Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorbij lvl 2 gekomen, ruk game
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Klopt. Totaal overrated ook nog es. Kun je beter Kameo spelen als je dan nog een Rare game wil doen.
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Kameo![]()
Er moeten meer sprookjesachtige spellen uitkomen voor de 360.
Das niet sprookjesachtigquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ninetyninenityinnineneneineniennieinninenty nights misschien?
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.quote:
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het heeft o.a. Goblins, Trollen, chicks met grote zwaarden en toverstokken (en vreselijke stemmetjes!), en enorme veldslagen in een land hier ver vandaan.
60 euro per game vriendquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind zuiderpark qua levering echt heel slecht. als je een week voor release besteld ben je al te laat
probeer nedgame eens. loopt een actie en beide titels zijn 51e incl verzending
Ik heb ergens een reuzekikker met een kroon gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
Op de product pagina staat: "eindigt wanneer de 500 op zijn, of als het 8sep is". Je kan hem nog steeds toevoegen dus op is hij niet. Ik heb amazon al een mailtje gestuurd, heeft gewoon met dat combine orders te makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 06:17 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk heh, dat jij gewoon niet bij de eerste 500 zat. Helaas voor jou, maar je bent waarschijnlijk gewoon te laat...
had ik al in het vorige topic gemeld op pagina 2 of 3, maar dat maakt het nieuws er niet beter op natuurlijk!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef kepler het volgende:
Mad Tracks uitgesteld vanwege online multiplayer
wel online multiplayerGelijk een stuk interessanter
ja vriend, dat zie je pas bij het afrekenen en anders is de actie afgelopenquote:
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft Lord of the Rings ook. Bij sprookjesachtig denk ik meer aan fleurige beelden, lieftallige scènes en een aparte bizarre wereld met feeën en grote evil monsters die verslagen dienen te worden.
LotR is echt fantasy, sprookjes zijn veel liever. Bij sprookjes denk ik aan doornroosje ed, niet aan gigantische veldslagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is LoTR toch ook deels? Naja, iets als Fable, deel 2 daarvan misschien?
Ga je van genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg komende week Tomb Raider Legends binnen.... lekker wat te doen
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden tochquote:
Ja vond hem leuk, wel wat kort, maar beter dan het vorige deel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk het ook,... geloof dat jij en B&A hem ook cool vonden toch?
Ja,... sterker nog... na de eindcredits start je precies waar je de eindbaas/scene tegenkwam..... echter dan ben je een flinke held... mensen klappen en shit....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef wc-eend het volgende:
Kan je na het uitspelen van oblivion (mainquest) gewoon nog free roamen? want ik ben het rondlopen en side questen beetje zat en ga de mainquest doen.. maarja als ik daar na niet meer kan side questen ga ik weer verder met side quests..
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNENquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef Zijpie het volgende:
*denkt er echt aan om een 360 te halen..
Ik hoop deze week een xbox360 te kopen (wel 2de hands, ben immers maar een arme student hequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
OKE !quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen gewoon naar de winkel lopen..... 360 premium kopen. GRAW of Oblivion of wat dat ook erbij. Battery packje,... Live Goldje, en PINNEN
Is het zo waard
Condemned is goed idd.... erg van genoten!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Frasier het volgende:
Wat is Condemned eigenlijk toch een topper. Ben 'm nu op hard aan het uitspelen, echt genieten.
klikquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Condemned ga ik ook nog wel een keer kopen als het afgeprijst is.
Demo was erg eng.
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.quote:
ik woon er dicht bijquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
30 euro had ik er graag voor betaald, maar ¤ 9,50 verzendskosten vind ik een beetje overdreven. Ik ga er een nachtje over slapen.
mwah zouw het kunnen opsturenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, maar daar heb ik niks aan.
Als het kan graag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah zouw het kunnen opsturen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:
Is dat Uno zo'n geweldig spel ofzo?
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De coops van Kameo zijn erg cool.... alleen denk ik dat ik nooooit die A rankings achievement zal halen
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel okequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Coop in PDZ is ook cool.. Maar Coop is eigenlijk in ieder spel cool. Anyhoo: PDZ is een verschrikkelijk slecht vervolg, een verschrikkelijk slechte Rareware game & een matige xbox game.
Wat "Rare" met de multiplayer heeft gedaan vergeef ik ze nooit.![]()
Ril. Echt alles aan de multiplayermodi faalt beangstigend imo. Het complete gameconcept is ongeschikt voor de serie. Rare zag het waarschijnlijk zelf ook en waarschijnlijk hebben ze daarom maar een Counter Strike kloon gamemode in de game gezet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Multiplayer van PDZ vindt ik nog wel oke
Halo 2 is imo de beste shooter op live. Mits je het met leuke gamers speelt en niet met mensen die voor de punten gaan (dit aangezien je te makkelijk een 1 hit kill kunt maken in Halo 2).quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Daarom juist is het de enige goede shooter op live
ja inderdaad, bedoelde 360 shooters op live daar is PDZ de beste in denk ik, graw en cod2 online boeien me niet echtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 2 is imo de beste shooter op live. Mits je het met leuke gamers speelt en niet met mensen die voor de punten gaan (dit aangezien je te makkelijk een 1 hit kill kunt maken in Halo 2).
Trusty Bell en Blue Motherfucking Dragonquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Kameo![]()
Er moeten meer sprookjesachtige spellen uitkomen voor de 360.
Het is Stardate: 2985 voordat die twee uitkomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trusty Bell en Blue Motherfucking Dragon![]()
![]()
In mensentijd, kerstmis 2006quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is Stardate: 2985 voordat die twee uitkomen.
raar, volgens mij zit er wel een system-reset op (alles gaat naar standaard, maar saves blijven bewaard). Dit weet ik niet 100% zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:03 schreef jogy het volgende:
Ik krijg regelmatig meldingen dat het spel wat ik wil spelen ( demo's) niet geschikt zijn voor pal-50 ( of 50-pal ) en ik het in pal-60 ( of 60-pal ) moet draaien. Daarna ga ik kijken bij system, display en dan staat het gewoon op 60 ingesteld. Ik begrijp het niet meer, is mijn Xbox fucked? is deze nog te resetten ofzo?
.. en je laatste Rollo!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:27 schreef kepler het volgende:
[..]
raar, volgens mij zit er wel een system-reset op (alles gaat naar standaard, maar saves blijven bewaard). Dit weet ik niet 100% zekerDus bedenk goed wat je met de reset doet
Even het schakeltje op het kopje wat in je X360 zit omzetten (van je componentstekker) en dan staat ie op SDTV.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:03 schreef jogy het volgende:
Ik krijg regelmatig meldingen dat het spel wat ik wil spelen ( demo's) niet geschikt zijn voor pal-50 ( of 50-pal ) en ik het in pal-60 ( of 60-pal ) moet draaien. Daarna ga ik kijken bij system, display en dan staat het gewoon op 60 ingesteld. Ik begrijp het niet meer, is mijn Xbox fucked? is deze nog te resetten ofzo?
Oeh, ok thanks. ff weer opnieuw instellen dus. Probeer het vanavond evenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Panick het volgende:
[..]
Even het schakeltje op het kopje wat in je X360 zit omzetten (van je componentstekker) en dan staat ie op SDTV.
Dan ga je naar je laatste tabje met je instellingen en bij de bovenste geloof ik kan je um op 60 instellen. Schakeltje weer op HDTV zetten en klaar..
Had hetzelfde probleem..
Tot donderdag.
NHL nieuwe deel komt er aan dacht ik.. ziet er wel erg goed uit ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef Gajes het volgende:
Komen er nog leuke sportspellen uit?
Jep, en wat dacht je van PES 6?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
NHL nieuwe deel komt er aan dacht ik.. ziet er wel erg goed uit ook
Ik doe niet aan Sportquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jep, en wat dacht je van PES 6?
Of Fifa 2007 als je niet van voetbal houdt.
Ik heb me 360 nu 7 dagen en begin al te kijken naar andere games.. Helaas lijkt Kameo de enige titel die me geld waard isquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Nou, ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen die X360.
Heb hem nu een tijdje, maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ach ik wacht nog wel tot de feestdagen wat er dan gaat uitkomen, anders mag ie van mij de deur uit
lekker op de pc gaan gamen, daar is 95% FPSquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
Nou, ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen die X360.
Heb hem nu een tijdje, maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ach ik wacht nog wel tot de feestdagen wat er dan gaat uitkomen, anders mag ie van mij de deur uit
Ik game niet op mijn pc, daarvoor heb ik dus de X360 (quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lekker op de pc gaan gamen, daar is 95% FPS![]()
Tuurlijk kan dat, maar dan is het wel je eigen schuld. Er zijn en komen genoeg topgames voor de Xbox 360 uit. Als het niet je smaak is heb je gewoon de verkeerde console gekozen. Maar kom hier dan niet elke keer mekkeren want er is genoeg en bovendien kunnen we er niks mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef SToRM81 het volgende:
Lekkere reacties weer![]()
Het kan toch zijn dat de huidige games niet je smaak zijn? Ik zit ook nog steeds op fatsoenlijke spellen te wachten![]()
Maar Dead Rising ziet er wel uit als een spel die ik ga kopen en Saints Row ook heel misschien, dus er is nog hoop![]()
Prey, CoD 2, PD0 en Quake 4.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef jpg97 het volgende:
maar de spellen die uitkomen zijn voor 90% FPS
Ik heb 'm net op de post gedaan richting Chocobo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Hitman is tof trouwens![]()
Volgens mij heeft niemand hier dat spel of wel? Vrij ondergewaardeerd wel.
Ik heb hem op de PCquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Nee dat mag nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef jpg97 het volgende:
Oh dus je mag niet stellen dat er mensen zijn die het aanbod van spellen op de X360 tegen vinden vallen?
Wat bekrompen zeg
Ik bash mijn eigen console niet, ik lever alleen kritiek en daar is niks mis mee.
Inderdaad.quote:
De replay waarde is aan de ene kant niet zo hoog als je de levels eenmaal kent. Aan de andere kant zijn er meerdere moeilijkheidsgraden en diverse mogelijkheden om een level uit te spelen. Ben nu bij de 8e missie ofzo, en vindt het echt een topspel. Zeker een aanrader voor iedereen die het FPS/stealth genre kan waarderen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb 'm net op de post gedaan richting Chocobo.
Zeker tof spel, maar ik was er klaar mee.
quote:
Maar wat je zegt is gewoon bullshit, jij stelt dat het 90% FPS is. Er zijn maar 4 FPS games voor de X360.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef jpg97 het volgende:
Oh dus je mag niet stellen dat er mensen zijn die het aanbod van spellen op de X360 tegen vinden vallen?
Wat bekrompen zeg
Ik bash mijn eigen console niet, ik lever alleen kritiek en daar is niks mis mee.
Zijn beide goede gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
Burnout Revenge geruild tegen Kameo @ 360 ruil topic
![]()
Ik wil Kameo geen RPG noemen. Burnout 4 had ik al uitgespeeld op de Xbox. Was een hele grote teleurstelling, net als deel 3. Burnout 2quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games
Burnout beste/leukste racegame ooit (al is Burnout Revenge wel een stuk minder dan de vorige delen) en in HD is ie
Kameo vrolijke en kleurrijke RPG. Moet 'm nog eens verder gaan spelen ooit, ben nog niet zo heel ver
Burnout is leuk, maar momenteel vind ik PGR3 de bestequote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Burnout beste/leukste racegame ooit (al is Burnout Revenge wel een stuk minder dan de vorige delen) en in HD is ie
Ik heb Kameo ook nog liggen, die heb ik eens gekregen. Ik heb m nog niet zo ver gespeeld, maar ik vond m wel tegenvallen. Binnenkort maar eens verder spelen en misschien dat ie verderop in het spel toch beter wordtquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil Kameo geen RPG noemen. Burnout 4 had ik al uitgespeeld op de Xbox. Was een hele grote teleurstelling, net als deel 3. Burnout 2.
De Kameo demo vind ik iig erg leuk.. Ik weet dat het een NeoRare game is, dus ik moet maar niet teveel van de game verwachten.
heb hem welquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
madden 07 deze maandquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef Gajes het volgende:
Komen er nog leuke sportspellen uit?
Is wel een leuk spel, alleen die plays die je kan doen word ik helemaal gek van!quote:
Burnout heb ik me idd enorm mee vermaakt. Heerlijke racegame.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zijn beide goede games
Kameo vrolijke en kleurrijke RPG. Moet 'm nog eens verder gaan spelen ooit, ben nog niet zo heel ver
voor hoeveel ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef =HellFire= het volgende:
Wie wil Football Championship manager 2006 van me kopen?
Never mind... kan niet, mag niet. Maar goed, das de enige 360 game die ik nooit heb aangeraakt.En die verpest m'n collectie!
Ik heb daarnet even verder gespeeld en wel een redelijk goeie game.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef kepler het volgende:
Kameo was 1 van mijn favo-games op de 360
en voor de programmeurs onder ons: Microsoft komt met nieuw ontwikkelingsplatform voor PC/360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |