Ja toen waren ze nog gewoon en tijdens de zwangerschap zijn ze twee cupmaten groter geworden. Ze is van een cupC naar cupE gegaan en die wil ze niet laten zien terwijl ze als geen ander weet hoe graag ik met grote tieten speelquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt haar zwanger gemaakt, die heb je toch allang gezien?
Beterquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen
Mijn opa is vanochtend geopereerd aan zijn prostaat en alles is goed gegaan
Woei goed nieuwsquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
Goeiemorgen
Mijn opa is vanochtend geopereerd aan zijn prostaat en alles is goed gegaan
Oh en ontopic: TIETUH![]()
Heb je mijn verborgen boodschap niet gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
Wat gaan jullie stemmen? Ik weet het al wat ik ga doen
Je gaat niet stemmen... waarom nou... dan gaat je stem waarschijnlijk naar nee.. netals de meerderheid! Je moet op JA stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, tot 9 uur geloof ik.
En ik geloof dat ik m'n stemkaart kwijt ben
Check dat bericht nog eens goed!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat niet stemmen... waarom nou... dan gaat je stem waarschijnlijk naar nee.. netals de meerderheid! Je moet op JA stemmen
Je bedoeld Nederland. Nederland wordt niet echt popiejopie erop.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
Ik ga tegen stemmen.
En eigenlijk wil ik daarna meteen zien hoe het kabinet op zijn bek gaat
Jan Peter?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld Nederland. Nederland wordt niet echt popiejopie erop.
Zowel Nederland als Europa wordt er sterker op! De economie kan een JA gebruiken!
Dan over een aantal jaren geen gezeik meer over de dure euro... Want dan is de euro zoo hoog, dat het kan zijn dat we wat goedkoper het leven door kunnen gaan!
Ik heb allang gezien dat je de letter R vet heb laten maken.. maar wat is er met een R???quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Check dat bericht nog eens goed!!!!!!!!!!
Nee want ik ga zo wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dit gaat toch niet weer in een POL-topic veranderen he?
Ik hoop het ook niet, laten we weer ontopic gaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Dit gaat toch niet weer in een POL-topic veranderen he?
In jouw quote staan nog 3 letters vetquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb allang gezien dat je de letter R vet heb laten maken.. maar wat is er met een R???
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Tania18 het volgende:
Vooral dit zinnetje:
Zowel Nederland als Europa wordt er sterker op! De economie kan een JA gebruiken!
Geweldig
Ik zie hetquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Skaai het volgende:
Dizer, Sven stemt JA.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
In jouw quote staan nog 3 letters vet
Bedankt Skaai. Met jou erbij is het leven toch een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:54 schreef Skaai het volgende:
Dizer, Sven stemt JA.
Bombonella 1 en 2quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt Skaai. Met jou erbij is het leven toch een stuk makkelijker
Catchyquote:
quote:
Je noemt je pik 'ding'?quote:
Geen cameraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Oh ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen cameraaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar ik ga proberen bij mn nieuwe telefoonabonnement een camera te krijgen
Alsof jullie trouwens nooit pics ervan hebben gezien
Van mij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja.Van Tania en Christine ook al trouwens
Ik zei toch ook niet dat ik ze in vol ornaat had gezienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Van mij?
Ik heb ooit een foto op Shok geplaatst en daar was hooguit een heel klein stukje tiet te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |