nee, je moet alleen je serienummer doorgeven en daarmee kunnen ze het zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:09 schreef Hellrazor het volgende:
iemand op ebay verkoopt nieuwe xbox360's alleen zegt hij dat hij geen garantie kan geven![]()
heb je een bon nodig voor als je x60 stuk gaat ?
yep 5 uurtjes plezier weer, toffe game alleen te kort imoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg komende week Tomb Raider Legends binnen.... lekker wat te doen
Geeft niks.... gaat om de ervaring....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep 5 uurtjes plezier weer, toffe game alleen te kort imo
Zie je nou wel. Het is geen GTA kloonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat triestcheck die Saints row info
spoilers niet lezen
Nee, dat is te positiefquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zie je nou wel. Het is geen GTA kloon
IN DE FULL VERSION IS HET WEL GOED!1!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is te positief
Wat een KUTeinde
lolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IN DE FULL VERSION IS HET WEL GOED!1!!!
Ik kan je na vele honderden potjes vertellen dat statistisch gezien je geen enkele kans maakt om dit gemiddelde vol te houden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef Erwtensoep het volgende:
2 potjes UNO 2 keer gewonnen![]()
Als het om geld gaat heb ik nooit zoveel geluk![]()
Ok, dan is er geen logica in de verzenddagen, want ik bestelde en kreeg het op donderdag, een week na mijn bestelling en bericht dat betaling binnen wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zal ik het verpesten, hij heeft dit gequote van iemand anders van een ander forum.
@Morthill, ik heb 1 keer via Zuiderpark besteld en dan via de post gedaan (normaal ophalen) en toen kreeg ik het zaterdag binnen, vrijdag verzonden.
Morgenavond ben ik er wel voor inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben wel in om vanavond een paar potjes online te UNO'en, wie doet mee?
inderdaad ja. Alleen moet ik effe snel een oplossing zoeken voor het geluid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Over een week zelf maar 1 kopen dus
Xbox 360 + HDTV =![]()
Tof! Dit gaat echt zo'n geweldige game wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Exclusive Mass Effect previewfilm
http://www.gamevideos.com/video/id/5014
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel een stoer einde eigenlijk, ok je gaat je kut voelen als je dat zietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
spoilers niet lezen
anders spoil je het einde even..ik doelde op het niet door kunnen gamen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het wel een stoer einde eigenlijk, ok je gaat je kut voelen als je dat ziet. En het is ZEKER kut dat je niet kan spelen nadat je de game hebt uitgespeeld
. Maar ik vind het wel een origineel einde ipv happy end in de meeste games
Ik klik lekker nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
spoilers niet lezen
er staat alleen dat je niet door kan gamen als je em uitgespeeld hebt, dat je de credits krijgt en naar het hoofd menu word terug gegooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:08 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het gewoon een kuteinde.
Een einde hoeft niet happy te zijn, maar het moet je niet het gevoel geven dat je voor niks hebt zitten spelen. Dat is gewoon stupide. Dit klinkt dan ook als een einde van niks.
wat een kut forum als ik je zoals nu qoute zie ik wat je spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
einde van condemned maak eens snel condemned 2quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
Het eind van PDZ.. En dan ook nog geen achievement krijgen omdat ik een paar levels in coop heb gehaald :S
Anticlimax maal 4
Waarom speel je die game ook echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:30 schreef BMH het volgende:
Het eind van PDZ.. En dan ook nog geen achievement krijgen omdat ik een paar levels in coop heb gehaald :S
Anticlimax maal 4
ik denk heh, dat jij gewoon niet bij de eerste 500 zat. Helaas voor jou, maar je bent waarschijnlijk gewoon te laat...quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:40 schreef Kremers het volgende:
Bij Amazon krijgen de eerste 500 preorders van Dead Rising een gratis faceplate van DRProbleem is alleen dat je hem moet toevoegen aan je bestelling, en de LE kan niet meer besteld worden
Weet iemand hoe je een product aan je bestelling kan toevoegen? Lukt mij niet nl... Zal wel niet kunnen?
edit: Ik heb hem los besteld en bij elkaar gevoegd, alleen wordt er nu 50GBP voor de faceplate gerekend. Ik zal amazon even een mailtje sturen
Shit.... page werkt niet meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Exclusive Mass Effect previewfilm
http://www.gamevideos.com/video/id/5014
![]()
![]()
![]()
Bij Recently Added Videos staat het nog bij.quote:
Ik kan www.gamevideos.com niet eens bereikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij Recently Added Videos staat het nog bij.
Erm ik wel, dus het probleem ligt bij jou, Fo Sjo!quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan www.gamevideos.com niet eens bereiken
Ja ik denk het ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm ik wel, dus het probleem ligt bij jou, Fo Sjo!
Ze hebben je gebanned.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk het ookKan alles bereiken behalve die page
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom speel je die game ook echtHet is echt de slechtste game in mijn collectie
Ik had dit spel ook gekocht.... hoge verwachtingen.... maar ja! Heb er iemand ander blij mee gemaakt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.
Laat maar komen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
http://xboxmovies.teamxbo(...)ctics-Battle-System/
[afbeelding]
Ik ben nooit voorbij lvl 2 gekomen, ruk gamequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat het PD is... sort of.... Anyhoo ik heb em uitgespeeld, nu nog ff 4 levels die ik op coop heb gehaald even alleen uitspelen, dan vind ik het wel best.
Ik wacht even de reviews afquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:24 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een aantal games die ik gekocht heb en die ik vervolgens amper gespeeld heb. PDZ is er een van en ik ben er niet rouwig om.
[..]
Laat maar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |