Tussen de streams onderling zit ook verschil in tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik gebruik mediaspy (4 kleine beeldjes) om te zien op welke stream wat gebeurd en open in de gewone mediaplayer de stream die ik wil kijken.
Dan heb ik dezelfde stream in mediaspy in het klein en in WMP in het groot, zit er soms wel bijna een minuut verschil tussen. Geen idee hoe dat kan.
Ze lezen meequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil een stream van de slaapkamer![]()
Ik vind dat iedereen wel erg hard doet over 't feit dat ze zwanger is en dat dat NIKS mag uitmaken.. Ik ken wel meer zwangere vrouwen die 't er af en toe even moeilijk mee hebben hoor.. Goed, je hoeft je niet van alles af te stoten, maar ik geloof best dat 't enige invloed op haar heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen haar ook wel geaccepteerd had als ze normaal had meegedaan met de groep
maar ze heeft zelf besloten "anders"te willen zijn en nu ziet ze misschien in dat, dat niet al te snugger was
en sociaal zwak dat geloof ik niet zo van de week hard ze dr mondje ook klaar om Rob op zn plek te zetten
Over persoonlijke aanvallen gesproken zeg! Ga je mond eens spoelen met een stukje zeep!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jouw moeder een hoer met HIV is hoef je niet meteen te denken dat iedereen zo is.
En ik denk dat ik in een betere buurt woon dan menigéén hier. Maar gaan jullie vooral zo door mij persoonlijk en off-topic aan te vallen hoor. Daarmee zitten jullie eerder de Tanje-categorie dan ik. Ik lach daar gewoon om, dat kuddegedrag hier. Want als je niet tegen Tanje bent dan hoor je er niet bij.
Heey, hoe komt Roel ineens aan die gitaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anders vraag je net als 10 anderen boven je ook nog ff hoe hij aan de gitaar komt, je kunt toch wel ff een paar berichten boven je kijken![]()
Hij heeft de gitaar gekregen voor de prestaties van vandaag (van alle bewoners).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |