Het is een beetje afwachten wat straks de standaard wordt. Al lijkt het erop HD-DVD te worden want de technologie ligt gewoon het meest voor de hand, omdat er maar een kleine aanpassing nodig is. Waar Blue Ray iets totaal nieuws is en nog niet volmaakt is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:54 schreef Atuniel het volgende:
Er loopt een HD-DVD vs Blue ray rage ofzo
Ja sorry ben nog niet op de hoogte er van.. ben ook pas net aan de breedbeeld tv.
standalone begint bij 500 op zijn minst geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel zou zo'n HD-drive voor de Xbox 360 moeten kosten? Het lijk mij zinloos om er een te halen als een standalone speler goedkoper is.
Je bent echt lang weggeweestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, moet jij toch wel gewend zijn als Revo-regular.
Jij overloper.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent echt lang weggeweestAllereerst is het Wii en ten tweede is die reeks op dit moment een van de meest zuigende topicreeksen in GAM. Kom er ook bijna niet.
Gloryhunterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Allereerst is het Wii en ten tweede is die reeks op dit moment een van de meest zuigende topicreeksen in GAM. Kom er ook bijna niet.
Wat HD-DVD op het moment als voordeel heeft is dat de stand-alone spelers die ik tot nog toe zie allemaal zo'n 200 tot 300 dollar goedkoper zijn dan de blu-ray. Dat zijn toch weer een aantal films.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat hele HD-dvd kan dus slecht uitpakken als er een enkele overblijft. Bij de Xbox 360 kan het dus negeerd worden. Voor Sony lijkt het me kut als Blue Ray niet aanslaat. Zit je straks met een apparaat waarvan de films niet eens in de winkel meer gekocht kan worden.
Zoals gezegd, 6 keer. Ik zeg ook niet dat ik SC niet leuk vind, maar dat ik kan begrijpen dat anderen meer van echte actie houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wederom: Splinter Cell 3 gespeeld?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah nog maar een Dead Rising cartoon dan:
[afbeelding]
en Superman & the hulk niet te vergeten natuurlijk...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo? Ik dacht alleen kabouters en smurfen.
Agh, kortom, gewoon een redelijke game, niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn al reviews van
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928270.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |