Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorbij lvl 2 gekomen, ruk game
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Kameo![]()
Er moeten meer sprookjesachtige spellen uitkomen voor de 360.
Das niet sprookjesachtigquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.quote:
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.
60 euro per game vriendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind zuiderpark qua levering echt heel slecht. als je een week voor release besteld ben je al te laat
probeer nedgame eens. loopt een actie en beide titels zijn 51e incl verzending
Ik heb ergens een reuzekikker met een kroon gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
Op de product pagina staat: "eindigt wanneer de 500 op zijn, of als het 8sep is". Je kan hem nog steeds toevoegen dus op is hij niet. Ik heb amazon al een mailtje gestuurd, heeft gewoon met dat combine orders te makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 06:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk heh, dat jij gewoon niet bij de eerste 500 zat. Helaas voor jou, maar je bent waarschijnlijk gewoon te laat...
had ik al in het vorige topic gemeld op pagina 2 of 3, maar dat maakt het nieuws er niet beter op natuurlijk!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef kepler het volgende:
Mad Tracks uitgesteld vanwege online multiplayer
wel online multiplayerGelijk een stuk interessanter
ja vriend, dat zie je pas bij het afrekenen en anders is de actie afgelopenquote:
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
LotR is echt fantasy, sprookjes zijn veel liever. Bij sprookjes denk ik aan doornroosje ed, niet aan gigantische veldslagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?
Ga je van genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg komende week Tomb Raider Legends binnen.... lekker wat te doen
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden tochquote:
Ja vond hem leuk, wel wat kort, maar beter dan het vorige deel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden toch?
Ja,... sterker nog... na de eindcredits start je precies waar je de eindbaas/scene tegenkwam..... echter dan ben je een flinke held... mensen klappen en shit....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef wc-eend het volgende:
Kan je na het uitspelen van oblivion (mainquest) gewoon nog free roamen? want ik ben het rondlopen en side questen beetje zat en ga de mainquest doen.. maarja als ik daar na niet meer kan side questen ga ik weer verder met side quests..
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNENquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef Zijpie het volgende:
*denkt er echt aan om een 360 te halen..
Ik hoop deze week een xbox360 te kopen (wel 2de hands, ben immers maar een arme student hequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
OKE !quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
Condemned is goed idd.... erg van genoten!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
Wat is Condemned eigenlijk toch een topper. Ben 'm nu op hard aan het uitspelen, echt genieten.
klikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Condemned ga ik ook nog wel een keer kopen als het afgeprijst is.
Demo was erg eng.
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.quote:
ik woon er dicht bijquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.
mwah zouw het kunnen opsturenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, maar daar heb ik niks aan.
Als het kan graag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zouw het kunnen opsturen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:
Is dat Uno zo'n geweldig spel ofzo?
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halen
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel okequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.
Wat "Rare" met de multiplayer heeft gedaan vergeef ik ze nooit.![]()
Ril. Echt alles aan de multiplayermodi faalt beangstigend imo. Het complete gameconcept is ongeschikt voor de serie. Rare zag het waarschijnlijk zelf ook en waarschijnlijk hebben ze daarom maar een Counter Strike kloon gamemode in de game gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |