers speelt en niet met mensen die voor de punten gaan (dit aangezien je te makkelijk een 1 hit kill kunt maken in Halo 2).quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Daarom juist is het de enige goede shooter op live
ja inderdaad, bedoelde 360 shooters op live daar is PDZ de beste in denk ik, graw en cod2 online boeien me niet echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 2 is imo de beste shooter op live. Mits je het met leuke gamers speelt en niet met mensen die voor de punten gaan (dit aangezien je te makkelijk een 1 hit kill kunt maken in Halo 2).
Trusty Bell en Blue Motherfucking Dragonquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Kameo![]()
Er moeten meer sprookjesachtige spellen uitkomen voor de 360.
Het is Stardate: 2985 voordat die twee uitkomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trusty Bell en Blue Motherfucking Dragon![]()
![]()
In mensentijd, kerstmis 2006quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is Stardate: 2985 voordat die twee uitkomen.
raar, volgens mij zit er wel een system-reset op (alles gaat naar standaard, maar saves blijven bewaard). Dit weet ik niet 100% zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:03 schreef jogy het volgende:
Ik krijg regelmatig meldingen dat het spel wat ik wil spelen ( demo's) niet geschikt zijn voor pal-50 ( of 50-pal ) en ik het in pal-60 ( of 60-pal ) moet draaien. Daarna ga ik kijken bij system, display en dan staat het gewoon op 60 ingesteld. Ik begrijp het niet meer, is mijn Xbox fucked? is deze nog te resetten ofzo?
.. en je laatste Rollo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
raar, volgens mij zit er wel een system-reset op (alles gaat naar standaard, maar saves blijven bewaard). Dit weet ik niet 100% zekerDus bedenk goed wat je met de reset doet
Even het schakeltje op het kopje wat in je X360 zit omzetten (van je componentstekker) en dan staat ie op SDTV.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:03 schreef jogy het volgende:
Ik krijg regelmatig meldingen dat het spel wat ik wil spelen ( demo's) niet geschikt zijn voor pal-50 ( of 50-pal ) en ik het in pal-60 ( of 60-pal ) moet draaien. Daarna ga ik kijken bij system, display en dan staat het gewoon op 60 ingesteld. Ik begrijp het niet meer, is mijn Xbox fucked? is deze nog te resetten ofzo?
Oeh, ok thanks. ff weer opnieuw instellen dus. Probeer het vanavond evenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Even het schakeltje op het kopje wat in je X360 zit omzetten (van je componentstekker) en dan staat ie op SDTV.
Dan ga je naar je laatste tabje met je instellingen en bij de bovenste geloof ik kan je um op 60 instellen. Schakeltje weer op HDTV zetten en klaar..
Had hetzelfde probleem..
Tot donderdag.
NHL nieuwe deel komt er aan dacht ik.. ziet er wel erg goed uit ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef Gajes het volgende:
Komen er nog leuke sportspellen uit?
Jep, en wat dacht je van PES 6?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
NHL nieuwe deel komt er aan dacht ik.. ziet er wel erg goed uit ook
Ik doe niet aan Sportquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jep, en wat dacht je van PES 6?
Of Fifa 2007 als je niet van voetbal houdt.
Ik heb me 360 nu 7 dagen en begin al te kijken naar andere games.. Helaas lijkt Kameo de enige titel die me geld waard isquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Nou, ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen die X360.
Heb hem nu een tijdje, maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ach ik wacht nog wel tot de feestdagen wat er dan gaat uitkomen, anders mag ie van mij de deur uit
lekker op de pc gaan gamen, daar is 95% FPSquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Nou, ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen die X360.
Heb hem nu een tijdje, maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ach ik wacht nog wel tot de feestdagen wat er dan gaat uitkomen, anders mag ie van mij de deur uit
Ik game niet op mijn pc, daarvoor heb ik dus de X360 (quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker op de pc gaan gamen, daar is 95% FPS![]()
Tuurlijk kan dat, maar dan is het wel je eigen schuld. Er zijn en komen genoeg topgames voor de Xbox 360 uit. Als het niet je smaak is heb je gewoon de verkeerde console gekozen. Maar kom hier dan niet elke keer mekkeren want er is genoeg en bovendien kunnen we er niks mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef SToRM81 het volgende:
Lekkere reacties weer![]()
Het kan toch zijn dat de huidige games niet je smaak zijn? Ik zit ook nog steeds op fatsoenlijke spellen te wachten![]()
Maar Dead Rising ziet er wel uit als een spel die ik ga kopen en Saints Row ook heel misschien, dus er is nog hoop![]()
Prey, CoD 2, PD0 en Quake 4.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ik heb 'm net op de post gedaan richting Chocobo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Hitman is tof trouwens![]()
Volgens mij heeft niemand hier dat spel of wel? Vrij ondergewaardeerd wel.
Ik heb hem op de PCquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Nee dat mag nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef jpg97 het volgende:
Oh dus je mag niet stellen dat er mensen zijn die het aanbod van spellen op de X360 tegen vinden vallen?
Wat bekrompen zeg
Ik bash mijn eigen console niet, ik lever alleen kritiek en daar is niks mis mee.
Inderdaad.quote:
De replay waarde is aan de ene kant niet zo hoog als je de levels eenmaal kent. Aan de andere kant zijn er meerdere moeilijkheidsgraden en diverse mogelijkheden om een level uit te spelen. Ben nu bij de 8e missie ofzo, en vindt het echt een topspel. Zeker een aanrader voor iedereen die het FPS/stealth genre kan waarderen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb 'm net op de post gedaan richting Chocobo.
Zeker tof spel, maar ik was er klaar mee.
quote:
Maar wat je zegt is gewoon bullshit, jij stelt dat het 90% FPS is. Er zijn maar 4 FPS games voor de X360.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef jpg97 het volgende:
Oh dus je mag niet stellen dat er mensen zijn die het aanbod van spellen op de X360 tegen vinden vallen?
Wat bekrompen zeg
Ik bash mijn eigen console niet, ik lever alleen kritiek en daar is niks mis mee.
Zijn beide goede gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
Burnout Revenge geruild tegen Kameo @ 360 ruil topic
![]()
Ik wil Kameo geen RPG noemen. Burnout 4 had ik al uitgespeeld op de Xbox. Was een hele grote teleurstelling, net als deel 3. Burnout 2quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games
Burnout beste/leukste racegame ooit (al is Burnout Revenge wel een stuk minder dan de vorige delen) en in HD is ie
Kameo vrolijke en kleurrijke RPG. Moet 'm nog eens verder gaan spelen ooit, ben nog niet zo heel ver
Burnout is leuk, maar momenteel vind ik PGR3 de bestequote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Burnout beste/leukste racegame ooit (al is Burnout Revenge wel een stuk minder dan de vorige delen) en in HD is ie
Ik heb Kameo ook nog liggen, die heb ik eens gekregen. Ik heb m nog niet zo ver gespeeld, maar ik vond m wel tegenvallen. Binnenkort maar eens verder spelen en misschien dat ie verderop in het spel toch beter wordtquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil Kameo geen RPG noemen. Burnout 4 had ik al uitgespeeld op de Xbox. Was een hele grote teleurstelling, net als deel 3. Burnout 2.
De Kameo demo vind ik iig erg leuk.. Ik weet dat het een NeoRare game is, dus ik moet maar niet teveel van de game verwachten.
heb hem welquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
madden 07 deze maandquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef Gajes het volgende:
Komen er nog leuke sportspellen uit?
Is wel een leuk spel, alleen die plays die je kan doen word ik helemaal gek van!quote:
Burnout heb ik me idd enorm mee vermaakt. Heerlijke racegame.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games
Kameo vrolijke en kleurrijke RPG. Moet 'm nog eens verder gaan spelen ooit, ben nog niet zo heel ver
voor hoeveel ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef =HellFire= het volgende:
Wie wil Football Championship manager 2006 van me kopen?
Never mind... kan niet, mag niet. Maar goed, das de enige 360 game die ik nooit heb aangeraakt.En die verpest m'n collectie!
Ik heb daarnet even verder gespeeld en wel een redelijk goeie game.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef kepler het volgende:
Kameo was 1 van mijn favo-games op de 360
en voor de programmeurs onder ons: Microsoft komt met nieuw ontwikkelingsplatform voor PC/360
Condemned is zeker een ERG vet spel! Jammer van het einde alleen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb daarnet even verder gespeeld en wel een redelijk goeie game.
Condemned demo ook even gespeeld en die is goed zeg![]()
Mooie graphics en erg spannend.
Demo's downloaden van Live gaat ook best snel trouwens![]()
Zoek een baanquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:09 schreef Kremers het volgende:
DR mag wel komen trouwens, verveel me de pleuris met die kolere regen steeds
Nog niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:20 schreef jpg97 het volgende:
Ja table tennis en dan geen prijzen krijgen zoals bij mij het geval was
Thanksquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog niet?, we gaan er achteraan
oud of?quote:http://www.gamasutra.com/php-bin/new...hp?story=10458
'Talking on the eve of its Gamefest event in Seattle, Microsoft has revealed XNA Game Studio Express, a new product which will allow indie developers and students to develop simultaneously on Xbox 360 and PC, and share their games to others in a new Xbox 360 'Creators Club'.
The details of the new tech are as follows: XNA Game Studio Express will be available for free to anyone with a Windows XP-based PC, and will provide them with what's described as "Microsoft's next-generation platform for game development." In addition, by joining a "creators club" for an annual subscription fee of $99, users will be able to build, test and share their games on Xbox 360, as well as access a wealth of materials to help speed the game development progress.'
een MMO waarin je je char kunt levelen door berichten te posten? ;')quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat iemand een Fok! game maakt.
Ik wist niet dat dat spel er zo goed uitzag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Condemned is zeker een ERG vet spel! Jammer van het einde alleen...
Hij evenaart bijna de Silent Hill ervaringquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat spel er zo goed uitzag.
Lijkt me wel een leuk spel om in het donker te spelen met een 5.1 setje erbij, ik schrok me bij de eerste vijand nu al rot![]()
Luie hondquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:37 schreef devv05 het volgende:
Ik moet die eindbaas nog verslaan
Is me nooit gelukt en had er geen zin meer in. Misschien dat iemand het ooit nog voor me wil doen om die achievement te behalenSavegame heb ik nog wel.
Dan moet je GEEN Dead Rising gaan spelen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Jasza het volgende:
Ken het gevoel wel, vooral als je heel dichtbij bent en het lukt dan steeds net niet. Dan begin ik vaak met dingen te smijten hehe.
Handig, vooral met een draadloze controllerquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Jasza het volgende:
Ken het gevoel wel, vooral als je heel dichtbij bent en het lukt dan steeds net niet. Dan begin ik vaak met dingen te smijten hehe.
Ik kwam niet verder in GUN, daarna nooit meer gespeeldquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan superieure eindbazen. Paste ook totaal niet in het spel...
dan moet je nooit aan Path Of Neo gaan beginnen. Wat een ruk-eindbaas was dat zeg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef devv05 het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan superieure eindbazen. Paste ook totaal niet in het spel...
Nah met de controller ga ik niet smijten, maar iets anders wat in me buurt isquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Handig, vooral met een draadloze controller
Ook niks gehad...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog niet?, we gaan er achteraan
Snap ikquote:
quote:LCD/TFT-Fernseher / Bildschirmdiagonale: 69 cm / Bildschirmformat: 16:9 / Auflösung: 1366 x 768 Pixel / Kontrastverhältnis: 1200:1 / Helligkeit: 500 cd/m² / Anschlüsse: D-Sub 15 VGA, HDMI x2 / HD-Ready / Abmessungen: 693 x 529 x 195 mm / Gewicht: 16,00 kg
Kost dat ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dus ook een HDTV kopen voor de 360, is deze Acer met deze specs een beetje goed?
[..]
[afbeelding]
En hij is 550 euroquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is wel een goed toestel. Acer ook wel een goed merk
Let wel op: Anschlüsse: D-Sub 15 VGA, HDMI x2quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Ik wil dus ook een HDTV kopen voor de 360, is deze Acer met deze specs een beetje goed?
[..]
[afbeelding]
Waarom nou weer specifiek 2011?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:50 schreef Retuobak het volgende:
2011 is gonna be the magic year for me
Rond die tijd ga ik aan een HDTV
dan stopt UPC met leveren van kabeltvquote:
Ik dacht dat de 360 bij MediaMArkt goedkoper was.quote:
core voor 250 dacht ik zoquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 360 bij MediaMArkt goedkoper was.
heb je toch geen reet aan... of je moet de PS3 willen kopen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef SToRM81 het volgende:
Ik koop er wel 1 als de 1080p toestellen redelijk geprijst zijn![]()
Ik dacht ik ergens las dat de premium bij mm 350 was dan nog een spel erbij is 410.quote:
PS3quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je toch geen reet aan... of je moet de PS3 willen kopen....![]()
Headset, betere kabel, netwerkkabel, wireless controllerquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Als de core 250 is, kun je voor 100 euro de HD kopen, kom je nog op 350 uit.
Of je moet 720p video een te kleine upgrade tov DVD vinden maar 1080p wel nipt voldoende voor een niet te hoog bedrag.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heb je toch geen reet aan... of je moet de PS3 willen kopen....![]()
Goede keuzequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:
Heb vanmiddag 360 gekocht (uiteraard premium) samen met xbox live, 21ms points, wifi adapter, morgen komt pgr3 binnen dus ben me nu aan het vermaken met uno :-D en een paar demo's.
355 euro?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Niek. het volgende:
Heb vanmiddag 360 gekocht (uiteraard premium) samen met xbox live, 21ms points, wifi adapter, morgen komt pgr3 binnen dus ben me nu aan het vermaken met uno :-D en een paar demo's.
Maarja, ik hoef opzich geen super ding.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:43 schreef devv05 het volgende:
Kan je beter even wachten en verder sparen. Voor 599/699 heb je tegenwoordig helel leuke HDTVtjes (check de lokale Mediamarkt voor leuke aanbiedingen ofzo)
Check de link hierboven iig voor een alternatiefquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maarja, ik hoef opzich geen super ding.
550 vind ik een mooie prijs (net of ik veel geld heb) en hij heeft een snelle responsetijd. 1200:1 contrast enz. klinkt allemaal erg goed.
En omdat ik toch die VGA kabel al heb, en ikkan ook mijn pc erop aansluiten lijkt mij die wel een goede keus, of er moet iets zijn wat echt heel erg negatief is.
dan zou ik een LE32S71 kopen voor ¤980, nieuwere serie (s) en nieuwer model (71) voor hetzelfde geldquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede keuze
Om even op die discussie van die TV in te haken verder, zulke aanbiedingen zijn best leuk toch? 32" tv (82 cm) kost ongeveer 300 euro meer.
Als je voor me zou staan en vrouwelijk zou zijn dan had ik je een tongzoen gegeven, het werkt weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Even het schakeltje op het kopje wat in je X360 zit omzetten (van je componentstekker) en dan staat ie op SDTV.
Dan ga je naar je laatste tabje met je instellingen en bij de bovenste geloof ik kan je um op 60 instellen. Schakeltje weer op HDTV zetten en klaar..
Had hetzelfde probleem..
Tot donderdag.
En als je een goede hdtv koopt bereid je je voor op de toekomstquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:03 schreef Morthill het volgende:
Maar wat is er toch zo fantastisch aan HD-TV. Het is mooier, maar om daar nu 600 euro meer voor te leggen dan mijn gewone 28" breedbeeld tv
waarom voorbereiden op de toekomst als je in de toekomst die teevee's voor de helft kan kopen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En als je een goede hdtv koopt bereid je je voor op de toekomst
ja, dat zeiden ze ook over breedbeeld tv's, alleen dat is er nooit gebeurd dat dat de standaard werdquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En als je een goede hdtv koopt bereid je je voor op de toekomst
Zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede keuze
Om even op die discussie van die TV in te haken verder, zulke aanbiedingen zijn best leuk toch? 32" tv (82 cm) kost ongeveer 300 euro meer.
Mooier is een understatement, het is gewoon een wereld van verschil. Natuurlijk kun je wachten tot het goedkoper wordt, maar dat geldt voor alles. Een Xbox 360 zal in de toekomst ook veel minder gaan kosten, maar ik heb geen zin om erop te wachten, ik leef nuquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:03 schreef Morthill het volgende:
Maar wat is er toch zo fantastisch aan HD-TV. Het is mooier, maar om daar nu 600 euro meer voor te leggen dan mijn gewone 28" breedbeeld tv
Nee,quote:
En vergeet geen Saint Row.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:09 schreef Niek. het volgende:
Owke, ga in ieder geval dead rising downloaden.
Maar om nu puur voor de 360 800 euro neer te gaan leggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mooier is een understatement, het is gewoon een wereld van verschil. Natuurlijk kun je wachten tot het goedkoper wordt, maar dat geldt voor alles. Een Xbox 360 zal in de toekomst ook veel minder gaan kosten, maar ik heb geen zin om erop te wachten, ik leef nu
Ik zou in ieder geval niet meer zonder HDTV kunnen, en met het oog op de toekomst ben ik alleen nog maar meer tevreden.
Op dit moment nog wel ja, maar ik vind het zeker het geld waard.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar om nu puur voor de 360 800 euro neer te gaan leggen
Zo jammer dan mijn Apple cinema niet dezelfde aansluitingen als de Dell heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Voorlopig ga ik nog geen HD-TV kopen. Heb deze pcschermpje gewoon aangesloten op mijn Xbox 360.
Welke aansluitingen heb je dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo jammer dan mijn Apple cinema niet dezelfde aansluitingen als de Dell heeft.. Word dus wachten op een 360 DVI out kabel
VGA naar DVI converter? Okee, wat kwaliteitsverlies, maar nog altijd een stuk mooier dan een normale TV.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo jammer dan mijn Apple cinema niet dezelfde aansluitingen als de Dell heeft.. Word dus wachten op een 360 DVI out kabel
Ik heb ook nog een 480p 37" plasma waar ik me component soms op aansluit. En kwaliteitsverlies is niet hip. Zeker niet als je een apple scherm koopt die 2x zo duur is als een dell omdat je betere kwaliteit wiltquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
VGA naar DVI converter? Okee, wat kwaliteitsverlies, maar nog altijd een stuk mooier dan een normale TV.
Dell schermen zijn van prima kwaliteit hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 480p 37" plasma waar ik me component soms op aansluit. En kwaliteitsverlies is niet hip. Zeker niet als je een apple scherm koopt die 2x zo duur is als een dell omdat je betere kwaliteit wilt
Mjah ik ga wel eens kijken hoeveel kwaliteitverlies er is.
Die van Dell is volgens Tweakers review in vele opzichten beter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 480p 37" plasma waar ik me component soms op aansluit. En kwaliteitsverlies is niet hip. Zeker niet als je een apple scherm koopt die 2x zo duur is als een dell omdat je betere kwaliteit wilt
Mjah ik ga wel eens kijken hoeveel kwaliteitverlies er is.
Ik heb heel wat reviews gelezen en gezien. Er zijn duidelijk verschillen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dell schermen zijn van prima kwaliteit hoor
Vaak gebruiken schermen van Dell en Apple zelfs dezelfde panelen.
Bij Apple schermen betaal je extra voor naam en design.
Dat zijn de nieuwe schermenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die van Dell is volgens Tweakers review in vele opzichten beter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |