ik erger me juist omdat ik weet dat ze ook een andere kant heeft die heeft ze een aantal keer laten zien alleen valt ze elke keer terug in dit gedragquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een minderheid op fok doet dat ook.
Een meerderheid vindt het leuker een zondebok te kiezen, en die dagenlang af te kraken iedere keer als ze in beeld komt
Ja dat snap, ik geef ook af op meerdere bewoners, dat maakt me niet uit. Maar dingen als crackhoer enzo zijn nou niet de aardigste dingen om te zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het hele concept van BB is natuurlijk het gluren in andermans leven en je daarmee identificeren. Uiteraard doet iedereen dat vaker en meer uitvoeriger als het in je eigen voordeel is en wat is daarbij nu makkelijker dan afgeven op de ander. Zo was het bij BB1 en zo zal het bij BB10 ook nog zijn...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Sfeer is hier een beetje grimmig, kom op ga gezellig de streams kijken en zie alles met eentegemoed!
Roel is nu gewoon Tha Man, de held, de lifesaver, de sfeermaker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ruby het volgende:
Roel is de ster van de avond.
Ja, dat vind ik dus ook. Maar dat is het groepsproces, hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef lillymoon het volgende:
Ja blablub ik erger me ook aan haar maar ik hou me wel in als het om commentaar gaat sommigen hier gaan erg ver.
Ik vind het altijd zo'n kampvuur sfeertje geven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef BB-King het volgende:
Het half uurtje gitaar is voorbij... toch wel een knus sfeertje moet ik zeggen.
Welke was het?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Pink Floyd... JAWEL!!!!!!!!!!!!!
Geweldig Roel
Roel is zo schattigquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
Oke laten we allemaal ff het onderwerp Tanja laten voor wat het is en gewoon verder gaan met de bewoners in de tuin![]()
Totalquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef teamlead het volgende:
...Auto in de prak.....
MOOI, Scan!quote:
ff vraagje.. zijn jullie beiden nog vrijgezel?? Volgens mij vormen jullie wel een mooiquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef antoinette het volgende:
Klopt Peter, raar dat er zo'n agressie van anderen komt op deze wijze woorden!
Hoe durft ze als je streams zit te luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke was het?![]()
Mijn vriendin kwam ff zeuren dus ik had audio uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |