Zelfs het sluipen was erg vet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef =HellFire= het volgende:
AAAAARGH, gasten. Geen wonder dat jullie oetlullen allemaal denken dat Splinter Cell gelijk staat aan 'sluipen' als je enkel deel 1 en PT () gespeeld hebben. Speel deel drie en kom dan hier maar weer.
I'm dead serious!
??????????????????quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:07 schreef Chocobo het volgende:
Wil zooo graag de SP van de nieuwe SC gamen.... de MP ook wel maar lees net dat coop verwijderd is
Ja ik hoorde dat op een ander forum, ging ik checken, hebben ze het geschrapt.quote:
Iemand anders meldde het in het vorige topic... weet niet of het klopt natuurlijkquote:
Ik zei het dus het kloptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iemand anders meldde het in het vorige topic... weet niet of het klopt natuurlijk
Bron? Lijkt me echt nonsense. Ik had juist gelezen dat ze dat nog uitgebreider gingen makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat op een ander forum, ging ik checken, hebben ze het geschrapt.
Waarom in godsnaam, ze hebben de game al uitgesteld, het was juist het tofst.
Yes pleasequote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:18 schreef Wessiej het volgende:
Op de Splinter Cell site gekeken, bij MP alleen Spie Vs. Mercenary en nog wat, maar geen Co-op.
Aangepaste co-op dus.quote:To begin this preview I must state for the record that Splinter Cell Double Agent has ditched the co-op play that was seen in Chaos Theory. Now whilst this may disappoint many people, the bottom line is that Ubisoft felt the co-op play became far too familiar with gamers and was simply something gamers only played through once or twice. The AI played out exactly the same each time you played and wasn't dynamic enough to remain challenging for those who had already completed the co-op maps. Now before you co-op fans cry out in disgust, Ubisoft have opted to cater for co-op players by introducing not only specific co-op challenges but also an advanced AI program for handling Upsilon bots. The challenges come in various forms with progressive difficulties and can be things like grabbing certain objects on the map whilst remaining undetected to hacking terminals simultaneously at different points on the map. The challenges will start off pretty simple but will eventually become extremely tough. The co-op mode will also be 3 spies versus 3 AI bots.
Nou Halo2 nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens sinds vandaag PGR 3 binnen
Boeiend, heb je de Ps3 al gezien? Ding is groter dan de originele Xboxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
De HD-DVD drive voor de 360![]()
Teeeringquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Coole faceplatequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Wederom: Splinter Cell 3 gespeeld?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef twi het volgende:
Kan mensen wel begrijpen dat ze SC niet leuk vinden. Ik hoop in elk geval dat ze dat quick saven eruit hebben gedonderd. Checkpoints zorgen voor veel meer spanning (en frustratie).
deel 2 is beterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens sinds vandaag PGR 3 binnen
Ik ben echt benieuwd. Videoland zegt dat ze voor het eind van het jaar al 200 HD-DVD's moeten hebben liggen. Dat is dus wel al voor op Blue-ray. Voor de rest hoor ik over blue-ray dat het allemaal niet zo lekker loopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:36 schreef twi het volgende:
Wat een lomp ding zegStraks maken ze als deze flopt nog een Blueray drive, die kan je er dan bovenop leggen
160 ofzo. Stuk goedkoper dan een stand alone iigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel zou zo'n HD-drive voor de Xbox 360 moeten kosten? Het lijk mij zinloos om er een te halen als een standalone speler goedkoper is.
De eerste stand-alone Blu-Ray speler was toch iets van $1000,-? Lijkt mij dat je voor de stand-alone HD-DVD speler net zoiets moet verwachten. Mijn DVD-Speler kostte 6 jaar geleden ook nog bijna Fl1100,-quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel zou zo'n HD-drive voor de Xbox 360 moeten kosten? Het lijk mij zinloos om er een te halen als een standalone speler goedkoper is.
Het is een beetje afwachten wat straks de standaard wordt. Al lijkt het erop HD-DVD te worden want de technologie ligt gewoon het meest voor de hand, omdat er maar een kleine aanpassing nodig is. Waar Blue Ray iets totaal nieuws is en nog niet volmaakt is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Atuniel het volgende:
Er loopt een HD-DVD vs Blue ray rage ofzo
Ja sorry ben nog niet op de hoogte er van.. ben ook pas net aan de breedbeeld tv.
standalone begint bij 500 op zijn minst geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je bent echt lang weggeweestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, moet jij toch wel gewend zijn als Revo-regular.
Jij overloper.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent echt lang weggeweestAllereerst is het Wii en ten tweede is die reeks op dit moment een van de meest zuigende topicreeksen in GAM. Kom er ook bijna niet.
Gloryhunterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerst is het Wii en ten tweede is die reeks op dit moment een van de meest zuigende topicreeksen in GAM. Kom er ook bijna niet.
Wat HD-DVD op het moment als voordeel heeft is dat de stand-alone spelers die ik tot nog toe zie allemaal zo'n 200 tot 300 dollar goedkoper zijn dan de blu-ray. Dat zijn toch weer een aantal films.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat hele HD-dvd kan dus slecht uitpakken als er een enkele overblijft. Bij de Xbox 360 kan het dus negeerd worden. Voor Sony lijkt het me kut als Blue Ray niet aanslaat. Zit je straks met een apparaat waarvan de films niet eens in de winkel meer gekocht kan worden.
Zoals gezegd, 6 keer. Ik zeg ook niet dat ik SC niet leuk vind, maar dat ik kan begrijpen dat anderen meer van echte actie houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wederom: Splinter Cell 3 gespeeld?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah nog maar een Dead Rising cartoon dan:
[afbeelding]
en Superman & the hulk niet te vergeten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik dacht alleen kabouters en smurfen.
Agh, kortom, gewoon een redelijke game, niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn al reviews van
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928270.asp
vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn al reviews van
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928270.asp
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarder
De game krijgt 1 onvoldoende, dat is niet niets. Niets games zijn games als Street Fighter IIquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.
EDGE is echt zuurpruimerij. Serieus, als die lui van EDGE binnenhuisarchitecten waren die mijn inrichting kwamen doen dan had mijn hele huis vol gestaan met lege olievaten, gecombineerd met banaangele gordijnen en asfalt op de vloer. Dit enkel en alleen omdat het 'innovatief' is en omdat al het andere al een keer gedaan is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.
Eh, gamerankings pakt alle reviews bij elkaar en maakt daaruit het gemiddelde hoor. Daar zitten IGN en Gamespot ook bij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarder
het gaat me niet om het gemiddeldequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh, gamerankings pakt alle reviews bij elkaar en maakt daaruit het gemiddelde hoor. Daar zitten IGN en Gamespot ook bij.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Heel gek, maar na die PA strips ga ik altijd Perry Bible of DirkJan strips lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ja maar nu doe je net alsof Gamerankings een site is die games reviewt met een eigen mening, die op hun beurt niet betrouwbaar zijn. Das de insteek van de site helemaal niet. Sterker nog, denk dat wanneer je alle reviews bij elkaar pakt, je een beter en betrouwbaarder beeld hebt van de score dan van één site.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het gaat me niet om het gemiddelde
als je een review van ign ofzo bekijkt heb je wat nuances erin, daar gaat het me om. als de game een hoog cijfer krijgt, maar een belangrijk element staat me niet aan, ga ik de game niet spelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar nu doe je net alsof Gamerankings een site is die games reviewt met een eigen mening, die op hun beurt niet betrouwbaar zijn. Das de insteek van de site helemaal niet. Sterker nog, denk dat wanneer je alle reviews bij elkaar pakt, je een beter en betrouwbaarder beeld hebt van de score dan van één site.
Naja laat ook maar.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Vind de DR strip van CTRL+ALT+DEL geslaagder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Die 2 winkelcentra lijken precies op elkaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Heb vandaag Land of the Dead DVD gekocht...... Dead rising sfeertje enzo.
Morgen even Dawn of the dead scoren (speelt zich af in een winkelcentrum)
In de remake zaten er volgens mij niet zoveel zombies in het winkelcentrum zelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die 2 winkelcentra lijken precies op elkaar.
De "Ik heb een kleine lul" 360.......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Rond de 50 euro maar wel![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De "Ik heb een kleine lul" 360.......
No thanks.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Wat je er ook mee doet, ik blijf het een lelijk ding vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Ik zei toch dat multi PDZ nog wel te pruimen was? Met name de Darkops modes zijn soms erg leuk gevonden. En de physics die op hol slaan...Tsja, duidelijk wat minder afgewerkt. Daarom niet minder grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef BMH het volgende:
Net een RGB kabel gekocht voor me SDtv.. En uren lang Perfect Dark Zero in Coop & multiplayer gespeeld. Ik moet zeggen: Hij is leuk! Maar dan is ieder spel in coop.. In single player wil ik PDZ niet meer spelen.. Multi is wel erg leuk![]()
Wel leuk dat lijken soms random beginnen te vliegen en een beetje alle mogelijke ragdoll stunts van zich zelf uitvoeren.![]()
Vooral dat laatste is juist de reden waarom ze het er wel in hebben gestopt: ik, en ik vermoed meerdere gamers met mij, hebben het spel daarvoor maanden laten liggen alvorens er weer verwoed aan te beginnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef twi het volgende:
Kan mensen wel begrijpen dat ze SC niet leuk vinden. Ik hoop in elk geval dat ze dat quick saven eruit hebben gedonderd. Checkpoints zorgen voor veel meer spanning (en frustratie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |