Ben je zo erg vervelend dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij zou 't IRL nog geen dag met me uithouden....
Ik maakte een grap... Dat je dat vraagt en niet eens om New York vraagtquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
Zerg?? is dat 'n naam??? serieus???????
Ik vind deze quote op hun site altijd zo schattigquote:
quote:Foto niet overnemen!
En dat terwijl hij zelf alles overal vandaan haalt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind deze quote op hun site altijd zo schattig:
[..]
vervelend? neuh... ik vind mezelf iig best leukquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Ben je zo erg vervelend dan?Of ben je veeleisend?
ik denk eerder dat jij té goed voor mij zou zijn, da's niet goed voor jou.....quote:Of ben ik niet goed genoeg voor je?
New York vond ik wel stoer, is weer eens wat anders van JanJaap of PietHein...quote:Ik maakte een grap... Dat je dat vraagt en niet eens om New York vraagt![]()
I have no lifequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:04 schreef Svensational het volgende:
En MissBliss staat dus eigenlijk op 6
Onzinquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
ik denk eerder dat jij té goed voor mij zou zijn, da's niet goed voor jou.....![]()
HongKong is ook wel coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:36 schreef babette21 het volgende:
New York vond ik wel stoer, is weer eens wat anders van JanJaap of PietHein...
Nee, gewoonquote:
Ik alleen de eerste 3 kwartier.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:46 schreef MissBliss het volgende:
Americas Next Topmodel, ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien
OMFG ben jij het echt?! Prince Charming?!?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
Onzin, Ik vind jou een geweldige vrouw (ook al ken ik je niet
)
Trouwens, ik hou van veeleisende vrouwen, waarom? Omdat:
A. Veeleisende vrouwen weten wat ze willen en zijn lekker pittig en tegendradig
B. Ik graag vrouwen de aandacht geef en verwen. Das eenmaal wat een man moet doen! Een vrouw verwennen en haar een mooie leven geven
ik wil best van 32 naar 24 uur, maar minder ga ik echt niet werken hoor....quote:want tenslotte, 9 maanden zwanger zijn verdient een eeuwigheid van rust en een parttime baan want ze moet ook niet de hele dag thuis gaan zitten of zo..
echte jongensnamen zijn dat haha.... stoer enzo...quote:HongKong is ook wel cool![]()
Of Aby Dabi of Bagdad
Wie zit hier nou weer achterquote:# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
ik ben 16 maar op fok heb je ze van 7 tot 98
Megan Gaaf hč Nora! zegt:
98
das oud
# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
nog wel ouder
# # # Maikel # # # : Bad To The Bone zegt:
en hou oud is megan ?
zo
Megan is 15
ben j geil?
Purmerend heeft inderdaad leuke jongens *kuch moi kuch*quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
OMFG ben jij het echt?! Prince Charming?!?
dus dáár zat je al die tijd: in Purmerend...
ja.... dáár had ik nog niet gezocht
Wat jij wil mop, wat jij wil. Als ik je maar wel 's avonds kan masseren met een fles wijntje en een kaasje erbijquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
ik wil best van 32 naar 24 uur, maar minder ga ik echt niet werken hoor....
of ik nu wel of geen kind zou hebben...
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
als je Bagdad op z'n donder geeft: "Mag dat, Bagdad???!?!"......
sorry voor de t ipv de d...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Purmerend heeft inderdaad leuke jongens *kuch moi kuch*
Maar ik meen wel wat ik zeg eigenlijk. Ik heb wel erg veel respect voor vrouwen
Maar ik ben geen sissy![]()
![]()
ik weet niet waar je 't allemaal vandaan haalt, maar je doet 't leuk........quote:Wat jij wil mop, wat jij wil. Als ik je maar wel 's avonds kan masseren met een fles wijntje en een kaasje erbij
mja ik kan best grappig zijn [ en knap arogant, dat ook....quote:Ik moest hardop lachen![]()
![]()
![]()
Ik meen het wel.. maar ik verwacht wel een massage terugquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet waar je 't allemaal vandaan haalt, maar je doet 't leuk........
wanneer gaan we daten?!
Hou ik van. Ik wil een vriendin met pit en geen vrouw die constant zegt:quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
mja ik kan best grappig zijn [ en knap arogant, dat ook....]
Zit je nu op die site te spammen?!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een of andere fokker voegt me toe :
Kijk wat ze vraagt na 10 minuten
[..]
Wie zit hier nou weer achter![]()
Ja en wat een dozen allemaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien net. Wat een boeren zitten ertussen zeg!
Hoe die ene als een bouwvakker binnen kwam lopen..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook een stuk gezien net. Wat een boeren zitten ertussen zeg!
kom maar op dan......quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:04 schreef Dizer het volgende:
Ik meen het wel.. maar ik verwacht wel een massage terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |