Juistquote:
Dat jij altijd het laatste woord moet hebbenquote:
Whehequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Zet een roos in je naam uit respect voor Bupa's MSN![]()
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
Herben (LPF) over de verkiezingen:
"De burgers hebben Europa gered van een verlichte dictatuur."
Wat een dombo![]()
![]()
Nee, laten we ere een S&G-topic van makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Laten we er geen [POL] topic van maken
Laten we er geen [POL] topic van makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Laten we er geen [POL] topic van maken
Dictatuur? Dat meen je niet...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor.
Maar goed, daar mag ik niks over zeggen hier..
Begin jij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, laten we ere een S&G-topic van maken
En dan bedoel ik niet Simon and Garfunkel
Niet hier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dictatuur? Dat meen je niet...
Vertel... waarom zou het dictatuur zijn...
Ja, is goed.quote:
Nee niet in POL, dan komen er allemaal idioten bij zeikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet hier.. Open er een topic over in POL en ik vertel het je.
.
Naja, kortweg... Nedrland verliest op vele terreinen zijn autonomie, zou zijn veto-recht verliezen en zou, zeker straks met Roemenië, Bulgarije, Turkije en misschien nog wel meer landen, dingen opgelegd kunnen krijgen waar Nederland niet achter zou staan (immers, slechts 55% hoeft het eens te zijn met een voorstel).quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dictatuur? Dat meen je niet...
Vertel... waarom zou het dictatuur zijn...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
Herben (LPF) over de verkiezingen:
"De burgers hebben Europa gered van een verlichte dictatuur."
Wat een dombo![]()
![]()
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, kortweg... Nedrland verliest op vele terreinen zijn autonomie, zou zijn veto-recht verliezen en zou, zeker straks met Roemenië, Bulgarije, Turkije en misschien nog wel meer landen, dingen opgelegd kunnen krijgen waar Nederland niet achter zou staan (immers, slechts 55% hoeft het eens te zijn met een voorstel).
Ben jij het?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ik
Ten eerste: verlichte dictatuur.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ik
waar is mijn coke?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Ik slinger Jan Smit nog ff aan ... die teksten maken het leven zo makkelijkSta op sta op
Je zei bladiebla!quote:
S&G hóeft niet perse naakt te zijn hoor, Met bh kan ook heel spannend zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Even wachten, ik krijg mijn BH maar niet uit.
Je kunt gewoon geen oordeel vellen over iets wat niet is gebeurd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zei bladiebla!![]()
![]()
.
Het ideale ShowChat van Bupatih..
Ik kreeg die verrekte BH maar niet uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
S&G hóeft niet perse naakt te zijn hoor, Met bh kan ook heel spannend zijn![]()
[/standaard S&G-reply]
Ik geef alleen aan waarom ik tegen stem. Als je een goede keuze wil maken zul je toch echt aan de mogelijke gevolgen van die grondwet moeten denken, en niet aan of je het haar van Balkenende wel leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kunt gewoon geen oordeel vellen over iets wat niet is gebeurd.
Wat jij nu doet is gewoon allemaal (doem)scenario's bedenken. [afbeelding]
Wat dat betreft kun jij zo politicus worden. Die doen dat ook de hele tijd.
Oftewel, jij zegt: "het wordt een dictatuur", de ander zegt: "het wordt een democratie" en de andere zegt weer dat het één groot fort wordt.
Zulke discussies hebben gewoon geen zin.
En doe het dan desnoods in POL waar er meer mensen rondlopen die zo denken.
OMG Buffed & Beautifulquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg die verrekte BH maar niet uit
Dan maar zo:
[afbeelding]
Nee, jij zei dat die knakkker gelijk had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan waarom ik tegen stem. Als je een goede keuze wil maken zul je toch echt aan de mogelijke gevolgen van die grondwet moeten denken, en niet aan of je het haar van Balkenende wel leuk vindt of niet.
Sexy & gewaagd, djeez ben jij nou een man?quote:
Geweldig, hč?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG Buffed & Beautiful![]()
![]()
Die heb ik al té lang niet gezien
Ja, ik zei dat 'ie gelijk had, en dat dat de reden is van m'n tegenstem.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat die knakkker gelijk had.
Je hebt gisteren al kunnen vertellen waarom je tegen stemde.
En vooralsnog is het gewoon doemdenken.
Ik zal mijn mond verder houden over politieke zaken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef MissBliss het volgende:
Hey, het gaat nu toch wel weer op een POL-topic lijken hoor![]()
Is dat een standaard uitdrukking dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sexy & gewaagd, djeez ben jij nou een man?
Dus we mogen hier alleen praten over SHO, omdat dit in SHO staat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef MissBliss het volgende:
Hey, het gaat nu toch wel weer op een POL-topic lijken hoor![]()
Dat laatstequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dat een standaard uitdrukking dan?.
Die lippenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geweldig, hč?
"Goodbye, Michelle Pfeiffer"
Haal die irritante PI eens van je smoelquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus we mogen hier alleen praten over SHO, omdat dit in SHO staat?.
Dat S&G he.quote:
Met zo'n...krultangquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die lippen
Alsmijn schijf
het weer doet heb ik hem weer
Ik erger me ook aan sommige ShowChatters, maar dan hou ik ook braaf m'n mond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Als sommigen er zich aan ergeren, dan kun je je toch wel ff aanpassen?
MB praat nu ook niet meer over sex, zweepjes en dergelijke.
Je PI, dudequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat S&G he.. Aangezien het vreemd is dat ik het niet ken blijkbaar.
.
Nee, maar die ellenlange politieke discussies hier ben ik wel zat eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus we mogen hier alleen praten over SHO, omdat dit in SHO staat?.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan sommige ShowChatters, maar dan hou ik ook braaf m'n mond..
Tietenfoto's enzo, staat in US.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat S&G he.. Aangezien het vreemd is dat ik het niet ken blijkbaar.
.
Volledig aangepast op de post.quote:
Beevje is boosquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Volledig aangepast op de post..
Zo zie jij dat graag toch?!.
Dat komt omdat ik heel braaf ben enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
MB praat nu ook niet meer over sex, zweepjes en dergelijke.
Dat topic waar om de 26 topics eens een foto wordt gepost, waar half FOK! vervolgens weer 26 topics volkwijlt, waarna eindelijk weer eens een vrouw een foto plaatst?!quote:
Ja, rellen, Orginial, dat wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!
NietJij bent de grootste reller van allemaal! Zeker als Orginial eens iets stoms zei..
Ja, dat topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic waar om de 26 topics eens een foto wordt gepost, waar half FOK! vervolgens weer 26 topics volkwijlt, waarna eindelijk weer eens een vrouw een foto plaatst?!
Dan kan je veel beter ergens anders kijken..
Leuk hč, alles lekker aandikken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat topic waar om de 26 topics eens een foto wordt gepost, waar half FOK! vervolgens weer 26 topics volkwijlt, waarna eindelijk weer eens een vrouw een foto plaatst?!
Dan kan je veel beter ergens anders kijken..
Ben ik nooit joh.quote:
Je PI en je smileys passen niet bij elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, rellen, Orginial, dat wel..
Maar als ik me aan iemand erger of een hekel aan iemand heb probeer ik dat wel voor me te houden hoor..
That's me.quote:
Zolang ze het maar niet zingt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
..
Rustig maar, schatquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/15.gif]afbeelding][/url]
Ál je reacties...
BVO, die bij elke opmerking eenquote:
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat
Hij wil de Dada-tactiek ook eens een keer toepassen.
Nou knipoog je, engerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!![]()
(:(
![]()
![]()
( ::(
:!
Maareh, die PI geeft wel een leuke wending aan zo'n post..
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!quote:Da's heul niet waar
niksan =
[/Bupatih]
Oeh, ik kom net op het juiste moment weer binnenvallenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!![]()
(:(
![]()
![]()
( ::(
:!
Maareh, die PI geeft wel een leuke wending aan zo'n post..
En dat op een heerlijke Dada-vrije dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat
Hij wil de Dada-tactiek ook eens een keer toepassen.
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!
Oooh niksan slijm bla bla slijm bla bla slijm
[/Bupatih] [/Brugklaspesterij]
Ik spreek gewoon de waarheidquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat op een heerlijke Dada-vrije dag
Das anders, wij waren een stelquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.
niksan en Bupa ook.quote:
Ok, EINDELIJK heb je recht die PI te gebruikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.
Kutvarken uit een boerenland mongoolquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon de waarheid
[/Bupatih]
Ik had een PIquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, EINDELIJK heb je recht die PI te gebruiken![]()
Praat Dada zo?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kutvarken uit een boerenland mongool![]()
[/Dada]
Da's heul niet waarquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
niksan en Bupa ook..
Op partime basis dan, hij heeft geen moeite met een vrouwtje meer of minder geloof ik..
Ik ben niet ergquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Zo erg waren we nou ook weer niet... Bupa is waaaay erger als ik toen met Niksan
Ja, maar....maar....quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef toetatoet het volgende:
Boepie dat msn het niet doet is een bekend probleem bij 7.0
Je kan er ook wat van met babette trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Zo erg waren we nou ook weer niet... Bupa is waaaay erger als ik toen met Niksan
Dada heeft Bupa en/of BVO geloof ik een keer echt zwaar lopen uitscheldenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Praat Dada zo?![]()
Volgens mij heb ik weer wat gemist
Wanneer je het over de duivel hebt.... komt toetatoet binnen.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer je het over de duivel hebt.... komt toetatoet binnen..
Ah, en vergeet verder MB en Tania niet..
Bupa???quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
MB!!!
Mij niet toch?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dada heeft Bupa en/of BVO geloof ik een keer echt zwaar lopen uitschelden![]()
Ontkenningsfase.. Nietus...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan er ook wat van met babette trouwens
Ohquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
MB!!!
Ik heb een S&G-foto van je gevonden
Nou ja, het was een poging tot..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Mij niet toch?!
Ah ja, hij noemde me een keer een NSB'er omdat ik een GTST topic geopend had wat hij had willen doen. Ofzo.
http://img22.imagevenue.com/img.php?loc=loc276&image=517_ncnaomikaltmangotham0047lu.jpgquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohwelke dan?
Bestandsnaam voldoet![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Mij niet toch?!
Ah ja, hij noemde me een keer een NSB'er omdat ik een GTST topic geopend had wat hij had willen doen. Ofzo.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Wie, wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
Ah ja Bupa, leuk dat je je op Shok! geregd hebt..
Jawel dus hequote:
Ze lijkt echt zoveel op MBquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://img22.imagevenue.com/img.php?loc=loc276ℑ=517_ncnaomikaltmangotham0047lu.jpg
Hubba, hubba
Jij bent die Balkenende toch?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie, wat?
Ik heb het over een "andere" foto van MB
Balkenende?quote:
Heheheh, mocht ik willenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://img22.imagevenue.com/img.php?loc=loc276&image=517_ncnaomikaltmangotham0047lu.jpg
Hubba, hubba
Oh. PresidentBalkenende heeft zich aangemeld.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Balkenende?Euh???
Ik ben al jaren niet meer op Shok! geweest!!!
Je schrok wel, hčquote:
Ja, het zijn me toch een problemen he, op FOK!....quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee echt
Je lijkt er wel op, vind ik![]()
Eensch isquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee echt
Je lijkt er wel op, vind ik![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh. PresidentBalkenende heeft zich aangemeld.
Vond er typische Bupatih-woordgrapjes bij staan..
Er zijn er wel een paar te vinden en die heb ik er zelf opgezet hequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schrok wel, hč
Toen ik zei dat ik een foto van je had.
Nja, neem de sig..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]Hoezo, ik heb een reputatie hier?
Wat voor soort woordgrapjes dan?
Je hebt al 3 keer veranderdquote:
Wouter is supergaafquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nja, neem de sig..
Ik ben Jan-Peter
en ik ben heter
en stouter
dan Wouter.
OMGquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nja, neem de sig..
Ik ben Jan-Peter
en ik ben heter
en stouter
dan Wouter.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nja, neem de sig..
Ik ben Jan-Peter
en ik ben heter
en stouter
dan Wouter.
Ja, ik moest ff op haar naam komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt al 3 keer veranderd
Zet gewoon neer Neve Cambell neer
Say what??quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef BVO het volgende:
[..]
niksan en Bupa ook..
Op partime basis dan, hij heeft geen moeite met een vrouwtje meer of minder geloof ik..
Naomie is die andere Campbellquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerst was het Naomi dan Cambell dan Neve :'_
Ik snap ze ook niet.quote:
Nu heb je het zeker over jezelf??quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beide zinnenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap ze ook niet.
Jij en ik?
Over welke zin heb je het eigenlijk? Die eerste, of die tweede?
Of allebei
Jaquote:
Waaahaahaahquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:17 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja
Zag je dat??????///??????????
een ":{"
:o:o:o:o
Oh Bupa!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaahaahaah:
![]()
![]()
![]()
Jij bent zóoóóó geweldig![]()
Jij bent zóó;ó mooi O +O +O +
Ik doe alles vóór jé![]()
![]()
:9
Ja voor jou welquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh Bupa!!
Wat een humor heb jij toch!!!! O +O+O +O+
![]()
O
Alles??![]()
:a
Deze hiel ben je nog vergetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja voor jou wel![]()
![]()
![]()
![]()
Want jij bent zoooooooo geweldig
Echt!!! slijm,slijm![]()
+
![]()
:8
![]()
Dada heeft BVO en mij een keer verrotgescholden en dacht toen dat wij achter Orginial en zijn kloons zatenquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed begin van de avond.quote:
Be my Angel Boril?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dit bedoel ik nou.
Ik wil me aanmelden, lukt niet. Ik krijg een error dat het niet lukt.
Ik meld me nog een keer aan.
Lukt weer niet.
Ik meld me nog een keer aan.
Lukt weer niet.
En krijg ik deze pop-up.
Dus iemand kan wél tegen mij praten.
Doeiquote:
Slijmbalquote:
Interessante naam jaquote:
En de enige reden waarom ik nog MSN heb gaat wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Interessante naam ja
Dat probleem heb ik ook gehad..
Mensen kunnen tegen je praten, maar jij hebt niets door![]()
MSN sucks![]()
[/zeurmodus]quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de enige reden waarom ik nog MSN heb gaat weg
Diegene komt vast wel weer terug hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de enige reden waarom ik nog MSN heb gaat weg
Zou het?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Diegene komt vast wel weer terug hoor
Edit maar weer snel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Diegene komt vast wel weer terug hoor
Of heeft hij/zij je geblockt??
Kom je hier weken lang niet en dan ben je er en dan krijg je niet eens een welkomquote:
*auw*quote:Gisteren werd het wat later
En nu verkeer ik in een roes
Ik heb geen poes
maar toch een kater
©Bupatih
Leukquote:
soapenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
my god, wat een dag....![]()
en dan ook nog 's thuiskomen en zien dat m'n mooie topic alweer vol is
nou ja eerst maar eens eten & soapen.............
Ik heb morgen ook nog een examen ... maar heb vandaag maar weinig kunnen leren ... kwam steeds weer wat tussen, en ik ben ook zooooo snel afgeleidquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet nog een Frans2 proefwerk leren![]()
.
Ik ook... Weekendquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook nog een examen ... maar heb vandaag maar weinig kunnen leren ... kwam steeds weer wat tussen, en ik ben ook zooooo snel afgeleid
Naja,... hopen dat 't toch nog lukt.
En dan WEEKEND... wat zie ik daar naar uit
Word altijd erg duf van die weken dat je alleen maar aan het leren bent ... als ik maar ff bezig ben dan heb ik nergens last van, maar ditquote:
M'n verjaardag vierenquote:
Oeh! Love is in the air?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
En moet nog ff wat afspreken voor zondag![]()
2e plekquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:05 schreef Arcee het volgende:Fok!topposter top 100 Soaps, Showbizz & Sterren mei 2005
001. 1929 Bupatih
002. 1858 Svensational
003. 1179 mark_03
004. 1128 Airelle
005. 1121 babette21
006. 1032 BVO
007. 0944 bar_rel
008. 0778 _ELMaikel_
009. 0737 Dizer
010. 0712 MissBliss
011. 0700 Skaai
012. 0692 Tranceptor
013. 0677 Tom_Tom-
014. 0672 Auticia
015. 0666 timbob
016. 0655 PeRi
017. 0519 Tania18
018. 0466 haagse_elfje
019. 0422 Iwan1976
020. 0399 Christine
021. 0342 tong80
022. 0330 ZOWIEE
023. 0325 Nano
024. 0293 weet_ik_veel
025. 0253 QyRoZ
026. 0222 niksan
027. 0213 Duiveltja
028. 0207 TheVulture
029. 0205 The_Langolier
030. 0202 amaranta
031. 0191 CherrymoonTraxx
032. 0190 Dada
033. 0176 karoltje
034. 0174 static
035. 0166 Wup
036. 0156 pberends
037. 0134 SEMTEX
038. 0119 Copycat
039. 0118 Timmai
040. 0111 soapie
041. 0108 Xenomaniac
042. 0094 hardsilence
043. 0093 Ambrosius
044. 0086 Nory
045. 0081 Together-Alone
046. 0074 Frey
047. 0073 Sanne
048. 0073 Joyce_en_Roxylovertje
049. 0071 schatje
050. 0070 Ghostbuster
051. 0070 CrazyDutchPunk
052. 0068 BliksemSchigt
053. 0068 Heer_van_Bartolhoven
054. 0067 keijz
055. 0066 Spindizzy
056. 0066 APK
057. 0064 keizerpinguin
058. 0060 milagro
059. 0059 Insomaniac
060. 0058 JaneDoe
061. 0057 Suko
062. 0057 toetatoet
063. 0057 HarigeKerel
064. 0056 Ole
065. 0055 Taurus
066. 0054 rena
067. 0052 alwaysthebest
068. 0050 Viking84
069. 0050 DarkElf
070. 0049 Gert
071. 0048 petitlapin
072. 0046 ook_gek
073. 0046 Remzz
074. 0045 matthijst
075. 0044 ruby
076. 0044 DrDentz
077. 0044 scanman01
078. 0043 NiNi
079. 0043 Vork
080. 0043 LeefbaarFok
081. 0041 ThomasBerge
082. 0041 miss_dynastie
083. 0040 Mikkie
084. 0040 Yeahinho
085. 0040 Neverstop
086. 0039 MJboard
087. 0038 shiNinG_staR
088. 0038 Aventura
089. 0037 Arcee
090. 0037 rubbereend
091. 0036 Beach
092. 0035 apestaartje
093. 0035 doeka
094. 0035 DaYwALKuR
095. 0035 mother-mother
096. 0034 Toeps
097. 0034 Majar
098. 0034 MrX1982
099. 0033 Classique
100. 0032 zoalshetis
Ok, dan is het 1 jaar verschil..quote:
Nee, ze is echt 17. Dat staat ook op rtl.nl of zo. Echtquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
zeiden ze dat, dat ze 17 is? of maak jij dat ervan???
ik heb alleen maar de laatste secondes gezien...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
hm ze leek 12.......
ja, anders zeg ik 't toch niet...quote:
nee ik was net klaar, meer heb ik niet te meldenquote:kom mee verder praten in GTST topic
Daar heb ik niet op gelet. Zal wel zo'n derderangs-usertje zijn. Zo'n postopkrikkertje.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
ik droomde vanacht dat ik moest bevallen [*au*]
en toen 't kind er eenmaal was kwamen de moedergevoelens spontaan in me boven
best eng, want ik wil helemaal geen kids.....
ik geef de schuld aan die 4 bevallingen in Rozengeur, dat was niet handig voor 't slapen gaan
zijn wij dan eersterangs?!?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
Daar heb ik niet op gelet. Zal wel zo'n derderangs-usertje zijn. Zo'n postopkrikkertje.
En dan te bedenken dat ik vrijwel de hele maand mei heb lopen schoffelen.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
Gaan we haar Paris noemen?
Je bent er weer. Gezelligquote:
Dude... Paris is tegenwoordig helemaal in, zo een naam dan he...quote:
oh ja, 't was 'n droom.... defenitely....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:Weet je zeker dat het een droom is??? Kijk eens naar je buik? Is ie plat? Hebben we een dochter? Gaan we haar Paris noemen? Zie je nou wel dat je van kinderen houdt...
nee, ik geloof niet dat ze heel erg in mijn leventje passen.....quote:en dan de serieuze vraag: Wil jij later geen kinderen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude... Paris is tegenwoordig helemaal in, zo een naam dan he...![]()
![]()
Poep in je broek, plantsoen-omploegerquote:
Wat die vrouw met een wijnfles kan doen !quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
plantsoen-omploeger
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat die vrouw met een wijnfles kan doen !![]()
Leuke kerel heb je alquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, 't was 'n droom.... defenitely....
maar 't was heel raar hoor, want 'n droom kan soms zo echt zijn...
en ik was helemaal blij met dat kind enzo, helemaal mama....
[vreemd genoeg vroeg niemand zich af wie of waar de papa was haha]
wakker worden is dan echt zo'n "what the fuck"-moment![]()
[..]
nee, ik geloof niet dat ze heel erg in mijn leventje passen.....
maar aan de andere kant ben ik ook wel zo'n doos die daar over 10 jaar op terugkomt
en me dan [op m'n 35ste dus] ineens besef dat ik daar rijkelijk laat mee ben haha....
ach weet je, eerst maar eens 'n leuke kerel...
Coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
* Babette schrijft Paris op in 't namenboekje....
Ik doelde niet op dat plaatjequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]!!! Dat is een zwart balkje, m'n beste jongen
jij zou 't IRL nog geen dag met me uithouden....quote:
ow ja dat zijn ook altijd nare dingen....quote:Uuhm, ik droom regelmatig dat ik dood ga
En dan word ik wakker met vreemde gevoelens daarover. Echt eng gewoon.
'n kind van Babette heeft altíjd allure......quote:Ooh en Patience en Prince, New York en Zerg. Tegenwoordig moet je van die vreemde namen nemen, want dan heb je allure
Gelukkig maarquote:
Ik droomde pas dat ik een kind kreeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuke kerel heb je al
Uuhm, ik droom regelmatig dat ik dood ga
En dan word ik wakker met vreemde gevoelens daarover. Echt eng gewoon.
Ik heb voor 72 euro aan Lush producten gekocht enquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat klinkt veel chiquer dan schoffelaar
![]()
Ik had het over een zekere tape die ik ooit gezien hebquote:
Na-aperquote:[Achtste Finale] TOURNAMENT: Favoriete BN'er...... Nog maar 16 BN'ers over!
Je bent verliefdquote:
I know.quote:
IK kom er regelmatig weerquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
I know..
Het GTST-topic begint trouwens langzaam aan weer leukj te worden..
Vind je het gek Orgi is wegquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
I know..
Het GTST-topic begint trouwens langzaam aan weer leukj te worden..
Ben je zo erg vervelend dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij zou 't IRL nog geen dag met me uithouden....
Ik maakte een grap... Dat je dat vraagt en niet eens om New York vraagtquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
Zerg?? is dat 'n naam??? serieus???????
Ik vind deze quote op hun site altijd zo schattigquote:
quote:Foto niet overnemen!
En dat terwijl hij zelf alles overal vandaan haalt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind deze quote op hun site altijd zo schattig:
[..]
vervelend? neuh... ik vind mezelf iig best leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ben je zo erg vervelend dan?Of ben je veeleisend?
ik denk eerder dat jij té goed voor mij zou zijn, da's niet goed voor jou.....quote:Of ben ik niet goed genoeg voor je?
New York vond ik wel stoer, is weer eens wat anders van JanJaap of PietHein...quote:Ik maakte een grap... Dat je dat vraagt en niet eens om New York vraagt![]()
I have no lifequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
En MissBliss staat dus eigenlijk op 6
Onzinquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
ik denk eerder dat jij té goed voor mij zou zijn, da's niet goed voor jou.....![]()
HongKong is ook wel coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
New York vond ik wel stoer, is weer eens wat anders van JanJaap of PietHein...
Nee, gewoonquote:
Ik alleen de eerste 3 kwartier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
Americas Next Topmodel, ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien
OMFG ben jij het echt?! Prince Charming?!?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Onzin, Ik vind jou een geweldige vrouw (ook al ken ik je niet
)
Trouwens, ik hou van veeleisende vrouwen, waarom? Omdat:
A. Veeleisende vrouwen weten wat ze willen en zijn lekker pittig en tegendradig
B. Ik graag vrouwen de aandacht geef en verwen. Das eenmaal wat een man moet doen! Een vrouw verwennen en haar een mooie leven geven
ik wil best van 32 naar 24 uur, maar minder ga ik echt niet werken hoor....quote:want tenslotte, 9 maanden zwanger zijn verdient een eeuwigheid van rust en een parttime baan want ze moet ook niet de hele dag thuis gaan zitten of zo..
echte jongensnamen zijn dat haha.... stoer enzo...quote:HongKong is ook wel cool![]()
Of Aby Dabi of Bagdad
Wie zit hier nou weer achterquote:# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
ik ben 16 maar op fok heb je ze van 7 tot 98
Megan Gaaf hč Nora! zegt:
98
das oud
# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
nog wel ouder
# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
en hou oud is megan ?
zo
Megan is 15
ben j geil?
Purmerend heeft inderdaad leuke jongens *kuch moi kuch*quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
OMFG ben jij het echt?! Prince Charming?!?
dus dáár zat je al die tijd: in Purmerend...
ja.... dáár had ik nog niet gezocht
Wat jij wil mop, wat jij wil. Als ik je maar wel 's avonds kan masseren met een fles wijntje en een kaasje erbijquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
ik wil best van 32 naar 24 uur, maar minder ga ik echt niet werken hoor....
of ik nu wel of geen kind zou hebben...
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
als je Bagdad op z'n donder geeft: "Mag dat, Bagdad???!?!"......
sorry voor de t ipv de d...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Purmerend heeft inderdaad leuke jongens *kuch moi kuch*
Maar ik meen wel wat ik zeg eigenlijk. Ik heb wel erg veel respect voor vrouwen
Maar ik ben geen sissy![]()
![]()
ik weet niet waar je 't allemaal vandaan haalt, maar je doet 't leuk........quote:Wat jij wil mop, wat jij wil. Als ik je maar wel 's avonds kan masseren met een fles wijntje en een kaasje erbij
mja ik kan best grappig zijn [ en knap arogant, dat ook....quote:Ik moest hardop lachen![]()
![]()
![]()
Ik meen het wel.. maar ik verwacht wel een massage terugquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar je 't allemaal vandaan haalt, maar je doet 't leuk........
wanneer gaan we daten?!
Hou ik van. Ik wil een vriendin met pit en geen vrouw die constant zegt:quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
mja ik kan best grappig zijn [ en knap arogant, dat ook....]
Zit je nu op die site te spammen?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een of andere fokker voegt me toe :
Kijk wat ze vraagt na 10 minuten
[..]
Wie zit hier nou weer achter![]()
Ja en wat een dozen allemaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien net. Wat een boeren zitten ertussen zeg!
Hoe die ene als een bouwvakker binnen kwam lopen..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien net. Wat een boeren zitten ertussen zeg!
kom maar op dan......quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Ik meen het wel.. maar ik verwacht wel een massage terug![]()
Sommigen liepen echt als een bouwvakkerquote:
Zou het daar iets mee te maken hebbenquote:
GMTAquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe die ene als een bouwvakker binnen kwam lopen..![]()
... geweldig.
.
Ja! Yaya!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe die ene als een bouwvakker binnen kwam lopen..![]()
... geweldig.
.
Yaya is leuk.. En nog wat anderen, maar die ken ik nog niet bij naam.
Check die Dennis/Arnie log eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zou het daar iets mee te maken hebben![]()
[afbeelding]![]()
Wat doe ik nu toch![]()
Die ene die zo binnen kwam stormen.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Die ene die zo binnen kwam stormen.. Ik lag in een deuk.
.
Mail me maar even je adres, drop ik even langs morgen na werk.. is toch in de buurtquote:
Inmiddels nog erger denk ikquote:
Oh, die bedoelde ik niet eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
EAY YA'ALL I'M BIG, I'M BLACK AND I'M BEAUTIFUL!!!!!!!!
Die ja!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, die bedoelde ik niet eens! Hoewel die ook erg hilarisch was
Die bouwvakker die ik bedoel was te zien, toen ze er heel veel achter elkaar lieten zien
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
EAY YA'ALL I'M BIG, I'M BLACK AND I'M BEAUTIFUL!!!!!!!!
Dat jij een Beev dat soort programma's kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, die bedoelde ik niet eens! Hoewel die ook erg hilarisch was
Die bouwvakker die ik bedoel was te zien, toen ze er heel veel achter elkaar lieten zien
Vorig jaar keek ik ook, speciaal voorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat jij een Beev dat soort programma's kijken![]()
.
Ach ja, je moet watquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat jij een Beev dat soort programma's kijken![]()
.
Ik weet niet of het de vorige was of die daarvoor, maar met Elize was ook leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik ook, speciaal voor![]()
![]()
![]()
![]()
Mercedes.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
ik ga zaterdag naar De Dijk in Noordwijkerhout...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
Mail me maar even je adres, drop ik even langs morgen na werk.. is toch in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |