ik ben zelf nu ook zwanger en ik doe ook alles nog zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.
Want ze kan dus best ook gezellig zijn, maar het is nogal ff wat hoor, zwanger zijn terwijl je dat eigenlijk niet zo geplanned had en dan nu ook nog in 't big brother huis..
"had ze dat niet moeten doen" nee duh, maar das beetje te laat nu he> evenals 't zwanger zijn.
Nee, de regie heeft meer aandacht voor de zielige Tanja. Op 4 streams te zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Djoj het volgende:
Jullie geluid op de streams??
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Ja, en als ze dat doet dan roept iedereen weer dat ze d sfeer voor een half uurtje gitaarspelen ook nog aan het verpesten is..... Oh zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef Davidboaz het volgende:
het wicht zal ook eens attent naar buiten lopen om te zeggen dat ze blij is voor Roel...
Sorry hoor maar je maakt geen vrienden met zulke uitspraken..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
*ook een stukkie zeep toewerpt*quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
De regie is weer eens 'Lekker Simpel'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Regie toch
Och, ze heeft last van dr schouder ook nog
Vanaf 23.00 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij welk nummer ben je begonnen met tellen?
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
*doekje paktquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
Stel je nou eens voor dat Tanja bij jouw thuis op de bank zit....![]()
Jij bent hier de stumper, simpel zieltjequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Mjah als je zo bezig blijft, dan blijft er van de bewoners en het programma zelf weinig over omdat we over niemand dus kunnen oordelen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Tanja simpelweg omdat wij niet in haar kunnen kijken. Wij kunnen niet aan de buitenkant zien of ze zich aanstelt of niet, of ze het echt moeilijk heeft of gewoon een egoistisch kreng is. We weten simpelweg niet wat er in haar omgaat en waarom ze zich gedraagt zoals ze doet en dus kunnen we er ook geen labeltje aan plakken. Dat is mijn bescheiden mening.
rustig aan tel tot 10 of kijk even naar de streams.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Ik denk dat ze beter is in het nadoen van een loeiende sirene!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Kan Sjankwal nou ook gitaarspelen of maakte ze een grapje
Je kan wel het gedrag analyseren en tot de conclusie komen dat het je soms (heel somsquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Tanja simpelweg omdat wij niet in haar kunnen kijken. Wij kunnen niet aan de buitenkant zien of ze zich aanstelt of niet, of ze het echt moeilijk heeft of gewoon een egoistisch kreng is. We weten simpelweg niet wat er in haar omgaat en waarom ze zich gedraagt zoals ze doet en dus kunnen we er ook geen labeltje aan plakken. Dat is mijn bescheiden mening.
Ach het is toch duidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik hoorde hem dagen geleden zeggen dat hij ging vragen of die zijn gitaar mocht hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe komt roel eigelijk aan die gitaar? Is dat zijn gitaar en nu gehad van bb?
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.
Want ze kan dus best ook gezellig zijn, maar het is nogal ff wat hoor, zwanger zijn terwijl je dat eigenlijk niet zo geplanned had en dan nu ook nog in 't big brother huis..
"had ze dat niet moeten doen" nee duh, maar das beetje te laat nu he> evenals 't zwanger zijn.
Aha... op die manier... hij kan het best aardig goed vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde hem dagen geleden zeggen dat hij ging vragen of die zijn gitaar mocht hebben.
Dus ik denk dat die van hem is.
Welk nummer is dit ook alweer Scan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat hij dit nummer kan zeg. Briljant!
dat ze tussen door niet gegeten heeft ligt toch ook voor een deel bij haar ze kan ook een broodje eten ipv een sigaret te roken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.
Ik vind het iig zwaar belachelijk haar die 8 uur ( zonder fatsoenlijke maaltijd) mee te laten werken zonder er rekening mee te houden dat ze zwanger is. En ook weer dat geconformeer aan "de wil van BB" (nee je mag nu niet gaan eten). Net als toen met die zwangersschapsgym. Ze zijn o zo braaf.
quote:Stel je nou eens voor dat Roel bij jouw thuis op de bank zit....
Netjes Lillymoon, hoewel het soms heel lastig is om jezelf geen mening te vormen, heel menselijk wel. Jij geeft haar het voordeel van de twijfel en dit is jouw goed recht, net als alle andere...vind ik hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef lillymoon het volgende:
Dat is waar Falco het is voor mij alleen een reden om voorzichtig te zijn in mijn commentaren en niet te snel te oordelen.
Dat is hun zaak, ik hou het (bijna) altijd beschaafd. Dat gescheld op elkaar en op de bewoners is ook een beetje nutteloosquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef lillymoon het volgende:
Ja blablub ik erger me ook aan haar maar ik hou me wel in als het om commentaar gaat sommigen hier gaan erg ver.
Van the wall, het nummer Nobody Homequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook alweer Scan?
Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom Tanja zo doet als ze doet, wel zie ik heel goed dat ze labiel is en (psychsische) hulp nodig heeft. Vind het ook niet verantwoord van BB dat ze zo'n labiel iemand in het huis stoppen.
er waren genoeg momenten voor haar om eten klaar te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.
Ik vind het iig zwaar belachelijk haar die 8 uur ( zonder fatsoenlijke maaltijd) mee te laten werken zonder er rekening mee te houden dat ze zwanger is. En ook weer dat geconformeer aan "de wil van BB" (nee je mag nu niet gaan eten). Net als toen met die zwangersschapsgym. Ze zijn o zo braaf.
Je kan wel kijken waar het gedrag vandaan komt en je verplaatsen, maar je kan het gedrag niet veranderen, waardoor je je dus gaat ergerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef antoinette het volgende:
Maar er zijn natuurlijk verschillende manieren van kijken naar mensen, je kan ze gigantisch de grond in boren, maar interressanter is, naar mijn mening, om te kijken waar het gedrag vandaan komt en je misschien een beetje in te leven? Maar misschien is BB ook wel Het heerlijke Erger-programma..
doe chantal ook meteen ff dicht tapenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Lipgloss het volgende:
Pink Floyd .... (super!)
ff doorspelen Roel ... je scoort vanavond Big Time
(*taped de mond van Dido dicht met plakband* )
Ja alles kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat ze tussen door niet gegeten heeft ligt toch ook voor een deel bij haar ze kan ook een broodje eten ipv een sigaret te roken?
Het hele concept van BB is natuurlijk het gluren in andermans leven en je daarmee identificeren. Uiteraard doet iedereen dat vaker en meer uitvoeriger als het in je eigen voordeel is en wat is daarbij nu makkelijker dan afgeven op de ander. Zo was het bij BB1 en zo zal het bij BB10 ook nog zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat is hun zaak, ik hou het (bijna) altijd beschaafd. Dat gescheld op elkaar en op de bewoners is ook een beetje nutteloos
Er zit natuurlijk een verschil in eten en eten Rica, ze had, zoals hier al geopperd werd, een beschuitje kunnen nemen ofzo, of in elk geval een andere houding aan kunnen nemen, op de wijze waarop zij het doet maak je in elk geval geen vrienden...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Een minderheid op fok doet dat ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef antoinette het volgende:
Maar er zijn natuurlijk verschillende manieren van kijken naar mensen, je kan ze gigantisch de grond in boren, maar interressanter is, naar mijn mening, om te kijken waar het gedrag vandaan komt en je misschien een beetje in te leven?
Wie zegt dat ik hier geen verstand van hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Aha... zeker mooi.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van the wall, het nummer Nobody Home
Zéér mooi nummer.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sfeer is hier een beetje grimmig, kom op ga gezellig de streams kijken en zie alles met eentegemoed!
Ahhhhhhh wat liefquote:favo FOK!ker: Alle users in BB5![]()
rustig aan a.u.b.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
ik krijg zo langzamerhand een gag-reflex van jou avatar...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een minderheid op fok doet dat ook.
Een meerderheid vindt het leuker een zondebok te kiezen, en die dagenlang af te kraken iedere keer als ze in beeld komt
ik erger me juist omdat ik weet dat ze ook een andere kant heeft die heeft ze een aantal keer laten zien alleen valt ze elke keer terug in dit gedragquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een minderheid op fok doet dat ook.
Een meerderheid vindt het leuker een zondebok te kiezen, en die dagenlang af te kraken iedere keer als ze in beeld komt
Ja dat snap, ik geef ook af op meerdere bewoners, dat maakt me niet uit. Maar dingen als crackhoer enzo zijn nou niet de aardigste dingen om te zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het hele concept van BB is natuurlijk het gluren in andermans leven en je daarmee identificeren. Uiteraard doet iedereen dat vaker en meer uitvoeriger als het in je eigen voordeel is en wat is daarbij nu makkelijker dan afgeven op de ander. Zo was het bij BB1 en zo zal het bij BB10 ook nog zijn...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sfeer is hier een beetje grimmig, kom op ga gezellig de streams kijken en zie alles met eentegemoed!
Roel is nu gewoon Tha Man, de held, de lifesaver, de sfeermaker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ruby het volgende:
Roel is de ster van de avond.
Ja, dat vind ik dus ook. Maar dat is het groepsproces, hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef lillymoon het volgende:
Ja blablub ik erger me ook aan haar maar ik hou me wel in als het om commentaar gaat sommigen hier gaan erg ver.
Ik vind het altijd zo'n kampvuur sfeertje geven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef BB-King het volgende:
Het half uurtje gitaar is voorbij... toch wel een knus sfeertje moet ik zeggen.
Welke was het?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Pink Floyd... JAWEL!!!!!!!!!!!!!
Geweldig Roel
Roel is zo schattigquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
Oke laten we allemaal ff het onderwerp Tanja laten voor wat het is en gewoon verder gaan met de bewoners in de tuin![]()
Totalquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef teamlead het volgende:
...Auto in de prak.....
MOOI, Scan!quote:
ff vraagje.. zijn jullie beiden nog vrijgezel?? Volgens mij vormen jullie wel een mooiquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef antoinette het volgende:
Klopt Peter, raar dat er zo'n agressie van anderen komt op deze wijze woorden!
Hoe durft ze als je streams zit te luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke was het?![]()
Mijn vriendin kwam ff zeuren dus ik had audio uit![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef teamlead het volgende:Avond samen....Auto in de prak, wijntje geopend.. ben er weer helemaal klaar voor vanavond...
goed... als ik het nu goed begrepen heb, heeft de zeug weer eens valse hoop gegeven vandaag? Of heb ik nog iets anders schokkends (behalve de weekopdracht natuurlijk) gemist?
Ik in elk geval wel...trustu all, enjoy!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen binnen nu en een uur naar bed gaat, aangezien ze morgen weer verder met de opdracht moeten
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef kwakveense het volgende:
Tanja staat bij mij niet onderaan hoordas nog altijd dildo...
Trusten Djojquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik in elk geval wel...trustu all, enjoy!![]()
Nobody Home van The Wallquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke was het?![]()
Mijn vriendin kwam ff zeuren dus ik had audio uit![]()
Ze doet het als een klein kind inderdaad. Hetzelfde als weer huilend in bed te gaan liggen. Ik weet alleen niet of ze niet geleerd heeft om op een volwassen manier voor zichzelf op te komen en dat ze zo thuis ook is of dat ze depressief ofzo is. Die indruk maakt ze tenminste.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Djoj het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een verschil in eten en eten Rica, ze had, zoals hier al geopperd werd, een beschuitje kunnen nemen ofzo, of in elk geval een andere houding aan kunnen nemen, op de wijze waarop zij het doet maak je in elk geval geen vrienden...![]()
ik heb geen lijstje, maar ik mag de één meer dan de ander.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef kwakveense het volgende:
Denk dat de agressie versterkt wordt door de weet dat er bijval komtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef antoinette het volgende:
Klopt Peter, raar dat er zo'n agressie van anderen komt op deze wijze woorden!
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekerenquote:
Ze ligt iig te snuffen, misschien nog wat nasnufjes van de huilbui van daarnet.. kan ook nog..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:54 schreef lillymoon het volgende:
Volgens snuffelt ze ook gewoon veel en ligt ze niet echt te huilen.
tis idd jammer dat zulke uitspraken gedaan worden.......ik denk altijd maar zo...veilig achter het scherm he....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap, ik geef ook af op meerdere bewoners, dat maakt me niet uit. Maar dingen als crackhoer enzo zijn nou niet de aardigste dingen om te zeggenIk vind het niet heel erg, maar t kan natuurlijk ook iets anders.
Maar goed ieder zo zn ding, daarvoor leven we in een vrij land
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
Tanja wordt nu besproken in de groep.
Jaiks heb je zelfs niets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
Oei, zoiets hoop ik nooit mee te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
omdat ze dat niet wilde en nu in bed ligtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Omdat ze dat niet wilt, ze ligt op bed en heeft geen zin om te praten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Rob ging toen straks de slaapkamer in en dan doet ze alsof ze slaapt, dus ze is lekker benaderbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
denk het niet, maar dat zien we morgen wel weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef ruby het volgende:
Ik voel een groepsgesprek met Tanja komen. Zou het?
nee.. gelukkig niet.. ongedeerd uitgestapt... (alleen beetje trillerig op de benen natuurlijkquote:
Omdat ze dat niet durvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
gelukkig maar!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. gelukkig niet.. ongedeerd uitgestapt... (alleen beetje trillerig op de benen natuurlijk) Helaas daardoor oa. wel de uitzending gemist
Nee, het ziet er gewoon niet uit, zo'n omgebouwde Fatboy:quote:
Ze ging eten toen het niet mocht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is 'het probleem van Tanja' precies? Ik heb het niet echt gevolgd..
Ik denk het niet, ik voel en hoor veel meer irritatie dan een week geleden, en op een gegeven moment bereikt het wel een toppunt natuurlijk...mag best wel, ze is 27, als je je zo gedraagd komt er een keer iemand die zegt "goh Tanja, dag 40, wanneer kan je wel een keer sociaal doen".quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef Kinga het volgende:
Nu zijn ze weer bezig van, ik zeg het nou gewoon tegen der.... Net zoals die vorige keren zeker![]()
Ze laten het ws aan Rob overquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:59 schreef mazaru het volgende:
Ze zullen morgen wel wat zeggen, maar wedden dat het niets voorstelt?
Oh dat is inderdaad een wereldprobleem ja.quote:
Ze hadden een pauze gehad en toen ging ze roken. Toen de rest van de groep weer aan het werk ging, wilde zij eerst nog wat eten.quote:
Wat zonde johquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:59 schreef Cora het volgende:
[..]
Nee, het ziet er gewoon niet uit, zo'n omgebouwde Fatboy:
[afbeelding]
Had ik al gezegd dat ie 90 Euro kostte?
Waar stream je? Ik heb nog wel eventueel een alternatiefquote:
Soms level ik zo goed met Lieskequote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef ruby het volgende:
Excuse me hoor, fuckin hell.
Aldus Lieske.
Ik persoonlijk erger me aan bijna elke bewoner.Het is allemaal te lief en gesappig. Waarom valt niet iemand eens een keer uit naar een ander. Nee hoor, allemaal lekker achter elkaars rug om. Waarom gaat niet iemand naar Tanja toe en verteld haar dat d'r gedrag haar of hem helemaal de strot uit komt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:52 schreef kwakveense het volgende:
Dat wilde Tanja nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden een pauze gehad en toen ging ze roken. Toen de rest van de groep weer aan het werk ging, wilde zij eerst nog wat eten.
Yep dat is onwijs stoer, maar niet als jij de oorzaak bent van dat niet-lekker lopen, dan vind ik het meer "kop in het zand stekerig"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef antoinette het volgende:
Is het niet heel stoer om naar bed te gaan, omdat je dat wilt, omdat je even genoeg hebt van al het "groepsgedoe" terwijl je hatuurlijk donders goed weet dat het in de groep niet lekker gaat vallen? de rest is alleen maar bezig met hoe hij/zij overkomt en daardoor onecht.
Rob is daar ook de geschikte persoon voor.....die durft ook...de anderen niet...quote:
Yep, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Wat zonde johHad je hem veel beter 2e hands kunnen verkopen op Marktplaats voor een tientje minder
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, daar ie ie weer te soft voor.
Rob zegt tenminste waar het op staat.
ehm.. waarschijnlijk luister jij al langer mee dan ik.... maar ik hoor vooral gemopper over "tan"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind de sfeer in de groep nu wel goed. Er wordt op een invoelende manier over Tan gesproken.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Dido zij het net wel goed. Tanja zegt niets (durft misschien niet) terwijl als ze gewoon zegt wat ze wil is er niks aan de hand.
die kans is vrij grootquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu massaal tanja nomineren?
Ja maar weet niet of Tanja het gaat pikken van Tanja aangezien de aanvaring van vorige week. Denk dat beter Roel het kan doen, daar lijkt Tanja toch het meeste mee te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rob is daar ook de geschikte persoon voor.....die durft ook...de anderen niet...
Als niet-groepsmens zijnde moet je gewoon niet in BB gaan zitten.. imho....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Joost; "Als je in een groep ben dan gedraag je jezelf naar de groep."
Tanja is geen groepsmens! Ik heb ook een hekel aan groepen. Kan me daar totaal niet aan aanpassen en wil dit ook niet. Wat dat betreft kan ik goed mee voelen met Tanja. Echter Tanja kan zich zelf niet goed verwoorden en zit opgescheept met 11 van die 'groepsmensen' die dat dus niet begrijpen!.
Dan ga je toch niet in een BB huis zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is geen groepsmens! Ik heb ook een hekel aan groepen. Kan me daar totaal niet aan aanpassen en wil dit ook niet. Wat dat betreft kan ik goed mee voelen met Tanja. Echter Tanja kan zich zelf niet goed verwoorden en zit opgescheept met 11 van die 'groepsmensen' die dat dus niet begrijpen!.
Ik heb ook nog een paar alternatieven hoor, dus geen probleem verder. Senk joe anyway.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar stream je? Ik heb nog wel eventueel een alternatief
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu massaal tanja nomineren?
Ik hoor ook gemopper, maar dus ook begrip en proberen zich in haar situatie te verplaatsen. Een combi dusquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. waarschijnlijk luister jij al langer mee dan ik.... maar ik hoor vooral gemopper over "tan"
denk ook wel dat ze durft want ze durfde ook te vragen om een persoonlijk budget terwijl Rob daar afstand van deedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Plus de houding die ze aanneemt en hoe ze dingen doet.
Als ze het normaal doet, maakt het niet uit of ze ff eerder moet eten of wat dan ook.
Als je geen groepsmens bent, snap ik niet waarom je meedoet aan BB hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Het is inderdaad heel logisch dat als je geen groepsmens bent, mee doet aan een programma als BB.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
What goes around, comes aroundquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno:"Misschien hebben we haar te lang de hand boven het hoofd gehouden...."
Negeren bedoeld hij zeker, om haar een onzeker gevoel te geven.
ach kom op zeg.. Ik haat tanja niet.. maar ze is echt een moeilijk persoon! Het was niet negeren.. Tanja was niet te benaderenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd, zeker als vorige keer, samen een grote bek en dan vervolgens doet niemand het woord.
Vooral sommigen die nu helemaal schijnheilig zitten kletsen. Vooral die achterbakse Chantal. Laat die eens een keer goed naar d'r eigen kijken.
Nu is Tanja ook wel een erg negeerbaar object hoor, 90% van de tijd zit ze minimaal 10 meter bij de rest vandaan te roken....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klopt, maar dat was de beslissing van haar moeder!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als niet-groepsmens zijnde moet je gewoon niet in BB gaan zitten.. imho....
T is volgens mij meer dat Tanja niet weet hoe dingen moeten, dat ze in een patroon zit dat erg egoistisch is, maar dat is gewoon de manier waarop Tanja al een hele tijd functioneert, ws. zonder eigen weten. Als niemand haar daar op aanspreekt, veranderd dat ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
denk ook wel dat ze durft want ze durfde ook te vragen om een persoonlijk budget terwijl Rob daar afstand van deed
ze is volwassen en heeft zelf de gesprekken gevoerd met BB en het contract getekendquote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was de beslissing van haar moeder!
En dan zeggen ze in de BB uitzending op tv dat de groep Tanja uitsluitquote:Op woensdag 21 september 2005 00:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu is Tanja ook wel een erg negeerbaar object hoor, 90% van de tijd zit ze minimaal 10 meter bij de rest vandaan te roken....
zoals Joost (denk ik) net opmerkt: dat heeft gewoon te maken met respect voor je huisgenoten.... je hoeft niet "knuffelig" met iedereen te worden of opeens te floreren in groeps-activiteiten, maar gewoon beschaafd omgaan met de mensen om je heen. En dat is nou net waar zij niet in slaagt.... Het universum draait om haar en haar kind en de rest moet zich daar maar aan aanpassen....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij liep ze toch vrijwillig dat huis in.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De aanzet was van haar moeder. De rest heeft Tanja helemaal zelf gedaan dus is het haar eigen keuze.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Welke stream hoor jij ? Stream 6 ?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind de sfeer in de groep nu wel goed. Er wordt op een invoelende manier over Tan gesproken.
Ja een echte Tanja hetze.. Doe je ook meequote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Sealord het volgende:
Goh, weer een nieuwe episode in de Tanja-Soap zie ik. Ik heb net ff de streamverslagen gelezen(hier en op MW) en er lijkt nu een echte Tanja hetze te zijn ontstaan in de groep, of lees ik dat niet helemaal goed?
weet ik zo net nog niet....Rob is op dat gebied heel meelevend, en to the point....die neemt geen blad voor de mond....Roel heeft idd op een nacht een zeer leuk gesprek met haar gehad, maar ook dat heeft niks uitgehaald.....kweet het niet.....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja maar weet niet of Tanja het gaat pikken van Tanja aangezien de aanvaring van vorige week. Denk dat beter Roel het kan doen, daar lijkt Tanja toch het meeste mee te hebben.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil niemand overtuigen dat Tanja okee is.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Het grote overtuig uw medeposter hier dat Tanja okaye is!
Optieven naar dit topic graag.
Ik zou ipv 'normaal' volwassen gebruiken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Plus de houding die ze aanneemt en hoe ze dingen doet.
Als ze het normaal doet, maakt het niet uit of ze ff eerder moet eten of wat dan ook.
Dan had haar moeder in het huis moeten zitten...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T is volgens mij meer dat Tanja niet weet hoe dingen moeten, dat ze in een patroon zit dat erg egoistisch is, maar dat is gewoon de manier waarop Tanja al een hele tijd functioneert, ws. zonder eigen weten. Als niemand haar daar op aanspreekt, veranderd dat ook niet
Idd, dat is precies het goeie woord, respect ontbreekt er.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Joost (denk ik) net opmerkt: dat heeft gewoon te maken met respect voor je huisgenoten.... je hoeft niet "knuffelig" met iedereen te worden of opeens te floreren in groeps-activiteiten, maar gewoon beschaafd omgaan met de mensen om je heen. En dat is nou net waar zij niet in slaagt.... Het universum draait om haar en haar kind en de rest moet zich daar maar aan aanpassen....
IMO is zij niet 'handelsbekwaam' ofwel labiel!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze is volwassen en heeft zelf de gesprekken gevoerd met BB en het contract getekend
Nee, ik vergat te quoten. 3x raden voor wie het wel isquote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil niemand overtuigen dat Tanja okee is.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Ja het kan zijn dat ze tan niet mogen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Kinga het volgende:
Stel, Tanja wordt niet genomineerd, niet 1 stem...
Dan ga ik ECHT aan die mensen twijfelen, en of ze niet met z'n allen de boel bedonderen..
Lijkt zo. Er zijn groepjes die met elkaar praten, maar wij horen ze allemaal door elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat praaten ze af en toe door elkaar heen..
Dan hoort ze helemaal niet in dat huis te zitten, maar in een project begeleid wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
IMO is zij niet 'handelsbekwaam' ofwel labiel!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had haar moeder in het huis moeten zitten...
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).
Het steeds vervallen in de slachtofferrol sla je er niet zomaar uit.
Mjah, als die nominatie van Roel blijft staan gaan er misschien een aantal tacktisch stemmen. Je weet toch nooit met welke strategie iemand hoopt zelf verder te komen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Kinga het volgende:
Stel, Tanja wordt niet genomineerd, niet 1 stem...
Dan ga ik ECHT aan die mensen twijfelen, en of ze niet met z'n allen de boel bedonderen..
Zelfs meisjes van 15 die ongeplanned zwanger worden, staan na een paar maanden toch wel wat positiever tegenover het feit dat ze moeder worden. Zij is 27, kom op man, dan ben je al lang en breed volwassen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).
Het steeds vervallen in de slachtofferrol sla je er niet zomaar uit.
Het zag er ook wel desperate uit ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ks_choice het volgende:
Dido vindt het echt erg dat een zwangere vrouw uit de asbak shag aan het vissen is!![]()
Very true !quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef Lipgloss het volgende:
Dido "We moeten het er morgen over hebben met haar, want we hebben het er heel vaak over"
Nah, misschien kan je het dan ook even tegen Lieske zeggen wat je dwars zit, want daar heb je het ook zovaak over gehad!
Jawel hoor. Joost heeft vanavond al tegen Menno gezegd dat hij Tanja gaat nomineren.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat ze tan niet mogen nomineren
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Mjah, als die nominatie van Roel blijft staan gaan er misschien een aantal tacktisch stemmen. Je weet toch nooit met welke strategie iemand hoopt zelf verder te komen.
nee denk het niet die ligt op bed en zij zaten buitenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Zal Tanja dit allemaal niet kunnen horen???
Nee, waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_4.6.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk mij ik ben ziieieieieillliigggg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer zo'n leuke nomineer afspraakquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Joost heeft vanavond al tegen Menno gezegd dat hij Tanja gaat nomineren.
Ja dat zeiden Joost en Rob net ook alquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja kan volgens mij helemaal niet genomineerd worden. BB is voor 12 bewoners en Tanja zit er voor een bevallingsprimeur. Of is dat niet officieel bekend?
Nee, daarom zijn ze juist buiten gaan zitten lijkt mequote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Nou als je denkt dat Roel sterk staat, Tanja er toch niet uitgaat en bang bent zelf misschien ook een stem te krijgen zou ik iig iemand nomineren waar ik denk het van te kunnen winnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??
Op iemand waarvan je weet dat iemand anders ook op die stemtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, wat zou in dit geval dan tactisch zijn om te stemmen??
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef Sealord het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn ze juist buiten gaan zitten lijkt me
Als tanja genomineerd wordt dan zal de BB wel actie kan ondernemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja kan volgens mij helemaal niet genomineerd worden. BB is voor 12 bewoners en Tanja zit er voor een bevallingsprimeur. Of is dat niet officieel bekend?
En Menno en Joost ook in de keuken vanavond.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat zeiden Joost en Rob net ook al![]()
Ow ja dat heb ik dan weer gemist, ik ben er net ziet uquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben net een gitaar gehad, ze zijn buiten gaan zitten toen Roel gitaar ging spelen
ik hou het op 50% 50%quote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef Falco het volgende:
60% kans dat Rob morgen met Tanja hierover gaat praten.
Denk ik dan...
zou briljant zijn als bb dit even op de speakers in de slaapkamer gooitquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef newsman het volgende:
Wat nou Peter600 heb je kwal laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |