Dan heeft het slechte nieuws toch nog tot iets positiefs geleid.quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
Een leuke OP weerEn we lopen eindelijk gelijk met GTST
Verwacht er niet te veel van .....quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef soapie het volgende:
Leuke OP weer!!!! Nu maar blijven duimen dat een andere zender het overneemt.....
de doktertjes van niksquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Waarom is het oog van Tanja Jess eruit in de serie, wat is er gebeurd dan?
Als je de serie had gevolgd kwam je niet met deze overbodige stomme vraag!quote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Yorin is suicidaal. Ze schijten in hun broek voor TIEN, dat zich NB nog maar moet bewijzen, met jeugdige kijkcijferkanonnen als Barend & Van Dorp en Ivo Niehe, postcodeloterijprogramma's en Beau van Erven Dorens, die solo nog nooit een goed scorend programma gehad heeft.quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Yorin hun grootste inkomstenbron weghalen?
Omdat ze gek zijn?quote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Yorin hun grootste inkomstenbron weghalen?
Omdat het gezien de kijkcijfers een vééél te duur programma was.quote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Omdat ze gek zijn?
Omdat ze geen rekening houden met de fans?
Omdat ze wanhopig zijn?
Omdat ze dat leuk vinden?
Omdat de kijkcijfers tegen vielen?
Omdat ach, ga zelf maar verder.
Dat bedoel ik, er zijn duizende redenen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat het gezien de kijkcijfers een vééél te duur programma was..
Dat nadeel was ik nog vergeten. SBS6 denkt het kijkplezier anders ook te verhogen met ongein als sms acties... en de ergste van allemaal: bewegende logo's.quote:Op zondag 24 april 2005 17:50 schreef Wup het volgende:
ow en veto tegen 'allerlelijkste logo' Tros, dan toch liever een reclameblok
De banden kunnen natuurlijk ook een paar maanden zoek raken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat bedoel ik, er zijn duizende redenen.
Maar in godsnaam; gooi GTST van de tv af, dan gaan al die mensen die een nutteloos leven hebben naar onm kijken: scoren!!!
Dat mag ookquote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De banden kunnen natuurlijk ook een paar maanden zoek raken.![]()
na alle ellende is er ook een btje zonneschijnquote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef Svensational het volgende:
Een leuke OP weerEn we lopen eindelijk gelijk met GTST
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat mag ook![]()
![]()
Zeg Iwan....
Ik krijg opeens een duivelsplan! Doe je mee????![]()
Nou, we kunnen er toch voor zorgen dat ze de banden van gtst voor een tijdje een beetje kwijtraken???quote:Op zondag 24 april 2005 18:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.![]()
![]()
Grappig heh! Ik had nu eindelijk een excuus om hem te gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:21 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan die smiley met dat Cheerleadertje is geweldig
Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?quote:Op zondag 24 april 2005 18:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nou, we kunnen er toch voor zorgen dat ze de banden van gtst voor een tijdje een beetje kwijtraken???![]()
En dan sla je iemand op zijn bek! Zeg je gewoon dat "een journalist je wilde fotograferen" en dan kom je er nog mee weg ook.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?
(Sindskort weten we toch dat plannetjes maken niet strafbaar is.)
Die heb ik wel ergens liggen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de AIVD hier ook mee kijkt?! BTW: Heb jij een plattegrond van Aalsmeer?
(Sindskort weten we toch dat plannetjes maken niet strafbaar is.)
Klopt! Ik wil elke dag een portie Lizzy en Iris. Houdt me op de been en gezond.quote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Die heb ik wel ergens liggen.
(wie zegt dat we dat plannetje gaan uitvoeren? En daarbij, we redden de mensheid! Elke dag GTST is niet goed voor de mensheid!)
Dat bedoel ik! Onm doet niemand kwaad, behalve dan misschien de mensen die een hekel aan onm hebben, maar die ken ik toch niet!quote:Op zondag 24 april 2005 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Klopt! Ik wil elke dag een portie Lizzy en Iris. Houdt me op de been en gezond.
Zo lang ze die ouwe schimmelkaas van een Joyce maar op de humushoop gooien.quote:Op zondag 24 april 2005 18:58 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat bedoel ik! Onm doet niemand kwaad, behalve dan misschien de mensen die een hekel aan onm hebben, maar die ken ik toch niet!
Achterbakse #@%@$#&%*@#$@!quote:Op zondag 24 april 2005 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ze die ouwe schimmelkaas van een Joyce maar op de humushoop gooien.
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niks "achterbaks"! Gewoon on camera op de humus gooien!
quote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...
Pfff! En dan maak jij me wijs dat je van vrouwen houdt!?quote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
we kunnen ook gewoon Iris,Sanne en Lizzy opofferen...
Als vrouw, o.i.d., heb je er geen kijk op! Laat dat maar aan mij (man) over!quote:
ik hou van vrouwen met kwaliteiten.... goed voorbeeld Caroline de Bruijnquote:Op zondag 24 april 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pfff! En dan maak jij me wijs dat je van vrouwen houdt!?
Dat je die uitdrukkingsloze kop van Sanne er uit wilt gooien snap ik en dat ze beter in een silent movie had kunnen figureren snap ik ook, maar van Lizzy en Iris blijf je af! Die zijn van mij!
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??quote:Op zondag 24 april 2005 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als vrouw, o.i.d., heb je er geen kijk op! Laat dat maar aan mij (man) over!
ik heb al iemand gevonden om de schuld te geven dat ONM verdwijnt, Yolanthe...ze heeft gewoon slechte karma ze hadden haar nooit moeten aannemen en ze hadden Sanne moeten dood laten gaan en Joost ook en en en.... zo kan ik wel door blijven gaanquote:
Geef mij dan maar Victoria Koblenko.quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hou van vrouwen met kwaliteiten.... goed voorbeeld Caroline de Bruijn![]()
Doe maar niet lieverd, straks lopen we nog een topic voor op GTST.quote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb al iemand gevonden om de schuld te geven dat ONM verdwijnt, Yolanthe...ze heeft gewoon slechte karma ze hadden haar nooit moeten aannemen en ze hadden Sanne moeten dood laten gaan en Joost ook en en en.... zo kan ik wel door blijven gaan![]()
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??
Een echte man haat Joyce. Alleen een desperate debiel gaat met haar naar bed. Mocht hij toch nog ff nadenken, dan gaat hij pitten, i.p.v. vozen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ben jij een man??? Ik dacht dat jij een joyce hater was??
bah bah bahquote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Victoria Koblenko.
Soms houd ik van je, weet je dat??quote:Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....
MEt debiel bedoel je Marnix???quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een echte man haat Joyce. Alleen een desperate debiel gaat met haar naar bed. Mocht hij toch nog ff nadenken, dan gaat hij pitten, i.p.v. vozen.
Nou! dan zie je ook eens hoe weinig benul jij van vrouwen hebt...... laat dat nou maar aan mij over......quote:Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....
thnQ tis de waarheid want die jonge dozen die er nu in zitten bakken er echt niets van.....tis gewoon drama...quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Soms houd ik van je, weet je dat??![]()
Hier noemen we dat: veel ervaring hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
bah bah bahdie snol...
![]()
weet je hoe we dat noemen : een afgelikte boterham
quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! dan zie je ook eens hoe weinig benul jij van vrouwen hebt...... laat dat nou maar aan mij over......
Wil jij zeggen dat Nikkie en Petra en Kristina niet goed acteren en niet lekker zijn?quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
thnQ tis de waarheid want die jonge dozen die er nu in zitten bakken er echt niets van.....tis gewoon drama...![]()
Eindelijk eens iemand met verstand en gevoel voor vrouwen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:15 schreef Calvijn het volgende:
die ja
zag haar laatst in Sinners, erg geil
Ja, en ook Duuk en Frank en Daan en Martin Hagen en Chris Gomez.quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
MEt debiel bedoel je Marnix???
Je vergeet er een paarquote:Op zondag 24 april 2005 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, en ook Duuk en Frank en Daan en Martin Hagen en Chris Gomez.
anders ga je zelf kijkenquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Peter Faber = Doctor Vlimmen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
???
Joh! Meen je dat nou!?quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je de serie had gevolgd kwam je niet met deze overbodige stomme vraag!
quote:Op zondag 24 april 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij speelt de toyboy van Liz Snoijink.![]()
en naast Melchior en de eerder genoemden heeft ze ook nog met Steven, Sasza en Arthur liggen rotzooien... [de slet]quote:
Als ONM naar de TROS gaat hoop ik wel dat ze de focus van de serie toch weer meer richting de familie verleggen. De TROS is immers niet voor niks 'de grootste familie van Nederland'. En geen gehannes met schuivende uitzendtijden, gewoon elke werkdag van 19:00 tot 19:30u.quote:Gaat ONM dan toch naar de publieke omroep!
Gisterenavond (EDIT: ZA. 23-04-2005) rond de klok van 11 heeft de publieke omroep (nederland 1, 2 & 3) Endemol laten weten dat zij ook geïnteresseerd zijn in de soap ONM.
Veel informatie hebben ze niet vrijgelaten maar volgens Patrick Dierdorp (UP ONM) zijn SBS en de publieke omroep beiden geïnteresseerd in ONM.
Aan wie ONM verkocht wordt en OF ONM verkocht wordt is nog allemaal niet duidelijk.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
en als ze wat HGH-acteurs inruilen voor de ONM-miskleuntjes...........quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ONM naar de TROS gaat hoop ik wel dat ze de focus van de serie toch weer meer richting de familie verleggen. De TROS is immers niet voor niks 'de grootste familie van Nederland'. En geen gehannes met schuivende uitzendtijden, gewoon elke werkdag van 19:00 tot 19:30u.
dat spreekt voor zichquote:Op maandag 25 april 2005 14:08 schreef Wup het volgende:
en als ze wat HGH-acteurs inruilen voor de ONM-miskleuntjes...........
ik ben geloof ik een van de weinigen hier die er niet erg treurig om isquote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
dus als ik het goed begrijp zeiken wij al een jaarlang die serie af, worden ze gedumpt door yorin
en breekt spontaan en halve oorlog uit over wie dan de serie mág hebben?!??!
is het heel raar dat ik 't niet meer volgen kan.....??
ik wil ONM eventueel - dus mits ze weer leuk gaan doen - wel op 1,2,3 (geen reclame!) maar dan wel gewoon om 19.30 hoor... de HGH-ONM ruil juich ik toe
ik heb hetzelfde hoor... lig er bepaald niet wakker omquote:Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef Wup het volgende:
ik ben geloof ik een van de weinigen hier die er niet erg treurig om is
ik had het inmiddels al opgegeven
maar als een zenderswitch samengaat met een reorganistatie ben ik dus wel weer hoopvol....
mooi, vara-series [comedy's níet meegerekend!] stellen mij zelden teleur...quote:Op maandag 25 april 2005 16:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor mij blijft Mark Ram toch altijd Kinky van 'Unit 13'. De VARA schijnt trouwens komend seizoen met een nieuwe politieserie te komen. De serie gaat 'Vuurzee' heten en de opnamen vinden deze zomer plaats in Zaandam.
ik dacht juist de lucht in... het moet wel een explosief einde worden!quote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef babette21 het volgende:
totally off-topic, maar who cares... onm gaat toch de lucht uit;)
quote:RTL Nederland stopt met ONM
RTL Nederland heeft producent Endemol Nederland laten weten dat zij na het lopende seizoen geen nieuwe afleveringen van de soap ONM (Onderweg naar Morgen) zal bestellen. Hiermee komt vooralsnog een einde aan de tweede dagelijkse soap van Nederland, die momenteel te zien is bij Yorin.
De zender heeft Endemol Nederland laten weten dat er geen kwalitatieve motieven ten grondslag liggen aan de beslissing om ONM niet te continueren. Volgens RTL Nederland is de beslissing het gevolg van de aanpassing van de Yorin-programmering aan de nieuwe situatie in de televisiemarkt komend seizoen. In die programmering is geen plaats meer voor ONM in de vooravond.
De beslissing is door Endemol Nederland met enorme teleurstelling ontvangen. Met name omdat ONM goed scoorde in de doelgroep van de zender. De serie onderging aan het begin van dit seizoen een geslaagde herpositionering, waarbij ondermeer de naam Onderweg naar Morgen werd vervangen door ONM. De aanpassingen vertaalden zich in sterk verbeterde kijkcijfers en een stevig marktaandeel van gemiddeld 17 procent binnen de doelgroep. De producent zal zich de komende dagen beraden over de gevolgen van het stopzetten van ONM.
ONM is dit jaar voor het twaalfde seizoen op televisie te zien. Binnenkort wordt de 2300ste aflevering uitgezonden. De serie is gebaseerd op de Amerikaanse soap Ryan's Hope en was in Nederland voor het eerst te zien op Maandag 3 januari 1994 bij de TROS en het destijds nog publieke Veronica. Nadat Veronica in 1995 commercieel ging werd de serie alleen nog door Veronica (het huidige Yorin) uitgezonden. Op 1 juli aanstaande wordt de laatste aflevering van ONM op Yorin uitgezonden.
fok is de laatste tijd best lief....quote:Op maandag 25 april 2005 17:22 schreef Iwan1976 het volgende:
ik dacht juist de lucht in... het moet wel een explosief einde worden!
BTW: Hebben ze bij FOK de stekker er soms ook uitgetrokken?!
quote:Annemieke Verdoorn is werkloos en verdrietig!
AMSTERDAM - De ONM-cast heeft een verdrietig weekend achter de rug. De acteurs en actrices, die vrijdagavond te horen kregen dat hun soap definitief van het scherm verdwijnt, hadden moeite te geloven dat het doek echt gevallen is. "Je houdt je vast aan elke strohalm", zegt Annemieke Verdoorn die tien jaar lang de rol van ziekenhuisjuriste Joyce Couwenberg vertolkte.
"Ik was afgelopen seizoen echt trots dat ik er bij hoorde. Dat is wel eens anders geweest. Maar nu waren de verhalen verjongd. We haalden betere kijkcijfers en een beter marktaandeel." De soap kreeg bovendien bezoek van topacteur Antonie Kamerling. Voor het winterseizoen, dat nu is afgeblazen, stond Alwien Tulner op het menu. Annemieke Verdoorn: "We zijn echt in de rouw. Hoewel het bij ONM eigenlijk elk half jaar wel spannend was, was de bijeenkomst afgelopen vrijdag een onverwacht drama."
daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:De serie onderging aan het begin van dit seizoen een geslaagde herpositionering
welja.......quote:Verdoorn quote:
Ik was afgelopen seizoen echt trots dat ik er bij hoorde. Dat is wel eens anders geweest. Maar nu waren de verhalen verjongd
Ik had al zo'n vermoeden... Vrijdag was er ook al een nieuwe bumper (of hoe noem je zoiets?) bij de terugblik.quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Wup het volgende:
btw: nieuwe leader vanavond
quote:Nieuws over de cliffhanger!
Het is uitgelekt dat de zomercliffhanger op 1 juli te zien is, en het vervolg op 4 juli zodat de kijkers niet in spanning zitten!
Misschien kan Annemieke doorstromen naar GTST. Die graftak van een Valerie pakt in september toch haar koffers.quote:Op maandag 25 april 2005 17:26 schreef haagse_elfje het volgende:
aaaahhh die arme Annemieke ja wat moet er nou met haar eens gaan gebeuren...
Ik zit ook nog steeds te wachten op het vervolg van Goudkust.quote:Op maandag 25 april 2005 17:37 schreef haagse_elfje het volgende:
hahahaha niet in spanning zitten nee he he als het niet meer terug komt. Dan kan je er wel op wachten totdat je ons weegt
gut ja, da's een vooruitgangquote:Op maandag 25 april 2005 17:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[...] doorstromen naar GTST.
hij heeft zich inmiddels wel genoeg verlaagd.....quote:Op maandag 25 april 2005 17:41 schreef haagse_elfje het volgende:
mogen ze Robert de la Haye ook wel ff meenemen naar GTST.
In die circustent gaat Hans Klok de grote verdwijntruc doen.quote:Op maandag 25 april 2005 17:41 schreef haagse_elfje het volgende:
tis dat ik geen GTST kijk maar als ze zoiets willen doen mogen ze Robert de la Hay ook wel ff meenemen naar GTST. Yolanthe en de rest mogen ze in de kast houden en de sleutels weg gooien...
o jawel hoor, want ze zenden ook CSI Miami en New York uitquote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Na 1 of 4 juli kan Yorin zelfs van de kabel. Geen goeie hond die er dan nog naar kijkt.
Die series ondergaan binnenkort hetzelfde lot als ONM. Bij minder dan 650.000 kijkers per episode gaan de programmae van het scherm.quote:Op maandag 25 april 2005 18:13 schreef haagse_elfje het volgende:
o jawel hoor, want ze zenden ook CSI Miami en New York uit
Amerikaanse series volg ik alleen nog via internet. Op Nederlandse zenders wordt het je zo langzamerhand onmogelijk gemaakt om nog iets te volgen. Series lopen jaren achter (Law & Order) worden halverwege gestaakt (The Practice/Homicide: Life on the Street) of zo vaak geswitcht dat er geen hond meer naar kijkt (ER). En dan heb ik het nog niet gehad over series die hier van z'n levensdagen niet worden uitgezonden (Father of the Pride/Tru Calling/Jeremiah/Arrested Development).quote:Op maandag 25 april 2005 18:13 schreef haagse_elfje het volgende:
o jawel hoor, want ze zenden ook CSI Miami en New York uit
quote:Op maandag 25 april 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Ron Raven wordt opgegeten door tijgers
de nieuwe seizoen volg ik ook via internet is ook veel makkelijker...Het is wel altijd leuk om gewoon op tv het te zien...quote:Op maandag 25 april 2005 18:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Amerikaanse series volg ik alleen nog via internet. Op Nederlandse zenders wordt het je zo langzamerhand onmogelijk gemaakt om nog iets te volgen. Series lopen jaren achter (Law & Order) worden halverwege gestaakt (The Practice/Homicide: Life on the Street) of zo vaak geswitcht dat er geen hond meer naar kijkt (ER). En dan heb ik het nog niet gehad over series die hier van z'n levensdagen niet worden uitgezonden (Father of the Pride/Tru Calling/Jeremiah/Arrested Development).
Ja dat klopt idd, ze moesten in de kantine gaan zitten omquote:Op maandag 25 april 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Net was er nog een item over ONM bij RTL Boulevard:
Wat zielig... de cast heeft vrijdag van Albert moeten horen dat de stekker eruit wordt getrokken.
John Williams keek ook beteuterd.![]()
dat je ook zoiets moet horen van Kwalbert Verlindequote:Op maandag 25 april 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Net was er nog een item over ONM bij RTL Boulevard:
Wat zielig... de cast heeft vrijdag van Albert moeten horen dat de stekker eruit wordt getrokken.
John Williams keek ook beteuterd.![]()
Wees gerust! Over twee maanden kunnen we dat allemaal niet meer!quote:
Voor jou is tussen 19.30 uur en 20.00 uur een taalcursus geen overbodige luxe. Schaam jij je niet voor die kleuterschoolfouten?quote:Op maandag 25 april 2005 19:28 schreef haagse_elfje het volgende:
dat je ook zoiets moet horen van Kwalbert Verlinde
Net alsof je op je stefbed ligt en er verschijnt een kwalbert geest die je verteld dat je binnen een uur dood gaat.... brrrr
wel een beetje laat he....quote:Op maandag 25 april 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Vanaf vandaag gaat Tara weer als Tara van Walsum door het leven.
Hoor ik daar mijn bouvier weer grommen?quote:Op maandag 25 april 2005 19:48 schreef haagse_elfje het volgende:
En moet jij ook echt OVERAL op letten, man neem een hobby of twee. Ik denk dat jij gewoon veel te veel tijd om handen hebt, je bent wel erg picky. Sorry hoor voor de taalfouten maar als je met miljoen dingen tegelijkertijd bezig bent dan let je niet zo nauwkeurig op, dat probleem ken jij denk ik niet....
Ja, Pipo de Clown stond er in.quote:Op maandag 25 april 2005 20:02 schreef MirSus het volgende:Wat een spanning vandaag!
Was er nou een nieuwe leader of niet?
Aha, dus je mocht er ook eindelijk tussen?!quote:
Nee, ik ben Conan The Barbarian.quote:Op maandag 25 april 2005 20:08 schreef MirSus het volgende:
Aha, dus je mocht er ook eindelijk tussen?!![]()
in je dromen, gast!quote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ik ben Conan The Barbarian.
Gecondoleerdquote:Op maandag 25 april 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik ben Conan The Barbarian.
Ik heb er ook aan zitten denken. Wie krijgt deze keer de eer om 'Ik hou van jullie!' te zeggen?quote:Op maandag 25 april 2005 21:50 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Hmmmmmmmmm![]()
Woensdag 28 februari 2001 (afl. 925)
Iedereen heeft zich verzameld in een feestelijk ingerichte Hot Spot. PK blijkt achter de organisatie van dit 'feest' te zitten. Er is echter iets vreemds met PK aan de hand: Is PK wie hij zegt dat hij is? Wat is PK van plan met Harm, Henri, Desirée Irene, Aaron, Bibi, Junior, Eva, Beer, Mariët, Sam, Michel, Jeroen, Sofie, Tijmen en Alex?
Vrijdag 1 juli 2005 (afl. 2315)
Iedereen heeft zich verzameld in een feestelijk ingerichte Dok. Ron blijkt achter de organisatie van dit 'feest' te zitten. Er is echter iets vreemds met Ron aan de hand: Is Ron wie hij zegt dat hij is? Wat is Ron van plan met Renée, Sanne, Tonnie, Tara, Niels, Iris, Marnix, JP, Joost, Shirina, Ilyas, Lizzy, Chris, Hugo, Kyra, Bettina, Joyce, Julia, Yvonne, Daan, Lisette en Marjolein?
![]()
![]()
![]()
heren kunnen jullie ophouden me aan die slotaflevering van goudkust te herinneren...quote:Op maandag 25 april 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou dit een variant zijn op de nooit aan toegekomen verhaallijn met Alex Visser & Irene Verweijden in Goudkust? Irene was toen de eigenaar van de Hot Spot en ze zou iets met barvrouw Alex gekregen hebben als Goudkust niet gestopt was, althans dat wilde Robin Rienstra ons doen geloven in de slotaflevering.
Je kunt de wens van een ziek kind toch niet negeren?!quote:Onm vind ik vet, en ik moet zelf heel vaak naar het ziekenhuis.
Ik moet zelf vaak naar het ziekenhuis en vind het vet, ik kijk elke dag. ik heb een auto-imuun ziekte die heet churg-strauss syndroom en ben het 5e kind van de hele wereld die de ziekte heeft, dus ik wil zeker dat onm blijft.
Wat houd ik toch van Iris... ze heeft er alle vertrouwen in.quote:Chris Tates naar ONM
Voormalig Rozengeur & Wodka Lime acteur Chris Tates gaat ook een rol spelen in de Yorin soap ONM. Het is nog steeds niet duidelijk of ONM naar een andere zender gaat. Petra Kagchelland, die sinds dit seizoen de rol van co assistente Iris Overbeek speelt, heeft er alle vertrouwen in dat ONM een vervolg krijgt.
BRON: TV vrouwen online / rtl4actueel.web-log.nl
lol ja dat succesverhaal kennen we geloof ik nog ergens van:)quote:Op maandag 25 april 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Het laatste gerucht in medialand is dat ONM uitgezonden gaat worden door AVRO, BNN en TROS.
Daan heeft z'n morfine geloof ik weer rond laten slingeren.quote:Op maandag 25 april 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
wie heeft er nou weer pilletjes gesnoept.....Chris Tates & Alwien Tulner
Het zou zo maar kunnen. Met het vroegtijdig beëindigen van 'Het Glazen Huis' zullen AVRO/BNN/TROS nog wel een verplichting aan Endemol gehad hebben... Wie het weet mag het zeggen...quote:Op maandag 25 april 2005 23:23 schreef Wup het volgende:
lol ja dat succesverhaal kennen we geloof ik nog ergens van:)
En dan wordt de serie door het bedrijf van Oernout Reinlemans geproduceerd?quote:Op maandag 25 april 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Het laatste gerucht in medialand is dat ONM uitgezonden gaat worden door AVRO, BNN en TROS.
Je weet weer alles, hè? HGH was van Eyeworks.quote:Op maandag 25 april 2005 23:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou zo maar kunnen. Met het vroegtijdig beëindigen van 'Het Glazen Huis' zullen AVRO/BNN/TROS nog wel een verplichting aan Endemol gehad hebben... Wie het weet mag het zeggen...
LOLquote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Smeekbede van Rick op het Yorin forum:
[..]
Je kunt de wens van een ziek kind toch niet negeren?!![]()
dat is toch eyeworks van Reinout Oellewapper....quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan wordt de serie door het bedrijf van Oernout Reinlemans geproduceerd?
quote:Van Wiv op :2005-04-26 01:03:54
Yorin kan nu van de kabel af! Naar de straks resterende platte goedkope kul kijkt er toch geen hond meer. Zet RTL Television er maar weer op, nu Yorin overbodig is gebleken.
Uit de FAQ van de officiële HGH site:quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet weer alles, hè? HGH was van Eyeworks.
Voor iemand die regelmatig de schoolmeester uithangt, zou je je huiswerk wel eens mogen doen!quote:Naar welk adres kan ik fanmail sturen voor Het Glazen Huis?
Endemol Nederland BV
tav Het Glazen Huis
postbus 190
1430 AD Aalsmeer
Die hebben het al te druk met die voetbalonzin van TIEN (wie niet weg is is gezien).quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan wordt de serie door het bedrijf van Oernout Reinlemans geproduceerd?
Ik weet niet of ze van Nickelodeon toestemming hebben om ook de nachtelijke uurtjes te vullen, maar van mij mogen ze. Bassie en Adriaan kennen we nu zo langzamerhand wel... nu is Robin aan de beurt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
dat TIEN, dat komt toch in de plaats van de Berenboot enzo?!? lijkt me eigenlijk wel 'n welkome afwisseling: 's nachts na 't stappen de tv aangooien en 'n onm-klassieker langs zien komen ipv Bassie en Adriaan...
Briljant!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:13 schreef babette21 het volgende:
dat TIEN, dat komt toch in de plaats van de Berenboot enzo?!? lijkt me eigenlijk wel 'n welkome afwisseling: 's nachts na 't stappen de tv aangooien en 'n onm-klassieker langs zien komen ipv Bassie en Adriaan...
Dit lijkt me toch ook een taak van de publieke omroepen. En al die anti-depressiva die niet meer geslikt hoeven te worden leveren een enorme kostenbesparing op: win-win situatie!quote:Soap kijken helpt tegen depressie
Regelmatig relaxt een soap volgen of naar muziek luisteren, helpt beter tegen depressies dan potten met pillen. Artsen zouden vaker oefeningen moeten voorschrijven om lichte depressies te voorkomen. Dat zeggen Britse onderzoekers. Depressies vormen in Groot-Brittannië een van de meest voorkomende gezondheidsproblemen. Zeker één op de zes Britten heeft hier last van. Volgens de onderzoekers komen er bij patiënten die drie tot vijf keer per week een half uur bepaalde oefeningen doen, hormonen vrij waarbij je een goed gevoel krijgt. De beste therapie blijkt: een humorsessie, muziek en dan de hometrainer. Zo komen de meeste ’goed gevoel-hormonen’ vrij.
BRON: Telegraaf
op een gegeven moment vroeger hadden ze toch op FOX ook GTST herhaald......quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze van Nickelodeon toestemming hebben om ook de nachtelijke uurtjes te vullen, maar van mij mogen ze. Bassie en Adriaan kennen we nu zo langzamerhand wel... nu is Robin aan de beurt.
toch best sneu als je dit leestquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch ook een taak van de publieke omroepen. En al die anti-depressiva die niet meer geslikt hoeven te worden leveren een enorme kostenbesparing op: win-win situatie!
Als dit geen goede reden is om ONM door te laten gaan, dan weet ik het ook niet meer!?![]()
Dat was toen het nog TV10 heette.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:51 schreef haagse_elfje het volgende:
op een gegeven moment vroeger hadden ze toch op FOX ook GTST herhaald......
waarom zou dit niet met ONM kunnen.
idd zo heette ze toenquote:
Het is triest gesteld met de zorg in Nederland. Een heel ziekenhuis dreigt weggesaneerd te worden.quote:Avondvullend programma over de zorg
Op 19 juni focust de VPRO zich drie uur lang op het hart en het hoofd van mensen die ‘aan het bed’ werken. Verpleegkundigen, huisartsen, specialisten, verzorgers en psychiaters (m/v) spreken in de thema-uitzending 'Aan het Bed' over ethiek, persoonlijke dilemma’s, ambities en frustraties. Daarmee gebruikt de VPRO de invalshoek van de avond over het onderwijs Voor de Klas.
Diverse journalisten luisterden overal in het land naar persoonlijke verhalen van verplegers, huisartsen, psychiaters en ander verzorgend personeel. Jan van Friesland, eindredacteur van Aan het Bed: "Als je in een kinderziekenhuis bijna dagelijks moet beslissen over dood en leven, wat voor impact heeft dat op iemand? Word je onverschillig, ga je eraan onderdoor of is er een tussenweg?"
Aan het bed beoogt de positie van de zorg in Nederland in kaart te brengen. "Hoe maatschappelijke veranderingen doorklinken in de zorginstellingen", zegt een woordvoerder van de omroep. "Maar vooral hoe de mensen met de handen aan het bed hun dagelijkse praktijk ervaren. Daarmee schetst Aan het Bed een sterk persoonlijke ‘stand van de zorg’ in Nederland."
BRON: mediakrant.web-log.nl
quote:Ik heb mail fan RTL Boulevard:
Beste Kimberly,
Zodra er echt nieuws te melden is over ONM, hoor je dat natuurlijk bij ons. De stand van zaken op dit moment is:dat ONM in onderhandeling is met SBS, maar nog niets is zeker dat Yorin definitief stopt met de soap dat Chris Tates, die dus een rol zou krijgen, voorlopig op standby staat tot duidelijk is of ONM überhaupt doorgaat (op SBS)
Met vriendelijke groet, RTL Boulevard
We moeten het maar zien als een verlengde zomerstop.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef soapie het volgende:
Ach het zal wel ff wennen zijn na 11 jaar mijn dagelijkse portie soap. Maar je went er ook wel weer snel aan denk ik.
O leuk, wie zou die auditie afleggen?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard: Jeroen van de Boom doet auditie voor ONM?!
Heb je een andere naam genomen op het Yorin forum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
die grietjes op het Yorin forum zijn wel een beetje kansloos...Ze lopen allemaal te gillen dat ze het niet zullen overleven zonder ONM, come onheb je dan helemaal geen leven....afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt
Jij wel?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
come onheb je dan helemaal geen leven....
JIJ? Waarom?quote:afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt![]()
Hear hear! Now we're talking!quote:Ik hoop wel dat het gewoon terug komt, maar niet met de schandalige cast van nu....er moeten wel een hoop veranderingen komen, gewoon terug naar hoe het eerst was, maar dan wel met Nikkie en Petra!
Nee tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zag je daar nou een tepel van Julia
Het is weer eens wat anders dan iemand in een restaurant alleen achterlaten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker realistisch weer..Chris en Julia die weggaan met een vol drankje op tafel.
Ik bestel ook altijd wat en als ik het krijg ga ik weg.
Je gaat je tapes toch niet demonstratief verbranden?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij vanaf 1 juli ook niet meer.
Ik ga ze uitgeven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Je gaat je tapes toch niet demonstratief verbranden?!
Concurrentie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ga ze uitgeven.
Wil jij nou dat ONM doorgaat of niet?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
wat een klote aflevering weer...
ik vraag me eigenlijk nog af waarom ik kijk. Het is gewoon zo dramatisch slecht..
toch kijken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[serieus]Het keek inderdaad lekker weg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik vond het echt niet vervelend vandaag. Zuurpruimen
OMFG is dat Hillard?!?!?!?!?quote:DOEK VALT VOOR ONDERWEG NAAR MORGEN
Een van de laatste scènes op de filmset van Onderweg naar Morgen.
"Ik weet niet eens waar je een uitkering moet aanvragen."
Een maand geleden nog werd er taart bezorgd op de set. Van Yorin. Met een kaartje tussen de slagroomtoeven: Jongens, gefeliciteerd, het gaat goed!
Een steuntje in de rug van de commerciële zender voor de cast van de soap die al 11 jaar af en aan op het fijne lijntje tussen stoppen en doorgaan balanceert. Afgelopen vrijdag diende diezelfde zender Onderweg naar Morgen (ONM) de nekslag toe: vanaf komend weekend, als de opnames van aflevering 2315 erop zitten, zijn de ruim 60 medewerkers aan de ziekenhuisserie werkloos. Of toch niet? Bettina Berger, alias Renée, durft zich er niet helemaal aan vast te klampen, maar toch: ze houdt hoop. Op SBS in dit geval, de meest serieuze gegadigde om ONM zijn abrupte einde te besparen. Dood is immers nooit écht dood in soapland. Want voor je het weet, is de doodgewaande op miraculeuze wijze herrezen.
Vanaf het allereerste begin (3 januari 1994) speelt Berger in ONM, dat destijds van start ging bij de TROS en het publieke Veronica. Amper vier dagen na wat onder de acteurs al D-Day is gaan heten, loopt ze nog wat onwennig rond in de gangen van de Aalsmeerse Endemol-studio's. Op haar vertrouwde zwart-wit gestippelde pluizige sloffen, dat wel, want de ziekenhuiswereld van bordkarton voelt inmiddels als haar eigen thuis.
Ze had D-Day, afgelopen vrijdag, niet echt serieus genomen. "Het gaat al 11 jaar lang elk seizoen zo. Gaan we door? Is er geld en zo ja, wie koopt ons? Ik ben vrijdag gewoon thuis in Antwerpen gebleven, bij m'n man en kinderen. 's Middags belde ik nog even met Annemieke Verdoorn (Joyce, red.) en we zagen het allebei nog heel erg zitten. 's Avonds om zeven uur belde ik haar weer, om via haar mobieltje mee te luisteren naar wat er gezegd ging worden. Ineens was er geschreeuw. RTL Boulevard stond op, Albert Verlinde vertelde dat het doek was gevallen. We hoorden het via de televisie omdat onze producent, die het nieuws zou brengen, vastzat in de file! Daar zat ik dan, alleen op m'n trap in de gang. In 1990 ben ik afgestudeerd aan de Toneelschool van Antwerpen en sindsdien ben ik nooit werkloos geweest. Ik weet niet eens waar je een uitkering aan moet vragen."
Jasmine Sendar wel. In de zogenaamde green room van de soap (een huiskamer vol foto's, computers, een X-Box om de tijd te doden en een dartbord met gaatjes van 11 jaar pijlen verstouwen) drinkt ze koffie in haar witte doktersjas van het imaginaire Academisch Ziekenhuis Beatrix. Nog precies drie dagen mag ze 'm dragen. Dan staat ze zonder pardon op straat. Een dejà-vu-gevoel, aldus Sendar. "Ik speelde anderhalf jaar in Goudkust toen het daar ineens gedaan was. Binnen een week stonden we op de keien. ONM is mijn tweede huis, al vier jaar, en nu gebeurt hier exact hetzelfde. Bij Goudkust kregen we ook op vrijdagavond zeven uur in de green room te horen dat het over was.
"Vorige week hebben we gehuild, met z'n allen. Het is verschrikkelijk en onmenselijk: er wordt alleen maar naar cijfers gekeken. Zo van: oké, binnen een week zijn we van jullie af en zoek het verder maar uit."
Tweeënhalf jaar was Robert de la Haye in ONM neuroloog Niels. Maar de hersenspinsels van de Yorin-leiding kan hij niet doorgronden. "Voorheen waren de kijkcijfers wel eens matig. Maar nu zijn we verjongd, trekken we 700.000 kijkers per aflevering, was de zender tevreden. We hadden aan alle eisen voldaan. Althans, dat dachten we." Wat rest, is een 'begrafenisstemming'. "En financieel de helft minder, mét vrouw, kind en hypotheek." Al te veel zorgen maakt De La Haye zich vooralsnog echter niet: "Onzekerheid over geld hebben alle acteurs, 24 uur per dag."
Wat overblijft, zijn de relikwieën: productiekantoor, make-upruimte, green room en gangen hangen vol met foto's van huidige en voormalige castleden. Chris Zegers op het Veronicablad, Jasmine Sendar op de Televizier en honderden andere covers met Marjolein Keuning, Tim Immers, Dominique van Hulst.
Uitvoerend producent Patrick Dierdorp wil álle portretten wel mee, ook van degenen die hij vorig jaar bij wijze van facelift de deur moest wijzen.
"Het gevoel is te vergelijken met een overlijden: je hebt de rouw en dan het verdelen van de erfenis. Iedereen wil iets meenemen wat hem dierbaar is."
Katarina Justic, Shirina in de serie, bewaart de laatste scripts - 'collector's items' - en schiet een fotorolletje vol. En dan? "Deze week SBS afwachten. En anders is er tijd zat om naar de sociale dienst te gaan."
BRON: Algemeen Dagblad
Hoe durven ze!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Wie is 'Dominique van Hulst'?
Picserver lust geen Sander Foppele.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is mijn foto?
Haha, ja hoe kunnen ze dàt nou vergeten!!!quote:
Ach, is allemaal goed gekomenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ze voelen zich gewoon zo schuldig dat ze er gewoon niet meer aan willen herinnerd worden...
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb me alvast aangepast aan de nieuwe situatie.![]()
Bij IMDB zijn ze zo traag... het lijkt GTST wel. 'Wildschut & De Vries' hebben ze ook nog steeds niet online gezet.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
op IMDB geloven ze ook nog niet dat ONM stopt...
"Onderweg naar morgen" (1994) [TV-Series 1994-????]
Kun jij m'n gedachten lezen?!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het briefje is van Hilly? Moet wel, want artsen schrijven in spijkerschrift.
whahahahahha dat dacht ik ook gelijk!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het briefje is van Hilly? Moet wel, want artsen schrijven in spijkerschrift.
Dat spijkerschrift is er zodat men niet kan zien of de arts analfabeet is. Die aandoening kom je tegenwoordig overal tegen.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef haagse_elfje het volgende:
whahahahahha dat dacht ik ook gelijk!
Nee, want iedereen weet dat Aram- John van de Rest gay is en dat hij rare dingen uithaalt.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo zag er wel erg pafferig uit vandaag
Voor de rest was het weer lekker boeiend, die foto's van Chris die die Snol heeft gemaakt stellen toch helemaal geen fuck voor....
hij is niet gayquote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want iedereen weet dat Aram- John van de Rest gay is en dat hij rare dingen uithaalt.
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.quote:
bronquote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.
Dan moet ze eerst de Carlotest afleggen. Als tiepmiep moet je kunnen schrijven.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
als ONM verdwijnt hoop ik dat Annelieke Brouwers nooit meer een baan als actrice krijgt want dit ziet er echt niet uit. Ze kan beter maar dom en blond als tiep miep gaan werken
ja dat was vorige week...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Huh? Briefje? Dat heb ik dan gemist...
jij bent dan ook snel tevredenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Was weer een leuke aflevering vandaagHet is de hele week al leuk trouwens
Joost die toch maar gaat studeren
Goed dat Marjolijn er nog in staat.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein is uit de leader
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jij bent dan ook snel tevreden
Vanaf 1 juli helpt Yorin haar een handje er bij.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.
een zuurpruimquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.
Alsof iemand op foto's van die draadnagel zit te wachten!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor de rest was het weer lekker boeiend, die foto's van Chris die die Snol heeft gemaakt stellen toch helemaal geen fuck voor....
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Yorin denial?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Het spijt me, ik kon niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer exact wat er stond![]()
ik denk dat iedereen nog steeds beetje in denial is...quote:
Stopt ONM?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.
Ga is ff weg met je Flash & Carlo!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee daar zit de wereld op te wachten....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee, het was d'r BHquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zag je daar nou een tepel van Julia
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Wat? Mooi meisje toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Plain small plastic cups are lighter and easier to hold in your hand.![]()
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nikkie is veel mooier. En Petra ook.
Owja?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:
[afbeelding]
BTW: Had ik al gezegd dat ik het vandaag weer een geweldige aflevering vond? Nou bij deze dan!
grappig, daar moet ik ook steeds aan denken, alleen is 't bij mij juist hetzelfde als toen met Take That.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
....afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.
quote:
hé!! niet mijn naam misbruiken tijdens mijn afwezigheid hequote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette21.
Je moet 't hem niet kwalijk nemen. WIV is een beetje in de war door het slechte nieuws van de afgelopen week... (of was hij dat altijd al een beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
hé!! niet mijn naam misbruiken tijdens mijn afwezigheid he
[liever ook niet tijdens aanwezigheid trouwens]
ik had gezegd dat Juan gay was, niet Aram...
Aram heeft wel 'n nichterig stemmetje, maar die heeft ie van z'n moeder geërft...
jaja kan niet wachten, ben helemaal klaar voor de Oranjegekte...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Babette
[afbeelding]
Nu al in oranje sfeer?
You read my mind.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:16 schreef babette21 het volgende:
trouwens, laten we vooral niet vergeten dat de overige ONM'ers ook zéér oranje-minded zijn...
vooral Duuk is en blijft een trouwe supporter[dat klepje, hij blijft zó leuk...
]
Nee, die oranje collage.quote:
Waar is Wup eigenlijk? Zit ze al aan de oranje bitter?quote:tja, dan moet je bij Wup wezen, he.......![]()
ah die... die's van 't ONM Dreamteam topic, m.i. 't Kroontjequote:
guess so....quote:Waar is Wup eigenlijk? Zit ze al aan de oranje bitter?
wat? dat Foppele de grootse ONM-aanfluiting ever is?!quote:Nou, nog 1 dag (toch?!) en dan weten we wat we eigenlijk al lang wisten.![]()
dat is hoop ik al lang bekend.....quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
wat? dat Foppele de grootse ONM-aanfluiting ever is?!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef Wup het volgende:
lurk lurk & zwaai
wat belet jullie, zou ik zeggen?!quote:arg... leuk die babette-wup topics
tsss wel lurken en niks zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef Wup het volgende:
lurk lurk & zwaai
arg... leuk die babette-wup topics
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:* Babetje is nu ook thuis online!!!!!!
sorry, moest ik ff kwijt....
Alternatieve theorie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |