Juistquote:
Dat jij altijd het laatste woord moet hebbenquote:
Whehequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Zet een roos in je naam uit respect voor Bupa's MSN![]()
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
Herben (LPF) over de verkiezingen:
"De burgers hebben Europa gered van een verlichte dictatuur."
Wat een dombo![]()
![]()
Nee, laten we ere een S&G-topic van makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Laten we er geen [POL] topic van maken
Laten we er geen [POL] topic van makenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Laten we er geen [POL] topic van maken
Dictatuur? Dat meen je niet...quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor.
Maar goed, daar mag ik niks over zeggen hier..
Begin jij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, laten we ere een S&G-topic van maken
En dan bedoel ik niet Simon and Garfunkel
Niet hier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dictatuur? Dat meen je niet...
Vertel... waarom zou het dictatuur zijn...
Ja, is goed.quote:
Nee niet in POL, dan komen er allemaal idioten bij zeikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet hier.. Open er een topic over in POL en ik vertel het je.
.
Naja, kortweg... Nedrland verliest op vele terreinen zijn autonomie, zou zijn veto-recht verliezen en zou, zeker straks met Roemenië, Bulgarije, Turkije en misschien nog wel meer landen, dingen opgelegd kunnen krijgen waar Nederland niet achter zou staan (immers, slechts 55% hoeft het eens te zijn met een voorstel).quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dictatuur? Dat meen je niet...
Vertel... waarom zou het dictatuur zijn...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:16 schreef Dizer het volgende:
Herben (LPF) over de verkiezingen:
"De burgers hebben Europa gered van een verlichte dictatuur."
Wat een dombo![]()
![]()
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, kortweg... Nedrland verliest op vele terreinen zijn autonomie, zou zijn veto-recht verliezen en zou, zeker straks met Roemenië, Bulgarije, Turkije en misschien nog wel meer landen, dingen opgelegd kunnen krijgen waar Nederland niet achter zou staan (immers, slechts 55% hoeft het eens te zijn met een voorstel).
Ben jij het?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ik
Ten eerste: verlichte dictatuur.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Come again... waarom dictatuur? Ik zie hier echt geen dictatuur in. Bi jdictatuur denk ik aan Hitler, Saddam en oorlogen... maar dat ben ik
waar is mijn coke?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
Ik slinger Jan Smit nog ff aan ... die teksten maken het leven zo makkelijkSta op sta op
Je zei bladiebla!quote:
S&G hóeft niet perse naakt te zijn hoor, Met bh kan ook heel spannend zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, is goed.
Even wachten, ik krijg mijn BH maar niet uit.
Je kunt gewoon geen oordeel vellen over iets wat niet is gebeurd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zei bladiebla!![]()
![]()
.
Het ideale ShowChat van Bupatih..
Ik kreeg die verrekte BH maar niet uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
S&G hóeft niet perse naakt te zijn hoor, Met bh kan ook heel spannend zijn![]()
[/standaard S&G-reply]
Ik geef alleen aan waarom ik tegen stem. Als je een goede keuze wil maken zul je toch echt aan de mogelijke gevolgen van die grondwet moeten denken, en niet aan of je het haar van Balkenende wel leuk vindt of niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kunt gewoon geen oordeel vellen over iets wat niet is gebeurd.
Wat jij nu doet is gewoon allemaal (doem)scenario's bedenken. [afbeelding]
Wat dat betreft kun jij zo politicus worden. Die doen dat ook de hele tijd.
Oftewel, jij zegt: "het wordt een dictatuur", de ander zegt: "het wordt een democratie" en de andere zegt weer dat het één groot fort wordt.
Zulke discussies hebben gewoon geen zin.
En doe het dan desnoods in POL waar er meer mensen rondlopen die zo denken.
OMG Buffed & Beautifulquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kreeg die verrekte BH maar niet uit
Dan maar zo:
[afbeelding]
Nee, jij zei dat die knakkker gelijk had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan waarom ik tegen stem. Als je een goede keuze wil maken zul je toch echt aan de mogelijke gevolgen van die grondwet moeten denken, en niet aan of je het haar van Balkenende wel leuk vindt of niet.
Sexy & gewaagd, djeez ben jij nou een man?quote:
Geweldig, hč?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG Buffed & Beautiful![]()
![]()
Die heb ik al té lang niet gezien
Ja, ik zei dat 'ie gelijk had, en dat dat de reden is van m'n tegenstem.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat die knakkker gelijk had.
Je hebt gisteren al kunnen vertellen waarom je tegen stemde.
En vooralsnog is het gewoon doemdenken.
Ik zal mijn mond verder houden over politieke zaken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:41 schreef MissBliss het volgende:
Hey, het gaat nu toch wel weer op een POL-topic lijken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |