meestal zei ik.... en vergis je niet in 't gewicht van 'n eend...quote:
Maar die post niet op Fok!quote:
nou 'n beetje puberaal [lees: triest] is 't wel, ik had je hoger ingeschat hoor....quote:
Ik dacht altijd dat ze die mooie dame uit haar avatar wasquote:
Laat zien...quote:
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet gekliktquote:
Wat Mikey zegt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet geklikt![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet geklikt![]()
Succes!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik ga ervandoor ik heb me examen trein te halen![]()
dream on boyquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef Dizer het volgende:
Laat zien...
ik zeik je niet af, ik zeg je waar het op staat...quote:heb je net een zwaar compliment gegeven, en jij zeikt mij weer af...![]()
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!quote:
Trouwens, jouw tieten zijn nu alleen de grootste omdat je hoogzwanger bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dream on boy
[..]
ik zeik je niet af, ik zeg je waar het op staat...
da's heel wat anders
Ik heb de mijne wel es gepost hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!
Tjah en helaas, ze laten ze alleen showen op vrijdag middag bij het weekend borrel na het werk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!
Tjah en helaas, ze laten ze alleen showen op vrijdag middag bij het weekend borrel na het werk
Als er stond 'grootste tube shampoo' had je ook niet geklikt.quote:
* Skaai schudt met tietenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat plaatje van Charisma Carpenters tieten kende ik nog niet..
quote:
quote:Uw zoekbewerking - grote tieten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
quote:
zullen we 't dan maar op houden?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, jouw tieten zijn nu alleen de grootste omdat je hoogzwanger bent![]()
![]()
Ik denk he, dat ik mezelf over 20 jaar knock out sla als ik over het strand ren.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk he, dat ik mezelf over 20 jaar knock out sla als ik over het strand ren.
Hehequote:
Ga ik vanavond doen.. kan toch vanavond??quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
zeg ff wat anders: hebben jullie al gestemd?
Je hebt haar zwanger gemaakt, die heb je toch allang gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat zien...
heb je net een zwaar compliment gegeven, en jij zeikt mij weer af...![]()
Ja, tot 9 uur geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen.. kan toch vanavond??
Ja toen waren ze nog gewoon en tijdens de zwangerschap zijn ze twee cupmaten groter geworden. Ze is van een cupC naar cupE gegaan en die wil ze niet laten zien terwijl ze als geen ander weet hoe graag ik met grote tieten speelquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt haar zwanger gemaakt, die heb je toch allang gezien?
Beterquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen
Mijn opa is vanochtend geopereerd aan zijn prostaat en alles is goed gegaan
Woei goed nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen
Oh en ontopic: TIETUH![]()
Heb je mijn verborgen boodschap niet gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
Wat gaan jullie stemmen? Ik weet het al wat ik ga doen
Je gaat niet stemmen... waarom nou... dan gaat je stem waarschijnlijk naar nee.. netals de meerderheid! Je moet op JA stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, tot 9 uur geloof ik.
En ik geloof dat ik m'n stemkaart kwijt ben
Check dat bericht nog eens goed!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat niet stemmen... waarom nou... dan gaat je stem waarschijnlijk naar nee.. netals de meerderheid! Je moet op JA stemmen
Je bedoeld Nederland. Nederland wordt niet echt popiejopie erop.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
Ik ga tegen stemmen.
En eigenlijk wil ik daarna meteen zien hoe het kabinet op zijn bek gaat
Jan Peter?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld Nederland. Nederland wordt niet echt popiejopie erop.
Zowel Nederland als Europa wordt er sterker op! De economie kan een JA gebruiken!
Dan over een aantal jaren geen gezeik meer over de dure euro... Want dan is de euro zoo hoog, dat het kan zijn dat we wat goedkoper het leven door kunnen gaan!
Ik heb allang gezien dat je de letter R vet heb laten maken.. maar wat is er met een R???quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Check dat bericht nog eens goed!!!!!!!!!!
Nee want ik ga zo wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dit gaat toch niet weer in een POL-topic veranderen he?
Ik hoop het ook niet, laten we weer ontopic gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dit gaat toch niet weer in een POL-topic veranderen he?
In jouw quote staan nog 3 letters vetquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb allang gezien dat je de letter R vet heb laten maken.. maar wat is er met een R???
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Tania18 het volgende:
Vooral dit zinnetje:
Zowel Nederland als Europa wordt er sterker op! De economie kan een JA gebruiken!
Geweldig
Ik zie hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Skaai het volgende:
Dizer, Sven stemt JA.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
In jouw quote staan nog 3 letters vet
Bedankt Skaai. Met jou erbij is het leven toch een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Skaai het volgende:
Dizer, Sven stemt JA.
Bombonella 1 en 2quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt Skaai. Met jou erbij is het leven toch een stuk makkelijker
Catchyquote:
quote:
Je noemt je pik 'ding'?quote:
Geen cameraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen cameraaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar ik ga proberen bij mn nieuwe telefoonabonnement een camera te krijgen
Alsof jullie trouwens nooit pics ervan hebben gezien
Van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja.Van Tania en Christine ook al trouwens
Ik zei toch ook niet dat ik ze in vol ornaat had gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van mij?
Ik heb ooit een foto op Shok geplaatst en daar was hooguit een heel klein stukje tiet te zien
Hihi, jij zit ook op Shokquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik ze in vol ornaat had gezien![]()
Ik heb al 10 poststquote:
Ik had hongerquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
* Skaai voelt aan de tieten van Timbob
WAAR ZIJN ZE? WAT HEB JE ERMEE GEDAAN?
Wat een toffe avaterquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
* Skaai voelt aan de tieten van Timbob
WAAR ZIJN ZE? WAT HEB JE ERMEE GEDAAN?
Waarvoorquote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Jawel.
Daar gaat het niet omquote:
Wil hij dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb geen naam voor mijn pik
Jan-Jaap is leuk. Beau is leukerquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:25 schreef timbob het volgende:
dat bijna iedereen voor beauuaueue stemt ipv jan jaap.
dat shockeerd mij echt
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
Jan Jaap is niet hip want die hep een hazelip! [afbeelding]
De Dijkquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:30 schreef babette21 het volgende:
en ik denk niet dat ik ooit verander
dus daar begin ik maar niet aan
ik heb er ook geen zin in
en ik was het niet van plan
ik ben nergens goed voor
daar weet jij alles van
maar ik kan van je houden
zoals niemand anders kan
Like duh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:25 schreef timbob het volgende:
dat bijna iedereen voor beauuaueue stemt ipv jan jaap.
ik vind jan jaap leuker om naar te kijken dan die beuaue persoonlijk.quote:
Beau is grappiger. Jan Jaap heeft enge lippen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:34 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vind jan jaap leuker om naar te kijken dan die beuaue persoonlijk.
jan jaap is tenminste grappig
M'n nummer 1 staat erquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:32 schreef babette21 het volgende:
Sven, je verveelt je he...?? ik heb 't heus wel door hoor..
maar ik weet wel 'n leuke bezigheid voor je hoor.....
die dansende smiley blijft wel super zeg!!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
ik zeik jouw mensjes toch ook niet af......![]()
Wat een beschamende vertoning was dat zegquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:36 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 zingt ode aan Beau in Ramses stijl
Beau, Beau Beau, Beau Beau
Hij kon gewoon niet op zijn achternaam komenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een beschamende vertoning was dat zeg!
!
whihiquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja??? echt??? heus waar??????
* Babette gaat kijken.....
kijk, nu klopt hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
ik vind Beau geweldig.
jij snapt 'mquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:37 schreef babette21 het volgende:
Beau is zeker níet grappiger dan Jan Jaap...
JJ is bij DWHN helemaal leuk, bij spijjkers met koppen [radio2] ook. z'n voorstellingen vind ik iets minder
ik heb niks tegen Beau, maar om 'm nu geweldig leuk te noemen....
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat Beau geweldig is, is gewoon een mening![]()
Jij snapt het.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat Beau geweldig is, is gewoon een feit
Tijdens RTL Live was 'ie al geweldig.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
Beau is 'n typetje geworden, z'n eigen karikatuur [ ofzo]
Boulevard was zijn ding, maar verder heb ik 'm nog niks boeiends zien doen
Scarlet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Beau trouwens zwaar irritant in die Versatel-reclames
Kun je nagaan hoe vervelend ik em vind.quote:
Onderweg naar morgen volg ik niet (soms een stukje) en GTST soms. Maar voor GTST vind ik het te moeilijk om een lijstje samen te stellenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
@ Tania & Tim... kijken jullie nog wel 's naar de Nedersoaps???
zo ja, dan maken jullie me blij met lijstjes....
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
Beau is 'n typetje geworden, z'n eigen karikatuur [ ofzo]
Boulevard was zijn ding, maar verder heb ik 'm nog niks boeiends zien doen
Beau Rivage was leueueuek!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die Talkshows waren totaal niet grappig.
Juustem!!quote:
ik heb AAquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
Showchat #332: heeft de grootste tieten van Fok!
Wat zijn de cupmaten hier dan?
oh, ik kijk nooit meer soapsquote:
Maar toen was het juist nog leuk!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:03 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, ik kijk nooit meer soaps
ik ben gestopt toen ed van ONM (toen het nog onderweg naar morgen heette) ontvoerd was door aliens. toen was bij mij de rek eruit.
pim was al vertrokken met die secte..quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toen was het juist nog leuk!!!
skaai ook wel toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Christine post hier ook hoor
Die heeft grote bombonella's![]()
Ha, betrapt!!! Toen dat met Ed en Orion was, zat Jannes nog helemaal niet in de seriequote:
Daarom, ik ben weer de uitzondering op de regelquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef timbob het volgende:
[..]
skaai ook wel toch?
en peri ook, zegt ze.
bombonella'squote:Op woensdag 1 juni 2005 15:05 schreef MissBliss het volgende:
Christine post hier ook hoor
Die heeft grote bombonella's![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, betrapt!!! Toen dat met Ed en Orion was, zat Jannes nog helemaal niet in de serieJe hebt dus toch stiekem gekeken daarna he
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
bombonella's![]()
.
Timbob mag raden wat ik heb... hij is de enige die me IRL heeft gezien...
da's mijn liedjequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:54 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Quincy - Morgen weer een dag..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:53 schreef Tania18 het volgende:
Onderweg naar morgen volg ik niet (soms een stukje) en GTST soms. Maar voor GTST vind ik het te moeilijk om een lijstje samen te stellen
Ik zal er eens over denken
Jij hebt ook hele mooie bombonella's hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom, ik ben weer de uitzondering op de regel
in welke winkel koop jij bh's?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
bombonella's![]()
.
Timbob mag raden wat ik heb... hij is de enige die me IRL heeft gezien...
Bij een lingerie winkeltje in Ruurlo.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:12 schreef timbob het volgende:
[..]
in welke winkel koop jij bh's?
das wat makkelijker gokken
Thanksquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt ook hele mooie bombonella's hoor
ruurlo nogwel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij een lingerie winkeltje in Ruurlo.
Geen bekende naam... (geen livera of hunkemuller ofzo).
Nee dat zou ik ook niet willen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar niet de grootste van Fok dusmaar dat wil ik ook liever niet denk ik
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
Maar toen was het juist nog leuk!!!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ruurlo nogwel.
kunnen ze daar een beetje goed aanmeten?
ja maar, das kei lastig.quote:
Een van de twee is in ieder geval goed.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ja maar, das kei lastig.
en bovendien heeft het grootste deel van de nederlandse vrouw een verkeerde cupmaat aan!
ik twijfel daarom tussen een B of een C
dan ga ik voor de 50:50quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een van de twee is in ieder geval goed.
wat weet jij daar nou weer van???quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:18 schreef timbob het volgende:
en bovendien heeft het grootste deel van de nederlandse vrouw een verkeerde cupmaat aan!
Hij werkt in een lingeriewinkelquote:
Helpt een 75D?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ok die TT is nu eik al onderuit gehaald
Ik geloof niet dat jij een 75D hebtquote:
dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja, jij had een leuke tiet-el bedacht!
Dan niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij een 75D hebt
Oh, PeRi en Skaai zijn gearriveerdquote:
Peri n skyquote:
Waarom heb die smileys tegenwoordig pantys aanquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
Jij denkt dat Skaai vanuit Almere helemaal naar Rotterdam komt en we daarna gezamelijk naar Amsterdam gaan? [afbeelding]
Over plaatsen heb ik het niet eens gehad womęn!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:40 schreef PeRi het volgende:
Jij denkt dat Skaai vanuit Almere helemaal naar Rotterdam komt en we daarna gezamelijk naar Amsterdam gaan? [afbeelding]
http://irc.tweakers.net/fok/quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:58 schreef babette21 het volgende:
wat is IRC?
Die hebben een leven buiten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:53 schreef Svensational het volgende:
En waar is de rest van ShowChat op IRC???
Je weet donders goed waar ik het over heb, PeRiquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:03 schreef PeRi het volgende:
Svurno. Homo.
KAPPEN. En dat wordt leraar. Ga eens kijken of je niet je oude baantje als schoffelaar kan houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet donders goed waar ik het over heb, PeRi. Niet tof
Kappne nu
DNA enzo zeker? Dat ís een en al rekenwerk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kom net terug van bio examen zaten veel te veel reken vragen in dus ik een klacht indienen is Laks ingesprek
Goh, ik maak een tikfout. Wat een rampquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
KAPPEN. En dat wordt leraar. Ga eens kijken of je niet je oude baantje als schoffelaar kan houden.
Ik mag hopen dat jequote:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
DNA enzo zeker? Dat ís een en al rekenwerk.
Kijk naar jezelf joh fag. Jij begon mij te zoenen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jePeRi
niet tegenkomt daar.
Achterbakse hoer
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef PeRi het volgende:
Fuck off Sven. Je bent gewoon een vuilak. Zomaar heb je die filmpjes doorgestuurd. Klootzak.
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh fag. Jij begon mij te zoenen.
Wat is dat nou voor iets raars? Weet je zeker dat het geen eco wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee![]()
vragen zo als hoeveel procent van de werknemers leed dit jaar aan rugklachten in de werk sector
School en onderwijs en die vraag is dan ook nog twee punten waard.
En meer van dat soort vragen.![]()
Daarom klaag ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iets raars? Weet je zeker dat het geen eco was
Hoe kun je dat nu weer weten, dat heef ttoch niks te maken met bio.
Dan moet je bij mij zijn volgens die sloeriequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geheime filmpjes van Peri? Verel eens meer
Dus moet je mij maar vals beschuldigenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:14 schreef PeRi het volgende:
Het was iets tussen Tom en mij!
Jij hoort er met je klauwen van Toms site af te blijven en ze al zeker niet doort te sturen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij zijn volgens die sloerie
Hoe kom je er nou toch bij dat ik dat gedaan heb, mens???quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij hoort er met je klauwen van Toms site af te blijven en ze al zeker niet doort te sturen.
Die heet Joost en wil de MSN van geile jongens.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tom Original(nee dat geloof ik zelf niet
)
Nee dat mag ik niet meer van dat gedrochtquote:
Ik zie geen rel hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:21 schreef MissBliss het volgende:
Hey een (nep?) rel
Ah well [afbeelding]
Ok, leg dan eens haarfijn uit waar dit over gaatquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie geen rel hoor![]()
Zolang dat mens normaal doet
Alsjeblieft... sorry dat ik 't zo hard naar je toegooide...quote:
Dank jequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Alsjeblieft... sorry dat ik 't zo hard naar je toegooide...![]()
Koffie erbij?![]()
Dat vraag je maar een PeRi.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, leg dan eens haarfijn uit waar dit over gaat
En wat maakt jou dat uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee dat mag ik niet meer van dat gedrocht!
PeeeeeRiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vraag je maar een PeRi.
En nu heb ik er genoeg over gehoord
Nee die heet echt Tom maar leeft in een fantasie wereld en heeft te veel ONM gezien en noemt zich nu Joost en ja wil nog steeds de MSN van geile jongensquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heet Joost en wil de MSN van geile jongens..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou 'n beetje puberaal [lees: triest] is 't wel, ik had je hoger ingeschat hoor....
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen
Oh en ontopic: TIETUH![]()
Heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van mij?
Ik heb ooit een foto op Shok geplaatst en daar was hooguit een heel klein stukje tiet te zien
Moet je je maar reggen op Shok! he.quote:
Jaquote:
Ik ga dat zo doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:16 schreef Dada het volgende:
Ik heb schijt aan Balkenende
Heb dus Ja gestemd![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:17 schreef mark_03 het volgende:
Meezingen met Whitney Houston in de auto is geweldig![]()
Dat uithalen is prachtig... mensen zie je allemaal kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb ik ook gedaan toen we met zijn allen naar haar concert zijn gegeaan 6 jaar geleden
Wat is er ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef Nano het volgende:
Ik ben happy (maar niet heus, maar dat doet er niet toe, jullie doen maar net of ik happy ben!)
Ik heb in 2 dagen 3 presentaties,2 repetities en 2 werkstukken en ja daar wordt je niet echt vrolijk vanquote:
Say whát?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen 3 presentaties,2 repetities en 2 werkstukken en ja daar wordt je niet echt vrolijk van![]()
Ik ga zo ook ff stemmen (ff 4x .. whaha, de rest wil niet heen, dus ik ben gemachtigdquote:
Iddquote:
Ik? Geen idee, dit is pas voor maandag en dinsdag, maar ik verheug me er nu al op. Vrijdag ben ik denk ik 'ziek'quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Nu beginnen er zelfs mensen tegen mij te praten terwijl ik me nog moet aanmelden (volgens dat ronddraaiende icoontje)
Iene-miene-mutte.....quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef mark_03 het volgende:
He bah, mag er maar 2 mee (m'n eigen, en een van een gemachtigde)
Ik ben vanaf vandaag vrijquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik? Geen idee, dit is pas voor maandag en dinsdag, maar ik verheug me er nu al op. Vrijdag ben ik denk ik 'ziek'![]()
![]()
quote:
She's like a rainbow
Sways while she glows
Moves like a river
Turns while she flows Uuh yeah
And then she steels your heart away
She's taking it all someday I'll make her mine yeah
You look into her angel eyes
The cherry red sun will rise and love will shine
CHORUS
When she goes nana nana
Colors will keep on turning
Shimmering by like a rainbutterfly
Cruising the blue blue sky
Oh she
Shines like a flower
Fades while she grows Uuh yeah
And then she wipes your tears away
She's holding your hand someday like lovers do uuhhh
You hesitate another while
She's showing her magic smile and dreams come true
CHORUS
She's on the run
Flies on and on
She's cruising the sky my friend
And in the end she goes
She goes nanana
Nana nana nana nana
Colors will keep on turning
Shimmering by like a rainbutterfly
Cruising the blue blue sky
Tegen?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook ff stemmen (ff 4x .. whaha, de rest wil niet heen, dus ik ben gemachtigd) Uiteraard tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |