DNA enzo zeker? Dat ís een en al rekenwerk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey kom net terug van bio examen zaten veel te veel reken vragen in dus ik een klacht indienen is Laks ingesprek
Goh, ik maak een tikfout. Wat een rampquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
KAPPEN. En dat wordt leraar. Ga eens kijken of je niet je oude baantje als schoffelaar kan houden.
Ik mag hopen dat jequote:
Neequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
DNA enzo zeker? Dat ís een en al rekenwerk.
Kijk naar jezelf joh fag. Jij begon mij te zoenen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jePeRi
niet tegenkomt daar.
Achterbakse hoer
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:11 schreef PeRi het volgende:
Fuck off Sven. Je bent gewoon een vuilak. Zomaar heb je die filmpjes doorgestuurd. Klootzak.
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf joh fag. Jij begon mij te zoenen.
Wat is dat nou voor iets raars? Weet je zeker dat het geen eco wasquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee![]()
vragen zo als hoeveel procent van de werknemers leed dit jaar aan rugklachten in de werk sector
School en onderwijs en die vraag is dan ook nog twee punten waard.
En meer van dat soort vragen.![]()
Daarom klaag ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iets raars? Weet je zeker dat het geen eco was
Hoe kun je dat nu weer weten, dat heef ttoch niks te maken met bio.
Dan moet je bij mij zijn volgens die sloeriequote:Op woensdag 1 juni 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geheime filmpjes van Peri? Verel eens meer
Dus moet je mij maar vals beschuldigenquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:14 schreef PeRi het volgende:
Het was iets tussen Tom en mij!
Jij hoort er met je klauwen van Toms site af te blijven en ze al zeker niet doort te sturen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je bij mij zijn volgens die sloerie
Hoe kom je er nou toch bij dat ik dat gedaan heb, mens???quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij hoort er met je klauwen van Toms site af te blijven en ze al zeker niet doort te sturen.
Die heet Joost en wil de MSN van geile jongens.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tom Original(nee dat geloof ik zelf niet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |