meestal zei ik.... en vergis je niet in 't gewicht van 'n eend...quote:
Maar die post niet op Fok!quote:
nou 'n beetje puberaal [lees: triest] is 't wel, ik had je hoger ingeschat hoor....quote:
Ik dacht altijd dat ze die mooie dame uit haar avatar wasquote:
Laat zien...quote:
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet gekliktquote:
Wat Mikey zegt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet geklikt![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geef toe als er geen tieten stond had je ook niet geklikt![]()
Succes!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik ga ervandoor ik heb me examen trein te halen![]()
dream on boyquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef Dizer het volgende:
Laat zien...
ik zeik je niet af, ik zeg je waar het op staat...quote:heb je net een zwaar compliment gegeven, en jij zeikt mij weer af...![]()
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!quote:
Trouwens, jouw tieten zijn nu alleen de grootste omdat je hoogzwanger bentquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
dream on boy
[..]
ik zeik je niet af, ik zeg je waar het op staat...
da's heel wat anders
Ik heb de mijne wel es gepost hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!
Tjah en helaas, ze laten ze alleen showen op vrijdag middag bij het weekend borrel na het werk
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
En heb je goed reageerd, die zijn ook hier... Christine en Babette hebben de grootste tieten van Fok!
Tjah en helaas, ze laten ze alleen showen op vrijdag middag bij het weekend borrel na het werk
Als er stond 'grootste tube shampoo' had je ook niet geklikt.quote:
* Skaai schudt met tietenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Hey, dat plaatje van Charisma Carpenters tieten kende ik nog niet..
quote:
quote:Uw zoekbewerking - grote tieten - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
quote:
zullen we 't dan maar op houden?!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, jouw tieten zijn nu alleen de grootste omdat je hoogzwanger bent![]()
![]()
Ik denk he, dat ik mezelf over 20 jaar knock out sla als ik over het strand ren.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk he, dat ik mezelf over 20 jaar knock out sla als ik over het strand ren.
Hehequote:
Ga ik vanavond doen.. kan toch vanavond??quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
zeg ff wat anders: hebben jullie al gestemd?
Je hebt haar zwanger gemaakt, die heb je toch allang gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat zien...
heb je net een zwaar compliment gegeven, en jij zeikt mij weer af...![]()
Ja, tot 9 uur geloof ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen.. kan toch vanavond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |