vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn al reviews van
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928270.asp
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarder
De game krijgt 1 onvoldoende, dat is niet niets. Niets games zijn games als Street Fighter IIquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.
EDGE is echt zuurpruimerij. Serieus, als die lui van EDGE binnenhuisarchitecten waren die mijn inrichting kwamen doen dan had mijn hele huis vol gestaan met lege olievaten, gecombineerd met banaangele gordijnen en asfalt op de vloer. Dit enkel en alleen omdat het 'innovatief' is en omdat al het andere al een keer gedaan is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge en gamesTM zijn beter dan IGN en Gamespot imho. Maar de game is niets dus, gemiste kans.
Eh, gamerankings pakt alle reviews bij elkaar en maakt daaruit het gemiddelde hoor. Daar zitten IGN en Gamespot ook bij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vind ign en gamespot net ff wat betrouwbaarder
het gaat me niet om het gemiddeldequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eh, gamerankings pakt alle reviews bij elkaar en maakt daaruit het gemiddelde hoor. Daar zitten IGN en Gamespot ook bij.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Heel gek, maar na die PA strips ga ik altijd Perry Bible of DirkJan strips lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ja maar nu doe je net alsof Gamerankings een site is die games reviewt met een eigen mening, die op hun beurt niet betrouwbaar zijn. Das de insteek van de site helemaal niet. Sterker nog, denk dat wanneer je alle reviews bij elkaar pakt, je een beter en betrouwbaarder beeld hebt van de score dan van één site.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het gaat me niet om het gemiddelde
als je een review van ign ofzo bekijkt heb je wat nuances erin, daar gaat het me om. als de game een hoog cijfer krijgt, maar een belangrijk element staat me niet aan, ga ik de game niet spelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar nu doe je net alsof Gamerankings een site is die games reviewt met een eigen mening, die op hun beurt niet betrouwbaar zijn. Das de insteek van de site helemaal niet. Sterker nog, denk dat wanneer je alle reviews bij elkaar pakt, je een beter en betrouwbaarder beeld hebt van de score dan van één site.
Naja laat ook maar.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Vind de DR strip van CTRL+ALT+DEL geslaagder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Die 2 winkelcentra lijken precies op elkaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:15 schreef Robhimself.2 het volgende:
Heb vandaag Land of the Dead DVD gekocht...... Dead rising sfeertje enzo.
Morgen even Dawn of the dead scoren (speelt zich af in een winkelcentrum)
In de remake zaten er volgens mij niet zoveel zombies in het winkelcentrum zelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die 2 winkelcentra lijken precies op elkaar.
De "Ik heb een kleine lul" 360.......quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Rond de 50 euro maar wel![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De "Ik heb een kleine lul" 360.......
No thanks.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Wat je er ook mee doet, ik blijf het een lelijk ding vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Ik zei toch dat multi PDZ nog wel te pruimen was? Met name de Darkops modes zijn soms erg leuk gevonden. En de physics die op hol slaan...Tsja, duidelijk wat minder afgewerkt. Daarom niet minder grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef BMH het volgende:
Net een RGB kabel gekocht voor me SDtv.. En uren lang Perfect Dark Zero in Coop & multiplayer gespeeld. Ik moet zeggen: Hij is leuk! Maar dan is ieder spel in coop.. In single player wil ik PDZ niet meer spelen.. Multi is wel erg leuk![]()
Wel leuk dat lijken soms random beginnen te vliegen en een beetje alle mogelijke ragdoll stunts van zich zelf uitvoeren.![]()
Vooral dat laatste is juist de reden waarom ze het er wel in hebben gestopt: ik, en ik vermoed meerdere gamers met mij, hebben het spel daarvoor maanden laten liggen alvorens er weer verwoed aan te beginnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:22 schreef twi het volgende:
Kan mensen wel begrijpen dat ze SC niet leuk vinden. Ik hoop in elk geval dat ze dat quick saven eruit hebben gedonderd. Checkpoints zorgen voor veel meer spanning (en frustratie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |