ik ben zelf nu ook zwanger en ik doe ook alles nog zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.
Want ze kan dus best ook gezellig zijn, maar het is nogal ff wat hoor, zwanger zijn terwijl je dat eigenlijk niet zo geplanned had en dan nu ook nog in 't big brother huis..
"had ze dat niet moeten doen" nee duh, maar das beetje te laat nu he> evenals 't zwanger zijn.
Nee, de regie heeft meer aandacht voor de zielige Tanja. Op 4 streams te zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Djoj het volgende:
Jullie geluid op de streams??
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Ja, en als ze dat doet dan roept iedereen weer dat ze d sfeer voor een half uurtje gitaarspelen ook nog aan het verpesten is..... Oh zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef Davidboaz het volgende:
het wicht zal ook eens attent naar buiten lopen om te zeggen dat ze blij is voor Roel...
Sorry hoor maar je maakt geen vrienden met zulke uitspraken..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
*ook een stukkie zeep toewerpt*quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
De regie is weer eens 'Lekker Simpel'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Regie toch
Och, ze heeft last van dr schouder ook nog
Vanaf 23.00 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij welk nummer ben je begonnen met tellen?
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
*doekje paktquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
Stel je nou eens voor dat Tanja bij jouw thuis op de bank zit....![]()
Jij bent hier de stumper, simpel zieltjequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Mjah als je zo bezig blijft, dan blijft er van de bewoners en het programma zelf weinig over omdat we over niemand dus kunnen oordelen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Tanja simpelweg omdat wij niet in haar kunnen kijken. Wij kunnen niet aan de buitenkant zien of ze zich aanstelt of niet, of ze het echt moeilijk heeft of gewoon een egoistisch kreng is. We weten simpelweg niet wat er in haar omgaat en waarom ze zich gedraagt zoals ze doet en dus kunnen we er ook geen labeltje aan plakken. Dat is mijn bescheiden mening.
rustig aan tel tot 10 of kijk even naar de streams.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Ik denk dat ze beter is in het nadoen van een loeiende sirene!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Kan Sjankwal nou ook gitaarspelen of maakte ze een grapje
Je kan wel het gedrag analyseren en tot de conclusie komen dat het je soms (heel somsquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Tanja simpelweg omdat wij niet in haar kunnen kijken. Wij kunnen niet aan de buitenkant zien of ze zich aanstelt of niet, of ze het echt moeilijk heeft of gewoon een egoistisch kreng is. We weten simpelweg niet wat er in haar omgaat en waarom ze zich gedraagt zoals ze doet en dus kunnen we er ook geen labeltje aan plakken. Dat is mijn bescheiden mening.
Ach het is toch duidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik hoorde hem dagen geleden zeggen dat hij ging vragen of die zijn gitaar mocht hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe komt roel eigelijk aan die gitaar? Is dat zijn gitaar en nu gehad van bb?
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.
Want ze kan dus best ook gezellig zijn, maar het is nogal ff wat hoor, zwanger zijn terwijl je dat eigenlijk niet zo geplanned had en dan nu ook nog in 't big brother huis..
"had ze dat niet moeten doen" nee duh, maar das beetje te laat nu he> evenals 't zwanger zijn.
Aha... op die manier... hij kan het best aardig goed vind ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde hem dagen geleden zeggen dat hij ging vragen of die zijn gitaar mocht hebben.
Dus ik denk dat die van hem is.
Welk nummer is dit ook alweer Scan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat hij dit nummer kan zeg. Briljant!
dat ze tussen door niet gegeten heeft ligt toch ook voor een deel bij haar ze kan ook een broodje eten ipv een sigaret te roken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.
Ik vind het iig zwaar belachelijk haar die 8 uur ( zonder fatsoenlijke maaltijd) mee te laten werken zonder er rekening mee te houden dat ze zwanger is. En ook weer dat geconformeer aan "de wil van BB" (nee je mag nu niet gaan eten). Net als toen met die zwangersschapsgym. Ze zijn o zo braaf.
quote:Stel je nou eens voor dat Roel bij jouw thuis op de bank zit....
Netjes Lillymoon, hoewel het soms heel lastig is om jezelf geen mening te vormen, heel menselijk wel. Jij geeft haar het voordeel van de twijfel en dit is jouw goed recht, net als alle andere...vind ik hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef lillymoon het volgende:
Dat is waar Falco het is voor mij alleen een reden om voorzichtig te zijn in mijn commentaren en niet te snel te oordelen.
Dat is hun zaak, ik hou het (bijna) altijd beschaafd. Dat gescheld op elkaar en op de bewoners is ook een beetje nutteloosquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef lillymoon het volgende:
Ja blablub ik erger me ook aan haar maar ik hou me wel in als het om commentaar gaat sommigen hier gaan erg ver.
Van the wall, het nummer Nobody Homequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Welk nummer is dit ook alweer Scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |