That's me.quote:
Zolang ze het maar niet zingt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:51 schreef Dizer het volgende:
..
Rustig maar, schatquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/15.gif]afbeelding][/url]
Ál je reacties...
BVO, die bij elke opmerking eenquote:
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat
Hij wil de Dada-tactiek ook eens een keer toepassen.
Nou knipoog je, engerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!![]()
(:(
![]()
![]()
( ::(
:!
Maareh, die PI geeft wel een leuke wending aan zo'n post..
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!quote:Da's heul niet waar
niksan =
[/Bupatih]
Oeh, ik kom net op het juiste moment weer binnenvallenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
HIELENLIKKER!!1!!1!11!!!!![]()
(:(
![]()
![]()
( ::(
:!
Maareh, die PI geeft wel een leuke wending aan zo'n post..
En dat op een heerlijke Dada-vrije dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, schat
Hij wil de Dada-tactiek ook eens een keer toepassen.
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!
Oooh niksan slijm bla bla slijm bla bla slijm
[/Bupatih] [/Brugklaspesterij]
Ik spreek gewoon de waarheidquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh niksan, ik vind je geweldig, ooh niksan, ik doe alles voor je, ooh niksan jij bent zoo mooi!
Oooh niksan slijm bla bla slijm bla bla slijm
[/Bupatih] [/Brugklaspesterij]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat op een heerlijke Dada-vrije dag
Das anders, wij waren een stelquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.
niksan en Bupa ook.quote:
Ok, EINDELIJK heb je recht die PI te gebruikenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig allemaal nog nóóóóóóit tegen d'r gezegd.
Kutvarken uit een boerenland mongoolquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon de waarheid
[/Bupatih]
Ik had een PIquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, EINDELIJK heb je recht die PI te gebruiken![]()
Praat Dada zo?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kutvarken uit een boerenland mongool![]()
[/Dada]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |