Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom Tanja zo doet als ze doet, wel zie ik heel goed dat ze labiel is en (psychsische) hulp nodig heeft. Vind het ook niet verantwoord van BB dat ze zo'n labiel iemand in het huis stoppen.
er waren genoeg momenten voor haar om eten klaar te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg mij zo ongeveer tijdens het wasophangen, maar ik ken er ook die de laatste twee maanden amper het bed uitkwamen. Dat is zo verschillend.
Ik vind het iig zwaar belachelijk haar die 8 uur ( zonder fatsoenlijke maaltijd) mee te laten werken zonder er rekening mee te houden dat ze zwanger is. En ook weer dat geconformeer aan "de wil van BB" (nee je mag nu niet gaan eten). Net als toen met die zwangersschapsgym. Ze zijn o zo braaf.
Je kan wel kijken waar het gedrag vandaan komt en je verplaatsen, maar je kan het gedrag niet veranderen, waardoor je je dus gaat ergerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef antoinette het volgende:
Maar er zijn natuurlijk verschillende manieren van kijken naar mensen, je kan ze gigantisch de grond in boren, maar interressanter is, naar mijn mening, om te kijken waar het gedrag vandaan komt en je misschien een beetje in te leven? Maar misschien is BB ook wel Het heerlijke Erger-programma..
doe chantal ook meteen ff dicht tapenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Lipgloss het volgende:
Pink Floyd .... (super!)
ff doorspelen Roel ... je scoort vanavond Big Time
(*taped de mond van Dido dicht met plakband* )
Ja alles kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat ze tussen door niet gegeten heeft ligt toch ook voor een deel bij haar ze kan ook een broodje eten ipv een sigaret te roken?
Het hele concept van BB is natuurlijk het gluren in andermans leven en je daarmee identificeren. Uiteraard doet iedereen dat vaker en meer uitvoeriger als het in je eigen voordeel is en wat is daarbij nu makkelijker dan afgeven op de ander. Zo was het bij BB1 en zo zal het bij BB10 ook nog zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat is hun zaak, ik hou het (bijna) altijd beschaafd. Dat gescheld op elkaar en op de bewoners is ook een beetje nutteloos
Er zit natuurlijk een verschil in eten en eten Rica, ze had, zoals hier al geopperd werd, een beschuitje kunnen nemen ofzo, of in elk geval een andere houding aan kunnen nemen, op de wijze waarop zij het doet maak je in elk geval geen vrienden...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind het iig zwaar belachelijk haar die 8 uur ( zonder fatsoenlijke maaltijd) mee te laten werken zonder er rekening mee te houden dat ze zwanger is. En ook weer dat geconformeer aan "de wil van BB" (nee je mag nu niet gaan eten). Net als toen met die zwangersschapsgym. Ze zijn o zo braaf.
Een minderheid op fok doet dat ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef antoinette het volgende:
Maar er zijn natuurlijk verschillende manieren van kijken naar mensen, je kan ze gigantisch de grond in boren, maar interressanter is, naar mijn mening, om te kijken waar het gedrag vandaan komt en je misschien een beetje in te leven?
Wie zegt dat ik hier geen verstand van hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Aha... zeker mooi.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van the wall, het nummer Nobody Home
Zéér mooi nummer.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sfeer is hier een beetje grimmig, kom op ga gezellig de streams kijken en zie alles met eentegemoed!
Ahhhhhhh wat liefquote:favo FOK!ker: Alle users in BB5![]()
rustig aan a.u.b.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Lul niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
ik krijg zo langzamerhand een gag-reflex van jou avatar...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een minderheid op fok doet dat ook.
Een meerderheid vindt het leuker een zondebok te kiezen, en die dagenlang af te kraken iedere keer als ze in beeld komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |